Tänään on 29.03.2024, 12:25.

Vakiosta..

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Vakiosta..

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Onko jollain tietoa/kokemusta miten hyviin tuloksiin vakiolla voi päästä? Ajattelin siksi ottaa asian esille, koska vakion pelatuimmuusprosentit heittävät välillä todella paljon ns.oikeista todennäköisyyksistä. Ja nyt siis puhutaan jopa yli 20 prosenteista. Tuloksia on ehkä vähän vaikea arvioida, koska vakiossa voitot ovat harvinaisempia kuin muissa peleissä yleensä ja pitkiä tappioputkia voi olla, mutta sitten joskus saattaa se iso potti tulla..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TT
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 22.08.2003, 15:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo :-(

Viesti Kirjoittaja TT »

Jos pelaajat ovat pelanneet 55% voittajaa 75%, ei tuota suosikkia välttämättä kannata jättää pelaamatta. Jos haluaa alipelattuja merkkejä suosikkien tueksi, kannattaa tehdä useampia järjestelmiä joissa kierrättää suuria suosikkeja. Tällä tavoin riveistä ei tule liian ylipelattuja.

Vakiota on tullut pelattua yli 20-vuotta ja voin sanoa, että ei kansa aivan tyhmää ole. Suuria suosikkeja pelataan tietenkin liikaa, mutta monta kertaa hieman tasaisemmin jakautuneissa kohteissa kansa haistaa voittajan bookkereita paremmin.

Oma pelipäätökseni perustuu kansan, bookkereiden ja omiin prossiin, ja tietenkin MuTuun, koska joitain kohteita on pakko pistää varmaksi. Nämä viimeksi mainitut ne sitten yleensä kusevat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Olen ihan samaa mieltä, ja toi on kyllä ikuinen ongelma. Voi ihan huoletta sanoa että käytännössä aina ManU, Arsenal ja Chelsea ovat reilusti ylipelattuja kotona sekä vieraissa. Usein myös Liverpool, oli esim 77% Birminghamia vastaan viime viikolla kotona. Ongelma tulee mielestäni siinä, että jos vedät aina tällaisen suursuosikin ohi joudut odottamaan ehkä 78 vuotta että saisit rivillä edes 12 oikein - riippuen toki täysin tuurista. Osumistodennäköisyys on jo valmiiksi todella pieni ja ankeaksi käy jos noi suosikit vielä lyödään ohi. Vaikka sattuisikin se 1 kierros/vuosi jolloin kaikki 3 suurta eivät voita, niin kupongilla on vielä se ~10 muuta peliä jäljellä.

Jos on joku hyvä työkalu millä saa tehtyä rivit koneellisesti niin tekisin itse kuten TT sanoi, eli tekee useampia järjestelmiä joissa vuoron perään ottaa suursuosikin ohi. 2 viikkoa sitten Arsenal jäi tasan, ManU hävisi mutta Chelsea voitti joten tällaiset tapaukset jäisi haaviin.

Mun mielestä vakiossa jää loppupeleissä aina aika suuri osa sille mutulle, koska ensimmäisenä tulee jo varmavalinta, joka on joillain kierroksilla oltava esim ManU (kun muut pelit syövät kaikki vaihtomerkit), joskus tulee otettua jotain 20% pelattuja jne. Ja pelaako esim kokonaan noiden suurten ohi vai ottaako 12 vai 1X jos molemmat X & 2 ovat yhtä paljon alipelattuja.

Kyllä itsekin teen rivin peliprosenttien mukaan hyvin pitkälle ja esim varmojen valinta tulee hyvin usein sitä kautta. Ajatellaan vaikka Bolton-Villa tällä viikolla, X2 olisi oikein pelattuna mun valinta (sekin mutulla, koska jos kohde on pelattu oikein niin miksi ei ottaa todennäköisintä merkkiä) mutta jos Bolton on vaikka 10-15% ylipelattu tai risti on vedetty jotain 30-33% (kuten varmaan onkin), otan Villan varmaksi

Tuollaista säätämistä se minusta on 8)

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Joo, näitä on hyvä pohtia, sillä eihän meistä kenestäkään koskaan mitään tulisi :D :D
Itse olen yleensä tehnyt niin, että olen etsinyt listalta aluksi muutaman varman. Yleensä pari n.80% todennäköisyydellä voittavaa olivatpa ne sitten miten ylipelattuja tahansa ja niiden lisäksi muutaman 50-60% tod. näk. voittavaa, jotka ovat suhteellisen oikein pelattuja.
Sitten pelaan vaihtomerkkejä pahiten alipelattuihin kohteihin, sekä myös ihan mutulla.
Yleensä pelaan muutamia järjestelmiä joka kierrokselle, joissa sitten kierrätän näitä ns.varmoja kohteita.
Ihan mukavia tuloksia olen näin saanut aikaan... Vaikka tämähän vakion pelaaminen on suunnilleen samaa kuin pelaisit pitkävetoa kertoimella 10 000 :D :D
No ei nyt ihan.... :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Neo kirjoitti:Ongelma tulee mielestäni siinä, että jos vedät aina tällaisen suursuosikin ohi joudut odottamaan ehkä 78 vuotta että saisit rivillä edes 12 oikein


Kyllä itsekin teen rivin peliprosenttien mukaan hyvin pitkälle ja esim varmojen valinta tulee hyvin usein sitä kautta. Ajatellaan vaikka Bolton-Villa tällä viikolla, X2 olisi oikein pelattuna mun valinta (sekin mutulla, koska jos kohde on pelattu oikein niin miksi ei ottaa todennäköisintä merkkiä) mutta jos Bolton on vaikka 10-15% ylipelattu tai risti on vedetty jotain 30-33% (kuten varmaan onkin), otan Villan varmaksi

Tuollaista säätämistä se minusta on 8)

T: Neo
Niin ongelmaksi noita alipelattuja pelatessa tulee se että rivin osumistodennäköisyys on 1 / 9 999 999, eli 13 alipelatun valitseminen tuottaa todennäköisesti hyvin alikertoimisen rivin.

Epäilen, että aika moni järkiveikkaaja valitsee juuri sen todennäköisimmän merkin 'oikein' pelatuissa kohteissa, joten tuotakaan sääntöä ei ehkä kannata orjallisesti seurata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin