Tänään on 28.03.2024, 23:50.

1.Bundesliiga 4-5.12

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
pera
Jäsen
Viestit: 464
Liittynyt: 09.05.2004, 19:59
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

1.Bundesliiga 4-5.12

Viesti Kirjoittaja pera »

tämän hetkiset prossat:

Kaiserslautern-Mainz 48 27 25
Freiburg-Werder_bremen 24 27 49
Dortmund-Schalke 35 29 36
Leverkusen-Wolfsburg 52 25 23
Bielefeld-Hansa_Rostock 54 24 22
Hertha-M.gladbach 55 24 21
Stuttgart-Bochum 62 21 17
HSV-Hannover 53 26 21
Nürnberg-B.München 20 27 53

odotellaan kokoonpanotiedot

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pera
Jäsen
Viestit: 464
Liittynyt: 09.05.2004, 19:59
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pera »

muutuneita prossia:

Kaiserslautern-Mainz 46 28 26
Freiburg-Werder_bremen 26 27 47
Hertha-M.gladbach 54 24 22
Stuttgart-Bochum 63 21 16

HSV-Hannover 50 26 24

-HSV puutuu tärkeä pelaaja Barbarez (6 syöttöä, 6 maalia)
-Hannover ei suurempia loukaantumishuolia
HSV koti: 4-0-3 , 14-11
Hannover vieras: 2-2-3, 8-11

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

BIELEFELD - HANSA ROSTOCK 1 - 1,85 - Unibet (9/10)
Kotijoukkueen kerroin Unibetilla sen kun vaan nousee ja itse en todellakaan ymmärrä miksi. Oma arvio Bielefeldille on 58% ja kyseessä on mielestäni viikonlopun paras tärppi 1. Bundesliigaan.

Edit;
HSV - HANNOVER 1 - 1,93 - Betfair (5/10)
Khalid Boulahrouz ja Sergej Barbarez ovat HSV:ltä tänään sivussa, mutta siitä huolimatta tarjoan 54% kotijoukkueelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut winorloose, 04.12.2004, 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's not gambling if you always win

Minikommentit


Raakku
Jäsen
Viestit: 178
Liittynyt: 23.01.2004, 23:59
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Spain

Viesti Kirjoittaja Raakku »

winorloose kirjoitti:BIELEFELD - HANSA ROSTOCK 1 - 1,85 - Unibet (9/10)
Kotijoukkueen kerroin Unibetilla sen kun vaan nousee ja itse en todellakaan ymmärrä miksi. Oma arvio Bielefeldille on 58% ja kyseessä on mielestäni viikonlopun paras tärppi 1. Bundesliigaan.
Kenties noihin 1.80 tuntumilla oleviin kertoimiin voi vaikuttaa hiukan se, että
ainakin BA:n mukaan kotijoukkueen pelaajien keskuudessa olisi ollut viikolla flunssaa liikenteessä ja harjoittelut jääneet vähän vähemmälle.
Bielefieldiä kuitenkin laitettu maltilla lapulle täälläkin.

-Raakku-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

Älkää unohtako Bielefeldin perustasoa, joka on sarjan häntäpäätä, pyöreästi samoissa mitä Rostock. Tällä hetkellä Bielefeld on mulla alemman keskikastin kovin joukkue, erittäin hyvän vireensä ansiosta. Rostock kuuluu sarjan huonoimpiin joukkueisiin, mutta valmentaja Bergerin alaisuudessa joukkueen otteet ovat piristyneet. Nyt pelataan taas vieraskentällä, jossa ei ole kotiyleisön paineita. Luokkaa Bielefeldiä kovempi Hertha sai tasoitettua kotonaan pari viikkoa sitten Rostockia vastaan vasta viimeisellä minuutilla.

Bielefeldin tyylinen vastaiskujoukkue ei välttämättä ole parhaimmillaan näin suuressa suosikin asemassa, koska suurimmassa osassa otteluitaan se pääsee puolustamaan altavastaajana ja käyttämään tehokkaita vastaiskujaan. Rostockin hyökkäyspeli on luokatonta, Allbäck(kään) ei ole pystynyt yksin kantamaan vastuuta maalinteosta -> under haisee! Oma arvio Bielefeldille on "vain" 53%, eli samoissa markkinoiden kanssa.

Bielefeldille ei riitä kertoimet mun mielestä, mutta Mainz onkin toinen juttu. Sunnuntaina pelataan KAKSI paikallisottelua! K'lautern-Mainz tuntuu jäävän Ruhrin alueen hegemonian, Dortmund-Schalke, jalkoihin palstatilassa. Kaiserslauternilla on kaksi puolustuksen tärkeintä pelaajaa sivussa, mun mielestä maalivahti Tim Wiese on jopa yksi koko joukkueen tärkeimmistä pelaajista. Toinen poissaolija on toppari Wenzel. Molemmilla joukkueilla on läjä vähemmän merkittäviä ukkoja sivussa, joten Mainz saa mun papereissa hyötyä K'lauternin loukkaantumisista. Kun pelissä on vielä paikallislatausta, oma arvioni on rajusti kantaa ottava

K'lautern Mainz 43 27 30 o/u 2,5 56 44

ja Mainz on mulla Bundesliigan osalta erittäin köyhän vetoviikonlopun paras veto.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Portillo kirjoitti:Rostock kuuluu sarjan huonoimpiin joukkueisiin, mutta valmentaja Bergerin alaisuudessa joukkueen otteet ovat piristyneet. Nyt pelataan taas vieraskentällä, jossa ei ole kotiyleisön paineita. Luokkaa Bielefeldiä kovempi Hertha sai tasoitettua kotonaan pari viikkoa sitten Rostockia vastaan vasta viimeisellä minuutilla.

Bergerin alaisuudessa Hansa Rostock on saalistanut yhden pisteen, eivätkä otteet kyllä ole ainakaan lukemieni raporttien mukaan juurikaan parantuneet. Ja tuloksellisesti Herthan ottelu oli tosiaan tasainen, mutta pelillisesti Hansa oli ollut aivan vastaantulija.
Yksi asia kuitenkin puoltaa selkeästi Hansaa ja se on historiatilasto. Joten mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, kotijoukkue on lirissä tänään. :D Toivottavasti kuitenkaan ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Zenmaster
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 21.05.2003, 12:55
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Zenmaster »

Borussia Dortmund Schalke ml 51% 2,1 BetInternet (7/10)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

3.7.2005 (wanhoja)
vihjattu 137 (436)
palautus
108,7 % (102,7%)
palautus tasap.
105,0 % (102,4%)
profit 69,46 (81,3)

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

winorloose kirjoitti:Bergerin alaisuudessa Hansa Rostock on saalistanut yhden pisteen, eivätkä otteet kyllä ole ainakaan lukemieni raporttien mukaan juurikaan parantuneet. Ja tuloksellisesti Herthan ottelu oli tosiaan tasainen, mutta pelillisesti Hansa oli ollut aivan vastaantulija.
Heh, täytyy vissiin alkaa tarkkailemaan omia tietolähteitä, tai sitten syypää on vain mun oma pää, joka keksii itse mitä peleissä on tapahtunut, vaikka silmät lukee jotain toista :lol:

Jälkipelejä en halua harrastaa, mutta korjaan/lisään omaa aiempaa kommenttia. Mun lukemien raporttien mukaan Rostockissa on tapahtunut eteenpäin menoa Schlünzin jälkeen. Henkiset asiat ovat mulla päällimmäisenä, mutta jotenkin osaan vain kirjoittaa näköjään, että pelillisesti Rostockista olisi yhtäkkiä tullut tasavahva Herthan kanssa :shock: Eli kyllä me varmaankin sama raportti ollaan luettu, mutta mä sain vaan tuosta em. Hertha-ottelun raportista käsityksen, että Rostockin ilme oli erittäin taisteleva ja yhtenäinen, juuri sellainen mikä valmentajaa vaihtaneella joukkueella pitäisikin olla. Hertha joutui tekemään ansaitusti täyden päivätyön, että sai ottelusta jotain(toisin kuin kierrosta aiemmin HSV, joka käveli 6-0 voiton Schlünzin valmentamasta Hansasta :wink:).
Leverkusen-ottelussa Rostock mureni taas kotiyleisön paineiden edessä. Voitte itse kuvitella, miltä tuntuu pelata "fanien" edessä, jotka eivät kuluneella kaudella ole saaneet nauttia pisteen pisteestä kotikentällä, ja voitto on ainut, mitä joka kotipelistä vaaditaan. Jos Berger ei onnistu murtamaan pelaajien kipsiä kotiyleisön edessä, putoaa Rostock varmasti kakkoseen. Vieraskentiltä minä odotan kuitenkin jatkossakin Rostockilta parempia otteita kuin kotikentältä. Toki jos joukkue ajautuu samanlaiseen ahdinkoon kuin Schlünzin kanssa, en odota muutenkaan heikolta ryhmältä yhtään mitään, kuten en tällä hetkellä Freiburgiltakaan, ja toivonkin, että putoavat.

Ja vielä kaivan jostain excelin syvistä lokeroista mun tämän hetkisen(= tehty siis ennen tän vkl pelejä -> esim. Boulahrouz saa pelata jo ensi viikolla) rankingin. Voisi vaikka viimeistään talvitauolla vaihtaa yk.com -porukan kanssa mielipiteitä rankingista ja tehdä päivityksiä?

A
1 Bayern München (Jyrääminen on alkanut...)

B
2 Werder Bremen
3 Schalke 04
4 VfB Stuttgart (Peli ei toimi mitenkään kaksisesti)
5 Wolfsburg (Puolustuspää ei ole pystynyt pitämään alkukauden tasoaan - mikä ei ole yllätys - silti pidän edelleen B:ssä)
5 Leverkusen

C
7 Dortmund
8 Hertha Berlin (Puolustus ylisuorittaa ja hyökkäyspää on täysin Marcelinhon varassa.)
9 Hamburger SV (Tässä olen reagoinut huipputärkeän topparin Boulahrouzin ensi kierroksen pelikieltoon)
10 Hannover

D
11 Arminia Bielefeld (Ehdottomasti D-ryhmän kovin joukkue tällä hetkellä)
12 Bor. M'gladbach (Neuville hyytymässä = hyökkäyspeli hyytymässä)
13 Bochum
14 Nürnberg
14 Mainz 05 (Taistelumoraali ja joukkuehenki kovaa luokkaa, taidot rajalliset)
16 Kaiserslautern (Joukkueen tärkeimmän pelaajan, maalivahti Wiesen, loukkaantuminen)

E
17 Hansa Rostock (Uskon puolustukseen vielä, mutta hyökkäyspää on täysi susi. Kotiyleisön paineet...)
18 SC Freiburg (Mikään ei toimi)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin