Tänään on 16.04.2024, 14:25.

Forumimme taso

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.

Mikä osio on paras?

Jalkapallo
117
43%
Jääkiekko
31
11%
NHL
14
5%
Jenkkilä
9
3%
Tennis
12
4%
Muu vedonlyönti
17
6%
Veikkauksen tarjonta
16
6%
Ravit
11
4%
Yleinen turina
11
4%
Vedonlyöntikeskustelu
36
13%
 
Ääniä yhteensä: 274

Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 34

Forumimme taso

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Nyt kun keskustelua alkaa olemaan jokaisella osastolla kohtalaisen paljon, tulipas mieleeni kysäistä mikä täällä on parasta.

Voitte toki sanallisesti kommentoida vaikka joka ainoasta osiosta erikseen (hyvät/huonot puolet) tai ihan vaan äänestää. Yksinkertainen kysymys...

Jos jotain jäi syvästi kaivertamaan ettei muita osioita ollut mukana, niin kannattaa varmaan avata sanainen arkku, kertoa oma valintansa ja perustella se hyvin. En muuten usko... ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Hmm... Vaikea sanoa mikä on paras, sillä kaikki ovat hyviä!

Jalkapallo: Hyviä kommentteja ja vinkkejä kesät-talvet. Nyt itsellä seuraaminen jäänyt vähän vähemmälle, kun kesän sarjat päättyivät.

Jääkiekko: Tätä seuraan itse eniten ja mielestäni taso siellä on varsin hyvä. Paljon prosentteja ja tarpeeksi juttuja ja perusteluita.

NHL: Hyvää tasoa. Paljon voittavia vihjaajia.

Jenkkilä: Itse seuraan vain satunnaisesti, koska lajit eivät kovinkaan suuresti kiinnosta. Osion taso on kuitenkin varsin hyvä, sillä sieltä löytyy muutama erittäin asiantunteva vihjaaja.

Tennis: En seuraa aktiivisesti, mutta todellisia huippukohteita tulee osion vihjaajilta välillä poimittua!

Muu vedonlyönti: Samat sanat kuin tennikseen. Hyviä vihjaajia ei-niin-tunnettuihin lajeihin, mikä tarkoittaa väistämättä välillä todellisia tykki-kohteita!

Veikkauksen tarjonta: Välillä vähän hiljainen osio. Paljon hyviä vinkkejä, mutta vastaavasti jonkun verran tarpeetonta vihjailua.

Ravit: Pakko tunnustaa etten seuraa lainkaan, mutta voin uskoa, että taso on tuollakin korkea.

Vedonlyönti/Yleinen keskustelu: Noista voi aloitteleva pelaaja löytää todella hyviä neuvoja. Todella hyvät osiot!

Koska en oikein osaa valita parasta osiota tuolta vihjepuolelta, niin annan ääneni mainiolle Vedonlyöntikeskustelulle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

JussiQ sanoi:
Veikkauksen tarjonta: Välillä vähän hiljainen osio. Paljon hyviä vinkkejä, mutta vastaavasti jonkun verran tarpeetonta vihjailua.

Mitä on tarpeeton vihjailu? :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Noh, esim. Kärpät - Saipa X 3,20.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

OK! :D
Kiitos vastauksesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Terrieri
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 02.06.2003, 09:00
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Terrieri »

Tähän on ihan mahdoton vastata! Jääkiekko-osiota (ei NHL) tulee ymmärrettävästi seurattua kaikkein eniten, koska teen SM-liigaan itse arvioita. Näin ollen se olisi helpoin äänestää parhaaksi. Veikkaanpa, että jalkapallo-osio kerää suurimman kannatuksen osaksi sen suuren seuraajajoukon takia. Muutenkin taitaa tämä kysely kallistua vähän siihen suuntaan, että mitä kukin eniten seuraa, sitä myös äänestää. Viereen voisikin laittaa kyselyn, mitä palstaa seuraat eniten (ts. minne heität omat arviot/vihjeet). Itse en äänestä mitään, koska jotkut palstat ovat minulle niin tuntemattomia. Laitan kuitenkin pienet kommentit palstoista:

Jalkapallo: Enpä juurikaan seuraa.

Jääkiekko: Tämä olisi kiva äänestää parhaaksi osioksi. :)

NHL: Seuraan sen verran, että on käynyt selväksi osion hyvä taso.

Jenkkilä: Missä tällainen osio on? :wink:

Tennis: Joskus vilkaissut, mutta laji ei juurikaan kiinnosta.

Muu vedonlyönti: Hmm... Vaikea sanoa mitään, kun olen ehkä kerran osiota vilkaissut.

Veikkauksen tarjonta: Tässä osiossa on kiva käydä hakemassa hymy kasvoille varsinkin pitkävetovihjeistä :wink:

Ravit: Pari kertaa vilkaissut, mutta hevosurheilu on yhtä lähellä sydäntäni, kuin Kanadaan haudattu ukkini...

Vedonlyönti/Yleinen keskustelu: Näitä seuraan Jääkiekko-osion ohella eniten. Loistavaa juttua, mukava lueskella ja ennen kaikkea hyviä näkökulmia eri asioihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Siis mitä teillä kaikilla on Veikkauksen osiota vastaan? :x
Muistutan vielä eilisestä tulosvetovoitosta! :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Tuomo kirjoitti: Mitä on tarpeeton vihjailu? :roll:
Kuten sanoin, eli paljon hyviä vihjeitä sieltä löytyy, ja mm. sinun hyvät ennakot on tullut huomattua! Tarkoitin tarpeettomalla juuri tuota vihjailua ilman mitään kommenttia tai prosentteja. Ei mulla ainakaan ole mitään Veikkausosiota vastaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Vähän vaikea kommentoida kun en itse lue oikeastaan mitään muuta kuin futis-foorumia ja Yleiset löpinät sekä Vedonlyöntikeskustelun. Lätkäosioita olen aina silloin tällöin vilkuillut läpi ja kyllä siellä on paljon asiantuntevaa porukkaa. Yleisesti ottaen taso on läpi foorumin ihan hyvä, kun mitään turhaa puppua/häiriköintiä ole päässyt pahemmin pesiytymään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Arvioidaan nyt vähän joka osiota.

Jalkapallo
- Minun koti täällä, taso noussut. Hyvään suuntaan menossa.

Jääkiekko
- Jonkun verran pelaan SM-liigaa/Elitserieniä, hyvä taso. Itselle tarpeellinen, koska suurin osa ajasta menee Englannin fudiksen arvioimiseen.

NHL
- Näyttäs taso olevan kohdallaan, mutten itse juuri seuraa, koska en pelaa.

Jenkkilä
- Varmaan taso kohdallaan, mutten seuraa.

Tennis
- Sama kuin edellisessä.

Muu Vedonlyönti
- En juuri seuraa, mutta ehkä kesällä sitten kun pesiskausi alkaa.

Veikkauksen tarjonta
- Eipä juuri tule seurattua, toki hyvä olla olemassa.

Ravit
- Raveja seuraan/pelaan lähinnä joskus paikan päällä olut-tuopin kera. Muuten en pelaile heppavetoja. Osio kuuluu asiaan.

Palaute & Tiedotteet
- Tämmöinen kai kuuluu olla joka foorumilla...

Seuranta
- Kuulunee asiaan.

Yleinen turina
- Hyvä olla hömppääkin välillä.

Vedonlyöntikeskustelu
- Erittäin tarpeellinen.

Urheilukanavan Pelistudio
- Sori, mielestäni tämä olisi voitu hoitaa yhdellä topicilla.

Linkkivinkit
- Tarpeellinen

Raportoi peleistä & Jälkipelit
- Ihan hyvä, jos joku vaan aina jaksas jotain kirjoittaa.

Kilpailut
- Onko niitä enää? Aika turha jos niitä ei ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Jalkapallo: Seuraan paljon. Taso on kohdallaan.

Jääkiekko: Seuraan tätäkin paljon. Paljon hyviä vinkkejä moniin sarjoihin esim. Suomi, Ruotsi, Norja, Sveitsi...

NHL: Seuraan. Taso hyvä.

Jenkkilä: Pari kertaa vilkaissut.

Tennis: Seuraan. Taso hyvä.

Muu vedonlyönti: Paljon loistavia vinkkejä käsipalloon ja salibandyyn.

Veikkauksen tarjonta: Noh... Olen muutaman kerran laittanut tulosvetovinkkejä, mutta aika vähän seuraan nykyään kun tilejä muilla firmoilla.

Ravit: Joskus katson. Taso ok.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Jalkapallo: ja Jääkiekko: osastoja tulee itse eniten luettua eikä niissä IMO moitteen sijaa juuri ole.

NHL: Ihan mielenkiinnosta seuraan, itse en tosin peleihin koske...ta no, välillä on pakko laitaa muutamia kun perustelut ovat niiin hyviä :D

Jenkkilä: Ei jummarra mitään näistä...

Tennis: Äh, mulla on ohipelinä aina Jarkko ja se on riittänyt tähän asti ilman asiantuntijoitakin :wink: :lol:

Muu vedonlyönti: Passataan...

Veikkauksen tarjonta: :?: yeah right... :lol:

Ravit: En seuraa.

Yleinen turina Täällä voisi IMO käydä enemmänkin keskustelua milloin mistäkin. Vaikka ihan päivän polttavimmista puheenaihesta...Ei jännitetä :wink:

Vedonlyöntikeskustelu Todella paljon tietoa vedonlyöntiin liittyen :D searchilla varmaan alkaa jo löytymään yleisempiin kysymyksin vastaukset.

Raportoi peleistä & Jälkipelit Kesällä oli mukava lukea mm alempien sarjojen peliraportteja :D Toivottavasti näitä tulee lisää...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


tuhon zorro
Jäsen
Viestit: 221
Liittynyt: 27.04.2003, 16:33
Pisteitä: 0

arvio

Viesti Kirjoittaja tuhon zorro »

jalkapallo: hyvä osio, paljon keskusteluja yleisimmistä sarjoista
jääkiekko: - "-
NHL: aika vähän sanallista tekstiä, pääasiassa numeraalista, prosentteja ja pelit päälle, mutta hyvä sekin
Jenkkilä: en seuraa paljon
Tennis: en seuraa paljon
Muu vedonlyönti: en seuraa paljon, mutta hyvä erikoisalue, jossa näkyy olevan paljon keskustelua, luen tätä silti ajoittain
Veikkauksen tarjonta: yllättävän vähän osallistumista, eikä itseäkään usein huvita, vakioveikkaus/moniveto jne. aiheista saisi varmaan kuitenkin mielenkiintoista juttua, rohkeasti omat kuitit ruudulle?
Ravit: osallistun ajoittain keskusteluun, ehkä kannustuksenakin ja myös kysyäkseni jotain kommenttia tms., kohtalaisen kuollut osio yleensä kyllä, pistäkäähän kuittia ruudulle, jos on robin hood-mielialaa vähentää oman voiton kerrointa ...
palaute ja tiedotteet: luen harvoin
seuranta: no joo, luen harvoin, monilla on allekirjoituksena seurantaa myös
yleinen turina: luen silloin, kun en muuta keksi
vedonlyöntikeskustelu: kuulemma hyvä paikka, luen harvemmin
urh.kanavan pelistudio: vähän vilkaisin joskus...
linkkivinkit: luen harvoin, varmasti hyvä olemassa
raportoi peleistä ja jälkipelit: pitänee muistaa tuo "jälkipelit", parhaat epäonnistumiset on varmaan "mukavaa" luettavaa, niitä lisäaikamaalin takia tulosvedon satakertoimen menettämisiä jne... kirjoittaako tuonne moni? raportti-osio on varmaan hyvä olemassa myös..
jalkapallo 2002-2003 kilpailu: en ole kattonut mistä kyse
kilpailuihin liittyvää: -"-

jaha siinäkö ne oli, gallup täytetty.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ver
Jäsen
Viestit: 1396
Liittynyt: 27.01.2004, 08:54

Tuotto: +5.95 yks.

Palautus%: 100.29%

Panosten ka: 0.71 yks.

Vetoja: 2851

Pisteitä: 984

Viesti Kirjoittaja Ver »

Laitetaanpa jotain tännekkin.

Futis: Valioliigaa tulee tsekkailtua eniten ja siihen vilkkauttakin löytyy eniten. Itsekkin tulee pelattua suht aktiivisestikkin, mutta jotenki oon tykästyny totalseja pelaamaan ja niihin ei juuri tunnu kukaan tekemän arvioita. Hyvä osio.

Lätkä: Vihjaajia tuntuu löytyvän määrällisesti paljon ja lisää ilmeisesti tulee. Tämä kerää mun ajasta eniten. Muitten vihjeitä en SM-liigaan viitisisi koskaan käyttää, mutta hyvää vertailupohjaa löytää täältä. Hyvä osio myöskin.

NHL: Täällä ei juurikaan numeroiden lisäksi kirjaimia ole näkyny. Canal+ matsit kaipais joskus jännäysvetoa, Linkku + New Jersey = sikeät unet, mutta eipä oo vielä tullu koitettua täältä vihjeitä piristämään. Ehkäpä tämäkin osio herää. Matsien määrä varmasti vaikeuttaa tämän ennalta jo vaikean sarjan vihjaamista ja tarkasti seuraamista.

Jenkkilä: Super Bowlin takia kurkistanu kerran tänne ja reisillehän ne vihjeet meni, mutta hauskaa oli. Palaan tähän osioon vuoden kuluttua.
Käsittääkseni kumminki aika tasokas osio.

Tennis: Valitettavan vähän vihjaajia. Itse ainakin luen ja ihan pätevää porukkaa vaikuttaa olevan. Toivottavasti porukka jaksaa pysyä mukana.

Muu vedonlyönti: Ainakin formulat luulis suomalaisia saavan vihjaamaan, en kyllä muista nähneeni mitään viestiryöppyä kesällä. Parempi muistiset korjannevat jos aihetta ja onhan nyt enemmän porukkaakin täällä. Mielenkiinnolla odottelen tulevaa.

Veikkauksen tarjonta: Toivottavasti Lotto ei koskaan kerää vihjaajia tänne. Välillä uusia tulokkaita seuratessa en olisi niin varma. Pitkäveto tuonut uutta väriä tänne. Jaksan pitkävedosta lukea jutut.

Ravit: Raveja ei kyllä tule seurattua pätkääkän. Livenä pari kertaa ollu raveissa kesällä ja sinänsä ihan kiva fiilis niissä. Jotenkin koen ravit jukkavirtasten ja riittaväisästen yhteisenä harrastuksena, joten olen liian nuorikin vielä aloittamaan edes seuraamista.

Turinat ja Vedonlyönti: Vedonlyöntikeskustelu on ainakin ennen ollu mainio, voin sanoa oppineenikin täältä paljon. Moneybookerista oli hieno saada lukea neuvoja, jotenki rahan siirtäminen "jonnekkin" ja sieltä "johonkin" ei oikein kuulostanut hyvältä systeemiltä, mutta kerran täälläkin moni onnistuneesti käytti, niin annoin palaa. Kiitokset siitä. Ehkä tämän vedonlyöntikeskustelun voisi äänestää parhaaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

lopetin kirjoittelun Ylikerroin.comissa toistaiseksi. olen taulun perustajan toivomuksesta mukana kehittämässä Ylikerroin.comia urheiluvedonlyöjien unelmakeskustelupalstaksi, joka on asiantunteva ja kehittävä. ja jatkan sitä hommaa aikaisintaan sitten kun Ylikerroin.comissa siivotaan vittuilijat paremmin pois. tämä on suorana esteenä myös monien taitavien urheiluvedonlyöjien kirjoittamiselle, joiden tiedän rekisteröityneen Ylikerroin.comiin. se että vittuilu sallitaan, viestit kyllä poistetaan mutta kirjoittajan annetaan kaikin mokomin jatkaa ja vittuilu toistuu tasaisin väliajoin, estää siis monien hyvien vihjeiden/kirjoitusten syntymisen kokonaan.
asioista voidaan toki olla eri mieltä, mutta minun mielestäni se ON suoraa vittuilua, jos minun (tai kenen tahansa muun) kirjoituksista kommentoidaan seuraavasti (ensin lainaus minun kirjoituksen perään laitetusta tekstistä, ja suluissa kommenttini siihen):

-tuo toisten kirjoittajien tsemppaaminen ahdistaa (sehän on juuri tällaisen yhteisön tarkoitus, että kaikki tsemppaavat toisensa vielä parempiin suorituksiin)
-viestipötköni ovat aivan liian pitkiä (niitä ei tarvitse lukea loppuun asti)
-minun tarinoinnit ovat järjettömiä (tällainen halveksunta antaa uudelle lukijalle sen kuvan että kirjoitukseni olisivat oikeasti järjettömiä)
-ei kukaan täällä halua romaaneja lukea (ei täällä tarvitse edes olla)

tällainen viesti, vaikka on itsestään selvä asia ettei minun kirjoituksia ole pakko lukea, voi lukea vain muiden kirjoitukset. joten tuollaisen viestin kirjoittajan kohdalla voi olla kyseessä vain ja ainoastaan halu olla taulun kehittymisen esteenä. ja jos haluamme kehittää taulua, esteet on jotenkin poistettava.
tuollainen jos mikä luo negatiivista ilmapiiriä, ei pelkästään minun kohdalla, vaan myös monien muiden kirjoittajien ja lukijoiden. ehdotin moderaattoreille kyseisen nimimerkin asettamista kirjoituskieltoon sekä entistä tarkempaa valvontaa asian suhteen.

menestystä EM2004-kisoissa ja urheiluvedonlyönnissä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jarcon
Jäsen
Viestit: 538
Liittynyt: 24.01.2004, 14:38
Pisteitä: 30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jarcon »

:( Tähänkö tämä nyt menee? Kaikki Ässän tapaiset loistavat kirjoittavat lähtevät pois YK:sta muutaman idiootin takia, on tietysti täysin ymmärrettävää, kuka sitä vittuilua jaksaisi kuunnella. Hyvää jatkoa sulle Ässä ja kiitos loistavista analyyseistäsi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Forumin tasohan on loistava koska jaksan tätä lukea. Raveja, jälkipelejä, jenkkilää, veikkauksen pelejä ja futista (taidan olla luonnon oikku) en lue. Jälkipelit on tainneet siirtyä tonne yleisen turinan tuuletus osioon. Futista ei tule luettua, koska minulle on tullut pelko, että bookkerit on melkein aina edellä futiksessa. Pääasiassa tulee luettua muu vedonlyöntiä, tennistä, lätkää ja yleisiä neuvoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


Duunari
Jäsen
Viestit: 132
Liittynyt: 14.01.2003, 03:54
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Duunari »

Harmillista että jouduit lähtemäään breikille Ässä. Olet nimittäin ollut piristysruiske foorumilla. Ammattilaisen työtä on aina ilo seurata sivustakin. Toivon todella että Mikko ottaisi asiakseen siivota pois "ilonpilaajat" ja tulet jonain päivänä takaisin.

Ajatus uuden vedonlyöntiaiheisen foorumin perustamisesta lähti aikanaan legendaariselta Jalin palstalta. Nimittely ja toisten arvostelu siellä yltyi lopulta moderaattorien vähyyden takia aika pahaksi. Ainakin 12* se mitä täällä pahimmillaan. Yksi rauhallisuudestaan tunnettu jäsen sitten ehdotti uuden taulun pystyttämistä. Ajatus otti tulta alleen ja ennen ylikerrointa oltiin kahdessakin paikassa harjoittelemassa (viimeisin niistä finnishbetting.com). Erilaisten mainosongelmien takia sitten lopulta päädyttiin tähän nykyiseen. Ihan alussa ongelmana oli jäsenten vähäisyys. Varovaisuussyistä ei haluttu aluksi liian paljon osanottajia ettei kävisi niinkuin Jalille oli käynyt. Haluttiin kohtuullisen selkeät käyttäytymissäännöt ja kohtuullisen hyvin homma lähtikin käyntiin. Muutaman kymmenen jäsenen taululla jokainen myös suunnilleen alkoi tietää mitä toisilta voi odottaa ja sopuisuus oli itsestäänselvyys. Tästä "pioneerijoukosta" on vieläkin jäljellä ainakin Shiirer, winorloose, Epe, Berrie ja muutama muu. Jossakin vaiheessa tuli sitten tarve laajentaa jäsenistöä ja päätettiin alkaa oikein mainostaa Ylikerrointa. Jäsenmäärä alkoi pikkuhiljaa lisääntyä ja niinpä palstan tuottavaan seuraamiseen tarvittiin jo valikoivuutta. On nimimerkkejä joiden viestit on syytä lukea aina. Ja on nimimerkkejä joiden tekstit on oman mielenterveyden kannalta parempi ohittaa. Eli on palattu pikkuisen Jalin palstan loppuaikojen suuntaan. Ja kun siellä loppui trafiikki lähes kokonaan niin porukka rekisteröityi tänne. Viimeistään silloin kun lukeminenkin edellytti rekisteröitymistä. Ja tänne tosiaan pesiytyi myös tätä arvostelijaporukkaa. Ihan aktiivisestikin välillä. Satojen viestien lähteitä mutta nimiä jotka ainakin meikäläinen muistaa edelleen. Egoboostauksen spesialisteja. Onneksi tämän ryhmän suuruus on todella pieni. Parhaat ja tuottavimmat kirjoittajat eivät ole tuoneet korostetusti omaa minäänsä esille. Tietty nöyryys on kuitenkin vedonlyönnin perusedellytys. Kun niitä tappioputkiakin tulee.

Piti vaan lyhyesti ilmaista että welcome back Ässä, anytime you want (ollaan nääs kielimiehiä). Palsta voisi kehittyä ammattilaisen avustuksella niin hyväksi ettei internetistä löydy parempaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Hei Turun Ässä, ei nyt olla niin herkkiä jos kateelliset vittuilee, se on elämää vaan. Kateellisia vittuilijoita riittää aina :lol: Isket tuplamäärän romaaneja päivässä taululle ja oikein kiduta näitä joita se vituttaa :wink: Ei se ole sulta pois ja suurinosa tietää kyllä että sä osaat nää hommat sekä arvostaa sun panostasi vaikka muutama elämässä epäonnistunut vittuileekin. Nythän nämä vittuilijat voittivat kun saivat sut hermostumaan ja lopettamaan :!: Ja onhan se tavallan sulta pois jos sä kuitenkin tykkäät kirjoitella ja keskustella tänne :?:

Ja jatka ehdottomasti näitä tsemppaamis viestejä oikein ISOON Amerikan malliin :wink: Itse muistan eräällä palstalla hehkuttaneeni pelionnistumisiani ISOON Texas -tyyliin (tai whatevaa...) ja sehän vasta muita vitutti, mutta mulla oli hauskaa :lol:


Keep On Rocking, Mr Ässä :D

(heh, 6x mainittu "tuhma" sana V...)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

no joo, enköhän mä ole jo tehnyt selväksi oman kantani siitä mihin suuntaan taulua kannattaisi mielestäni kehittää. palautetta tuli sen verran myös e-maililla, messengereilla ja privana että 99% Ylikerroin.comin porukasta haluaa varmaan että jatkan taas omassa roolissani, joka siis on:

-koitan pitää kehittävää urheiluvedonlyöntiaiheista keskustelua yllä muiden ahkerimpien kanssa, varsinkin juuri tällaisten EM2004 tapahtumien ollessa käynnissä (WOW!!)
-innostaa ja inspiroida kaikkia osallistumaan omalla esimerkillä
-kehun edelleenkin muita kirjoittajia jos on aihetta, ja annan neuvoja jos osaanja jos on tarvetta, mutta jatkossa yhä useammin yksityisviestinä, ettei se häiritse muiden lukijoiden ajatuksia ja yleistä viihtyvyyttä
-keskityn enemmän omaan tekemiseeni kuin puutun siihen mitä muut taululla tekevät (paitsi otteluiden todennäköisyysarvioiden ja muiden puhtaasti urheiluvedonlyöntiin liittyvien asioiden kohdalla, johon keskusteluun osallistun mahdollisimman paljon)
-tarkoitukseni ei ole huutaa kun kirjoitan isoilla kirjaimilla, se on vaan ollut minun tapani korostaa tärkeitä asioita. mutta jatkossa olen siis maltillisempi
-pidän myös turhat hymiöt minimissä (iloinen naama ei voi olla kovin usein turha asia, mutta häiritsee toki lukemista jos sellainen on joka sanan perässä)
-laitan ylipositiiviset tsemppaamiset suoraan kyseessä olevalle henkilölle yksityisviestinä
-ranskalaisin viivoin esille tuoduissa tärkeimmissä asioissa en käytää yhtään isoa kirjainta, en ainakaan peräkkäin, jos se tulkitaan huutamiseksi (paitsi tuo yksi WOW!! jonka aiheutti EM2004-fiilis)
-lisään viestieni loppuun päivän mietelauseen, ns. henkiseksi vitamiinipilleriksi kaikille. sen vaikutus koko elämään, ei pelkästään pikkuruiseen osa-alueeseen nimeltä urheiluvedonlyönti, on sitä suurempi mitä negatiivisempi lukija on kyseessä

teen siis pieniä muutoksia, en runoile enää niin pitkiä stooreja, vaan pyrin tuomaan kaikki asiani esille selkeästi, jäsennellysti, maksimihyödyllisesti, tärkeimmät pointit ensin mainittuna ranskalaisin viivoin, Ylikerroin.comin jäsenten toivomuksesta:

-kas näin!

ja sen jälkeen vielä kuitenkin tarkemmat ja pidemmät perustelut niille jotka jaksavat lukea kaiken:

jatkossa vihjeeni ja ideani taulun kehittämiseksi ovat siis toivottavasti selkeämpää luettavaa, ja muistuttavat vähemmän kaunokirjallisuutta ja enemmän juuri tätä viestiä.
toivottavasti runoilun vähentäminen ei tapa kaikkea luovuutta :shock:
välillä kun olen niin INNOISSANI ja täynnä energiaa että kirjoitan vihjeet SEISTEN, kas kun en samalla JUOKSE, tai TANSSI :P

äkkiseltään joku voisi luulla, että saan lisää voimia siitä mitä enemmän saan olla esillä, ja että mukamas nautin hommasta moninkertaisesti sitä mukaa kun saan kehuja ja suosiota... mutta kun asiaa tarkemmin miettii, niin sehän pitää paikkansa! emmekös me kaikki?

jatkan siis kirjoittelua ja Ylikerroin.comin kehittämistä kuten olen luvannut, enkä omalta osaltani tarvitse tähän enää sen kummempia fanfaareita tai keskustelua (ainakaan näin yleisesti).

kiitos Duunari, Jarcon ja Sputnik!

Päivän henkinen vitamiinipilleri kaikille, kuvaamaan Ylikerroin.comin jatkuvaa kehitystä:

”Parasta tässä maailmassa ei ole niinkään se, missä olemme, vaan se, mihin suuntaan olemme menossa.”

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


*1*
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2004, 15:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki/Lahti

Viesti Kirjoittaja *1* »

Itse tunnustan Mika Ässän suuren ammatitaidon ja tuntemukset eri lajeihin, mutta vaikka ymmärrän että v... ärsyttää niin kyllä sanoisin että kannattaa olla vähän paksunahkaisempi. Itse sanoisin että ylikerroin on onnistunut siinä missä muut (ainakaan suomalaiset foorumit) foorumit ovat epäonnistuneet, täällä näkee yllättävän vähän mitään asiatonta. Onhan se fakta ettei sellaista tilaa voida saavuttaa missä häiriköt eliminoitaisiin, koska anonyymina toimimme (siis nimimerkeillä). Jos kyseinen viesti mistä suuttuit oli lauantai iltana nykyvillä niin näin sen. Eihän se nyt kovin luokkaavaa ole jos joku pelkuri nimimerkin takaa arvostelee vihjeitäsi, itse kokisin asian aivan eri tavalla jos joku ystävä vit.... minulle. Nyt asialla joku nimimerkin takana, joka voi olla täysin "mister nobody". Oikeassa elämässä ainakin itse tarvii ottaa tuon tapaiset vittuilut siten että elämä jatkuu ja jättää ne omaan arvoonsa, muutenhan pää sekoaisi jos loukkaantuisi joka pienestä näpäytyksestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Niin, Loistavaa että Ässä on taas mukana.

*1* : Siinä mielessä olen samaa mieltä kanssasi, että ylikerroin on onnistunut siinä missä toiset ovat epäonnistuneet, mutta miksi pitäisti tyytyä siihen, että nielisi toisen purkaukset ja tuskansa sen kummemmin reagoimatta?Lähes 3000 rekisteröityneeseen mahtuu monenlaista jamppaa!! Saatikka sitten KUN foorumilla on ehkä kaksinkertainen määrä rekisteröityneitä, eli kyllä tässä on kyse isommastakin asiasta kuin yksittäisen vittuilijan kohtalosta!!
Eihän me voida antaa jonkun yksittäisen henkilön antaa vittuilullaan ja häiriköinnilllään vaikutttaa koko jengin menestykseen, ja etenkin jos ne kaikkein kyvykkäimmät ja ammattitaitoisimmat henkilöt tuntevat olonsa ei-kodikkaaksi!!! Heillä on varmasti myös muitakin mahdollisuuksia ja ajankäytön kohteita kuin kirjoitella hyvää hyvyyttään arvokasta materiaalia ilmais-sivuillemme!

Jeps....... Mutta asiasta on käsittääkseni otettu vaarin ja tarkennuksia jne on tulossa, eli foorumimme voi hyvin ja ELÄKÖÖN ylikerroin :D :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


*1*
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2004, 15:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki/Lahti

Viesti Kirjoittaja *1* »

Jantalta asiallista puhetta. En minäkään tarkoita, että ne pitäisi niellä jos on keinoja estää ne, mutta en usko että ne on estettävissä jos joku haluaa tehdä hallaa vapaalla foorumilla (jossa tiedot voivat olla tekaistuja). Eikös hänen ole helppo luoda uusi käyttäjä jos edellinen pannaan lukkoon. Tähän tepsiin ainoastaan moderaattoreinen panos poistaa asiattomat viestit (joka on onnistunut tähän mennessä). Oman urheilulajini keskustelu palstoilla (jonka moderaattorit ovat aika laiskoja) on arkipäivää että kaiken maailman vit...jat laukovat törkeyksiään, vaikka veikkaan että naamatusten olisivat aika hiljaa....
Sitä vaan sanon että varmaankin tulevaisuudessa näitä yksittäisiä vit..joita tulee aina satunnaisesti olemaan joka foorumilla missä voi anonyymisti kirjoitella, joten ei niihin kannattaisi ottaa niin paljon huomiota, koska sitä he juuri haluavat .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

No laitetaan tämä tähän. En tiedä onko muita ruvennut jo häiritsemään, mutta henkilökohtaisella tasolla rupean olemaan jo suhteellisen täynnä palstan nykysuuntauksessa, missä onelinereiden ja kiittely-viestien tai "Jes, osuipa taas taas :lol: :lol: :lol: " tyylisien viestien määrä suhteessa itse vihjeiden tai muun asiallisen keskustelun suhteen on lisääntynyt huomattavasti. Tossa nyt ehkä räikein esimerkki: viewtopic.php?t=9124&start=15

Mielestäni kiittely-viestit voisi laittaa ihan yksityisviestillä tai tonne jälkipelit/tuuletus ketjuun, missä voi myös samalla ihan rauhassa tuuletella osumia. Ja niille jotka noita turhanpäiväisiä onelineireita postailee, niin toivoisin että miettisi uudestaan ennen kuin painaa lähetä nappia. Tuskin kenellääkään tulee mitään lisäarvoa viesteistä "Pelasin minäkin Liverpoolia" etc. Ei meinaan ole kiva kahlata vihjeketjuja läpi kun huomaa, että taas on tullut paljon viestejä mutta suurin osa on tota edellämainittua tavaraa.

Mielestäni noi on semmoisia yksinkertaisia asioita mitkä jokaisen itse pitäisi ymmärtää, mutta koville se tuntuu joillekkin ottavan. Ja uusille kirjoittajille sellainen vinkki, että palstan säännöt olisi hyvä lukea ennen kuin aloittaa kirjoittamisen foorumille.

Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta vai vahdanko vaan vähemmän kiristävään pipoon :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 218
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Goorio on aivan oikeassa. Jos katsotaan esimerkkiketjua, se on aivan järkyttävää luettavaa, mutta puhun varmaan koko modetiimin puolesta sanoessani, että Veikkaus-ketjut ovat vähemmällä huomiolla, koska meistä juuri kukaan ei isommin kyseiselle puulaakille pelaa.

Pahoittelut siis Gooriolle henkisestä kärsimyksestä. Tällainen ei tule toistumaan... :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin