Ylikerroin.com
Suomen suurin vedonlyöntisivusto
Tänään on 24.02.2018, 13:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2>
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: iske laajalle
ViestiLähetetty: 04.02.2018, 12:22 
Status: JäsenLiittynyt: 26.11.2014, 15:57Viestit: 455
Pisteitä: 638
Kassa: +36.73 yks. Palautus%: 101.94% Panosten ka: 3.89 yks. Vetoja: 485
Kirjaillaan hetki niitä näitä vedonlyöntikokemuksista.

Ajauduin alalle vähän puolivahingossa. Olen aina ollut kiinnostunut numeroiden tuijottelusta ja tuossa nelisen vuotta sitten ryhdyin ihan mielenkiinnosta seuraamaan kertoimia. Oikeastaan kaikkia kertoimia. Myös lajeista joista en ollut urheilullisesti kovin kiinnostunut. Sattumalta sitten löysin jotain teknisiä etuja sieltä täältä ja rupesin panostamaan niihin puolimutulla. Ajan kanssa edut kirkastuivat ja tajusin, että varsinkin yhdellä niistä sai aikaan melko varmaa tuottoa, jolla voisi jopa elättää perheensä. Näin kävi ja hyvin luisti, kunnes yksi päivä -puf- ja etu katosi.

Olin onneksi tuossa vaiheessa jo kerännyt varsin laajasti kokemusta vedonlyönnistä ja rakennellut itselleni kasan työkaluja ja laskureita, joita ryhdyin nyt käyttämään kovemmalla teholla ja isommalla volyymilla. Tulokset olivat odotettuja. Pienemmät edut + isompi volyymi = karmea varianssi. Oikeastaan varianssi on sen verran suurta, että monesti tulee kyseenalaistettua koko touhun mielekkyys. Ainakin kolmesti olen ehtinyt tuhota 25%-30% kassasta, vaikka panostukseni on kohtuu maltillista (ei tosin millään lailla varovaista). Ottaen huomioon, että tuosta kassasta eletään päivästä toiseen, niin tuntuuhan tuo nupissa kokeneemmallakin. Isommassa kuvassa olen kuitenkin toistaiseksi onnistunut säilyttämään jonkinlaisen edun. Viimevuoden palautus oli noin 103% isommilta välilttäjiltä. Pieniä en jaksa laskea, sillä oletan voittavani kunnes limitit iskee.

Tulevaisuuden näkymät ovat mielestäni kohtalaiset. Kerran tällä hetkellä pystyn tuottoisaan toimintaan ja omaan valmiudet kehittää toimintaani, niin en näe syytä miksi tippuisin kyydistä kovin pian. Tai oikeastaan näen - laiskuus. Kehittyä pitää kokoajan. Kehitys ei välttämättä ole kaivautumista syvemmälle tuttuihin ympyröihin, vaan pikemminkin laajentamista sivulle kohti sitä rikkainta kultasuonta, joka välineilläni on saavutettavissa.

Vaikka neuvot ovat vaarallisia, niin nyt seuraa yksi. Niistä välineistä. Ottakaa ihmeessä haltuun joku näppärä scriptaus kieli edes jossain määrin itse. Käytännössä Python tai R. Edut ovat isot ja oppimiskynnys matala. Taidot ovat käytettävissä myös vedonlyönnin ulkopuolella.

Sellaista.

E
17
  Profiili Seuranta

06.02.2018 14:58 <Muikkuz> Varmaan tyhjä olo ollut silloin, kun tuo puf-päivä koittanut
08.02.2018 11:58 <E.Clipperton> eipä oikeastaan. tiesin tapahtuvaksi ja olin valmis
ViestiLähetetty: 08.02.2018, 11:56 
10.2.2018 18:58
PELIAIKA PÄÄTTYNYT
Crotone - AtalantaAtalanta -0.5kerroin 1.95 (veikkaus)panos 4 yks.
Huti: -4.00 yks.
10.2.2018 18:58
PELIAIKA PÄÄTTYNYT
Crotone - AtalantaAtalanta -1.5kerroin 3.85 (veikkaus)panos 1 yks.
Huti: -1.00 yks.
6
  Profiili Seuranta

ViestiLähetetty: 16.02.2018, 10:42 
17.2.2018 01:58
PELIAIKA PÄÄTTYNYT
Columbus - PhiladelphiaColumbus mlkerroin 1.78 (veikkaus)panos 6 yks.
Huti: -6.00 yks.

Alkaa olla isoja pelejä pleijaripaikasta nämä. Jos underi nousee takas 1.9x pinnyllä niin voi ottaa kaveriksi.
2
  Profiili Seuranta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2>

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia