Tänään on 29.03.2024, 03:03.

Löytyykö muita tulosvedon pelaajia?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Tesantti
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 16.01.2005, 19:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Mikkeli

Löytyykö muita tulosvedon pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Tesantti »

Moi vaan kaikille!! Löytyihän se tämäkin sivusto vihdoin ja viimein. Kauan tätä on etsitty. Savolainen etsintätapa tuotti vihdoin tuloksen...

Joku muukin pelaa varmasti paljon tulosvetoa. Minä olen pelannut 2003 syyskauden ja tämän talven ja kirjannut kaikki ylös. Pelattuja tuloksia yhteensä 1181 kpl ja osumia 59. Osuma% näin ollen 5,00. Menoja 4113e ja tuloja 4051e. Palautus% 98,49. Esimerkiksi nyt viikonloppuna tein 19 tulosvetoa.

Kertokaahan omia kokemuksia ja ottakaa kantaa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Danny ja Heskey!! Miksi??

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Tulosvedossa on yleensä aika pienet vaihdot ja itse kun aikaisemmin pelailin, niin huomasin että viimeisen kymmenen minuutin aikanakin monet ylikertoimiset kohteet tippuivat alikertoimiksi. Taitaa olla vähän liian huono palautusprosentti pelivaihtoon nähden. Joihinkin jääkiekon mm-kisoihin tai vastaviin voisikin löytyä hyviä kertoimia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Kuvitellaan jalkapallo matsi:

A - B 1.82 2.60 5.50

LAY joukkue B. Sitten tulosvetoon yleisimmät kertoimet jos veto kusee eli 0-1 ja 1-2. Riski luonnollisesti piilee siinä että tuleekin altavastaajan "maalikarkelo" (esim. 0-2, 1-3, 2-4 jne) ja varmistus pettäisikin. Joissakin tapauksissa saa suht varman vedon, sillä monesti tuntuu ettei altavastaajat kovin ahneasti lähde hakemaan maalin johdossa toista maalia vaan asettuvat enemmän puolustus kannalle, jolloin YHDEN maalin ero on suht suuri todennäköisyys JOS altavastaaja voittaa.

Olen myös miettinyt toisin päin eli LAY B ja tulosvetoon kuitenkin sijoitetaan nappulat 0-1 ja 1-2 (ja ehkä johonkin muuhunkin), niin että jos B ei voita niin komission huomioiden jäisi omilleen eli ei häviäisi mitään. Joutuu tietysti useampaan kertaan vastaavan vedon tekemään ennenkuin napsahtaa voitto kohdalle, mutta uskoisin 5-7 kertoimisissa kohteissa suht yleistä olevan, joten ei tarvitse kymmeniä sentään paukuttaa. Juju piilee siinä että altavastaajien tulosveto kertoimet ovat kohtuullisen hyviä eli ikäänkuin parempi tuotto kohteen B sijoittelulla kuin kohteen A sijoittelulla.

Mutta mutta, kuinkas moni teistä uskoo tuohon altavastaajan "vain maalin voittooon"? Siis puhun nyt miten YLEENSÄ matsi päättyy eli muut kahden tai jopa kolmen maalin voitotkin ovat mahdollisia, mutta harvinaisempia.
Eli kannattaako tälläinen LAY&tulosveto kikkailu pitkässä juoksussa? Keksiikö kukaan mitään muuta kaavaa?

Yritin myös handicap&tulosveto yhdistelmää tutkia, mutta en ole ainakaan toistaiseksi keksinyt mitään järkevää yhdistelmää.

Ainakin Betssonilla saa selvästi korkeampia tulosveto kertoimia Unibetiin ja Expektiin verrattuna. Mitäs toimistoja olette itse tykänneet käyttää tulosvedossa?

"Mikään ei ole varmaa paitsi epävarma."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Itse pelailen tulosvetoon lähinnä SM-liigaa ja Jääkiekon & Futiksen arvokisoja. Veikalle pääasiassa, mutta mm. Expektiltä tai Centreltä voi joskus löytyä parempia. Kokemusta löytyy jo Veikan tulosvedon alkuajoilta lähtien, ja vielä en ole nähnyt tarpeelliseksi lopettaa pelaamista, vaikka aivan yhtä järkyttäviä virheitä ei enää olekaan ollut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ermei
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 11.02.2005, 11:11
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Mikkeli

Tulosveto

Viesti Kirjoittaja ermei »

Pelailen tulosvetoa lähinnä muitten vetojen ohella, enimmäkseen Expektillä.Lätkävedoissa kotijoukkua aina nollille ja fudiksessa molemmat nollille.Jos muita lajeja pelaan niin aina vähämaalisia otteluita sama koriksessa.Koriksessa päivänpari on suosikkini, toinen alle 70:n,mieluummin kotijoukkue, riippuu kertoimista.Ja aina aivan viimetipassa veto sisään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Tämän kerroin, kun en muuta voi!

Minikommentit


FAQ
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 11.05.2003, 15:46
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FAQ »

Täältä lähtee usein Centrelle tulosvetoja, oikeastaan suurin vaihto mulla onkin juuri Pick the Score -vedoissa. Kuluvan vuoden aikana mennyt ihan hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin