Tänään on 29.03.2024, 00:20.

Varmat vedot...

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Viestiketju Lukittu
juha744
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 28.09.2004, 00:01
Pisteitä: 0

Varmat vedot...

Viesti Kirjoittaja juha744 »

Toimiiko nämä sure betsit? Onko kellään kokemusta? Näyttää olevan joskus yli kybä prosenttisia voittoja. Kuinka on helpointa ja nopeinta siirtää rahaa pienillä kuluilla? Jos käytän visaa, niin siitäkö viedään aina prossa tai pari kuluja? Olen aloittelemassa aivan täyspäiväistä pelaamista, kassaa olen saanut kerättyä 12000 euroa. Onko tääl palstalla ammattilaisia? Mistä löytää parhaimmat vihit? Siinä paljon kysymyksiä, kiitoksia jos joku vaivautuu vastaamaan

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Kerroppas nyt ihan aluksi MISSÄ noita n. 10% tuotolla olevia sure bet vetoja liikkuu? Missä lajeissa ja missä firmoissa? Itse kun olen nähnyt yleensä ALLE 1% luokkaa...

Jos tuo kassasi suuruus on edes totta, niin suosittelisin nyt kuitenkin harjoittelemaan ylipäätänsä vedonlyöntiä pienillä panoksilla että systeemit tulevat tutummiksi, jolloin aivan poskettomia tuulipuku virheitä pääse syntymään... meinaa kokemusta on. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

En ole ammattilainen, mutta nopeasti voin vastata että monet ovat käyttäneet Moneybookerssia, joka on saanut myös kehuja. Pitäisi olla nopea ja lähes välttämätön sureja pelattaessa.
Kulut ovat olleet muistaakseni 1.5% luottokorteilla, joka pitää ottaa huomioon.
Lisäksi alkukassa 12 000 euroa perstuntumalla ei riitä ammattimaiseen pelaamiseen. Pitäisi olla ainakin tuplasti isompi. Tosin riippuu siitä paljonko haluat palkkaa, kuinka nopea on kassan kiertonopeus ja tietysti kuinka hyvin pelaat.
Parhaimmat julkiset vihit saa tietysti täältä. Lisäksi on olemassa ulkomaisia foorumeita kuten Bettingadvice.com, jossa kannattaa olla aktiivinen.
Mutta vielä paremmat vihit saa, kun luo omia kontakteja eri sarjojen tuntijoille. Tämä on tärkeää, jotta kassan kiertonopeutta saadaan parannettua. Tietysti tällöin sulla pitää olla jotain omaa erikoisosaamista tarjottavana, jotta yhteistyö on hedelmällistä pidemmän päälle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KR
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: 23.01.2004, 15:52

Tuotto: -1.50 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 1.50 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 260

Viesti Kirjoittaja KR »

10% sure on kaikkea muuta kuin sure. Niitä esiintyy toki, mutta käytännössä käynee niin että pelaajalle jää virheellisen kerroinasettelun takia yksi "leg" käteen kun toinen booker peruuttaa vedon.

Esim 10% suresta, vaikkapa tennisotelu "A" vs. "B"
Toimisto 1 antaa kertoimet
1.55 2.30
ja toimisto 2 antaa seuraavat kertoimet
2.10 1.70

2.10:sta ja 2.30:sta rakentuu noin 10% sure mutta kaikkihan sen näkee että tuollainen kerroinasettelu ei johdu näkemyserosta. Lopputulemana on siis useimmiten se, että pelaajalle jää kipakka underdog veto käteen melko jämäkällä panoksella ja munista saa puristella tosissaan.

-kr-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

@Rajainmaki

Minikommentit


kymmenen
Jäsen
Viestit: 261
Liittynyt: 30.09.2003, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kymmenen »

10% suret ovat kyllä äärimmäisen harvinaisia. Melkein tekisi mieli sanoa että niitä ei perinteisillä bookkereilla vuoteen montaa osu jos edes yhtään. Ja kuten yllä jo mainittiin niin yleensähän kyseessä on bookkerin virhe, johon vedoten kertoimet väärinpäin antanut yhtiö sittemmin mitätöi pelit.

Pörsseissä toki näitä virheitä löytyy tasaisen tappavaan tahtiin, eikä niitä mitätöidä käsittääkseni missään olosuhteissa, mutta ne jotka näitä virheitä siellä tekevät, pelaavat yleensä vain muutamien tai maksimissaan muutamien kymmenien eurojen panoksilla. Joten eipä niistä juurikaan kostu. Heti perään pitää tosin todeta että silloin tällöin näitä järkyttäviä virheitä tehdään ison rahan voiminkin. Mieleen tulee montakin tapausta, mutta yksi viimeisimmistä oli World Cupin välierä Kanada-Tsekki, jossa Parbetin jollain suurpelurilla oli kertoimet menneet väärin päin (Kanadalle tarjottiin tuhansilla euroilla 5,40, Tsekille noin 1,60. Yleinen linja oli tasan toisinpäin). Tekee tosin jossain määrin pahaa noita pelata, kun tietää että joku yksittäinen henkilö siellä on virheen taustalla ja hänen rahojaan sitä tulee "ryövänneeksi". No tyhmyydestä tässä maailmassa on aina sakotettu ja jos ei niitä itse nouki pois niin joku toinen sitten.

Pörssien sureja pelatessa pitää myös aina muistaa komissiot, jotka yleensä tahtovat tappaa tuon suren. Samoin tietysti ainakin osittain nuo rahan tililtä toiselle siirtämisestä aiheutuvat kulut. En oikein osaa suositella ainakaan pelkästään surejen varaan perustuvaa vedonlyöntiä. Voi siinä vähän jäädä voitolle, mutta vaivaan ja kulutettuun aikaan nähden mitättömän vähän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Itse suosittelisin keksimään jonkun muun pelistrategian, mutta ei arbeja kannata tietenkään kokonaan unohtaa. Tip-exän taulukkoa kannattaa seurailla muutenkin kuin arbien pelaamisen kannalta. Se on aina kotio päin kun pelaa toimistolla joka tarjoaa keskivertoa paremmat kertoimet.

Arbien ongelma on juuri tuo että ei niitä yli 10% arbeja juuri uskalla pelata. Suosittelen etsimään n. 4% arbeja. Kannattaako tuon tuoton vuoksi sitten riskeerata loppupeleissä. Olen huomannut että käytännössä virheitä sattuu pelaamisessa.

Itsellä tapahtunut mm. sellaista että olen lyönyt kaksi merkkiä kiinni ja tällä välin yhden kerroin on laskenut ja arbitraasi mahdollisuus kadonnut. Tosin omansa saa tässäkin tapauksessa ainakin melkein pois kun ettii pörssistä seuraavan parhaan tarjouksen.

Myös sellaista sattui että joku tarjosi pörssissä kerrointa mikä ylitti arbitraasi rajan. Pelasin sitä, mutta en saanutkaan iskettyä kuin jollain alle 10 eurolla kun piti lyödä moninkertaisella summalla. Eli ilmeisesti tuota kerrointa oltiin jo kaupattu melkein koko summalla mitä saatavilla oli. Silloin kävi hyvin ja tuolle merkille ei osunut, eli voitin useita euroja kun arbitraasista voitto olisi ollut jonkun euron luokkaa.

Et käytännössä pääse pelaamaan niin suurilla summilla kuin pitäisi. Yhtiöt rajoittavat panoksia, pörssissä taas sitä hyvää kerrointa on myynnissä liian pienellä summalla jne. Kannattaa siis jakaa tuo summa niin monelle yhtiölle kuin suinkin, vältyt rahan siirrolta ja voit iskeä kaikki ilmaantuvat arbitraasit, vaikkakin tuotto olisi pieni per peli.

Mahtaako tuolla loppupeleissä kukaan lyödä rahoiksi nykyään? Taitaa olla tosi ammattilaisten hommaa kuten tuottoisa vedonyönti yleensäkin. Itse ainakin voisin sanoa että käytin asiaan perehtymiseen niin paljon aikaa, että ei tunti palkoista kannata puhua vuosiin, vaikka kuinka sureja hakkaisin.

Ja sitten on paljon noita arbitraaseja välittäviä yhtiöitä, jotka listaavat useita vedonvälittäjiä ja ottavat maksun palvelustaan. Maksu on yleensä sitä luokkaa että sinne se tuotto sitten pääosin hävisikin. Jos nyt useiden tuhansien eurojen kassa on niin eiköhän sillä vielä voittojakin pääse keräämään mutta mutta....

Itse avasin juuri rahansiirtoa varten neteller tilin, tarkoituksena silloin tällöin iskeä arbeja. Pääosin keskityn ihan toisenlaiseen pelistrategiaan jonka taannoin sain päähäni. Olen ainakin itse siittä huomattavasti enemmän innoissani kuin arbitraaseista :)

Joku tällainen arbitraasi voisi olla järkevä:

SaiPa vs HIFK 102.08 % 3.25 4.60 2.20 Expekt BetOnBet Ladbrokes

Löytyi juuri äsken. Varmaan kannattavimmat tuolla 102% - 106%. Tuosta saisi tonnin kassalla 20 euroa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


seti
Jäsen
Viestit: 684
Liittynyt: 15.01.2003, 03:48

Tuotto: +53.10 yks.

Palautus%: 102.59%

Panosten ka: 5.98 yks.

Vetoja: 343

Pisteitä: 581

Viesti Kirjoittaja seti »

Kyllähän noita 1-2% varmoja löytyy, kun vaan jaksaa rehkiä.

Huono puoli on se , että vaikka voittoa tulee niin välittäjät laskevat panosmaksimia samassa suhteessa. Loppupeleissä ei pääse pelaamaan oikeasti hyviä kohteita kuin pikkupanoksilla. Välittäjästä riippuen, tottakai. Kun liiallisuuksiin menevät niin putoavat pois valikoimista.
Bet "but don´t" win kaiketi räikein esimerkki.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

seti kirjoitti:Kyllähän noita 1-2% varmoja löytyy, kun vaan jaksaa rehkiä.
Mielestäni parempia arbitraaseja jotka myös toteutuvat löytyy helposti. Tip-exän taulukko on ehkä ilmaisista paras, mutta oddsonnettiakin kannattaa silmäillä.

Olen kuullut että arbitraasipelaajien pelitilejä olisi jäädytetty tuhansia ja tuhansia maailmassa :shock: Onko tässä jotain perää? Millä oikeudella jotain estetään pelaamasta siksi että hän voittaa. Yleisempää lienee kuitenkin panoskaton pudottaminen mikä hankaloittaa niinikään arbitraasipelaajan elämää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kymmenen
Jäsen
Viestit: 261
Liittynyt: 30.09.2003, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kymmenen »

playerone kirjoitti:Joku tällainen arbitraasi voisi olla järkevä:

SaiPa vs HIFK 102.08 % 3.25 4.60 2.20 Expekt BetOnBet Ladbrokes

Löytyi juuri äsken. Varmaan kannattavimmat tuolla 102% - 106%. Tuosta saisi tonnin kassalla 20 euroa...
BetOnBet on pörssi, joten jos tulee tasuri niin komissio pitää huomioida ja silloin tuon suren kanssa on jo vähän niin ja näin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

On tällä palstalla ammattilaisia. Ne vaan täytyy osata erottaa joukosta.
Tosin niitä ei ole hirveän paljoa
(en todellakaan ole yksi heistä...olisimpa :roll: ).

Toisaalta mikä on ammattilainen ... Itse ajattelisin, että ammattilainen on ihan vastaava kuin ketä tahansa työtä tekevä ihminen tai opiskelija...
Toiset ammatikseen opiskelee toiset ovat ammatikseen sorvin ääressä..
Jotkut taas ovat ammatikseen vedonlyöjiä....Tietysti jotkut onnistuvat sovittamaan nämä kaksi keskenään, mutta yleensä toinen niistä kärsii...kaiketi :?

Itse en pystyisi kuvittelemaan itseäni täysipäiväiseksi ammattilaiseksi vaikka ihan oikeasti mulla on kokemusta monen monta vuotta vähemmän ammattimaisesta vedonlyönnistä. Koskaan se ei ole ollut helppoa sen voin kertoa... On niin paljon tietoa mitä pitää analysoida ja se pitää analysoida oikein.. Se vaatii paljon työtä jos tekee hommat yksin....tosin nykyään nettistä saa todella paljon informaatiota, mutta myös hyödytöntä ja sekin on taitolaji sinänsä osata erottaa nämä "todelliset" tiedot sieltä "massan" joukosta.... Toivottavasti olet tehnyt tätä taustatyötä jo kauan koska ei tätä hommaa hetkessä opita ei edes vuodessa!!

Samoin kuten joku täällä jossakin sanoi niin vedonlyönnissä myös suhteet auttavat...ts. esim ryhmä vedonlyöjiä tekee yhteisiä päätöksiä on varmasti vahvempi kokonaisuudessa kuin yksittäinen vedonlyöjä, koska näkökulmia tulee useita...Samoin sisäpiiritiedot ovat todellisia vahvuuksia!

Ihmettelen toisaalta miksi ihmiset yrittävät hakata päätä seinään yksin....kun "samanhenkisiä" on monta...tai no ehkä joukossa tyhmyys tiivistyy :shock:

Olenkin tässä ajatellut perustaa oman ryhmän...nimi voisi olla vaikka Total lost :D ...ei vaan ...hyvä esimerkki tästä ryhmätyöstä on juuri tuo total ctrl...siinä on mielestäni heidän vahvuus...tietysti siellä on juuri noita ammattilaisiakin..mutta mikä parasta se on ilmainen!

kun nyt todella olet päättänyt ruveta täysipäiväseksi ammattilaiseksi niin mieti nyt vielä kerran kuinka tosissasi olet...
En tiedä taustojasi, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että se ei helppoa tule todellakaan olemaan ja valmistaudu että pahimmassa tapauksessa voit menettää kaiken rahasi!!!

Mutta jos sinun on tarkoitus etsiä vain sure betsejä niin voihan siinä onnistuakkin...ja hyviä vihjeitä saa juuri tuolta total ctrl sivuilta ja seuraamalla tätäkin palstaa ...tosin etsimälllä juuri niitä henkilöitä jotka todella tietävät juuri siitä sarjasta mihin rahojasi haluat sijoittaa...

harmi vain muutama ammattilainen tällä palstalla on vähentänyt kirjoittamistaan huomattavasti...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Nooniinpä niin...Ei ollut minulle tuttu tuo BetOnBet. Eli tässä tapauksessa komissio olisi tappanut tuon arbitraasin vetopörssiin isketyn merkin osuessa. Jos tuota merkkiä yleensä olisi ehtinyt pelaamaan, tai sitä olisi päässyt pelaamaan oikealla summalla. Ei ole helppoa...

Mutta siis esimerkin kaltainen arbitraasi ei pörsseiltä voisi olla järkevä. Pörsseistä voi sitten lyödä isompia jos suinkin ehtii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


juha744
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 28.09.2004, 00:01
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja juha744 »

Niin tiedän kyl et toi pelikassa 12000 on aivan liian pieni pyörittämään taloutta. Mut toki mul on säännöllinenkin tulo. Itse olen pelannut noin kymmenen vuotta enimmäkseen centrelle. Tulosta on tullut joskus ja joskus on kyykännyt kunnollakin. Olen varmaankin vähän voitolla, mut teen aivan liikaa aloittelijan virheitä vieläkin. Pahin virhe on se et häviöt pitäis saada nopeesti takaisin panosta nostamalla. Pelaan vain sinkkuja ja panokset liikkuu 500-3000 välillä. Jotain selkeää linjaa olen täs hakemas, että saisin nämä virheet minimoitua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

juha744 kirjoitti:Niin tiedän kyl et toi pelikassa 12000 on aivan liian pieni pyörittämään taloutta. Mut toki mul on säännöllinenkin tulo. Itse olen pelannut noin kymmenen vuotta enimmäkseen centrelle. Tulosta on tullut joskus ja joskus on kyykännyt kunnollakin. Olen varmaankin vähän voitolla, mut teen aivan liikaa aloittelijan virheitä vieläkin. Pahin virhe on se et häviöt pitäis saada nopeesti takaisin panosta nostamalla. Pelaan vain sinkkuja ja panokset liikkuu 500-3000 välillä. Jotain selkeää linjaa olen täs hakemas, että saisin nämä virheet minimoitua.
Jos panostasosi todella liikkuu välillä 4-25% pelikassasta, ihmettelen suuresti, että kassassa on mitään enää jäljellä. Panostuksessa saattaisi olla "pientä" hiottavaa..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Kyllä se 12k€ riittää tulonlähteeksi. Itse pelannut 10 k€ kassalla jonkin aikaa ja kuukauden voitot ovat pysytelleet n 4000 eurossa, noin 800euron heittoja suuntaan tai toiseen ( joka kuun lopussa nostan 10000 euron yli menevät omalle tilille). Joka tapauksessa yli 3000 euroa elämiseen riittää useimmille. Ongelma tulee, jos voitot tulevat ulkomaisilta yhtiöiltä jolloin ne ovat veronalaista tuloa Suomessa. Eli jotain muita tuloja, jotka kattavat normaali elämisen menot pitää olla muuten tulee verokarhu oven taakse. Toki jos ei osta asuntoa / autoa voittorahoilla, niin eihän se veromies voi tietää , että ostat juustonaksuja 3000 eurolla kuukaudessa. Itse kyllä neuvoisin edes jonkinlaisen osa-aikaisen työpaikan hankkimista ja vedonlyöntiä vain elämäntasoa nostamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Ja työaikaa kuluu seuraavasti; varsinainen työ n. 4 h /pvä, 5pvää viikossa.
Vedonlyönti n. 3h/pvä 4päivää viikossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

http://zero-risk-arbitrage.com jos kiinnostaa........ :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TT
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 22.08.2003, 15:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo :-(

Viesti Kirjoittaja TT »

http://zero-risk-arbitrage.com jos kiinnostaa........
Tuo sivusto on kyllä täyttä roskaa. Kerran yritin opastaa yhdellä keskustelupalstalla firman edustajille, että heidän esimerkissään toinen kerroin on HANDICAP-veto (suosikki) ja toinen MONEYLINE (altavastaaja). Ei mennyt perille sitten millään, tai eivät siis halunneet ymmärtää. Kyllähän silloin saa näyttämään, että hienoja arbeja löytyy markkinoilta. Todellisuus on sitten muuta, kuten heidän historiastaan käy selville:

http://www.betspider.net/-/21/39/b6/fd/ ... story.html

Nuo arbit ovat voimassa maksimissaan muutamia tunteja ja ovat mitättömän pieniä. Kuinkakohan monella yhtiöllä pitäisi olla rahaa sijoitettuna ja kuinka paljon, että noista arbeista kunnolla hyötyisi. Rahan siirtäminen ei myöskään ole mitään ilmaista

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja brickster »

Lucky Luke kirjoitti: Itse pelannut 10 k€ kassalla jonkin aikaa ja kuukauden voitot ovat pysytelleet n 4000 eurossa, noin 800euron heittoja suuntaan tai toiseen joka kuun lopussa nostan 10000 euron yli menevät omalle tilille).
Eli kassasi kasvaa 40% kuukaudessa!!! Huimaa on tuotto teikäläisellä, ehkä kannattaisi kasvattaa kassaa vaikka puoli vuotta alkuun jos on noin kovaa tuottoa. Tuolla vauhdilla kassasi kymmen (10) kertaistuisi reilussa puolessa vuodessa. Sitten voisitkin siirtää kuun lopussa aina 40 000€ tilillesi.

Kuinkahan pitkän aikaa olet tuota 40% tuottoa kuukaudessa tehnyt?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

No joo. Varmaan paljon paskaakin nuiden ohjelma suoltaa mutta kyllä sieltä ihan oikeitakin hyviä sw vetoja löytyy.
Muuten, yks kikka alkuun kasvattaa sitä 12000€n pelikassaa on ottaa firmojen bonuksia ja niillä kikkailla.. Luulen että pikku työllä saat kassaan 50-100% nousua PELKILLÄ bonuksilla. Esim Bowmans tarjoaa jatkuvasti 20% re deposit bonuksia. Ja niille käy sellanenki systeemi että nostat rahat pois ja talletat samantien uudelleen ja lähetät emailin että laittakaahan bonusta kehiin. :)
TT kirjoitti:
http://zero-risk-arbitrage.com jos kiinnostaa........
Tuo sivusto on kyllä täyttä roskaa. Kerran yritin opastaa yhdellä keskustelupalstalla firman edustajille, että heidän esimerkissään toinen kerroin on HANDICAP-veto (suosikki) ja toinen MONEYLINE (altavastaaja). Ei mennyt perille sitten millään, tai eivät siis halunneet ymmärtää. Kyllähän silloin saa näyttämään, että hienoja arbeja löytyy markkinoilta. Todellisuus on sitten muuta, kuten heidän historiastaan käy selville:

http://www.betspider.net/-/21/39/b6/fd/ ... story.html

Nuo arbit ovat voimassa maksimissaan muutamia tunteja ja ovat mitättömän pieniä. Kuinkakohan monella yhtiöllä pitäisi olla rahaa sijoitettuna ja kuinka paljon, että noista arbeista kunnolla hyötyisi. Rahan siirtäminen ei myöskään ole mitään ilmaista

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Lucky Luke kirjoitti:Kyllä se 12k€ riittää tulonlähteeksi. Itse pelannut 10 k€ kassalla jonkin aikaa ja kuukauden voitot ovat pysytelleet n 4000 eurossa, noin 800euron heittoja suuntaan tai toiseen ( joka kuun lopussa nostan 10000 euron yli menevät omalle tilille). Joka tapauksessa yli 3000 euroa elämiseen riittää useimmille. Ongelma tulee, jos voitot tulevat ulkomaisilta yhtiöiltä jolloin ne ovat veronalaista tuloa Suomessa. Eli jotain muita tuloja, jotka kattavat normaali elämisen menot pitää olla muuten tulee verokarhu oven taakse. Toki jos ei osta asuntoa / autoa voittorahoilla, niin eihän se veromies voi tietää , että ostat juustonaksuja 3000 eurolla kuukaudessa. Itse kyllä neuvoisin edes jonkinlaisen osa-aikaisen työpaikan hankkimista ja vedonlyöntiä vain elämäntasoa nostamaan.
Jos se olisi noin helppoa niin kuka viela duunia painaisi. Eiku thaimaaseen makaileen palmun alle ja nettiyhteys taloon.

Luultavimmin kuitenkin kaupittelet verkostomarkkinointi arbitraasi kikkeliskokkelis ohjelmaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Vihaan verkostomarkkinoijia ja kaiken maailman puhelinmyjjiä. Oma ala on ihan normaalia liiketoimintaa LV n. 800 000 ja tulos jossain 10% paikkeilla. Ihan perinteistä kovaa raatamista.

Pelisysteemiä en viitsi paljastaa, se kun voisi pienentää huomattavasti tulostani... Toivottavasti ymmärrätte, anteeksi vain.

Thaimaaseen ei oikein voi lähteä kun alkaa noitten vekaroitten koulu parin vuoden päästä ja pitää ton yrityksenkin perään vähän katella. Eikä töitä voi muutenkaan lopettaa kun tulis hulluksi kotona istuessa.

Kolme kuukautta nyt takana seurannan kanssa. Laskin joo,että saisi ausntolainan (200k€) maksettua vuodessa, jos jättäis kaikki pelitileille, on vaan pitänyt saada kaikenmaailman vekottimia nyt ja heti, ei ole malttanut kasvattaa kassaa. Ja muutenkin voi olla jo vaikeeta upottaa 150 000 päivässä vetoihin. 10 000 saa vaikka joka päivä sidottua vetoihin ja tulos on n 1,5 %.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peelo
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 12.08.2004, 08:14
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Peelo »

Niin kyllähän se niin on. että jollei ole todisteita olet siihen saakka pelkkä paskanpuhuja! Vihjeitä kehiin vaan. Valitettavasti asia on näin suoraan ilmaistava.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1708
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +54.63 yks.

Palautus%: 110.24%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 191

Pisteitä: 364
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Lucky Luke kirjoitti:Vihaan verkostomarkkinoijia ja kaiken maailman puhelinmyjjiä. Oma ala on ihan normaalia liiketoimintaa LV n. 800 000 ja tulos jossain 10% paikkeilla. Ihan perinteistä kovaa raatamista.

Pelisysteemiä en viitsi paljastaa, se kun voisi pienentää huomattavasti tulostani... Toivottavasti ymmärrätte, anteeksi vain.

Thaimaaseen ei oikein voi lähteä kun alkaa noitten vekaroitten koulu parin vuoden päästä ja pitää ton yrityksenkin perään vähän katella. Eikä töitä voi muutenkaan lopettaa kun tulis hulluksi kotona istuessa.

Kolme kuukautta nyt takana seurannan kanssa. Laskin joo,että saisi ausntolainan (200k€) maksettua vuodessa, jos jättäis kaikki pelitileille, on vaan pitänyt saada kaikenmaailman vekottimia nyt ja heti, ei ole malttanut kasvattaa kassaa. Ja muutenkin voi olla jo vaikeeta upottaa 150 000 päivässä vetoihin. 10 000 saa vaikka joka päivä sidottua vetoihin ja tulos on n 1,5 %.
Joo pistäppä sinäkin jotakin vihjeitä, niin muillekin olisi hyötyä jutuistasi :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Kuten sanottu voitot hupenisivat, jos muutkin tietäisivät systeemin. Eli liittyy juuri rahamääriin joihin voi vetopörsseissä lyödä/tarjota. Jos muutkin tekisi samalla lailla, ei siellä olisi enää itselle tarvittavia dollareita.

Vaikeahan tota on lähteä todistelemaan. Ainoa tapa jonka äkkiä keksin olisi jonkun luotettavan, täysipäisen kundin kanssa tapaaminen ( moderaattori tms.). Voisin printata tiliotteita, joissa näkyy ettei tilille ole talletettu rahaa vaan rahamäärä on kasvanut voitettujen vetojen myötä. Näin säilyisi oma tulonlähde myös toistaiseksi. Tiedän että joku tulee keksimään saman systeemin joskus, jolloin reaktionopeus pitää nostaa ( eli kun sitä rahaa on tarjolla pörssissä, kuka ehtii ensin.. ) .

Yhden vihjeen voin kertoa joka ei mun perussysteemiin kuulu, en kyllä takaa toimiiko enää ikinä. Unibet tekee n. 2 kertaa kuukaudessa virheen livevedonlyönnissä, se keskeyttää vedonlyönnin maalin ajaksi ( tietenkin ) ja kun kohde tulee takaisin pelattavaksi niin ne ei ole muuttanut kertoimia. Kun ne saa kertoimet päivitettyä ottaa cash-in, saa 1000 panoksella tuloa joku 400 eur.


Jos jollain on hyviä vinkkejä totuuden todistamiseen ilman pelisysteemin paljastamista, kertokaa, jos pystyy toteuttamaan niin toteutetaan.En minäkään täällä ole aikaani tuhlaamassa ja paskaa puhumassa. Pidetään vaikka pikkujoulut tai jotain niin saadaan kasvot kaikille nimimerkeille ja löysän jauhaminen loppuu ainakin ko henkilöiden kesken.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

No tossa toisessa ketjussa sanoit, että olit pelannu Unibetille runsaasti, niin pienentääkö se sun tulojas, jos kerrot kohteen ja prosenttis kohteelle sen jälkeen, kun olet itse vedon jättänyt. Tuskin kuitenkaan ihan viime hetkellä pelaat kun silloin kertoimet ovat hyviin kohteisiin heikoimmillaan, kun et ole varmaan ainoa joka sen hyvän kertoimen on huomannut. Vaikka olisi millanen pelisysteemi tahansa niin hyvät kohteethan on aina pääasia?

Eikä tän palstan tarkoituksena oo varmaan kenenkään tiliotteita esitellä. Se on aivan sama olikko sitten voittanut 100k/kk tai 100e/kk jos pelit on vaan voitollisia ja tällöinhän varmaan olisi täällä monelle hyötyä sellaisen henkilön vihjeistä. Onhan se vissiin tämän palsta ajatuskin eli jaella hyviä vinkkejä ja saada hyviä vinkkejä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut S.Sukkela, 07.10.2004, 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu