Tänään on 28.03.2024, 22:16.

Uusi osasto?

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Juuri näin!

Viesti Kirjoittaja soiro »

Tälläkin foorumilla alkaa olla havaittavissa joitakin nimimerkkejä, joille on tärkeää vain ja ainoastaan turhanpäiväinen paskan jauhaminen. En jaksanut noita Sputnikin juttuja kokonaan lukea, mutta oletko kenties hävinnyt ESBC:n arvioilla joskus aikoinaan kuukauden/kahden setin kun noin korpeaa?
Itselläni edellinen NHL-kausi ESBC:n arvioilla tuotti 34% ja pelit menivät kolmeen eri firmaan. Ei ehkä mikään huikaiseva tulos, mutta eikö itse kukin päätä millä tavoin rahansa sijoittaa? Uskallan väittää että sellaista ninjasamuraitaistelijaa ei olekaan, jota ei kiinnostaisi oman kassan kasvattaminen. Oman itsensä voittaminen ja se henkinen kasvu tapahtukoon jonkin muun lajin merkeissä.
Mitä haittaa siitä on jos tänne perustetaan osio maksullisten palveluiden analysoimiseen järkevällä tavalla? Eiköhän jokainen järkevä vedonlyöjä osta vaikkapa esim. MLB-arvioita hintaan 1,9 euroa kappale, jos palautus kaudessa olisi 107% ja kassa kiertäisi ympyrää karusellin lailla? Toisaalta jokainen järkevä jättäisi ko arviot ostamatta jos palautus olisi 98% ja karuselli pyörisi.
Totta kai kaikki maksulliset palvelut pyrkivät antamaan itsestään hyvän ja voitollisen kuvan. Foorumin osion kautta saataisiin asiasta vuoden kahden jänteellä kenties kuitenkin hieman rehdimpi kuva.
Itse en ole mikään Jorman palvoja. Kaveri kuitenkin on sarallaan huippuluokkaa ja perii ammattitaidoistaan hintaa. So? Olen ehdottomasti uuden osion perustamisen kannalla.

*jää innolla odottamaan lainauksia omasta tekstistä sekä niihin liittyviä timantinteräviä kommenteja*

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

JussiQ kirjoitti:
Sputnik kirjoitti: Aiheestahan on ollut toisaallakin keskustelua, mm tilit aika monessa firmassa, pelit heti kiinni aloituskertoimiin etc etc...Entäs tuleeko joka kausi samanlainen onnistuminen, muuttujia ja riskejä on...
Hmm... Mistäs sä sen tiedät... Eihän sillä mainosfoorumilla pitänyt olla mitään lukemisen arvoista.
Missä mä olen sanonut yhdestäkään foorumista ettei olisi mitään lukemisen arvoista? Ja ei, jos viittaat tässä tähän "bannerihelveteen" niin sieltä en edes muista lukeneeni aiheesta...

Mitä tulee tuohon itse keksimääsi juttuusi mun sanomana niin pidetään ne mielikuvituksen tuotteet omassa päässä...

Itse keksimäsi juttu ei muuten liity mitenkään aiheeseen :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Vaikkei multa ole kukaan mitään kysynytkään, niin ilmaisen kaikesta huolimatta oman mielipiteeni...

Mä en henkilökohtaisesti kaipaa tippaakaan erillistä osiota vetopuljujen arvioiden puimiselle, mutta jos sillä tavalla nämä rahanhaaskaajat (älkääkä vetäkö hernettä nenään, selitys seuraa myöhemmin... :D ) saadaan pysymään rajatulla alueella, eivätkä he tule julistamaan ostamiensa arvioiden loistavuutta meille muille foorumin käyttäjille niin eihän siitä mitään haittaakaan ole (kai). Ja jos haittaa rupeaa syntymään, niin voihan sen aina poistaa yhtä helposti kuin se on tehtykin...

Itse en sylkäisekään vihjepuljuihin päin, sillä en käsitä, miksi joku pystyisi muka tekemään yhtään sen parempia arvioita kuin joku toinen. Ja muka niin paljon parempia, että niistä kannattaa vielä maksaakin. Nykyaikana tarpeellinen tilastomateriaali on kaikkien saatavilla ja PALJON tärkeämpää arvioita muodostettaessa on tuntea kyseinen sarja. Esimerkkinä tästä, korviini on kantautunut, että erään nimeltämainitsemattoman rahankerääjän MLB-vihjeet eivät ole osoittautuneet kovinkaan tuottaviksi. Onko se nyt ylipäänsä mikään ihme, jos arvioita tehdään pienessä kopissa syöttämällä älytön määrä tilastoja tietokoneelle. Ja tuloksena sitten pitäisi olla auringontarkkoja arvioita... Paskat sanon minä. Paljon tärkeämpää on katsoa joukkueiden pelejä ja lukea otteluraportteja ja mikä tärkeintä, olla selvillä joukkueiden tämänhetkisestä kunnosta ja vireystilasta. Itse en edes yritä saada aikaiseksi mitään täydellisiä prosenttiarvioita. Mulle riittää, että tiedän onko tarjottu kerroin pelikelvollinen vai ei.

Ja minulle (uskon, että myös monille muille foorumin käyttäjille) vedonlyönnissä tärkeintä ei ole rahallinen menestys, vaan jännitys ja penkkiurheilusta nauttiminen.

Jaa niin, se rahanhaaskaaja... rahanhaaskaaja = vedonlyöjä, joka haaskaa rahansa yliarvostettuihin arvioihin, koska ei usko, että joku ilmaiseksi vihjeitään jakava pystyy voitolliseen vedonlyöntiin saati sitten että uskoisi pystyvänsä itse samaan aivan vertailukelpoiset arviot aikaan. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Ade
Jäsen
Viestit: 251
Liittynyt: 13.02.2003, 10:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Ade »

Mä en ihan tajua tätä jormauskovaisten keskusteluintoa, kun on nähnyt mitä tasoa se on.
Tokihan sitä voi jonkun osion noille pystyttää, mutta ei se taida olla kenekään edun/mukavuuden mukaista inistä joka yö miten yks veto meni ohi eikä kaikki onnistunnakaan.

Ois ihan hyvä, että jos pidettäs tollaset valitukset mahassa. Koska kyllähän niitä arvioita voi itse tehdä, niinkuin järkevimmät tekee, eikä vaan ostaa.

Ja mistähän tälläsellä palstalla voitais sitten järkevästi keskustella?

Mitä tohon spuntnikin ininää vedonlyönnin <-> sijotusrahastojen riskistä tulee niin musta vedonlyönnissä ei järkevillä seteillä ole juurikaan suurempi riski saada turpaan.
Ja sitten, kun verrataan tuottoja niin kyllä valinta on aika selkee urheilun hyväks, ja kukapa jotain pörssikäppyröitä jaksais päivästä toiseen tsiigaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Re: Juuri näin!

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

soiro kirjoitti:Tälläkin foorumilla alkaa olla havaittavissa joitakin nimimerkkejä, joille on tärkeää vain ja ainoastaan turhanpäiväinen paskan jauhaminen.
Tunnistit itsesi vai :lol:





En jaksanut noita Sputnikin juttuja kokonaan lukea, mutta oletko kenties hävinnyt ESBC:n arvioilla joskus aikoinaan kuukauden/kahden setin kun noin korpeaa?
Ei, en ole hävinnyt.Tietysti joskus vuosia sitten tuli soitettua, mutta en edes muista voitinko vai hävisinkö.Mikä näissä eri vetolinjoissa korpeaa(siis yleisesti) on kyllä vain tuulipuvuille uppoavat mainokset ja jutut.Vähäänkään enemmän peleihin, sijoittamiseen, markkinkoinnista jotain tietävä unohtamatta maalaisjärkeä käyttävät huomaavat missä mennään ja mikä on pelin henki noissa puljuissa.Vertaus rahastojen ja vihjepuljujen välillä on aika karmaisevaa.Varsinkin jos puhutaan ammattimaisemmasta sijoittamisesta.

Oman itsensä voittaminen ja se henkinen kasvu tapahtukoon jonkin muun lajin merkeissä.
En allekirjoita ihan kokonaa.

Totta kai kaikki maksulliset palvelut pyrkivät antamaan itsestään hyvän ja voitollisen kuvan.
Mua ei kiinnosta millaisen kuvan he pyrkivät antamaan vaan mikä on totuus.Kun hyvän kuvan antamisessa aletaan selittelemään niin hyvä kuva on mennyttä.

Foorumin osion kautta saataisiin asiasta vuoden kahden jänteellä kenties kuitenkin hieman rehdimpi kuva.
Eli pelaajat alkaa pitämään kirjanpitoa lafkoista.Great :cry: Mun mielestä yksikään vihjepulju ei ansaitse tulla edes nimeltä mainituksi niin kauan kun esim netttisivuilla ei ole sijoitusrahastojen tapaan mainintaa tuotosta selkeästi ilman kikkailuja.Rehellinen lukeman paljonko olisin saanut tuottoa rahoilleni prosenteissa tietyllä ajanjaksolla, simple as that :!:


Kaveri kuitenkin on sarallaan huippuluokkaa ja perii ammattitaidoistaan hintaa.
Kyllä ne huonot jaksot tuppaa unohtumaan sielläkin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

*ininää* :lol:
Ade kirjoitti:
Mitä tohon spuntnikin ininää vedonlyönnin <-> sijotusrahastojen riskistä tulee niin musta vedonlyönnissä ei järkevillä seteillä ole juurikaan suurempi riski saada turpaan.
Keskimäärin pörssissä voittaa useampi kuin vedonlyönnissä.

Ja sitten, kun verrataan tuottoja niin kyllä valinta on aika selkee urheilun hyväks, ja kukapa jotain pörssikäppyröitä jaksais päivästä toiseen tsiigaa.
Osakkeilla 10-30% voitot aika yleisiä...Ei ole pakko itse käppyröitä seurailla, anna homma ammattilaiselle tehtäväksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Saasta
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 18.03.2003, 22:35
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Saasta »

Multakaan ei mitään kysytty mutta pakko sanoa, että Xavi tuossa viestissään vei sanat mun suusta/näppäimistöstä.

Hmm... 2 keskustelupalstaa on suljettu, kun niillä on käsitelty maksullisia vihjeitä, niin mikä ettei kolmattakin jos keskustelu on samanlaista kuin noilla taulu-vainajilla :( .

Mun mielestä olis parasta jos täällä puitais vain "omia" vihjeitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Uusi osasto?

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Sputnik, Tii Tou 27, 2003 10:28 pm kirjoitti:
JussiQ kirjoitti:
Sputnik kirjoitti: Aiheestahan on ollut toisaallakin keskustelua, mm tilit aika monessa firmassa, pelit heti kiinni aloituskertoimiin etc etc...Entäs tuleeko joka kausi samanlainen onnistuminen, muuttujia ja riskejä on...
Hmm... Mistäs sä sen tiedät... Eihän sillä mainosfoorumilla pitänyt olla mitään lukemisen arvoista.
Missä mä olen sanonut yhdestäkään foorumista ettei olisi mitään lukemisen arvoista? Ja ei, jos viittaat tässä tähän "bannerihelveteen" niin sieltä en edes muista lukeneeni aiheesta...

Mitä tulee tuohon itse keksimääsi juttuusi mun sanomana niin pidetään ne mielikuvituksen tuotteet omassa päässä...

Itse keksimäsi juttu ei muuten liity mitenkään aiheeseen :evil:
Sputnik, Maa Tou 26, 2003 9:30 pm kirjoitti:
mikkon75 kirjoitti:Olisiko mahdollista saada oma osasto keskustelulle, joka koskee kaupallisia vihjepalveluita? Sellaiselle olisi varmasti tarvetta ESBC:n lakkautettua omansa.
Sellaiselle ja sen tyyliselle taululle ei ollut tarvetta ennen ESBC:n taulua eikä sellaiselle ole tarvetta nytkään ko taulun kaaduttua :lol:

Koko taulun ideahan ei ollut muuta kuin puffata ko lafkan palveluita IMO.

Toivottavasti jatketaan edelleen tällä riippumattomalla ja ei mihinkään päin kallellaan olevalla meinigillä.
Ymmärsin kai väärin, kun ajattelin ettet seuraisi mielestäsi tarpeettoman taulun keskustelua... pahoitteluni väärinkäsityksestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Laitanpa vielä omankin korteni kekoon. Mun täytyy kyllä tunnustaa, että mä olen Spudden kanssa samaa mieltä. Tollanen palsta tai osio on täysin turha.

Noi perustelut tolle palstalle ovat aika onnettomat. Jos joku nyt miettii mahtaako yhdelläkään noista rikastua, niin tuskinpa. Voitte vaikka miettiä tota asiaa siten, että miten paljon te pystyisitte tekemään rahaa, jos jonkun arvioilla vaikka kolminkertaistaisi pelikassansa joka vuosi. Miettikää vaikka viiden vuoden jaksoa. Jos joku noista todella pystyisi tollaseen, niin eiköhän tääkin maa olisi jo täynnä pelimiljonäärejä. Mä en itse ainakaan tunne yhtäkään tollasta tai ole edes kuullutkaan sellasesta. Ja kuka hullu tässä enää töitä tekisi, jos tollanen olisi olemassa, ei muuta kun kerran päivässä pelit sisään ja sitten voisi aina silloin tällöin seurailla miten sitä rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Ja tosta seurannasta vielä sen verran, että se ei ole asiakkaiden asia pitää sitä vaan juurikin tuon vihjepuljun vastuulla. Suomen lakikin jo vaatii tota, markkinoinnissa esitetyt väitteet pitää pystyä todistamaan oikeiksi. Enkä mä näe kun yhden tavan miten toi onnistuu. Vihjepuljulta pitää löytyä täydellinen kirjanpito veto vedolta. Jos joku nyt sanoo seurannaksi jotain vaivasta käppyrää, niin... no ehkä on parempi jättää kertomatta mielipidettä tollasista henkilöistä. Toisaalta eipä kyllä myöskään tarvi ihmetellä, että te ette ole pystyneet vaatimaankaan tota.

Ja kun viela pidetään mielessä minkälainen vaikka se ed. palsta oli. Aiheeseen liittyneet jutut oli päivästä toiseen samoja. "Miten viime yön mlb meni kun en kerennyt pelaamaan?". 9 vastausta 10stä olivat suurinpiirtein "3/9 ja palautus oli 37%", ja sitten tietenkin se yksi nimeltä mainitsematon, joka yksin teki noilla päivästä toiseen tiliä. Niin ja sitten siellä oli tietysti vielä se h...tin "s" typerine kysymyksineen.

Eli mitäpä tollasella tekee? Eipä juuri mitään. Toisaalta vaikka toi onkin täysin turha omasta mielestäni, niin en mä silti kannata mitään sensurointia tms. Joten jos te nyt välttämättä haluatte, niin sen kun postitatte jotain seurantojanne tänne ja kaippa tossa tapauksessa sitten olisi parasta, että niille olisi oma osio ettei niitä tarttis kattella, jos ei kiinnosta.

Mutta suosittelisin kumminkin tota rahapelit newssi-ryhmää. Sitäpä ei esim vuoksenmaa sulje yhdellä vaivasella sähköpostilla niinkun kävi edellisen palstan kanssa. Nehän ton sulkemisen varmasti aiheuttivat valittamalla jostain. Vai luuleko joku nyt, että ne englannin kieliset heput olisivat itse tehneet ton suomenkieliselle palstalle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Re: Uusi osasto?

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

JussiQ kirjoitti:
Sputnik, Tii Tou 27, 2003 10:28 pm kirjoitti:
JussiQ kirjoitti: Hmm... Mistäs sä sen tiedät... Eihän sillä mainosfoorumilla pitänyt olla mitään lukemisen arvoista.
Missä mä olen sanonut yhdestäkään foorumista ettei olisi mitään lukemisen arvoista? Ja ei, jos viittaat tässä tähän "bannerihelveteen" niin sieltä en edes muista lukeneeni aiheesta...

Mitä tulee tuohon itse keksimääsi juttuusi mun sanomana niin pidetään ne mielikuvituksen tuotteet omassa päässä...

Itse keksimäsi juttu ei muuten liity mitenkään aiheeseen :evil:
Sputnik, Maa Tou 26, 2003 9:30 pm kirjoitti:
mikkon75 kirjoitti:Olisiko mahdollista saada oma osasto keskustelulle, joka koskee kaupallisia vihjepalveluita? Sellaiselle olisi varmasti tarvetta ESBC:n lakkautettua omansa.
Sellaiselle ja sen tyyliselle taululle ei ollut tarvetta ennen ESBC:n taulua eikä sellaiselle ole tarvetta nytkään ko taulun kaaduttua :lol:

Koko taulun ideahan ei ollut muuta kuin puffata ko lafkan palveluita IMO.

Toivottavasti jatketaan edelleen tällä riippumattomalla ja ei mihinkään päin kallellaan olevalla meinigillä.
Ymmärsin kai väärin,
Ymmärsit väärin.

Yritä nyt myös ymmärtää että kuittailusi ei liity mitenkään aiheeseen enää.Käytä PM:ä jos sulla on aiheesta vielä itkemisiä mulle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


dapple
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 14.01.2003, 00:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: nousu. vesi,

Viesti Kirjoittaja dapple »

?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Kuva

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

:wink: On sitten näköjään tämäkin ongelma saatu pois päiväjärjestyksestä.

http://www.subsports.com/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


dapple
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 14.01.2003, 00:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: nousu. vesi,

Viesti Kirjoittaja dapple »

nyt ollaan asian ytimessä... ja varmemmaksi vakuudeksi... itseäni lainaten
dapple kirjoitti:... jos on haluja - niin myös löytyy keinoja...
, ei muuta kuin onnea uudelle yritykselle... toivottavasti mopokortti on tällä kertaa suorittettuna... .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Kuva

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

winorloose kirjoitti::wink: On sitten näköjään tämäkin ongelma saatu pois päiväjärjestyksestä.
No niinpä näkyy. Taas yksi uusi palsta on saatu pystytettyä vanhojen rinnalle. Lisää surffattavaa. Prkl tätäkin menoa.

Kumma. Vaikka kaikilla lienee SAMA päämäärä, niin silti ei muka mahduta samalle taululle, koska joidenkin mielestä tietyt keinot tavoitteeseen pääsemiseksi eivät ole hyväksyttäviä tjsp. Okei, toi dapplen mopohomma on hyvä pointti, mutta en usko, että samanlaiseen tilanteeseen kuin noilla muilla yrityksillä olisi täällä mitenkään voitu ajautua.

Hmmm... Palstan omistajalta ei ole tullut minkäänlaista kannanottoa tähän asiaan... 1+1= Omistaako "mikkou" vihjepuljun??? 2+2= Olisiko pulju joutunut täällä tulilinjalle??? 3+3= Ampuiko "mikkou" JFK:n???!!??!?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Oliver kirjoitti:Hmmm... Palstan omistajalta ei ole tullut minkäänlaista kannanottoa tähän asiaan... 1+1= Omistaako "mikkou" vihjepuljun??? 2+2= Olisiko pulju joutunut täällä tulilinjalle??? 3+3= Ampuiko "mikkou" JFK:n???!!??!?
Hehe, seurailin keskustelua sivusta ja luin monta hyvää näkökulmaa asiaan...

Nyt tilanne näyttää kuitenkin ??? lauenneen itsestään, kuten ongelmilla on yleensäkin tapana ;)

1+1 Hehee, joo tietty... nimeltään ylikerroin.com->forum jossa jo "työskentelee" jo lähes 300 pätevää vihjaajaa :)

2+2 Lue edellinen ;)

3+3 Jep, sait siis sen selville..... Sama luoti on kulkenut ympäriinsä jo useita vuosikymmeniä, vieden mennessään monta mahtimiestä muutenkin. Seuraavaksi se on ohjattu...................!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


getit
Jäsen
Viestit: 124
Liittynyt: 13.03.2003, 23:02

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 78
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja getit »

winorloose kirjoitti::wink: On sitten näköjään tämäkin ongelma saatu pois päiväjärjestyksestä.

http://www.subsports.com/
Onkos kyseinen foorumi suljettu kun ei ainakaan minulla toimi?

Montako näitä nyt sitten suljetaan? :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Kokeile tällä suoraan www.subsports.com/forum.shtml
Toimii mulla ainakin noin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin