Tänään on 19.04.2024, 15:03.

WRC Corona Rally Mexico, 11-13.3.2005

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

WRC Corona Rally Mexico, 11-13.3.2005

Viesti Kirjoittaja Neo »

Avaan pelin hedarilla BAW:lle, jossa kertoimet ovat jo esillä. Unibet/Centre/Nordic/Expekt eivät ole vielä mitään tarjonneet.
Mun papereissa Loeb & Solberg ovat aivan fifty-sixty pari. Loebin puolella ovat selvästi miehen yleinen varmuus tuoda auto maaliin sekä parempi kalusto, kun taas Solberg lienee nopeampi sorakuski. Ainankin näin yleisesti ottaen ajatellaan... viime vuonna sorakisat menivät näiden herrojen osalta 6-6, ja puolet noista voitoista Solberg sai kauden lopussa kun Loeb varmisteli MM-johtoaan: Solberg voitti JPN + GB + ITA -kisat ja Loeb oli jokaisessa näissä kakkosena. Meksikon ralli on vasta toista kertaa kisakalenterissa ja viime vuonna Solberg olisi hoidellut potin himaan ilman 5 minuutin aikasakkoa. Loeb puolestaan keskeytti, kun autosta valui öljyt pihalle liian kovan hypyn seurauksena = kummallakaan kisa ei mennyt vuosi sitten erityisen putkeen. Solberg saa tähän kisaan myös autoonsa lisäpuhtia mutta Subaru on siitäkin huolimatta Citikkaa jäljessä joka alueella - ei paljon, mutta on kuitenkin. Citroenin tallin lausuntojen mukaan hanskoja ei ole lyöty tiskiin vaikka kausi vuoden päästä loppuukin, joten autoa kehitetään yhä (ainakin joltain osin).

Loebin kokonaisvarmuus siis jyllää: Solberg on nopeampi mutta samalla riskialttiimpi kuski. Loeb pystyy pitämään varmemmin huippuvauhdin, enkä laskisi tässä nyt niin isoa etua myöskään renkaiden osalta. Toki Solbergille plussaa, mutta edelleenkään täysin objektiivisesti katsellen en löydä riittvästi perusteita nostaa Solberg suosikiksi.

Kausi on niin alussa että kummankaan ei tarvitse ottaa vielä mitään isoja riskejä.

Loeb - Solberg: Loeb @ 2.15 BAW (50%)

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Itse en pelaisi Solbergia vastaan, viime vuonna aikasakkoa 5 minuuttia 40 sekuntia, mutta lopputuloksissa voittaja Märtiniin eroa kuitenkin vain 3.14,7 (ajoi muuten vielä ihan jokaisella pätkällä kolmen parhaan joukkoon). Tokihan tuo ero voittajaan olisi ollut suurempi, jos Loeb olisi päässyt maaliin asti, mutta kuitenkin erittäin vahva suoritus norjalaiselta, enkä usko että nyt käyttöön otettava uusi Subaru ainakaan heikentää vauhtia.

Itselleni maistuu hedarit Gardemeisteria vastaan. Mies oli hyvästä lopputuloksesta huolimatta ilmeen vaisu Ruotsissa, häviten ajamalla mm. jopa Duvalille. Lisäksi hän ajaa nyt ensimmäistä kertaa Meksikossa, kun taas kaikki muut tässä vastassa olevat olivat mukana jo viime vuonna. Joten:

NordicBet:
Gardemaister - Grönholm 1.85 - 1.75
Selvää kauraa, jos Bosse vaan pysyy tiellä (ja auto pelaa). Uskoisin että pysyy, mies on varmasti saanut kuulla teamin johdolta Ruotsin ulosajostaan. Samoin hän on itsekin jo mediassa korostanut, että Meksikossa ei ole pakko voittaa, hyvä pistesijoituskin tyydyttää.

NordicBet/Centrebet
Duval - Gardemeister 2.05 - 1.60/1.72 (oli ilmeisesti peräti 2.18 centrellä aluksi)
Duval viime vuonna kisan kakkonen. Mies alkaa selvästi lunastamaan lupauksia, oli Montessa ja jopa Ruotsissa todella hyvässä, selvästi Gardea kovemmassa vauhdissa, joten miksei myös täällä. Ensimmäinen voitto lienee vain ajan kysymys. Tutun luotettava Citikkakaan tuskin tielle jättää.

Centrebet:
Märtin - Gardemeister 1.70 - 2.10
Montessa Märtin oli vielä vaisu, mutta Ruotsissa nähtiin jo merkkejä paremmasta, mm. pari pohja-aikaa. Uskon, että tahti jatkuu ja Peugeot käy entistä tutummaksi koko ajan. Lisäksi viime vuoden voitto siivittää varmasti jonkun verran virolaista itseluottamuksen yms. muodossa.

Centrebet:
Duval - Rovanperä 1.70 - 2.10
Rovis on mielestäni ihan menneen talven lumia jo, eikä Meksikon kivien reunustamat tiet sovi lainkaan hänen ahneelle ja roiskivalle ajotyylilleen. Mitsun luotettavuuskin vielä ihan eri tasoa mitä Citroënin, joten ihan saletti juttu on kyllä tämä, jos Duval vaan pysyy tiellä.

Centreltä poimitaan vielä Duval Top 3 3.25 jo mainituin perustein. Vähän kyllä pelottaa, jos Duvalille sattuu jotain esim. heti ensimmäisenä päivänä, mutta pakko se on vain omiin näkemyksiinsä luottaa, sen verran hyviltä tarjouksilta nuo kaikki vaikuttavat..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Centre on avannut nyt myös hedarit, ja poimitaanpa sieltä yksi mukava suosikkiveto. Monte Carlossa pääsi jo TYKITTÄMÄÄN Rovanperää vastaan ja taas sen miehen kykyjä yliarvioidaan, tällä kertaa Duvalia vastaan. Belgialainen on aloittanut kauden hieman heikosti, kun keskeytti Monten varmalta kakkossijalta ja Ruotsikin meni aika pahasti käteen. Ruotsissa Duvalilla ei pitänyt mitään sanan sijaa olla muutenkaan, joten siihen ei kannata reagoida. Nyt tullaan taas soralle, jossa Duval ei ole parhaimmillaan, mutta Meksikossa voisi olla jotain myös hänelle saatavissa: vuosi sitten F.D oli Meksikossa Focuksella peräti kakkosena. Toki kärjestä tippui Bosse+Solberg pois - Meksiko oli kuitenkin Duvalin paras sorasijoitus viime vuonna, joten ei hän ainakaan ihan statisti täällä ole. Belgi on muutenkin kehittynyt viime aikoina mun mielestä kovastikin kuskina, ja vaikka pidänkin häntä asfalttikuskina niin 2004 Duval oli 5/7 kertaa TOP5:ssä kun pääsi sorakisassa yleensä maaliin. Eli Duval on hyvin "ulos tai tulos" -tyyppinen kuski, mutta nyt parempi kalusto (=Citroen) tuo siihen asiaan vähän korjausta. Lisäksi surkean alun vuoksi nyt pitää ottaa vähän varmemmin jo, että pisteitä alkaa ropista. Enää ei ole varaa kaahata pylvääseen.

Rovanperä ei ole ollut edes Peugeotilla mitenkään maailmanluokan kuski (mielestäni ei ole koskaan ollut), kun mies on yksikertaisesti niin epävarma tulemaan maaliin ja minusta suomeksi sanoen sählä. Roviksen aika on mennyt jo, nyt jäähdytellään Mitsulla jämäpaikoilla pari vuotta: 2004 Rovis oli TOP3:ssa 2/11 kertaa sorakisoissa ja 1/9 kertaa vuonna 2003 - jopa Duvalin saldot ovat soralla paremmat!

Viime kausina Duval on siis ajanut Focusta ja Rovanperä Peugeotilla, ja tällä suhteellisen tasaisellakin kalustolla asfalttispesialisti Duval oli 5-5 @ 2004 ja 3-4 @ 2003 Rovanperää vastaan soralla (jos molemmat keskeytti = kisaa ei laskettu). Nyt Duval saa TODELLA KOVAN kalustoedun Citroenista, ja Rovanperän Mitsu on saanut tuloksia vain muiden kärkitallien ongelmien avulla - ei sillä vehkeellä ole viiden joukkoon mitään asiaa normaalisti. Tähän päälle Rovanperän krooninen taito turata aina rengasvalinnat, rikkoa auto, ajaa pihalle tiukoissa paikoissa + tehdä joka kisassa aina paljon väärin => Duval on tässä todella selvä suosikki. Lisäksi en usko Mitsun kestävän maaliin, ne on pysyneet läjässä yllättävän hyvin jo tällä kaudella = keskeytyksiä alkaa nyt tulla.

H2H #2 Duval - Rovanperä: Duval @ 1.70 Centrebet (64%)

T: Neo

P.S Shane: samaa mieltä monesta kohtaa, tutkin vielä itse noita muitakin hedareita 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tulee toistoa Shanen tipseihin, mutta pistänpä nyt tännekin omat näkemykseni niin tuleepahan asialle vahvistusta useammalta kulmalta :)

Sitten suomalaiset vastakkain, eli Bosse vs Garde. Tässäkin tuntuu kauden pari kisaa painavan taas aivan liikaa, puhutaan kuitenkin aivan eri tason kuljettajista: Grönholm kamppailee ainakin paperilla jopa maailmanmestaruudesta tänä vuonna, ihme on jos ei tule kolmen parhaan joukkoon, kun taas Gardemeister on ensimmäistä vuottaan Miesten Autolla kisaamassa. Avauskisassa Garde oli hyvä, Ruotsissa mies oli aivan pihalla kun autoa ei saatu säädettyä kuntoon. Huomioitavaa on kuitenkin se, että Grönholm oli molemmissa kisoissa selvästi nopeampi ja varsinkin Ruotsissa hakkasi Gardea tyyliin sekunti/kilometri tahtia. Peugeot oli viime kaudella rallin McLaren, mutta nyt molemmissa kisoissa molemmat kuskit selvinneet ilman teknisiä murheita = parempaan on selvästi menty. Lisäksi Peugeotin iskukyvyn pitäisi olla Pirelliin siirtymisen myötä viime kautta vahvempi myös soralla.

Autoista en tällä hetkellä anna juurikaan etua kummalekaan, Ford menestyi viime vuonna loistavasti Meksikossa (kaksoisvoitto), joten uskon että ingenjöörit saavat Focuksen parempiin säätöihin mitä Ruotsissa. Sanoisin että kokonaisuutena Grönholm ei ainakaan häviä nykyisellä kalustollaan Gardemeisterille, ja koheltavasta ajotyylistään huolimatta lasken miehen tulevan yhtä varmasti maaliinkin: nyt Bossen on pakko vetää varman päälle koska pisteitä on saatava Ruotsin keskeytyksen myötä. Lisäksi Garde on ekaa kertaa Meksikossa + joutuu vielä auraamaan latua (lähtee ensimmäisenä liikeelle) = ISO lisäetu Grönholmille! Uskoisin että Marcus kiskoo reilusti kaulaa heti alusta asti, ja vedon voi kosauttaa vain miehen ajovirhe tai kaluston hajoaminen ennen Gardemeisteria --> Bosse vie tämän kaksi kertaa kolmesta.

BAW:lla on hedari Grönholm - Märtin ja Bosse on siinä 1,40 kertoiminen suosikki, ja tuo asetelma on selvästi lähempänä totuutta myös Gardea vastaan. Yleisesti ottaen voittajakertoimissa Gardemeister on vielä rankattu Märtinin alapuolelle!! Eli tuolta pohjalta voi miettiä Grönholmin todellista kerrointa tässä parissa...

H2H #3: Gardemeister - Grönholm: Grönholm @ 1.75 Nordicbet (65%)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Nyt kun olen itse tutkinut taas lisää, niin tuosta Märtin-Garde -parista on kyllä pakko kysyä Shane, että kuinka saat Märtinin pelattavaksi :shock:

BAW:lla on pari Bosse-Märtin jossa kertoimet 1.40 - 2.55 ja olen samaa mieltä siitä, että Grönholm on selvä suosikki Märtiniä vastaan = hyvin lähellä mun laskuissa tuota Garde-kuviota, 60-40 ainakin pakko olla. Ei Märtin voi millään ajamalla pärjätä vielä Grönholmille ja mun papereissa se on hyvin lähellä Gardemeisteria, ei mun mielestä edes 55%... ei Märtin voi millään olla 60% suosikki Gardea vastaan, minkä toi 1,70 vaatisi.
==> tai jos näin on, niin sinä vedät kyllä tuota Bosse-Märtin kakkosta sitten ISOLLA kädellä BAW:lle? :P

Tämä ei siis ole vittuilua, vaan kiinnostaisi vähän tietää että missä luokassa sun arviot noihin liikkuu = miten näet esim tuon Grönholm-Märtin parin ja miten iso suosikki Märtin sulla oikein Gardea vastaan on?

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Sitten pari sijoitusvetoa... voi vittu että nää on taas makeita vetoja kun on hikoillut pari viikko Valioliigan & 1,05 odotusarvojen kanssa :)

Mun papereissa on kaksi selvää rypästä tässä kisassa aivan kuten hurreissakin oli: Solberg & Loeb & Grönholm ovat selvästi suurimmat voitajasuosikit, ja noi herrat vievät 70% koko kentästä. Solberg + Loeb arvioin tuossa hedarissakin tasavahvoiksi ja herrat vievät tän kisan noin kerran neljästä, Grönholmille hieman vähemmän eli 1/5. Sen jälkeen kolmikko Märtin & Garde & Duval ovat seuraava nippu, jolle voi laskea käytännössä olevan mitään saumaa voittaa tämä kisa: jos kärkikolmikolla on ongelmia, niin tästä nipusta löytyy voittaja, kuten viime vuonnakin (Märtin). Tämä kolmikko on 10% tienoilla, joista Märtin vahvimpana ja Garde+Duval sitten vähän alle. Loput sitten ovat luokkaa 1% tasoisia menestyjiä, eli käytännössä ilman mitään mahdollisuuksia, jos meteori ei putoa 6 kärkikuskin niskaan.

Duval @ 18.00 BAW (7%)
- Duval saa muuaalta 12-15 tasoisia kertoimia, joten BAW:n tarjous on selvästi paras. Tätä vetoa en varmaan muuten pelaisi, mutta Duval tuntuu mutulla jotenkin kivalta peliltä tähän kisaan. Viime vuonna kakkonen (vaikkakin muiden epäonnen avustuksella), auto on todella hyvä ja mies parantaa koko ajan tasoaan. Duval ei tätä kisaa ajamalla voita, mutta hyvällä suorituksella + voi hakata hyvin Märtinin ja on lähestulkoon Garden kanssa tasoissa. Duval tullee tänä vuonna nappaamaan ainakin yhden voiton, kyllä tuolla kalustolla on siihen pystyttävä. Eihän tämä osu kuin 1-2 kertaa kaudessa, mutta kokeillaan.

Duval TOP 3 @ 3.25 Centrebet (35%)
- Duvalia perusteltu jo aiemmissa viesteissä, joten koitetaan hieman osuvampaa vaihtoehtoa. Jotenkin Duval arvioidaan mun mielestä aivan liian kauas Garden & Märtinin tasosta, mitä en voi ymmärtää: Märtin & Garde saavat 2,00 pintaan kertoimet TOP3 sijoituksesta kun Duval peräti 3,25! Ei Duval ole minusta missään nimessä huonompi kuin 45% Gardea vastaan, auto kestää varmemmin maaliin mitä pahimmilla uhkaajilla + viime vuodelta vielä huippusuoritus tässä kisassa. Tässäkin täytyy nyt muistaa, että Duval ei pääse top3:een jos kaikki kolme kärkikuskia vetävät normaalisti, eli tuuria tarvitaan. Siksi ei yli 35% tälle voi antaa, mutta yleensäkin toi kerroinskaala Duval vs Märtin vs Garde on vituillaan tän herran osalta. BAW on tässä aivan selvästi hajuilla, kun antaa vain 2,40 Duvalin top3 sijoitukselle.

Grönholm TOP 3 @ 1.70 BAW (65%)
Tässä ystävämme BAW ei ole huomannut erästä hauskaa tilastoa Grönholmista, ja minä kyllä kiitän... on totta että Grönholm on ajotyyliltään epävarma ja liian usein pihalla, mutta sitä ei ehkä moni tajua, kuinka usein mies on maaliin tullessaan palkintopallilla. Sorakisojen tilastoissa FAKTA on se, että Grönholm on YLI 85% todenäköisyydellä top3:ssa maaliin päästessään + Grönholmin tän kisan taktiikka päälle (ei yliyritetä voitosta ja vedetä pihalle) = 90%. Luku voi kuulostaa isolta, mutta näin se vain menee :P Grönholm menee tässä yli 70% maaliin joten tuosta voi jokainen itse piirrellä arvioita, ei millään jää alle 60% ja itse päädyin 65 prosenttiin. Siispä toi tarjous top3 sijoituksesta kelpaa minulle erittäin hyvin; eihän Grönholm tätä vetoa kosauta kuin huolimattomuuttaan, normaalilla ajolla kukaan ei tiputa Bossea ulos palkintopallilta. Centrellä ko. veto on 1,60 joten sekin kelpaa, jos sinne vain tili löytyy.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3686
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Mun TOP6 ranking kisaan on seuraava...

Loeb
Solberg
Grönholm
Märtin
Duval
Gardemeister

Hyviä täkyjä on jätkät jo heittänyt ilmoille ja ihmetellä tosiaan täytyy miksi Nordic tarjoaa noin suurta kerrointa Bosselle Gardea vastaan. NIIN iso hyppäys mun papereissa on TOP3:sta Gardeen, että pitkälti yli 60% on hedarissa Bosselle luvattava. Myös Duvallin yli kakkoset Gardea vastaan kelpaavat peleihin. Kovin ihmeellistä on jos tuo 1.75 Grönholmille Nordicilla kauankin kestää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Hyvä Henkka, mukaan vain, tänne hiekkalaatikolle sopii vielä :D

Mulla on toi Duval-Garde aavistuksen suomipojan hyväksi, joten en poimi tuota 2,05 kerrointa. Pidän muutenkin aika reilua marginaalia näissä rallivedoissa kun niin huikean hyviä tarjouksia kuitenkin löytyy. Rajatapaukset unohdan.

Mutta toi Märtin & Garde & Duval -nippu on suht tasainen kuten sanottu, ennemmin ehdottomasti Duvalia kuin Gardea tuossa parissa jos jotain.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Neo kirjoitti:Nyt kun olen itse tutkinut taas lisää, niin tuosta Märtin-Garde -parista on kyllä pakko kysyä Shane, että kuinka saat Märtinin pelattavaksi :shock:

[klip]

Tämä ei siis ole vittuilua, vaan kiinnostaisi vähän tietää että missä luokassa sun arviot noihin liikkuu = miten näet esim tuon Grönholm-Märtin parin ja miten iso suosikki Märtin sulla oikein Gardea vastaan on?
Juu ei tässä mitään, hyvä vaan että keskustelua syntyy. Eihän tuo Märtin-Garde 1 1.70 missään nimessä samanlainen tykkikohde ole kuin Bosse-Garde 1 1.75, mutta kyllä minä vaan saan tuon 6/10 suht. helposti Märtinille tähän pariin. Garde oli Ruotsissa niin paha pettymys ainakin itselleni, että luotto häneen karisi pahemman kerran. Ei yhtään pätkäpohjaa ja esim. juuri Märtiniltä selvästi turpiin, mm. rengasedusta, runsaammasta kokemuksesta ja jonkinlaisesta "kotikenttäedusta" huolimatta. Jotenkin vielä jäi semmoinen kuva, että hän ei edes itse tiennyt mistä kiikasti, ihan eksyksissä oli koko ukko. Muutenkin kun Gardella on vielä ne ihan "tosinäytöt" kunnon wrc-vehkeillä antamatta, niin on pakko vähän tarkistaa "suhtautumista" häneen, ehkä hän ei niin kova kuski olekaan mitä oletin/toivoin ennen kautta ja hänen rimpuillessaan skodilla & seateilla tallikavereinaan kaikkea muuta kuin huippuluokan kuljettajia. Märtin sen sijaan on jo näyttönsä antanut, ja mies on kaiken toimiessa ihan voittajatyyppi. Näin oli Fordin aikana, ja näin on varmasti myös Peugeotilla kunhan auto vaan käy ensin tutuksi (vauhti siis paranee varmasti kisa kisalta). Esimerkkinä nyt olkoon vaikka Neste Rally '03, jossa Grönholm oli kotikenttäedustaan huolimatta vaikeuksissa virolaisen kanssa (kaikki muuthan jäivät valovuosia). Ja mitä tulee tähän kisaan, niin nythän ajetaan siis Meksikossa, mantereella jossa Gardemeister ei ole ikinä kilpaillut toisin kuin Märtin jolla on voitto alla viime vuodelta. Ja Gardehan tosiaan joutuu vielä perjantaina ihan ensimmäisenä reitille irtosoraa lakaisemaan (ok, Märtin starttaa toisena joten ei hirveästi merkitystä tätä paria ajatellen, mutta vähän kuitenkin).

Märtin-Grönholm -asetelmasta sen verran, että kyllähän Bosse on tuossa vielä suosikki aika selvästikin, mutta kuten sanottu, ero pienenee koko ajan sitä mukaa kun pösö alkaa istumaan virolaisen käteen. Nyt vielä jos Grönholmin "lupaus" uudesta taktiikasta pitää paikkansa, niin ero tasoittuu entisestään. Pelaisin kyllä tuon Märtinin Grönholmia vastaan, jos minulla olisi Betandwin:lla tili. Itse asiassa Monteen pelasinkin, kun oli centrellä vastaava hedari tarjolla. Luottoa Märtiniin siis täältä kyllä löytyy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tuossa on hyvä pointti, mutta en minä lähtisi Gardea lahtaamaan yhden kisan vuoksi noin pahasti :shock:

Jos tämä kisa ajettaisiin Monten jälkeen, niin tilannehan olisi aivan eri? Siellähän Märtinin ohi mentiin oikealta ja vasemmalta ja Garde ajoi tosi hienosti ja varmasti kolmanneksi.Toki tuossa Ruotsin suorituksessa on myös Gardemeisterin omaa vikaa, mutta ei mies voi ajaa tuon nopeammin jos auto ei kerta kaikkiaan toimi. Gardehan valitti heti ykköspätkästä lähtien että Focus liiraa vaan ojan pohjalta toiselle => siihen nähden toi kolmossija oli mun mielestä huikean hyvä tulos. Päin vastoin mun mielestä Garde näytti siinä mielessä kypsyyttään että toi vehkeen maaliin eikä hölmöillyt itseään Grönholmin/Rovanperän tapaan pihalle jos vehkeet ei pelaa.

Väittäisin että ylireagoit nyt tosi pahasti yhden kisan tuloksiin ;) Ei Märtin mun mielestä ollut Ruotsissa edeleenkään vakuuttava, vaan pitkä on matka vielä sille tasolle että kisojen voitosta taistellaan.

Mutta tämä nyt on minun näkemykseni :) Kyllä Märtin tuossa on suosikki oltava mutta ei riitä vielä minulle, toivotaan kuitenkin että vetosi osuu!

Edit: Toi Grönholm-Märtin -hedari on mulla rajoilla, tutkin vielä lisää sitä. Toistaiseksi (kuten sanottu) poimin nämä törkeän hyvät tarjoukset, joita näkyy riittävän niitäkin ihan siedettävästi.

Odotellaas mitä Expe+Uni julkaisee :P

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Neo kirjoitti:Jos tämä kisa ajettaisiin Monten jälkeen, niin tilannehan olisi aivan eri? Siellähän Märtinin ohi mentiin oikealta ja vasemmalta ja Garde ajoi tosi hienosti ja varmasti kolmanneksi.
No joo, tiedä häntä.. Märtin nyt oli kuitenkin todistanut nopeutensa jo moneen kertaan ennen tämän vuoden Montea, joten tuon kisan heikon suorituksen syynä oli varmastikin uuden auton outous, jota Monten vaikeat keliolosuhteet korostivat vielä lisää. Tuskin kukaan odottikaan, että Märtin heti voitosta taistelisi, uuden auton oppiminen vie aina oman aikansa. Ruotsin viimeisenä päivänä syntyi kuitenkin jo pohja-aikoja, joten uskon että oppia on tullut jo sen verran, että hän on tällä hetkellä ajamalla sirkuksen neljänneksi nopein mies Loebin, Solbergin ja Grönholmin jälkeen. Aivan voittotaisteluun ei tosiaan ihan vielä taida olla asiaa, mutta vielä vähemmän sitä on Gardemeisterilla.

Garden suoritus Montessa oli toki hieno (oli muuten toinen 8) ), mutta pitää muistaa, että edestä putosivat pois niin Duval, Solberg kuin Grönholmkin. Ajamalla hän olisi ollut viides, mikä nyt alkaa olemaan tehdasteamin ykköskuskille jo jonkinlainen minimitavoite, oli kyse sitten mistä kilpailusta tahansa..

Näillä mennään ja toivotaan, ettei Duval humauta lepikkoon eikä Garde ole juonut liikaa Red Bullia.. Suhteellisen selvä yksimielisyyshän näistä näyttää noin yleisesti ottaen vallitsevan. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Hyvin on äijät ylikertoimet löytänyt...Nyt kun menin katsomaan josko minäkin pelaisin niin eikös kaikki nämä ole jo tulleet alas :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

playerone kirjoitti:Hyvin on äijät ylikertoimet löytänyt...Nyt kun menin katsomaan josko minäkin pelaisin niin eikös kaikki nämä ole jo tulleet alas :)
Kannattaa sekin muistaa, että tipsit tällaisessa Ylikertoimen tapaisessa paikassa missä on paljon lukioita saa ihmiset pelamaan noita tipsattuja kohteita normaalia enemmän ja kertoimet tulee senkin takia alas. Jonkun Tanskan jääkiekon 1 divisioonassa saa olla isojakin ylikertoimia ihan rauhassa eikä ne tule alas, koska suuri yleisö ei tiedä niistä mitään jollei niitä tipsaa. Mutta hyviä kohteita/ennakoita ovat Neo ja kumppanit kirjoitelleet.

Jottei viesti menisi ihan löpinäksi, niin Garde on kovassa flunssassa ja kuumeessa, joten saas nähdä miten mies jaksaa. Asiasta voi lukea lisää tuolta: http://iltalehti.fi/2005/03/10/2846799_ur.shtml

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Hyvä Goorio!

Luin itsekin kakkasanomat tänään mutta toi meni ohi :x

Tekee gutaa tuolle Grönholm-hedarille ja avittaa se myös Duval Top3 vetoa. Nyt olisi alkanut kyllä kelvata Duval Gardea vastaan 2.xx kertoimilla mutta fiksummat herrat, jotka veti sen jo aiemmin, on painaneet kertoimet alas :P

Katsellaan lisää vetoja Gardea vastaan...

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3686
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Kyllähän toi Garden tilanne vaikuttaa lievästi sanottuna huolestuttavalta joten Bossen, Duvallin ja muiden mahdollisuudet sen kun paranevat. Hedarikohteita Gardea vastaan on alettu vetämään pois listoilta mutta Gamebookers tarjoaa vielä 1.95 Duvallille, joka selvästi yli 50% todennäköisyydellä kelpaa hyvin peleihin. Mulle toki riitti jo 2.05:n painaminen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin