Tänään on 28.03.2024, 22:51.

Vedonlyönnin mokut.

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Vedonlyönnin mokut.

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Kertokaas mitä mokuja teille tai kavereillenne on sattunut vedonlyönnissä?

Kerran Parbetilla myin erästä kreikkalaista jalkapallo joukkoetta ja hieman ihmettelinkin että hyvin tuntui kohde menevän kaupaksi. Myöhemmin voitinkin vedon ja ihmettelin kun tililtä olikin vähennetty rahaa (=häviö) ja vielä aivan outo summa. Lopulta kävi ilmi että olinkin lyönyt vetoa vahingossa kreikkalaisessa koripallossa, jossa vain sattui olemaan saman niminen joukkoe kuin jalkapallossa. Hieman nolotti kun selviskin että olikin minun mokuni kun valitin useampaan otteeseen etten ole hävinnyt vetoani. :)

Tänään huomasin erään jalkapallo kohteen laittaneeni kertoimet väärinpäin myyntiin ja tietysti kauppa oli käyny nopeasti. Noh, joku sai huippukertoimen suosikille, mutta onneksi vielä kohtuullisen pienellä summalla. Nyt täytyy vain yrittää pienentää tappiota kohteessa ja toivoa että tasapeli pelastaisi minut pinteestä.

Kai mä vielä joskus onnistun kämmäämään kotiutuksenkin antamalla virheellisen tilinnumeron, jonka tarkistuskoodi sattuu menemään vielä oikein. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Re: Vedonlyönnin mokut.

Viesti Kirjoittaja epe »

Eltzu kirjoitti:Kai mä vielä joskus onnistun kämmäämään kotiutuksenkin antamalla virheellisen tilinnumeron, jonka tarkistuskoodi sattuu menemään vielä oikein. :)
Mä voin antaa oman tilinumeron sähköpostilla ;)

Itselläni on käynyt livevedonlyönnin ja pörssien aloittelevana ajatusvirheitä ... oon ollut tekevinäni surebettejä ja lopputuloksena tuplatappiot :(

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Itselläni tuli kerran viime vuonna (kun Betssoniin vielä luotin) tehtyä todellinen moka. Laitoin UEFA-cuppiin AIK:n matsia ja piti laittaa 65e panos ja epähuomiossa tuli laitettua 655 euroa. No, eipä siinä mennyt kuin tili tyhjäksi.

Toinen samanmoinen meinasi käydä Betfairilla kun piti lyödä johonkin ystävyysotteluun 50 £ panos jollekin isolle altavastaajalle kertoimella 15. Vahingossa menikin 500£ mutta onneksi tililläni oli rahaa vain 450 £ ja homma ei koskaan mennyt läpi. Luojan kiitos!

Siltä vaikuttaa että virheistään joutuu maksamaan isosti ennenkuin tarpeeksi huolelliseksi ymmärtää rueta! 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


KR
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: 23.01.2004, 15:52

Tuotto: -1.50 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 1.50 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 260

Viesti Kirjoittaja KR »

Löysin ylikertoimen: Kauhealla innolla löin viime viikonloppuna Arsenal Charlton otteluun Pointbetille kotivoiton puolesta AH -3/4 kertoimella 1.99! Ajattelin että johan on hölmö tarjous. Löin vähän enempi kuin laki sallii. Vedon hyväksymisen jälkeen tarkistin että sisällä on ja kyllähän se oli:

Soccer - First Half Asian Handicap

Olin siis pelannut vetoa 1 puoliajan tuloksesta seikkaillen "First Half" valikossa. Sain toki tyydyttävän ½ voittoa 1-0 HT tilanteen ansiosta. Tämä taitaa kuitenkin kuulua sarjaan "huonot vedot joskin voitetut sellaiset". .

Näköjään näkö heikkenee iän myötä enkä puhu pelkästään ulkonäöstä.

-kr-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

@Rajainmaki

Minikommentit


rikojan
Jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: 23.04.2004, 16:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja rikojan »

JAH kirjoitti:Itselläni tuli kerran viime vuonna (kun Betssoniin vielä luotin) tehtyä todellinen moka. Laitoin UEFA-cuppiin AIK:n matsia ja piti laittaa 65e panos ja epähuomiossa tuli laitettua 655 euroa. No, eipä siinä mennyt kuin tili tyhjäksi.

Toinen samanmoinen meinasi käydä Betfairilla kun piti lyödä johonkin ystävyysotteluun 50 £ panos jollekin isolle altavastaajalle kertoimella 15. Vahingossa menikin 500£ mutta onneksi tililläni oli rahaa vain 450 £ ja homma ei koskaan mennyt läpi. Luojan kiitos!

Siltä vaikuttaa että virheistään joutuu maksamaan isosti ennenkuin tarpeeksi huolelliseksi ymmärtää rueta! 8)
Vähän samantapainen moka kävi kaverille, jonka kanssa pelattiin kimppakassalla NHL:ää ESBC:n arvioita käyttäen. Ottelu oli Philadelphia-Tampa Bay, johon ESBC:n BetOptimizer suositteli jotain 113€:n panosta Tampalle (en muista oliko ml vai hc). Kaverilta lipsahti panosta asettaessa alkuun yksi ykkönen liikaa, joten me pelattiin altavastaajaa reilulla 1100€:lla Olympicille. Hän huomasi virheen vasta jälkeenpäin, kun jostain oli ilmestynyt "ylimääräistä" rahaa Olympicin tilille. Tampa siis onneksi voitti ottelun... :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kymmenen
Jäsen
Viestit: 261
Liittynyt: 30.09.2003, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kymmenen »

Pörsseissähän näitä huolimattomuusvirheitä tuppaa tulemaan. Itse olen niiltä aina tähän päivään saakka välttynyt, mutta pitihän sekin päivä sitten nähdä että tuli huolimattomuuksissaan mokattua: Ruotsi - Unkari -otteluun oli tarkoitus panna tarjolle tasurille kerroin 4,00. Syystä tai toisesta jäi sillä hetkellä pyydetty kerroin (joka siis aina tulee automaattisesti näkyviin) 4,40 muuttamatta tuoksi 4,00:ksi ja niin joku sitten sai pyytämänsä kertoimen, vaikken sitä olisikaan halunnut antaa. Onneksi ei ollut kyse kovin isosta summasta, eikä tuo mikään pahimman laatuinen virhe ollut, pieni kuitenkin. Betfairilla tarjotaan tällä hetkellä tasurille 4,20 ja pyydetään 4,30.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cacmac
Jäsen
Viestit: 414
Liittynyt: 17.11.2003, 13:33
Pisteitä: 35
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja cacmac »

Kannetaan nyt sitten omat korret kekoon... Joissain kesän yleisurheilun GP-kisoissa kirjottelin Totalille ennakkoa, joka sisälsi mm. naisten 100m aidat. Siinä sitten USA:n Joanna Hayesia, olympiavoittajaa, hehkuttelin oikein kunnolla ja pidin sitä aivan mukavana kohteena. Siis voittajaksi. Sitten siinä vaiheessa kun itse lähdin tekemään vetoa, pistin kivat panokset USA:n Jenny Adamsille. Toki itse LUULIN pelanneeni Hayesia ja olinkin sitten tyytyväinen, kun kisoja telkkarista seurasin ja Hayes voitti. Seuraavan kerran pelitileille suunnattuani ihmettelin vähän, kun ei ollutkaan saldo lisääntynyt. Tarkastin asettamani vedon ja ikävä totuus paljastui vasta sitten. Adamsia (susihuonoa) olin sitten lyönyt oikein kunnolla. Tähän päiväänkään mennessä minulle ei ole selvinnyt, mistä h-vetistä olin saanut nuo nimet menemään sekasin - olinhan siis jopa kirjottanu kohteesta pitkät pätkät ja tutkinu taustoja... Vahinkoja tekevälle sattuu... ;)

- P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa..."

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Keväällä jäi kahteen nhl o/u vetoon kumpaakin 500€ liikaa panosta... Tarkoitus oli herätä just ennen pelejä "paikkaamaan"/ ottamaan sure winit kummastakin vedosta...... NOOOOOOOH, tyttökaveri oli tintannu herätyskellon kiinni ja heräsin vasta ensimmäisellä erä tauolla.... :cry: Ja mukavaahan oli se että KUMPIKIN veto päätty just ei toivotulla tavalla. :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Kesällä oli Ruotsin Allsvenskaniin jokusia hyviä undereita tarjolla. No pelit oli tullut jätettyä ja hyvin osuikin, ei siinä mitään. No matsien jälkeen tarkastamaan sitten saldoja, niin eikös pirulainen Centren tili näyttänyt paljon vähemmän mitä piti. Sitten vain tarkistamaan, että mitäs on tullut pelattua. Oikea peli ja oikea merkki ja voittokin on maksettu, mutta panos oli 1 (yksi) euro....jostain syystä olin unohtanut asettaa Centrellä otteluun panoksen ja kun Centrellä on tuo euro automaattisesti panoksena (minkä ihmeen takia??), niin sillähän tuota tuli sitten "tykitettyä" :?

Jos joku tietää mikä idea tuossa Centren valmiissa euron panoksessa on, niin olisi mukava tietää. Veikkaanpa, että jollekkin muullekkin on käynyt samoin. Toki tuo oli oma moka, mutta jos heillä olisi muiden bookkereiden tapaan ihan tyhjä se panosruutu, niin ei tulisi noita euron petsejä vedettyä epähuomiossa lainkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

GooRio kirjoitti:jostain syystä olin unohtanut asettaa Centrellä otteluun panoksen ja kun Centrellä on tuo euro automaattisesti panoksena (minkä ihmeen takia??), niin sillähän tuota tuli sitten "tykitettyä" :?
Hahah! Tää oli kyllä päivän paras. :P Tykitystä tosiaan. Itselle nuo mokat sattui silloin kun pelasin vain Veikalle ja pitkävetoa niin tuli noitten lappujen kanssa sählättyä useat kerrat. Eli raksit väärien numeroiden kohdalle kuin oli tarkoitus. Tietenkin kiireessä jäi monesti kioskin kassalla tarkistamatta että oliko lappu nyt ihan oikein ja sitten kotona vasta huomasi että oli tullut pelattua ties mitä! Joskus sitten meni nämä sokkovedot oikeinkin ja kyllähän se tietty hymyilitti.

Nettiaikana ei ole tullut pahemmin mokailtua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KARHU
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 24.01.2004, 15:07
Pisteitä: 0
Paikkakunta: TAMPERE

Viesti Kirjoittaja KARHU »

Sattu siihen aikaan kun kännykät ei ollu ihan luotettavia tai kioskitytön korva.No joka tapauksessa soittelin v-65 ravirivin tytölle.kaikki "tuli"ylös sitten pääsi lauantai iltana töistä ja tarkisti kämpillä et ei voi olla totta rivi oikein arvo 300000 mummo äkkiä kioskille hakee kuponkia ja siitä puuttui yksi polle joka oli sanottu ja lapulla mut lopuksi pääteltiin et känny oli siinä välissä "vähän"ottanut häiriötä tahi oli jossain katve alueella.Voi Vittu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

KARHU kirjoitti:Sattu siihen aikaan kun kännykät ei ollu ihan luotettavia tai kioskitytön korva.No joka tapauksessa soittelin v-65 ravirivin tytölle.kaikki "tuli"ylös sitten pääsi lauantai iltana töistä ja tarkisti kämpillä et ei voi olla totta rivi oikein arvo 300000 mummo äkkiä kioskille hakee kuponkia ja siitä puuttui yksi polle joka oli sanottu ja lapulla mut lopuksi pääteltiin et känny oli siinä välissä "vähän"ottanut häiriötä tahi oli jossain katve alueella.Voi Vittu.
Eihän tämä juttu voi olla tosi? Olethan keksinyt tämän omasta päästäsi? Nimittäin jos minulle olisi käynyt noin niin olisin ampunut kuulan kalloon. Omaan tai jonkun toiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gönkar
Jäsen
Viestit: 60
Liittynyt: 23.11.2003, 15:12
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Gönkar »

Peoplez kirjoitti:Omaan tai jonkun toiseen.
Ainakaan kioskityttöä ei kannata ampua. Ei hän tahallaan...

Toisaalta itseäänkään ei kannata ampua. Jos oma peli on voitollista, ei niitä tulevia voittoja ainakaan reikä päässä pysty lunastamaan. :roll:

Itselleni kävi pari viikkoa sitten hassu tälli finanssivedoissa. Päivän viimeinen intraday oli juuri auennut, ja ruudulle tärähti tilanne, jossa 'up'-vaihtoehdossa joku halusi lyödä kertoimella 2 ja 'down' vaihtoehdossa joku halusi lyödä kertoimella 1.5. Arbihan se siinä, ainakin niin kuvittelin. Hieman ihmettelin että pääsin lyömään kiinni, ja ihmettelin sitäkin että miksei vedon molemmat puolet näytä heti plussaa. En edelleenkään tiedä mitä tapahtui - minusta tilanne näytti täsmälleen kuvaamaltani - mutta lopputulos n. 10-15 sekunnin raivoisan hakkaamisen jälkeen oli se että toinen puoli näytti +70 puntaa ja toinen lähes -200 puntaa tai jotain. Kaiken lisäksi se -200 näytti siinä markkinatilanteessa toteutuvan todennäköisemmin.

Väänsin viimeisen 1½ tunnin aikana positiota paremmaksi, ja lopussa tappiota oli tulossa vain jotain 30-40 puntaa. Lähdin pienen vitutuksen :evil: saattelemana hakemaan yhtä pakettia tullista ja kun tulin takaisin, oli käynyt seuraavasti: markkina oli ollut miinuksella kaupankäynnin päättyessä klo 18:30, mutta noussut muutaman minuutin jälkipörssin aikana reippaasti. Lopputulos: voitin siitäkin virheestä muutaman punnan. Vastaavantyyppistä virheillä voittamista on sattunut aiemminkin. Lisäksi olen ainakin pari kertaa menettänyt n. 200-300 euroa "arbitraasissa" - huom. lainausmerkit :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin