Tänään on 29.03.2024, 09:14.

Maksullisista vihjepalveluista keskustelu&moderointi?!

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Berrie kirjoitti:Elvikselle vastausta:

Jotkut ne näkevät mörköjä ties missä. Varmaan joudun minäkin nyt siihen ESBC:n puolestapuhuvaan salaliittoporukkaan johon modet ilmeisesti kuuluvat.
Usko pois -mörköjä on olemassa. Tälläkin foorumilla :(

Oliverin ehdottama prosenttiseuranta olisi ainakin minun mielestä varsin mielenkiintoinen, ainakin omasta lajistani näkisin mielelläni vertailulukemat niin ESBC:n kuin Forza-onlinen ja Sportsdiscoverin arvioistakin.
Onko ylikerroin.com ainoa foorumi jossa tuo prosenttiseuranta maksullisten vihjepalveluiden osalta on julkaistavissa. Eikö nyt mitenkään voi ajatella että prosenttiseurannan tulokset ja niistä edelleen juttelu voisi tapahtua esim. subsportsilla tai jossain muualla netin lukuisista foorumeista? Prosenttiseuranta ilman maksullisia vihjepalveluja hyvä hyvä, prosenttiseuranta maksullisilla vihjepalveluilla, paha paha :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

En halua aloittaa (tai itseasiassa jatkaa) juupas eipäs väittelyä, mutta, mutta... Millään en vaan voi ymmärtää, mikä siinä mättää, jos joku (esim. Oliver) prosenttiseurannassaan pitää mukanaan maksullisia putiikkeja. Omasta mielestäni ko. homma on yksinomaan positiivinen asia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Sputnik kirjoitti:Onko ylikerroin.com ainoa foorumi jossa tuo prosenttiseuranta maksullisten vihjepalveluiden osalta on julkaistavissa. Eikö nyt mitenkään voi ajatella että prosenttiseurannan tulokset ja niistä edelleen juttelu voisi tapahtua esim. subsportsilla tai jossain muualla netin lukuisista foorumeista? Prosenttiseuranta ilman maksullisia vihjepalveluja hyvä hyvä, prosenttiseuranta maksullisilla vihjepalveluilla, paha paha :lol:
Subsports ja asiallinen keskustelu ei mahdu samaan lauseeseen mitenkään. Eikä kyllä tule muitakaan sopivia foorumeita mieleen.

En minä edelleenkään kyllä ymmärrä miksi rivit ESBC, Forza-online ja Sportsdiscover jne prossaseurannassa voivat aiheuttaa noin paljon pahaa mieltä joillekin varsinkaan jos itse ei ole edes arvioitavien listalla... :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Sanonpa tiivistettynä oman kommenttini asiaan, kun näköjään olen tuossa Valioliigan %-vertailussa mukana vihjepalveluiden seassa.

Minulle on yksi helvetin sama onko siellä mukana ESBC vai ei, tai olenko siellä itse mukana vai en. Jos taas Oliver haluaa tuollaista seurantaa ylläpitää niin ihan mielenkiintoinenhan se on. Jotenkin vielä voisin ymmärttää tämän ulinan, jos Sputnikin lukemat olisivat tuossa vertailussa mukana, ja hän jäisi siinä viimeiseksi. Silloin olisi jollain ihmeen tasolla vielä järjellistä, että seurannan johdosta seuraisi tällainen vuodatus.

Mutta kun ei ole, niin keskittyisit asiaan välillä. Tätäkin aihetta on jauhettu kymmeniä viestejä asiasta ja asian vierestä, ja keskustelusta on ollut niin paljon hyötyä että ihan päätä huimaa. Olen suunnattoman yllättynyt huomatessani Sputnikin olevan tämänkin ajan hukkaamisen taustalla - taas kerran. Eikö oikeasti ole mitään parempaa tekemistä, voi jestas. Jos Sputnik kaiken tämän valittamisen ja paskanjauhamisen sijaan postaisit tänne myös järkeviä analyyseja edes suhteessa 1/10, niin sinustahan voisi kohta olla oikeasti hyötyäkin.

Sitä (turhaan) odotellessa, siirryn itsekin tekemään jotain järkevää.

T: Neo

P.S Yllä oleva kanta on allekirjoittaneen mielipide, eikä foorumin "johdon" kanta. Mikko todennäköisesti pitää tätä keskustelua erittäin hyödyllisenä ja kehittävänä (tässä kohdin saa nauraa :lol: )

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Viesti Kirjoittaja epe »

Veit sanat suustani :lol: Lopetetaan turha kähinä olemattomasta asiasta ja keskitytään olennaiseen!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Neo kirjoitti:Jotenkin vielä voisin ymmärttää tämän ulinan, jos Sputnikin lukemat olisivat tuossa vertailussa mukana, ja hän jäisi siinä viimeiseksi. Silloin olisi jollain ihmeen tasolla vielä järjellistä, että seurannan johdosta seuraisi tällainen vuodatus.
Voin kertoa sulle että jos olisin mukana ja jäisin viimeiseksi ei asian johdosta kuuluisi mitään ulinaa! Ei kai ole muiden syytä jos itse en osaisi. En mä itke jos joku muu nostaa salilla penkistä enemmän. Treenaan itse entistä kovempaa pkle! Todella älytön kommentti -odotin että noista lukuisista viesteistäni tässä ketjussa olisit jo hahmottanut mikä hommassa mättää. Pointit ovat olleet niin periaatteellisia kuin käytännön tasolla.

Olen suunnattoman yllättynyt huomatessani Sputnikin olevan tämänkin ajan hukkaamisen taustalla - taas kerran. Eikö oikeasti ole mitään parempaa tekemistä, voi jestas. Jos Sputnik kaiken tämän valittamisen ja paskanjauhamisen sijaan postaisit tänne myös järkeviä analyyseja edes suhteessa 1/10, niin sinustahan voisi kohta olla oikeasti hyötyäkin.

Sitä (turhaan) odotellessa, siirryn itsekin tekemään jotain järkevää.
Ikävää jos olen hukannut aikaasi ja pahoittelut siitä. Itse olen taasen pettynyt että että annat tuollaisen vatauksen. Mennään henk.koht tasolle arvostelemaan enemmän kirjoittajaa kuin itse aihetta. Toki itsekkin joskus sellaiseen syyllistyn, mutta tuo oli jo niin ilmiselvää eikä perusteltavissa aiheeseen liittyväksi kommentiksi että hoh-hoi-jaa.

Joo eiköhän tää ollut tässä. Paljon jäi vielä sanomatta nimien kera. Ollaan hiljaa vaan niin tulee kalaa :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

En sinänsä jaksa välittää jos Sputnik haluat vapaa-aikaasi käyttää tällaiseen keskusteluun tai valittamiseen jostain muusta asiasta. Tosin uskon että se ei varsinaisesti lisää taas ihmisten intoa alkaa tuoda omaa työpanostaan foorumille. Kuten sanottu, tämäkin on taas kerran yhden miehen sota, joka ei tunnu tuhansia rekisteröityneitä (kuten allekirjoittanut) kiinnostavan pätkääkään. Se mikä minua tässä eniten risoo, on tämä turhanpäiväinen jauhaminen, johon menee moderaattoreiden ja mikon ja muidenkin aikaa täysin turhaan. Senkin ajan voisi tehdä vaikkapa arvioita tai keskittyä foorumin kehittämiseen, ja sitä myöten parantaa taas foorumin tasoa. Tällä keskustelulla se ei todellakaan parane yhtään mihinkään.

Ehkä olisi syytä keskittyä välillä itse asiaan.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lepajoki
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 30.11.2004, 20:58
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Siis eikö vihjepalvelufirmoja saa todellakaan arvostella!! En arvostele vihjeiden laatua, jos ei itse pysty parempaan, niin turha niitä on arvostella. Kyse on vihjepalvelufirman toiminnasta!! Jos maksaa vihjeistä niin kyllä ne mielellään haluaisi myös saada. Ja jos ei palvelu useista yhteydenotoista ja pyynnöistä huolimatta kommentoi asiaa mitenkään, niin kyllä silloin on mielestäni arvostelun aihetta. Miten ihmeessä voi arvostella vedonvälitysfirman toimia jos ei maksullisten palveluiden eli vihjepalvelujen??!! Vai onko nämä kaikkivaltiaat vihjepalvelut niinpaljon muiden yläpuolella, ettei niistä saa puhua?! kysyn vaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Mene avautumaan sellaiselle foorumille (subsports?), jossa niitä asioita käsitellään enemmänkin. Jos foorumin sisällö on tehty joitain linjauksia, niin niistä pyritään myös pitämään kiinni. Tuntuu se sinusta kuinka typerältä tahansa.

Täällä keskustellaan itse tehdyistä arvioista ja jossain toisella foorumilla muiden tekemistä arvioista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin