Tänään on 28.03.2024, 15:04.

ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
tun3
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 02.06.2011, 18:30
Pisteitä: 20

ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja tun3 »

Terve. Kirjoittelen tänne pitkästä aikaa. Olen harrastelija vedonlyöjä, joka saa suurta nautintoa vedonlyönnistä. Pyrin valikoimaan vetoni tarkkaan ja pelaamaan vaan niitä "Kuuluisia ylikertoimia" . Liiga, nhl, valioliiga, bundesliiga.

Ihmettelen kummasti yhtä asiaa. Miten ihmeessä ammattilaiset ja kovat harrastelijat löytävät niin paljon pelattavaa , että kassan kiertonopeus on suuri.? Itse löydän normaalilla 10 pelin futiskierroksella keskimäärin 2-3 ylikerrointa ! Vaikka pelaan nämä ja siihen aasian tasoitusvedot päälle näille. Niin vetoja ei tule paljon. Kassani kiertonopeus pientä! Itse en pelaa mitään maalimääräveikkauksia. Tähän olisin tarvinnuta apua: Mitä vetoja oikein pelaatte, että vetoja tulee kaudessa niin paljon ? Tätä olen ihmetellyt.....

Ystävällisin terveisin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

tun3 kirjoitti:Terve. Kirjoittelen tänne pitkästä aikaa. Olen harrastelija vedonlyöjä, joka saa suurta nautintoa vedonlyönnistä. Pyrin valikoimaan vetoni tarkkaan ja pelaamaan vaan niitä "Kuuluisia ylikertoimia" . Liiga, nhl, valioliiga, bundesliiga.

Ihmettelen kummasti yhtä asiaa. Miten ihmeessä ammattilaiset ja kovat harrastelijat löytävät niin paljon pelattavaa , että kassan kiertonopeus on suuri.? Itse löydän normaalilla 10 pelin futiskierroksella keskimäärin 2-3 ylikerrointa ! Vaikka pelaan nämä ja siihen aasian tasoitusvedot päälle näille. Niin vetoja ei tule paljon. Kassani kiertonopeus pientä! Itse en pelaa mitään maalimääräveikkauksia. Tähän olisin tarvinnuta apua: Mitä vetoja oikein pelaatte, että vetoja tulee kaudessa niin paljon ? Tätä olen ihmetellyt.....

Ystävällisin terveisin
Tuo riippuu aika paljon lajista ja henkilöstä kuinka paljon saa vetoja sisään. Joku HR Juz painaa Balilla uima-altaalla mojito kädessä 5600 vetoa kauteen, kun taas muistaakseni Sukkela lyö muistaakseni vain noin 500 vetoa kaudessa päälajiinsa. En usko, että englannin valioliigaan saa tolkuttoman suurta kassankiertoa, kun pelimäärä on aika pieni. NHL/NBA:ssa pelataan melkein 100 peliä kaudessa per joukkue.

Kannattaa toki tavoitella suurempaa kassankiertoa, mutta ei väkisin. Pääasia on kuitenkin lyödä mahdollisimman suurilta osin valuevetoja. Omalla kohdalla kassankierron väkinäinen lisääminen pelaamalla huonompia kohteita ja peesaamalla on vain syönyt tuloksia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.03.2017 14:56 <fac> YK:n palautusprosentit top3 Henkka 5 vuotta 841 vihjettä.

04.03.2017 14:57 <fac> ron 969 vihjettä/viis vuotta. bethog 3 vuotta 635 vihjettä

04.03.2017 14:58 <fac> Eli ihan perus, ei kymmeniä vihjeitä viikoittain tun3 :)


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja Neo »

tun3 kirjoitti: Itse löydän normaalilla 10 pelin futiskierroksella keskimäärin 2-3 ylikerrointa ! Vaikka pelaan nämä ja siihen aasian tasoitusvedot päälle näille. Niin vetoja ei tule paljon.
Voidaan tehdä vertaus esim. kaikkien tuntemaan Sir Alex nimimerkkiin, joka on mukana http://www.valiovihje.com -palvelussa. Tuolta seurannasta katsottuna kolmen viime kauden aikana vetoja on ollut keskimäärin ~350 / kausi, ja nykyisen kauden tahti viittaa ihan samaan määrään. Eli kierrosta kohden tämä tarkoittaisi about 9 vetoa. Jos laskee että totals ja hcp olis 50% / 50% niin tasoitusvetoja olisi 4-5 per 10 pelin futiskierros. Sir Alex vihjaa mielestäni aika runsaalla kädellä verrattuna keskimääräiseen, joten tuo mainitsemasi 2-3 hcp vetoa per rundi on varmasti aika tavallinen lukema. Ei niitä tarkkaan valikoimalla tuon enempää varmasti tule monella muullakaan. Se tapa miten olen omia algoritmeja katsellut viime aikoina tuo yleensä 5-6 hyvää vetoidea per kierros totalsit ml. eli handicap-valintoja se 2-3 kuten sinullakin.

Harrastelijana et voi myöskään oikein lisätä sarjoja kun päivästä loppuu tunnit (tai laatu alkaa kärsiä), joten ainoa järkevä vaihtoehto on etsiä vetoja muilta. Peesata Ylikertoimen tai muiden ilmaisten lähteiden voittoa tekeviä petsareita ja saada sitä kautta kassaan lisää kiertoa ja kasvua. Tai hakea henkilökohtisia kontakteja joille antaa vaihdossa omaa osaamista ja sitten saat takaisin kaverin vihjeet. Tai saman ajatuksen pohjalta lähteä rakentamaan jotain kimppaa. Vihjeiden ostoa en suosittele niin kauan kun statuksesi on harrastelija, kun sitä harva ammattilainenkaan pystyy tekemään kannattavasti.

Moni hyödyntää myös prematch näkemyksiä livessä, mutta tätäkään en missään nimessä suosittele. Ylikertoimen viime kesäisessä tapaamisessa taisi olla aika yksimielinen otanta sen suhteen, että livessä lähinnä hävitään rahaa. Jos et tiedä mitä teet, niin todennäköisesti lopputulos on vain huonompi. Tuo on kuitenkin yksi tapa jolla voit saada lisää hyötyä sarjoista, sillä seuraat tod.näk. pelejä livessä joka tapauksessa. Samoin aiheeseen liittyy esim. HT-vedot, kortit ja kulmapotkuvedot. Joku voi jopa lyödä vetoa myös maalintekijöistä ja mestaruuksista yms. Tässä kohtaa pitää myös miettiä panostasoa, jotta kohteen kokonaisriski pysyy hanskassa. Moni brittifutista ja jääkiekkoa seuraava yrittää varmasti hyödyntää myös tietämystä Vakion- ja Monivedon puolella, mutta tämä on aika toivoton tie lähteä yksin pienellä kassalla tekemään. Tarvitset kimpan ja hyvät työkalut, tai lopputuloksena kassa kuihtuu ison varianssin myötä ripeästi.

Ei tuosta mitään oikotietä onneen ole. Yksittäisellä henkilöllä on rajalliset mahdollisuudet pyörittää sarjoja voitollisesti. Vaikka saisitkin 1-2 lisää niin kokonaistulos tod.näk. kärsisi, etkä silti saisi vielä riittävästi kiertoa. Päivästä loppuu tunnit kesken (ja tulos vain huononee) jos yrität itse vääntää liian montaa sarjaa. Kontaktia vaan muihin vedonlyöjiin ja rakentamaan kontaktiverkostoa.

Yksi hyvä vaihtoehto on myös tyytyvä nykytilaan, ja pitää vedonlyönti pienenä harrastuksena josta saa vähän lisätuloa. Mutta joka ei toisaalta vie myöskään kaikkea vapaa-aikaa. Peesausten ja kontaktien kanssa säätämiseen saa nimittäin myös menemään jokaisen minuutin vapaa-ajasta, joten voi miettiä onko se lisätulojen arvoista.

Kannattaa myös tsekata nykyään kasvussa oleva daily fantasy (viewforum.php?f=80), jossa harrastelija pystyy jo hyvin tekemään pientä sivutuloa. Etenkin jos oma osaaminen on pelaajalähtöistä, ja osuu suosituimpiin sarjoihin kuten Valioliiga, CL, Liiga, NHL, joissa turnauspotit ovat suuremmat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit


_Iletus_
Jäsen
Viestit: 75
Liittynyt: 27.04.2013, 16:44
Pisteitä: 93

Re: ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja _Iletus_ »

Ei tuosta mitään oikotietä onneen ole. Yksittäisellä henkilöllä on rajalliset mahdollisuudet pyörittää sarjoja voitollisesti. Vaikka saisitkin 1-2 lisää niin kokonaistulos tod.näk. kärsisi, etkä silti saisi vielä riittävästi kiertoa. Päivästä loppuu tunnit kesken (ja tulos vain huononee) jos yrität itse vääntää liian montaa sarjaa. Kontaktia vaan muihin vedonlyöjiin ja rakentamaan kontaktiverkostoa.

Yksi hyvä vaihtoehto on myös tyytyvä nykytilaan, ja pitää vedonlyönti pienenä harrastuksena josta saa vähän lisätuloa. Mutta joka ei toisaalta vie myöskään kaikkea vapaa-aikaa. Peesausten ja kontaktien kanssa säätämiseen saa nimittäin myös menemään jokaisen minuutin vapaa-ajasta, joten voi miettiä onko se lisätulojen arvoista.
Tässähän Neon tekstissähän tämä on tiivistettynä. Jos pyrkii ammattilaiseksi, on minun mielestäni oltava portfoliossa paljon sarjoja, ellei ole sellainen jorma, että mankeloi NHL, NBA, MLB -tyyppisen sarjan, jossa riittävästi otteluita. Riittävän iso volyymi tuo myös turvaa siltä varalta, että yksittäinen sarja ei suju tuurin tai jonkun analyysivirheen vuoksi. Tässä muodostuu kultaakin kalliimmaksi ne "kontaktit" eli käytännössä netistä tutut nimimerkit tai tahot, jotka kykenevät osa-alueellaan tekemään tulosta. Sitä kautta alkaa saada sitä volyymiä touhuun ja samalla voi myös keskittyä rennommin siihen omaan erityisalueeseensa. Kontaktien, eli hyvien yhteisöjen merkitystä varmasti aliarvostetaan. Monesti myös täällä huomio keskittyy jonkin tietyn sarjan analysointiin ammattivedonlyöjän päätyönä. Ammattilaisuus on mahdollista muutenkin, tarkoitushan on löytää ylikertoimia, ei sillä ole väliä miten ne löytää. Itse tunnen monia ja lukeudun siihen joukkoon, joka ei tiedä "mistään sarjasta mitään", mutta silti ammattilaisena pystyy vetoa iskemään. Tältä vuodelta jo yli 600 vedonlyöntitapahtumaa omassa seurannassa. Iso osa näistä on jonkun muun löytämää ja eteenpäinjakamaa valueta.

Harrastuksenahan vedonlyönti on alkuun otettava ja sen varaan ei kannata heittäytyä varmaan täysin missään vaiheessa. Itsekään en koskaan ammattilaiseksi ole pyrkinyt, mutta siihen lopulta ajautunut kun homma alkoi rullaamaan kiitos juuri sen vedonlyöjäverkoston ympärillä. Tilanne ammattilaisuuden kannalta on tällä hetkellä erittäin hyvä. Jo Suomesta lyötyy kaksi erittäin kovatasoista foorumia ja yhteisöä ammattimaiseen vedonlyöntiin ja vaikka markkinat kovenee, kun tarkastellaan yksittäistä sarjaa, niin ne myös laajenee, eli marjamättäitä riittää nykyään vähän kaikille, ne eivät vain ole aivan niin marjaisia kuin parhaina päivinä. Lisäksi äidinkielellä lukiessa on paljon helpompi tietää rivien välistä miten hyvä ja ammattitaitoinen nimimerkin takana piilevä henkilö on. Ulkomailtakin saattaa löytyä hyvää tietoa, mutta juuri em. seikkojen takia on paljon hankalampi arvioida kenen kelkassa uskaltaa mennä. Kielimuurien takaa on tietysti vaikea arvioida, mutta uskallan väittää, että tässä maassa vedonlyöntiosaaminen on aivan maailman huippua ja ehkä kielimuuri meitä hieman suojeleekin, kun info ei valu ulkomaille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KR
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: 23.01.2004, 15:52

Tuotto: -1.50 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 1.50 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 260

Re: ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja KR »

Neo kirjoitti:
Moni hyödyntää myös prematch näkemyksiä livessä, mutta tätäkään en missään nimessä suosittele. Ylikertoimen viime kesäisessä tapaamisessa taisi olla aika yksimielinen otanta sen suhteen, että livessä lähinnä hävitään rahaa. Jos et tiedä mitä teet, niin todennäköisesti lopputulos on vain huonompi. Tuo on kuitenkin yksi tapa jolla voit saada lisää hyötyä sarjoista, sillä seuraat tod.näk. pelejä livessä joka tapauksessa.
Suosittelen livevetoja volyymin lisäämiseksi, varsinkin jos treidaa vähän sarjoja. Tuolloin yhdellä valmistautumisella saa pelata kahta markkinaa. Syy miksi livevedoissa hävitään, johtuu value-määrittäminen puutteista: valueta ei osata lähtökohtaisesti laskea jäljellä olevalle peliajalle ja jos osataankin niin yliaggressiiviset säädöt ja vetopäätökset tehdään 5-10 minuutin jakson perusteella. Tarkennetaan vielä: suosittelen liveä JOS tietää mitä tekee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

@Rajainmaki

Minikommentit


stellar wars
Avatar
Jäsen
Viestit: 781
Liittynyt: 28.09.2009, 01:01

Tuotto: +39.65 yks.

Palautus%: 117.70%

Panosten ka: 2.91 yks.

Vetoja: 77

Pisteitä: 161

Re: ammattilaisen monet vedot, kassankierto ?

Viesti Kirjoittaja stellar wars »

*Yhteistyökuvioita*

(Laitan tämän tähän kun en viitsi uutta ketjua aloittaa tälle)


Etsin 1-3 henkilöä jotka haluaisivat nostaa vedonlyöntiosaamisensa / tuottonsa uudelle tasolle. Itse olen harrastanut tätä n. 8 vuotta (viimeiset vuodet yksin), ja tähän saakka vain puhtaasti amatöörimäisellä asenteella. Kuitenkin selvästi voitollisesti - esim. viimeisen vuoden tulos n. +5000€ on saavutettu hyvin pienillä, 5-50€ betseillä. huonoin kuukausi oli muutaman euron plussalla, paras n. +1100€. Vetomäärät ovat olleet kohtuullisen pieniä, exceliä en ole käyttänyt vuosiin mutta arvioisin että peesausvedot ovat olleet luokkaa 115%. Vedonlyöntikassa on pyörinyt jo vuosia samassa tasossa, n. 20k€ Muutaman tonnin olen aina nostanut vuosittain ulos.

Haluaisin nyt nostaa tämän harrastuksen ns. vakavasti otettavaksi sivutuloksi ja samalla jättää lähes täysin pikkubookkerit taakseni, tavoitteeksi voisi laittaa vaikka 250 vetoa / kk - 110+% palautuksella sisäpalloilulajeista sekä 107+% muista lajeista. Ja nämä kaikki tietysti Pinnacle / Bet365 / 5dimes / dafabet / Sbobet yms bookkereilta. Mielestäni tavoite on täysin realistinen - olen hyvinkin luottavainen siihen että em. tavoitteisiin ylletään (kaikille on varmaan jo tässä vaiheessa selvää että U.S. Sports, Liiga, Serie A yms skipataan :) ).

Mitä tällä ensisijaisesti haen olisi siis se, että löytäisin henkilöitä jotka tuntevat erittäin hyvin sekä Oddsportal Communityn että Blogabetin vihjaajat. Vaihdettaisiin kokemuksia seurantojen manipulointiyrityksistä, "kielletyistä" bookkereista yms. Erityisesti minua kiinnostaisi löytää uusia kansallisien futis- yms. sarjojen spesialisteja. Toki kaikki muutkin vähänkin vakavammin otettavat saitit, esim Oddsnet, Spilxperten yms kartoitettaisiin myös tarkasti. Lisäksi otetaan myös joitain apuohjelmia käyttöön, esim. Website Watcher ja RSS -feedien lukijoita.

Lisäksi keskusteltaisiin ja vaihdettaisiin kokemuksia myös siitä, mitä maksullisia vihjepalveluja voisi mahdollisesti käyttää apuna tavoitteeseen pääsemisessä. Nämä kaikki olisivat toki ulkomaalaisia - suomesta voisin itse kelpuuttaa ainoastaan Henkan ja Tseljabinskin kuvitteellisen yhteispalvelun :).

Eli summa summarum - jos sinulla on vähintään 10k€ vedonlyöntikassa ja erittäin hyvä kokemus em. saiteista sekä haluat nostaa vedonlyönnin vakavasti otettavaksi sivutuloksi niin laita YV:tä niin katsotaan miten lähdetään etenemään asian suhteen!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Hockey-Reipas forever!

Minikommentit

20.03.2017 08:08 <tallipoika> Bet365, voi unohtaa, jos alkaa oikeasti pelaamaan

20.03.2017 10:28 <stellar wars> Niin minäkin luulin, viime aikoina on tullut asian tiimoilta

20.03.2017 10:30 <stellar wars> toisenlaista viestiä. Täytyy delegoida joku testaamaan ti-

20.03.2017 10:32 <stellar wars> lanne uudella tilillä, omalleni en halua kolikkolimppuja.


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin