Tänään on 28.03.2024, 17:01.

Käsittämätöntä tuuria....

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Viestiketju Lukittu
jajuko78
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16.03.2004, 17:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: hki

Käsittämätöntä tuuria....

Viesti Kirjoittaja jajuko78 »

Aloitin pitkävedon pelaamisen noin kolmen vuoden tauon jälkeen heinäkuun alussa. --> siirsin veikkausen onnettiin näennäis pelikassaksi 200 euroa. Tämän hetkinen tilin saldo 2500 euroa. Kassa 12,5 kertaistunut... En itsekään ymmärrä mistä moinen. --> riskit tuohon näennäiseen pelikassaan ovat olleet todella suuria vedoissani. Toki muissa sijoituskohteissa on realisoitavaa rahaa. Käytännössä olen pelannut sen jälkeen kun kassa nousi yli 1000 euroon 10000 euron pelikassalla ja laskenut panostustasot siitä. --> olen myös oman tuntemuksen lisäksi käyttänyt eri vihjepuljujen vihjeitä, en tosin säännöllisesti. Käytännössä en ole pelannut kuin kolme tappiollista pelilistaa... IHMEELLISTÄ!

Halusin vain kertoa, että pienestäkin kassasta voi näköjään saada hiukan suuremman. Ja joskus noita onnenpotkuja näköjään tulee...

Ehkäpä pelikassan voi saada pienestä suureksi systeemillä: hirvittävä säkä - siirtyminen järkevämpiin panostutasoihin - kärsivällisyys... olen tällä hetkellä vaiheessa 2.

Mutta saa nähdä kuinka käy...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


feedback
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03.06.2004, 11:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja feedback »

Laitappa vasedes vetosi etukäteen tänne näkyville niin mutkin saavat seurata kassasi kasvua. Helpompi uskoakin, kun on jotain muuta näyttöä kuin nimimerkin suojissa keskustelupalstalle kerrottu tarina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jajuko78
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16.03.2004, 17:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja jajuko78 »

En taida jaksaa, enkä edes saa, sillä pelaan nykyisin suurimmaksi osaksi vihjepuljujen rivejä.

On jokaisen oma asia uskooko tuohon vai ei. Olen kuitenin rehellinen ja tunnustan, että käsittämätön voittoputki on ollu suurimmaksi osaksi liian hyvää tuuria. --> onneksi nyt kassan tilanne on sellainen, että olen voinut nyttemmin siirtyä järkeviin panostussuhteisiin...

Käyttämien vihjetoimistojen seurannan aion laittaa kunhan aikaa kuluu riittävästi. --> tällöin niiden onnistumisesta saa luotettavamman kuvan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tämä viestiketju alkaa haista jo toisen replyn kohdalla sen verran mädälle, että suosittelen topicin aloittajaa ensi kerralle pistämään hehkutukset tänne: viewtopic.php?t=1600

Siellä voipi kehuskella lottovoitoilla ja ylipanostuksilla, mutta en näe tässä topicissa sellaista informaatioarvoa, että sen pitäisi erikseen täällä kellua.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu