Tänään on 28.03.2024, 19:27.

Simsulabim - tili tuli vai meni?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Henkka »

S.Sukkela kirjoitti:
Käyttäjätunnus kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:Kuitenkin viime kausi oli suunnilleen 12-13 vuoteen ensimmäinen tappiollinen ja lähimmästä huippuvuodesta ei ole aikaa kauaa, joten viime kauden tappiot uskon menevän enemmän heikon työn piikkiin kuin sen, että NBA-markkinat olisivat ottaneet ison harppauksen eteenpäin.
Miten olet laskenut tämän? Eikö kausi 2013-2014 ollut myös raskaasti tappiollinen? Kysyn, koska vastaus vaikuttaa tulevan kauden panostason valintaan.

Tsemppiä tulevaan kauteen ja siihen valmistautumiseen!
Olet totaalisen oikeassa 2013-14 oli myös täys katastrofi. En saanut tuota mieleeni jostain syystä kun tekstiä kirjoitin. Hyvä että huomasit, ei saisi sattua tollaisia. Onneksi maksulliset osiosta löyty seuranta kun itsekin tarkastin asian. 2012-13 oli paras kausi ikinä, 2013-14 paskamyrsky, 2014-15 ilmainen ja tulos ok ja viime kausi paskamyrsky osa 2. Ilmaisesta kaudesta se mielenkiintoinen seikka, että alkukausi oli paska ja etusivuilla sain jatkuvaa nälväilyä osakseni, mutta siirryttyäni blogiini lähti tuloskin nousuun, kun vittuilu väheni vaikka vielä silloinkin muutama palstan vakkarikin kaatoi kuraa päälle.

Tässä kun koittaa miettiä syitä heikoille tuloksille ja miksi on niin paljon virheitä noina kahtena kautena niin mieleen väkisinkin tulee, että onko kova stressi syypää, kuten aikasemmin kirjoitin niin sen määrä on kasvanut kun ikää on tullut. Saattaa olla, että myös tietyt lääkkeet ovat vieneet parhaan terän, kuten rauhoittavat joiden käytöstä olen myös aikaisempina kausina mm. blogissasi puhunut ja kun lääkkeitäkin vaihdettiin usein toleranssin kehittymisen vuoksi tai juuri sen välttämiseksi. Tällä hetkellä lääketilanteeni on paras pitkastä aikaa, kun Panacodin lopetus on loppusuoralla, sisältää kodeiinia ja ainoa lääke joka jää on Rivatril joka vaikka bentso onkin niin pieninä annoksia ei vaikuta päähän vaan on cp-vammassa esiintyvien kontrolloimattomien pakkoliikkeiden hoitoon. Kauteen siis lähetään mahdollisimman pienillä "mömmöllä" jolla saattaa olla positiivinen vaikutus. Mikäli tämäkin kausi jää tappiolliseksi vaikka stressi on saatu kuriin paremmin niin on kyllä aika lopettaa vihjaaminen.

Kysymyksiä saa esittää, jos mieleen tulee niin pyrin vastaamaan niin hyvin kuin pystyn ja mielellään niin ettei vasta silloin juuri kun kausi alkamassa, jolloin kiire on kovimmillaan.

-Marko Virtanen
Lopetat kusettamisen niin kaikki on ok. Kolmeen en laske.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

01.10.2016 14:58 <Ver> Jotku ne purkaa omaa pahaa oloaan vittuilemalla muille.

01.10.2016 14:59 <Ver> Toiset purkaa blogiin. Suosittelen Henkallekkin jälkimmäistä


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Henkka kirjoitti: Lopetat kusettamisen niin kaikki on ok. Kolmeen en laske.
Alkoholi ei sovi kaikille, mutta jotkut ei vaan sitä ikinä opi, joten ei muuta kun lisää paskaa housuun, mutta suosittelen vitutusmäyrissä ainakin sulkemaan tietokoneen. Mutta ei muuta kun tsemppiä. Voin antaa vinkin (ei seurantaan) baariin lähtiessä itse pistän koneen pois näkyvistä, kun itsekin tullut esimerkiksi muijille heitettyä ties mitä hiton hämärää baarin jälkeen, mutta kun kone ei ole esillä niin menee suoraan nukkumaan. Tosin kalsarikänneissä tuo ei taida onnistua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.10.2016 12:52 <Tenkrat> Juuri näin. Täysin aiheeton vittuilu Henkalta.

02.10.2016 12:57 <S.Sukkela> Itselleni aivan yhdentekevää, mutta olisi hienoa, että

02.10.2016 12:58 <S.Sukkela> täällä palstalla vallitsisi positiivinen ilmapiiri, jolloin

02.10.2016 12:58 <S.Sukkela> uusille kirjoittajille aloituskynnys olisi matalampi, uusia

02.10.2016 12:59 <S.Sukkela> kirjoittajia tarvitaan aina ja jostain näistä kehittyy niitä

02.10.2016 13:00 <S.Sukkela> uusia huippuvihjaajia, ellei heitä heti peloteta tiehensä.

02.10.2016 13:01 <S.Sukkela> Henkan kohdalla itseäni kohtaan sama jatkunut vuosia niin

02.10.2016 13:02 <S.Sukkela> kehittynyt suodatin, mutta mites tulokkailla jos asenne tätä


hk_
Avatar
Jäsen
Viestit: 1161
Liittynyt: 07.02.2013, 13:13

Tuotto: -170.10 yks.

Palautus%: 98.07%

Panosten ka: 2.01 yks.

Vetoja: 4384

Pisteitä: 6783
Viesti:

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja hk_ »

Tässä tiivistyy hyvin anonyymisti nettiin kirjoittelun "hienous". Pari one-lineria vittuilevaan sävyyn ja sit poistutaan takavasemmalle. En ota kantaa siihen kusettaako sukkela mutta vaikka kusettaisikin, niin tekee sen ainakin omalla nimellään. Eli sukkellalle :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Vedonlyönti sovelluksia ja työkaluja, datahakujen automatisointi ja paljon muuta hyödyllistä.
www.eastsidesportsanalysis.com | www.twitter.com/hkairavuo

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

hk_ kirjoitti:Tässä tiivistyy hyvin anonyymisti nettiin kirjoittelun "hienous". Pari one-lineria vittuilevaan sävyyn ja sit poistutaan takavasemmalle. En ota kantaa siihen kusettaako sukkela mutta vaikka kusettaisikin, niin tekee sen ainakin omalla nimellään. Eli sukkellalle :peukku:
Sen kun tietäis vielä, että missä kusetan, kun sitä ei mainittu lainkaan, vain pelkkä perustelematon syytös. Eli kusetanko henkan mielestä seurannassa, kusetanko mietteissäni heikolle tulokselle, lääkkeiden käyttö asioissa vai vammastani. Kaikki jäi auki kun kommentissa ei ollut mitään tarttumapintaa tai perusteluja. Tietty, kun muistelee Henkan aikaisempia yöllisiä heittoja ja vittuiluja vähän joka suuntaa, josta useasti huomautettu, niin ehkä kyseessä vain oman pahan olon purkua tai sitten alkoholi ei yksinkertaisesti sovi, mutta tämän tietää vain henkka itse.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

S.Sukkela kirjoitti:
hk_ kirjoitti:Tässä tiivistyy hyvin anonyymisti nettiin kirjoittelun "hienous". Pari one-lineria vittuilevaan sävyyn ja sit poistutaan takavasemmalle. En ota kantaa siihen kusettaako sukkela mutta vaikka kusettaisikin, niin tekee sen ainakin omalla nimellään. Eli sukkellalle :peukku:
Sen kun tietäis vielä, että missä kusetan, kun sitä ei mainittu lainkaan, vain pelkkä perustelematon syytös. Eli kusetanko henkan mielestä seurannassa, kusetanko mietteissäni heikolle tulokselle, lääkkeiden käyttö asioissa vai vammastani. Kaikki jäi auki kun kommentissa ei ollut mitään tarttumapintaa tai perusteluja. Tietty, kun muistelee Henkan aikaisempia yöllisiä heittoja ja vittuiluja vähän joka suuntaa, josta useasti huomautettu, niin ehkä kyseessä vain oman pahan olon purkua tai sitten alkoholi ei yksinkertaisesti sovi, mutta tämän tietää vain henkka itse.
Siis tuossa ilmeisesti viitattiin kusetuksella siihen, kun et muistanut 2013-2014 tappiollista kautta viestissäsi. Joka ainoa henkilö tällä palstalla ymmärtää, että kyseessä oli unohdus eikä tarkoituksenmukainen kusetus. Ihan jo sen takia, että olisi 0% mahdollisuudet vetää tommonen kusetus läpi koska valtaosa täällä muistaa tuon tappiollisen kauden. Mutta myös siksi, että ei ole mitään syytä miksei Sukkelaan voisi luottaa. En ihan ymmärrä miksei hk tuohon uskaltanut ottaa kantaa?

En usko, että Henkkakaan tosissaan uskoi tuossa olevan mitään kusettamista kunhan heitti (huonon) "vittuiluvitsin" siitä että unohdit tuon kauden mainita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Afinogenov kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:
hk_ kirjoitti:Tässä tiivistyy hyvin anonyymisti nettiin kirjoittelun "hienous". Pari one-lineria vittuilevaan sävyyn ja sit poistutaan takavasemmalle. En ota kantaa siihen kusettaako sukkela mutta vaikka kusettaisikin, niin tekee sen ainakin omalla nimellään. Eli sukkellalle :peukku:
Sen kun tietäis vielä, että missä kusetan, kun sitä ei mainittu lainkaan, vain pelkkä perustelematon syytös. Eli kusetanko henkan mielestä seurannassa, kusetanko mietteissäni heikolle tulokselle, lääkkeiden käyttö asioissa vai vammastani. Kaikki jäi auki kun kommentissa ei ollut mitään tarttumapintaa tai perusteluja. Tietty, kun muistelee Henkan aikaisempia yöllisiä heittoja ja vittuiluja vähän joka suuntaa, josta useasti huomautettu, niin ehkä kyseessä vain oman pahan olon purkua tai sitten alkoholi ei yksinkertaisesti sovi, mutta tämän tietää vain henkka itse.
Siis tuossa ilmeisesti viitattiin kusetuksella siihen, kun et muistanut 2013-2014 tappiollista kautta viestissäsi. Joka ainoa henkilö tällä palstalla ymmärtää, että kyseessä oli unohdus eikä tarkoituksenmukainen kusetus. Ihan jo sen takia, että olisi 0% mahdollisuudet vetää tommonen kusetus läpi koska valtaosa täällä muistaa tuon tappiollisen kauden. Mutta myös siksi, että ei ole mitään syytä miksei Sukkelaan voisi luottaa. En ihan ymmärrä miksei hk tuohon uskaltanut ottaa kantaa?

En usko, että Henkkakaan tosissaan uskoi tuossa olevan mitään kusettamista kunhan heitti (huonon) "vittuiluvitsin" siitä että unohdit tuon kauden mainita.
Ainoastaan se vitsi jäi puuttumaan :peukkualas:

Itsekin tuota ajattelin, mutta tosiaan jos uskoo oikeasti että tuollainen olisi kusetus niin alkaa olemaan jo vainoharhaisuuden puolella, koska minun kaikki seurannat edelleen löytyy palstalta ja vaikka aloitinkin uuden ketjun viime kaudella maksullisissa vihjeissä niin vanhan löytyy edelleen ilman muuta, enkä ikinä ole salaillut tai pyrkinyt keksimään paskoja tekosyitä, jos on ollut huonoja aikoja tai vetoja. Lisäksi olen liian seurattu, että tuollainen kusetus menisi läpi.

Se itseäni eniten kummastuttaa miksi minä olen useimmiten näiden Henkan yöllisten ja aamuöiden hyökkäysten kohteena. Olen aikoinani, kun vielä oli se aito Windows Messenger joutunut blokkaamaan Henkan sieltä, sillä kun monesti yöllä kun olin hereillä alkoi jatkuva avautumisen ja vittuilun tulva, joka häiritsi työn tekoani, niin mistä nämä vuosia minua kohtaan jatkuvat hyökkäykset johtuu, kun käsittääkseni Henkka jopa peesailee vihjeitänikin. Miksi sitten Henkka oli minulla Messengerissä, koska silloin kun kaveri on selvinpäin jutun taso on fiksua, asiallista ja kiinnostavaa. Henkan huumorista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta se, että tulee heittämään päättömiä syytöksiä minun blogiini, jota moni seuraa niin on aivan varma, että tulen puolustamaan asiassa itseäni, koska luonnollisesti vaikka minulle nämä olisi henkilökohtasesti olisi yhtä tyhjän kanssa niin moni seuraaja voi ajatella, että mistä oikeastaan on kyse ja mikäli en vastaisi palstan aktiivin syytökseen niin se saattaisi näyttää varsinkin monelle uudelle lukijalle huonolta, koska mitä yleensä hiljaisuudesta sanotaankaan. Olet välillä nämä vittuilut ja muut kännisekoilutekstit heittänyt minulle yksityisviestillä. Mikäli niin pahasti ahdistaa, että on pakko johonkin purkaa oloa, niin tee vaikka näin, sillä sillon voin ohittaa ne olan kohautuksella, kun ne eivät ole julkisia ja muutenkin sinunkin kannalta parempi, kun tällöin ei pelkoa mistään huomautuksista tai jäähyistä, eikä asiaa tarvitse puida sen enempää. Myöskin tälläiset julkiset vittuilut ei anna kovin hyvää kuvaa potentiaalisille maksullisen palvelun ostajille, mikäli aiot jatkossa vielä myydä vihjeitäsi.

Henkka ei itse näköjään ole mitenkään ottanut kantaa tähän asiaan, josta on helppo vetää johtopäätökset, mutta kysytään näin suoraan mikä tarve sinulla Henkka on noille vittuiluille, joista olet saanut, huomautuksia, jäähyjä ja varoituksia ja miksi minä olen niin usein kohde?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hk_
Avatar
Jäsen
Viestit: 1161
Liittynyt: 07.02.2013, 13:13

Tuotto: -170.10 yks.

Palautus%: 98.07%

Panosten ka: 2.01 yks.

Vetoja: 4384

Pisteitä: 6783
Viesti:

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja hk_ »

Afinogenov kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:
hk_ kirjoitti:Tässä tiivistyy hyvin anonyymisti nettiin kirjoittelun "hienous". Pari one-lineria vittuilevaan sävyyn ja sit poistutaan takavasemmalle. En ota kantaa siihen kusettaako sukkela mutta vaikka kusettaisikin, niin tekee sen ainakin omalla nimellään. Eli sukkellalle :peukku:
Sen kun tietäis vielä, että missä kusetan, kun sitä ei mainittu lainkaan, vain pelkkä perustelematon syytös. Eli kusetanko henkan mielestä seurannassa, kusetanko mietteissäni heikolle tulokselle, lääkkeiden käyttö asioissa vai vammastani. Kaikki jäi auki kun kommentissa ei ollut mitään tarttumapintaa tai perusteluja. Tietty, kun muistelee Henkan aikaisempia yöllisiä heittoja ja vittuiluja vähän joka suuntaa, josta useasti huomautettu, niin ehkä kyseessä vain oman pahan olon purkua tai sitten alkoholi ei yksinkertaisesti sovi, mutta tämän tietää vain henkka itse.
Siis tuossa ilmeisesti viitattiin kusetuksella siihen, kun et muistanut 2013-2014 tappiollista kautta viestissäsi. Joka ainoa henkilö tällä palstalla ymmärtää, että kyseessä oli unohdus eikä tarkoituksenmukainen kusetus. Ihan jo sen takia, että olisi 0% mahdollisuudet vetää tommonen kusetus läpi koska valtaosa täällä muistaa tuon tappiollisen kauden. Mutta myös siksi, että ei ole mitään syytä miksei Sukkelaan voisi luottaa. En ihan ymmärrä miksei hk tuohon uskaltanut ottaa kantaa?

En usko, että Henkkakaan tosissaan uskoi tuossa olevan mitään kusettamista kunhan heitti (huonon) "vittuiluvitsin" siitä että unohdit tuon kauden mainita.
Meikäläiseltä huonosti muotoiltu. Lähinnä halusin ottaa kantaa netissä nimettömänä kirjoittelun nurjaan puoleen. En tosiaankaan väitä enkä usko sukkelan valehtelevan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vedonlyönti sovelluksia ja työkaluja, datahakujen automatisointi ja paljon muuta hyödyllistä.
www.eastsidesportsanalysis.com | www.twitter.com/hkairavuo

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7068
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.28 yks.

Palautus%: 102.34%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11569

Pisteitä: 10763
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Taika »

(@simppa)

Tuo nyt vaan on henkan tapa olla oma itsensä. Sinulla on omasi, minulla on omani ja Henkalla on omansa. Jokaisella on myös ne nollapisteen lähellä olevat ominaisuutensa. Bugit vois käyttäymisestään korjailla, notta ominaisuuksia ne ovat. Varmasti tiesi, että jättämällä sen noin, tulet viemään jatkot 99-1. Mutta teki sen silti. Jostain syystä.

Kun se on tässä ketjussa näin ja pääset puuttumaan asiaan, se ei tee sinulle yhtään hallaa. Luultavasti päinvastoin.

Uskon tavallaan myös Afin lailla tuossa olevan Henkan ilmaisulle tyypillisesti sisällä monenlaista henkeä. Totuus on kuitenkin aina (myös) käyrä ja ihmisen toiminnassa paljon tiedostamatonta. Niin sulla, mulla, kuin Henkallakin.

Itselläni meinas tekohampaat pudota, kun näin tuon. Että jos jotain positiivista, niin huomaatko miten asiallisesti ja rauhallisesti lopulta kuitenkin osasit asiaan suhtautua.

Ehkä Henkka tekikin sulle terapiat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Taika kirjoitti:(@simppa)
Itselläni meinas tekohampaat pudota, kun näin tuon. Että jos jotain positiivista, niin huomaatko miten asiallisesti ja rauhallisesti lopulta kuitenkin osasit asiaan suhtautua.

Ehkä Henkka tekikin sulle terapiat.
Itseasiassa itse olen jo jonkun aikaa opetellut pitämään temperamenttini paremmin kurissa. Kuten olen varmasti jossain blogissakin sanonut niin otan usein turhat perustelemattomat vittuilut ja valheet keskimääräistä kuumemmin, johon tiedänkin useita syitä. Se miksi tämän kanssa en joutunut edes taistelemaan tuota turhan lämmön nousua vastaan on, että tiedän, että tuo on perushenkkaa, saisin kirjan verran materiaalia, jos kokoaisin kaiken mitä on tullut vuosien mittaan. Kuitenkin se mikä kovasti kummastuttaa miksi minä olen niin usein näiden "kalsarikännipurkausten" kohde. Tai no enhän minä tiedä millaisen sontatykin kohteeksi muiden privat ja aikanaan Messengerit ovat joutuneet. Kuitenkaan mielelläni en tälläistä vittuilua katselisi koko palstalla lainkaan. Se, että tämä oli kohdistettu minuun niin ehkä parempi niin kuin johonkin tuoreempaan Ylikertoimen kirjoittajaan, sillä tämä palsta tarvitsee jatkuvasti uusia kirjoittajia ja vihjaajia samalla kun vanhempia poistuu ja positiivinen ilmapiiri on tähän hyvinkin merkityksellinen tekijä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7068
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.28 yks.

Palautus%: 102.34%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11569

Pisteitä: 10763
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Taika »

(@simppa)
en ole varma onko se vittuilua varsinaisesti, vai vaan henkan tyyli.

enkä myöskään siitä, että objektina ois track ollenkaan.

noin analyyttinen ihminen kuin sinä(kin) olet, on vaan niin hyvä perustelemaan itselleen erinäisiä juttuja. ehkä tuossa saatetaan henkkamaisella tyylillä vaan viitata siihen.

ja vittukos minä olen näitä kommentoimaan. sattus nyt vaan kaks niin kiinnostavaa persoonaa risteykseen, että oli pakko jäädä pällistelemään ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Taika nyt kämmäsin, piti lainata sun viestis osaa, mutta editoinkin sitä vahingossa. Pahoittelut, jos viitsit lisätä sen uudestaan. Itselläni, kun nämä modenapit ja käyttötaito heikko niin rähmäsin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.10.2016 11:23 <Taika> haha! ajattelinkin jo, että ihme paikkaan iski sensuuri =)

03.10.2016 11:25 <S.Sukkela> Meikäläisen kämmi kun edit ja quete vierekkäin.


Taika
Jäsen
Viestit: 7068
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.28 yks.

Palautus%: 102.34%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11569

Pisteitä: 10763
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Taika »

joo, eiku totesin vaan tohon sukkiksen edelliseen viestiin, että sillon ku oltiin muksuja ja koulussa joku "kiinnitti ylenpalttista huomiota johonkin toiseen", ni sanottiin, että rakkaudesta ne hevosetkin potkii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Taian viestiä sivuten niin omat vahvat puolustusmekanismit johtuvat siitä, kun olin koulukiusattuna lähes päivittäin cp-vammani vuoksi melkein 10 vuoden ajan. Tämän takia vedän keskimääräistä herkemmin herneet nenään. Vihdoin kun koulukiusaaminen loppui niin olin hyvin arka ja pelokas. Edelleen jatkuvasti opettelen sosiaalisten tilanteiden paremmin hanskaamista ja esimerkiksi blogini on minulle ollut usein eräänlaista terapiaa, kun ajattelen niin, että mitä suoremmin asiat puhun niin sen vähemmän jätän muille aseita vittuiluun, koska jos olen asioista itse kertonut niin ne menettävät tehonsa vittuilukeinoina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.10.2016 11:44 <Taika> joo, eihän noi "viisaudet" ihan yleispäteviä ole.

03.10.2016 11:45 <Taika> ja ajattelin tässä lähinnä "tätä päivää" ja tapausta

03.10.2016 12:17 <S.Sukkela> Itselläni on ainakin tapa pahoitella edes asiaa, jos huomaan

03.10.2016 12:18 <S.Sukkela> mokanneeni.


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Paska heitto multa. Ei toki myöskään olisi tarvinnut saada näin isoa huomiota.

Anteeksi S.Sukkela.

Pahoittelut myös muille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Henkka kirjoitti:Paska heitto multa. Ei toki myöskään olisi tarvinnut saada näin isoa huomiota.

Anteeksi S.Sukkela.

Pahoittelut myös muille.
Asia kunnossa. Huomiota ei tule, jollei tälläisiä heittojakaan tule, mutta ei muuta kuin eteenpäin. :peukku:

-Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kysellääs täällä, kun ei ole omaa vahvinta alaa. Teen viime kauden NBA-seurantaan jonkintyylisen vertailun päätöskertoimilla ja vihjatuilla kertoimilla. Aluksi simppelisti tuli mieleen vihjatun kertoimen ja päätöskertoimen välinen erotus ja kuinka näissä pärjännyt. Tuota kun hetken pohdin niin tuostahan tulisi tuolla tapaa tehtynä vääristynyt sillä mikäli ajatellaan 100% palautusprosentilla ja 50-50 kohdetta, niin esimerkiksi viiden prosentin muutos eri suuntiin niin kertoimet niin tällöinhän kertoimet olisivat 2,222 ja 1,818 eli tuolla menetelmällä tulisi vääristymää, kun niputtaisi koko kauden erotuksia yhteen. Tästä tietty pääsisi eroon kun laskisi homman prosentteina, kun päätöskertoimet tietää niin niille vastaparit huomioiden palautusprosentin ja näiden pohjalta rakentaisi vertailun. Eli vertailussa ei käyttäisi kertoimien erotusta vaan prosenttimuutosten erotusta. Olisiko jotain fiksumpia ideoita, jolla päätöskertoimista saisi irti tiedon, että kuinka hyvin niitä vastaan on pärjätty? Vai oonko ite pohdinnoissani aivan hukassa ja tajusiko edes kukaan mitä yritän pölistä?

Yksi mitä mietin, että jos poistan vertailusta ne joissa linja on muuttunut merkittävästi, sillä nämähän lähes aina ovat johtuneet yllättävistä poissaoloista ja sattuman kauppaa miten päin ovat menneet. Näin vääristymää ei juuri olisi?

PS. Ei olisi pitänyt vaihtaa pitkästä matikasta lyhyempään :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

07.10.2016 13:33 <TK-Betting> Itse olen käyttänyt aina % muutosta. Juuri siitä syystä mitä

07.10.2016 13:33 <TK-Betting> Mitä itsekin kirjoitit

07.10.2016 13:45 <S.Sukkela> Se tekee sekavamman vaan, kun eikös Pinnaclella ole heikompi

07.10.2016 13:46 <S.Sukkela> p% reunoilla linjavalikossa kuin sen hetken päälinjalla?

07.10.2016 13:46 <S.Sukkela> Tutkin näitä joskus ja muistaakseni oli, en nyt vain löydä

07.10.2016 13:47 <S.Sukkela> kyseistä vääntämääni taulukkoa mistään.

07.10.2016 13:56 <Manny Hockey> juu päälinjalla paras p%

07.10.2016 14:17 <E.Clipperton> jos raakaat outlierit (yllättävät poisjäännit?) niin se olis

07.10.2016 14:17 <E.Clipperton> lisäanalyysi. eli myös esitys niiden isojen muutosten kanssa

07.10.2016 14:19 <E.Clipperton> loukkien/lepuutusten arviointi on osa pakettia sulla.

07.10.2016 15:44 <S.Sukkela> loukkaantumiset ja lepuutuksen mahdollisuus on aina arviossa

07.10.2016 15:45 <S.Sukkela> mutta sitten on näitä jossa stara sivussa aivan yllättäen ja

07.10.2016 15:45 <S.Sukkela> kohde offline tilassa pidemmän aikaa ja aukeaa useamman

07.10.2016 15:46 <S.Sukkela> pisteen muutoksella linjassa. Tälläisiä tarkoitin ja näitä

07.10.2016 15:47 <HR Juz> Joo jättämällä noi outlierit pois kyllä isosti manipuloidaan

07.10.2016 15:47 <S.Sukkela> harvoin, mutta muutos vihjattuun valtaisa.

07.10.2016 15:48 <HR Juz> otantaa. se (poisjäänti) voinut jo olla markkinoilla mukana

07.10.2016 15:48 <HR Juz> kertoimessa ja tällöin arvio on on ollut virheellinen.

07.10.2016 15:48 <S.Sukkela> välillä suotuisasti välillä ei, mutta otoskoko tod. pieni.

07.10.2016 15:50 <S.Sukkela> Vaikea uskoa, että jos kerroin pomppaa 2 => 3.2 suoraan niin

07.10.2016 15:50 <HR Juz> tuon voi sulkea pois sitten erillisessä luvussa.

07.10.2016 15:50 <S.Sukkela> markkinoilla tämä olisi ollut tiedossa, ehkä sisäpiireissä

07.10.2016 15:50 <S.Sukkela> joillakin toki.

07.10.2016 15:51 <HR Juz> toinen vaihtoehto ilmoittaa mediaanina tms.

07.10.2016 15:52 <S.Sukkela> Painotuksia vastaavasti on lähes joka ottelussa, kun

07.10.2016 15:52 <HR Juz> tai kuinka usein laskenut/noussut kerroin closea kohti.

07.10.2016 15:53 <S.Sukkela> yksittäisen pelaaja vaikutus niin suuri niin pakko ottaa

07.10.2016 15:54 <S.Sukkela> huomioon loukit vaikka pelais 100% kun eri asia jos pelaajan

07.10.2016 15:55 <S.Sukkela> koko arvo 3% joka monessa muussa lajissa jo huippupelaaja.

07.10.2016 15:56 <S.Sukkela> Täytyy miettiä mitä näistä aikaan sais.

07.10.2016 15:57 <HR Juz> Juu ymmärrän kyllä tuon pointin. Varsinkin kun otanta pieni.

07.10.2016 15:58 <HR Juz> Itse ilmottaisin molemmat jos jonkin raportin tekisin.

07.10.2016 16:01 <S.Sukkela> Helpointa toki olisi, kirjata seurantaan päätöskertsit ja

07.10.2016 16:02 <S.Sukkela> jokainen jota kiinnostaa voisi ite tutkailla omil keinoilla.

07.10.2016 16:03 <S.Sukkela> Varmasti moni potentiaalinen peesaaja haltsaa nämä meikää

07.10.2016 16:03 <S.Sukkela> paremmin ja pystyy tekee työn pienemmällä vaivalla.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA Kausi 2015-16

Sidet menivät todella surkeasti ja tein toistuvia virheitä monessa eri tilanteessa, mutta en vaan saanut niitä korjattua. Loppukesästä noin pari kuukautta kun NBA-kausi oli ohi ja aloin käymään läpi seurantaa, niin virheitä alkoi kasapäin tulla silmien eteen. Miksi en sitten huomannut niitä aikaisemmin vaikka useamman kertaa kävin läpin kaiken mahdollisen datan. Oliko syynä se kun olo oli rennompi ja se paha stressi oli poissa vai tarvitsinko vain etäisyyttä tarpeeksi kauan löytääkseni virheet. Niitä oli mm. joukkueiden perustason arvioinnissa, valmennuksesta ja kokoonpanoista johtuvia jne. ja nämä sitten kalliisti toistuessaan teki tuon 93% palautusprosentin. Seurantaan on lisätty sideissa päätöskerroin ja muutama vertailu vihjatun kertoimen ja päätöskertoimen pohjilta.

Totaleiden palautus% asettui kokonaisuudessaan haarukkaan mitä tavoittelin eli tasoa 104-105%. Kuitenkin maksullinen kokeilu oli epäonnistunut, kun tammikuun puolessa välissä tein tämän ratkaisun. Vaikka rajasin asiakasryhmän hyvin pieneksi, niin linjat eivät kestäneet. Pieni panossuositus tiputti kerrointa usein pisteen ja suuri jopa parhaimmillaan kaksi pistettä. Vaikka limitit oli lähes aina sen noin 4000€, niin se ei vaan riitä, jos asiakkaiden joukkoon sattuu muutamakin isommalla pelaava, varsinkin kun kaikki lyövät vetonsa lähes samaa aikaan. Harmi kun Matchbookiltakaan ei löydy totaleihin apua vaan lähinnä sidejen puolella. Tästä tuli opittua se, että NBA:ssa totalit sopivat ainoastaan maksullisen palvelun kylkiäisenä. Toki usein kertoimet palautuivatkin, mutta NBA:ssa jossa yksittäisen pelaajan merkitys on usein iso niin totaleihin pelaaminen on aika lottoa jollei lajia tunne pelata, jos kertoimet ovat liikkuneet kun aikaa vihjeestä on kulunut reilusti.

Pudotuspelit menivät yläkanttiin, mutta näissä otoskokokin on niin pieni, että yksi veto eri suuntaan heiluttaa tulosta melkoisesti. Pudotuspeleissä pääsin kuitenkin eroon runkosarjan puolella vaivanneista ongelmista muutenkin, koska pudotuspelien ollessa ihan oma maailmansa, niin niissä on aloitettava käytännössä puhtaalta pöydältä.

Half-Time livejen tulos oli hurja, mutta otoskokokin oli todella pieni, että näissäkin mentiin selvästi yläkanttiin. Kuitenkin tällä hetkellä en ihmettelisi, jos näillä voisi saavuttaa isommallakin otannalla 110% tasoa olevan tuloksen, jos otteluita seuraa tai oikeastaan tietää mitä seuraa. Pinnacle hyvin harvoissa tilanteissa reagoi juuri lainkaan itse ottelun kulkuun vaan Toisen puoliajan kertoimet tulevat pitkälti automaattisesti prematch-kertoimien pohjilta. Luonnollisesti, jos joku tärkeä pelaaja loukkaantuu tai vaikka puoliajalle mennään suosikin murskajohdossa niin nämä huomioidaan. Mitä kauden aikana sain kuulla, että nostan mikkihiirivedoilla palautusprosenttia niin maksimipanokset liikkuivat näissä 1700-9000€ nämä vihjatessa. Myös kertoimet ovat prematch tasoa toisin, kun kesken ottelun jolloin ne ovat selvästi alemmat.

Kokonaisuudessa kausi oli suunnilleen +-0 tasoa huomioiden kaikki vedot. Maksulliset menivät totaalisen penkin alle tuottaen tasoa 95.5% palautuksen. Vastaavasti ilmaisvihjeissä mentiinkin sitten selvästi päälle 110% palautuksen. Seuraavassa linkissä on koko kauden seuranta. Seurannassa saattaa olla pieniä typoja, koska se on manuaalisesti koottu. Kuitenkin suunnilleen sen pitäisi olla kohdillaan, kun niin tarkkaan sen läpi kahlasin.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 2m1m810nUg

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vaikka olen usein toistellut kuinka yritän pitää stressin mahdollisimman alhaalla tuloksen maksimoimiseksi, niin tällä hetkellä se on todellakin työn alla. Luen mm. aiheeseen liittyvää kirjallisuutta tai oikeastaan pitkälti kaikkea mahdollista ihmismieleen ja aivoihin liittyvää, jotta oppisin mahdollisimman hyvin ymmärtämään mitä milloinkin pään sisällä liikkuu, jotta tunteiden ja mielen kontrollointi helpottuisi ymmärryksen kautta. Lisäksi aikomus käydä jos vastaan tulee aiheeseen liittyviä luontotilaisuuksia kuten tämän kuun lopussa, jossa aiheena muun muassa stressi. Eli kauden kaksi päätavoitetta on saavuttaa 105% tulos ja pitää mieli mahdollisimman rentona ja pirteenä ja jos alkaa stressitasot nousemaan niin suosiolla pitää taukoa.

Tämän vuoksi aluksi vihjeet tulevat vain Twitteriin, koska keskimäärin siellä on ollut enempi yhteisöllisempi ja rennompi meininki, eikä ole tarvinnut niin usein törmätä vittuiluviesteihin kuten täällä. Lisäksi Twitterissä se hyvä puoli, että mikäli joukkoon eksyy perseilijöitä, niin tilin saa aina lukittua ja poistettua henkilöt joiden juttuja ei enää jaksa. Mitään päivystystä vihjeisiin ei tarvi tehdä, kun on olemassa softia, jolla saa alertit vaikka #Sukkelat tägiin jonka lisään aina vihjeeseen tai muuhun niihin liittyvään, jos mun muut höpinät ei kiinnosta.

Twitter-tili löytyy: https://twitter.com/SSukkela ja kausihan alkaa ensi viikon tiistaina.

-Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 20. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

22.10.2016 20:32 <JNK86> Ei muutakun lykkyä tykö kauteen! :)

22.10.2016 20:40 <S.Sukkela> Kiitos JNK86!

22.10.2016 22:49 <Hese> Joo good luck!

23.10.2016 17:22 <S.Sukkela> thanks Hese


Vaisto
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 16.12.2014, 01:03
Pisteitä: 2

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja Vaisto »

Hieno NBA-kausi tulossa, vaikka GSW liian ylivoimainen. Oletko katsellut PRE-season pelit ja mitä erityisiä hyötyjä näet PRE-season pelien katsomisessa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vaisto kirjoitti:Hieno NBA-kausi tulossa, vaikka GSW liian ylivoimainen. Oletko katsellut PRE-season pelit ja mitä erityisiä hyötyjä näet PRE-season pelien katsomisessa?
Osan oon. Lähinnä koittanut hahmottaa tulokaspelaajien tasoa ja pelaajien kehitystä ja vanhoissa pelaajissa oisko alamäen alku, kun monesti vanhemman pelaajan tason romahdus tulee nopeasti kun on tullakseen, varsinkin jos peli perustuu paljon fyysisiin ominaisuuksiin. Myös pelikuvioita mitä valmentajat käyttää oon koittanut tutkia, mutta se aika sitä sun tätä kun harkkamatseja niin ei ole oikeat rotaatiot kentällä kovin pitkään ja peli vielä huolimatonta kun ei panosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

S.Sukkela kirjoitti:Vaikka olen usein toistellut kuinka yritän pitää stressin mahdollisimman alhaalla tuloksen maksimoimiseksi, niin tällä hetkellä se on todellakin työn alla. Luen mm. aiheeseen liittyvää kirjallisuutta tai oikeastaan pitkälti kaikkea mahdollista ihmismieleen ja aivoihin liittyvää, jotta oppisin mahdollisimman hyvin ymmärtämään mitä milloinkin pään sisällä liikkuu, jotta tunteiden ja mielen kontrollointi helpottuisi ymmärryksen kautta. Lisäksi aikomus käydä jos vastaan tulee aiheeseen liittyviä luontotilaisuuksia kuten tämän kuun lopussa, jossa aiheena muun muassa stressi. Eli kauden kaksi päätavoitetta on saavuttaa 105% tulos ja pitää mieli mahdollisimman rentona ja pirteenä ja jos alkaa stressitasot nousemaan niin suosiolla pitää taukoa.

Tämän vuoksi aluksi vihjeet tulevat vain Twitteriin, koska keskimäärin siellä on ollut enempi yhteisöllisempi ja rennompi meininki, eikä ole tarvinnut niin usein törmätä vittuiluviesteihin kuten täällä. Lisäksi Twitterissä se hyvä puoli, että mikäli joukkoon eksyy perseilijöitä, niin tilin saa aina lukittua ja poistettua henkilöt joiden juttuja ei enää jaksa. Mitään päivystystä vihjeisiin ei tarvi tehdä, kun on olemassa softia, jolla saa alertit vaikka #Sukkelat tägiin jonka lisään aina vihjeeseen tai muuhun niihin liittyvään, jos mun muut höpinät ei kiinnosta.

Twitter-tili löytyy: https://twitter.com/SSukkela ja kausihan alkaa ensi viikon tiistaina.

-Marko Virtanen
Tuli kyselyä, että mitä tilin lukitus meinaa, kun harvempi tili Twitterissä on tuolla lukkomerkillä varustettu. Se käytännössä meinaa, että ryhmän seuraajat pysyy seurajina, mutta uuden seuraajat tulee hyväksynnän kautta ja mikäli ei ole seuraaja ei tiliä nää. Tämä vaan siinä tapauksessa, jos tulee liikaa häiriköintiä, koska tällöin voin pistää ryhmästä pihalle ei haluamani henkilöt ja voin keskittyä täysin ryhmään ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. Mikäli näin käy (toivottavasti ei) niin tämän tarkoitus on ainoastaan saada oma keskittyminen pysymään 100%:ssa ja fiilis hyvänä ja tällä kaiken järjen mukaan on hyvä vaikutus myös vetojen tasoon. Tämäkin liittyy tuohon "stressi-alas-projektiin".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kyselyn mukaan pelaajaspessut odotetusti kiinnostavat vähiten. Kahlaan ne kuitenkin läpi mikäli aikaa jää tai jos on joku hyvä idea esim. loukkaantumisten vuoksi tai tietyn matchupin minkä seurauksena jostakin pelaajasta jos kohde tarjolla saattaisi löytyä erityisen hyvää valuee.

Näitä en sotke varsinaiseen seurantaan sillä limitit pienet ja kertoimet rommaa nopeasti, mutta aina joku voi poimia pois. Pinnacle ei tule luultavasti tarjoamaan kertoimia runkosarjassa näihin lainkaan, joten seuraaville bookkereille tulee:

888sport/ Unibet Vissiin joku muukin firma taisi vielä käyttää samasta paikasta tulleita kertoimia. Itse en tiedä Unibetin nykypolitiikkaa, mutta aikanaan oli ainakin itselläni meininki, että sisään meni tyyliin vaikka kokeili vaikka vaan 30€ niin suoraan läpi esimerkiksi 1.5€ ja loput hyväksyntään ja tuli aina hylättynä takaisin samalla kun tiputtivat kerrointa ja mikäli pisti koko summan hyväksyntään niin tuli kaikki hylättynä takas ja laskivat kerrointa, vaikka kyseessä ei olisi edes mikään virhekerroin. Lisäksi sivusto oli raskas ainakin silloiselle Sony Vaiolle, joka ei pitänyt olla ihan luuska kone edes. Mites tällä hetkellä? 888sportin sivut ei kovin näyttävät ole, eikä limititkään järin suuret, mutta en ole kuullut että olisivat käyttäneet samanlaista lähinnä vittuiluksi kuvailtavaa tyyliä.

Expekt: Välillä muista poikkeavia kohteita, mutta en osaa sanoa saako tänne mitään sisään?

Bet365: Varmasti paras näistä pelaajaspessuja tarjoavista mestoista ja kattava valikoima, mutta täällä tuntuu hyvin usein joku muukin löytävän parhaat kohteet kertoimien perusteella ennen kun itse kerkeän ja pelaaspessuja ei ole aikaa päivystää, että koska avataan. Mikäli olette kokeneet, että kaikki palvelu kohdillaan, eikä ongelmia niin suosittelen. Ongelmatilanteissa nämä brittifirmat osaa olla aika kenkkumaisia, kuten aikoinaan ainakin ite sain kokea mm. Ladbrokesin kanssa ja erityisen ainakin meidän vanhusten muistaman SSP:n kanssa jonne jäikin rahaa sisään, kun he sanoivat, että maksavat tilin saldosta tämän verran, että ota tai jätä tai et aa mitään ja asiakas"palvelijat" vittuilivat ihan suoraan jatkuvasti.

Nordicbet Hyvä liuta kohteita, mutta heillä monesti osataan huomioida riippuvuustekijät muiden pelaajien poissaolotapauksissa.

Tuoreimmista firmoista Coolbet tarjosi ainakin pleijareihin ja sain itse ihan mukaviakin panoksia firmaan sisään. Vikibet tarjoaa lätkän puolella ainakin spessuja, että pitääpä tätä myös seurata.

Näiden firmojen kohdalla ei pitäisi olla ongelmia luotettavuuden kanssa, kun viime aikoina niitä Nordicbetinkään ihme "vedätyksiä" ei ole ainakaan omaan korviin kuulunut, joista jouduin nostaa haloon omassa Twitterissäni aikoinaan ennen kun oikaisivat virheensä. Linkit firman perässä on Ylikertoimen affilinkkejä, eli mikäli meidän kautta avaa niin pystymme ainakin ongelmatilanteissa yrittämään jeesaamaan ja moni on saanutkin apua. Minulle ei kannata kauden aikana Twitterin privaan kirjoitella, että pystynkö auttaa jos ongelma jonkun bookkerin kanssa vaan, mikäli tili on avattu mihkä vaan meidän etusivuilla mainostettuun firmaan meidän kautta niin oikea osoite avunpyynnölle on apua(miuku)ylikerroin.com.

Voitte tähän vaikka kommentoida, jos olette kokeneet kirjoittamiani asioita erilailla kuin kirjoitin.

EDIT: Näköjään 888sportilla näköjään toi triplaa voittosi ekalla vedolla. Katsotaan jos siihen löytyisi joku hyvä kausiveto, niin vaikka maksimipanos vaan nihkeä 10€ niin pienemmällä pelaaville NBA-faneille varmasti mukavaa jännitettävää.

EDIT2: Buddy Hield vuoden tulokas 7.0. Tämä nyt on väkisinkin sen 15%, jos haluaa ton 888sport:n ekan vedon triplauksen käyttää (muistakaa lukea säännöt). Ei tule todennäköisesti olemaan, kun ura ohi niin tämän draftin paras pelaaja, mutta on tulokkaaksi hyvin valmis. Saa heti reilusti peliaikaa ollen aluksi joukkueensa 6.mies, mutta voi nopeasti ottaa paikan avausviisikosta, sillä New Orleans Pelicansilla ei ole kummoiset avut supertähtensä Davisin ympärillä. Tulokkaaksi vanha, kun jo 22-vuotias, mikäli olisi nuorempi niin olisi luultavasti mennyt tässä draftissa sijalla 3.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

25.10.2016 10:44 <onC> Samalla tyylillä vetää kaikki; uni/paf/888/32red

25.10.2016 10:44 <onC> eli siis pudottaa kerrointa voittavan pelaajan vetojen mukaa

25.10.2016 10:47 <S.Sukkela> Eli mikään ei ota edes 20e sisään? vaan kuten unibet suoraan

25.10.2016 10:48 <S.Sukkela> tyyliin 2€ ja loput hylsyyn. Kertoimien pudotus vetojen

25.10.2016 10:49 <S.Sukkela> jälkeen toki luonnollista, kyllähän niin tekee kaikki.

25.10.2016 10:59 <onC> Juuri noin, sitten kun limitit on. Viimeksi World Cupiin

25.10.2016 11:00 <onC> taisin pelaajaspessuja koittaa, senttejä sisään ja hylkyyn

25.10.2016 11:01 <onC> Voihan se olla että saat rellestää jonkun aikaa ennen kuin

25.10.2016 11:01 <onC> limitit paukahtaa, mutta samoin noi kaikki sivut menettelee.

25.10.2016 11:02 <S.Sukkela> Niinhä ne tekee siksi ne onkin "mikkihiiriä" eipä paljoa

25.10.2016 11:03 <S.Sukkela> jäljelle jää firmoja, jos poistaa ne, jotka ei jossain

25.10.2016 11:04 <S.Sukkela> kohtaa laske voittavien pelaajien limittejä.

25.10.2016 11:05 <S.Sukkela> Parempi kuitenkin rouhia pois mitä kerkiää. Expekt pisti

25.10.2016 11:05 <S.Sukkela> itselleni aikoinaan automaattihylsyn mutta sekin imo parempi

25.10.2016 11:06 <S.Sukkela> kuin mitä Unibetillä ollut ainakin joskus että senttejä ja

25.10.2016 11:06 <S.Sukkela> sirre puoli tuntia odottaen hylsypäätöstä kunnes huomas että

25.10.2016 11:07 <S.Sukkela> ainahan se lopulta tuli.

25.10.2016 11:09 <S.Sukkela> Betsafe löi kaikkiin vetoihin suoraan 0.00€ jne.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Mikäli joku viä vihjeitä peesailee niin siirrän ne takas tänne.

Osoittautui mielikuvat Twitterissä vääräksi, suunsoitto areenaksi muuttui nopeasti. Tällä hetkellä reilut 10 yksikköä tappiolla ja jo alko kettuilu ja kuten kerroin ennen kautta tarkoituksena on yrittää rakentaa mahdollisimman stressivapaa kausi. Toki sen tiedän, että moni saa siitä iloa itselleen, kun mun vedot menee väärin. Kumminkin kun tuntikaupalla vääntää settejä ja laskee arvioita niin työrauha ois kiva, jos palaute ei sisällä mitään muuta kuin vittuilua, niin ei siittä paljon hyötyäkään voi olla.

Nyt varmaan oon mielensäpahoittaja, herkkänahkainen sun muuta, ehkä sitten niin mutta kyllä se muutenkin jo ottaa kupoliin kun vedot kusee ilman että siitä pitää tulla aukoo päätänsä viä, kun kuitenkin tässä on nyt vasta viisi vihjattua yötä takana. Viime kausi toki oli heikko, mutta täydelliset seurannat on jokapuolelle tehty eli heikkoja tuloksia ei olla salailtu, en hehkuttele yksittäisillä osumilla, enkä ole kenellekkään Twitterissä vittuillut niin mitä pitäisi tehdä negatiivisuuden välttämiseksi. Helppo ratkaisu toki olisi, että älä huomioi, mutta se usein helpommin sanottu kuin tehty, kun on aina luonteeltaan ollut herkästi ärsyyntyvä ja monesti ylireagoi moneen pikkujuttuun, jotka moni toinen pystyisi ohittamaan olan kohautuksella. Sitähän tässä myös koittanut opiskella, että oppisi paremmin sivuttamaan roskakommentit, mutta vaikeeta se on, kun kumminkin osa luennetta. Kuitenkin ehkä se pikkuhiljaa, kun tässä lueskelee muun muassa käyttäytymispsykologiaa. On muuten todella mielenkiintoista luettavaa toi psykologia sekä mitä aivoissa oikeesti tapahtuu eri mielentiloissa, herättää paljon asioita pohdittavaksi. Kai se vaan on nykyään sitten se meno ja ihmisillä on monella niin paha olo, että pakko purkaa johonkin huonoa oloaan ja iloa saadaan muiden epäonnistumisien kautta ja helppoa tehdä anonyyminä henkilönä sosiaalisissa medioissa.

Kuitenkin se tärkein pointti tässä on se, että en turhaa pyri pitämään tuota stressi-vapaa-kausi -projektia, kun se vaikuttaa suoraan omaan elämänlaatuun sekä varmasti pidemmällä tähtäimellä myös vihjeiden laatuun. Eli jatketaan nyt huomisesta eteenpäin vihjaamista täällä, kun se Twitterin hyvä ilmapiiri kuvitelmakin oli väärä. Tosin samahan näissä kaikissa, että muutama äänekäs huonoa oloa purkava henkilö pystyy helposti sen negatiivisen ilmapiirin luomaan vaikka 99.9% väestä olisikin kuinka asiallisia tahansa.

-Mielensäpahoittaja Marko

Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Cleveland Cavaliers - New York Knicks - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - New York Knicks
veto
New York +9.5
kerroin
1.970 (Matchbook)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Golden State Warriors - San Antonio Spurs - peliaika päättynyt

kohde
Golden State Warriors - San Antonio Spurs
veto
Golden State -8.5
kerroin
1.990 (Matchbook)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Phoenix Suns - Sacramento - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Sacramento
veto
Phoenix -3
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Indiana Pacers - Dallas Mavericks - peliaika päättynyt

kohde
Indiana Pacers - Dallas Mavericks
veto
over 205
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.90 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Boston Celtics - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
Boston Celtics - Brooklyn Nets
veto
under 211.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Milwaukee Bucks - Charlotte Hornets - peliaika päättynyt

kohde
Milwaukee Bucks - Charlotte Hornets
veto
under 194
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Los Angeles Lakers - Houston Rockets - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Lakers - Houston Rockets
veto
over 222.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Osuma! +2.91 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Chicago Bulls - Boston Celtics - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Boston Celtics
veto
Boston ml
kerroin
2.110 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -5.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Portland Blazers - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Portland Blazers - Los Angeles Clippers
veto
Portland ml
kerroin
2.240 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.923
todennäköisyysarvio
arvio 52%

Huti: -3.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Atlanta Hawks - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Atlanta Hawks - Washington Wizards
veto
under 202.5
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Chicago Bulls - Boston Celtics - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Boston Celtics
veto
under 210.5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.639
todennäköisyysarvio
arvio 61%

Osuma! +3.74 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers - peliaika päättynyt

kohde
Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers
veto
Toronto ml
kerroin
2.230 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
2.083
todennäköisyysarvio
arvio 48%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Brooklyn Nets - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Brooklyn Nets - Indiana Pacers
veto
Indiana -6
kerroin
2.000 (Matchbook)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns
veto
Phoenix +8.5
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.85 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers - peliaika päättynyt

kohde
Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers
veto
under 205.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.88 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns
veto
over 209
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Utah Jazz - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
Utah Jazz - Los Angeles Lakers
veto
under 201
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +3.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Chicago Bulls - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Indiana Pacers
veto
ml Indiana
kerroin
2.469 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.923
todennäköisyysarvio
arvio 52%

Huti: -5.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Denver Nuggets - Portland Blazers - peliaika päättynyt

kohde
Denver Nuggets - Portland Blazers
veto
ml Portland
kerroin
2.110 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.923
todennäköisyysarvio
arvio 52%

Osuma! +2.22 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Milwaukee Bucks - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
Milwaukee Bucks - Brooklyn Nets
veto
Milwaukee -6.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Charlotte Hornets - Boston Celtics - peliaika päättynyt

kohde
Charlotte Hornets - Boston Celtics
veto
under 203
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.92 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Cleveland Cavaliers - Orlando Magic - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - Orlando Magic
veto
under 204.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.90 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - New York Knicks - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Memphis Grizzlies
veto
under 197.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Chicago Bulls - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Indiana Pacers
veto
under 208.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 63.00, palautukset 49.32, tulos -13.68 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 38. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.10.2016 08:59 <Henkka> Ty. Täältä nää onkin omasta mielestä mukavampi poimia.

30.10.2016 09:01 <Henkka> Kyröhän voisi vääntää taas uuden jatkokirjan...

30.10.2016 09:02 <Henkka> "Mielensäpahoittaja Marko" :)

30.10.2016 09:16 <S.Sukkela> Elämänkerta? Pameja ja mielensäpahoitusta

30.10.2016 09:27 <Henkka> Joka puolelta noita kyllä tulee. Immo Kuutsankin näin

30.10.2016 09:29 <Henkka> torstaina kirjamessuilla. Ois varmasti kova...

30.10.2016 09:30 <Henkka> "Mielensäpahoittaja Marko -

30.10.2016 09:30 <Henkka> Pameja, RB:tä ja mielensäpahoitusta"

30.10.2016 09:59 <Narttu> Tänne vaan. Ilolla otetaan näkemykset vastaan.

30.10.2016 10:28 <stellar wars> Kyllä! Ehdottomasti tänne - ja kiitoksia pyyteettömästä

30.10.2016 10:29 <stellar wars> työstä! Miksi et muuten vihjaa myös ML muodossa, olisi

30.10.2016 10:29 <stellar wars> varmasti enemmän valueta tarjolla...

30.10.2016 12:17 <mpr> Tänne ilman muuta, twitterissä ei jaksa poimia ja beesata

30.10.2016 12:59 <varaani> Tänne, kiitos SS, älä marmata päänaukojista; niitä riittää..

30.10.2016 14:03 <Pekka4082> Oikea ratkaisu. Ihmettelin miten viitsit laittaa Twitteriin

30.10.2016 14:03 <Pekka4082> kun paskamyrsky oli jossain vaiheessa taattu.

30.10.2016 22:24 <S.Sukkela> Niin tuntuu toi Twitteri menevän vaan kokoajan heikompaan

30.10.2016 22:25 <S.Sukkela> suuntaan oikean asian tasossa Sitten kun tulee Valavuoricase

30.10.2016 22:26 <S.Sukkela> niin sillon väellä kyllä riittää meuhkaamisen aihetta.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Los Angeles Clippers - Utah Jazz - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Clippers - Utah Jazz
veto
over 189.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Total (NBA 2016-17) - Miami Heat - San Antonio Spurs - peliaika päättynyt

kohde
Miami Heat - San Antonio Spurs
veto
over 193.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.94 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Oklahoma City Thunder - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Los Angeles Lakers
veto
Los Angeles +8.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Moneyline (NBA 2016-17) - Memphis Grizzlies - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Memphis Grizzlies - Washington Wizards
veto
Memphis ml
kerroin
2.340 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
2.083
todennäköisyysarvio
arvio 48%

Osuma! +2.68 yks.


Vedonlyöntivihje: - Spread (NBA 2016-17) - Houston Rockets - Dallas Mavericks - peliaika päättynyt

kohde
Houston Rockets - Dallas Mavericks
veto
Houston -5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.



Lisään joku päivä kun tulee aikaa noi alkukauden Twitterissä vihjatut seurantaan.

Vihjeet yhteensä: panokset 16.00, palautukset 10.62, tulos -5.38 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 30. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.10.2016 22:37 <Hese> ty


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

HT-Liveissä ei ole huomioitu prematch vetoja kohteisiin, joten usein tulee yhteen kohteeseen yli 5 yksikköä, eli huomioikaa tämä miettiessänne panostusta.

Vedonlyöntivihje: - HT-Live (NBA 2016-17) - Los Angeles Clippers - Utah Jazz - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Clippers - Utah Jazz
veto
over 176
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.538
todennäköisyysarvio
arvio 65%

Huti: -5.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.10.2016 23:57 <S.Sukkela> Huom toi päättymisaika sit arvaus näissä aina vaan, kun

30.10.2016 23:57 <S.Sukkela> tärkeämpää saada vihje niin nopeasti ulos kuin mahdollista.

31.10.2016 00:14 <Manny Hockey> jep. mä en laita ollenkaa kellonaikaa omiin livetägeihin

31.10.2016 00:39 <Henkka> Viitsitkö vähän avata tätä? Jos ekalla puolikkaalla tehtiin

31.10.2016 00:39 <Henkka> 77p. niin miksi arvioit, että toisella tehdään kirkkaasti

31.10.2016 00:40 <Henkka> yli 100 pistettä.

31.10.2016 02:47 <S.Sukkela> Sen mukaan miten näin pelin kulun. Kaikissa ei juttuja eikä

31.10.2016 02:47 <S.Sukkela> riitä aika perusteluille, eli jos ei luottoa löydy niin

31.10.2016 02:48 <S.Sukkela> suosittelen skippaamaan.

31.10.2016 02:48 <S.Sukkela> kaikissa eri juttuja siis mistä riidini otan.


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin