Tänään on 28.03.2024, 17:48.

SM-liiga finaali 12.4

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

SM-liiga finaali 12.4

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

Kärpät - Jokerit 40-24-36
48% 4.5 52%

erittäin tasainen peli. Joukkueet olisivat puolueettomalla kentällä suht. tasaväkiset eli erona melkeinpä vain kotietu...
Omat pelit Ladille 2,87 Jokerit. Ottelun tasaisuuden kannalta kannattaa tarkkailla pörssiä. Uskoisin siellä tasurin kertoimen nousevan johonkin 4.6-4.7, jonka kannattaa ainakin ottaa mielestäni mukaan...
Tällöin kerroin olisi 1,78 ja prosentit 60%

Expekt tarjoaa o4.5 kerrointa 2.1, joka on rajakerroin itselläni...
kellyllä laskiessa tuohon ei saa juuri mitään panostusta...mutta itse koitan vaikka pienellä tasapanoksella... miten kukakin sitten panostaa...
kummassakin joukkueessa on maalintekijöitä, mutta maalivahti peli ratkaisee loppujen lopuksi tämän pelin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Kärpät-Jokerit 40 % 25 % 35 %
29 % 5,5 71 %
35 % 5 65 %
46 % 4,5 54 %

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

MTV3 urheilu-uutisissa suomalainen maalivahtivalmenjata kehui Timiä ehkä hieman paremmaksi maalivahdiksi kuin Kärppien herra B:tä. Mahtaako tällä tiedolla olla teillä mitään vaikutusta prossiin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Eltzu kirjoitti:MTV3 urheilu-uutisissa suomalainen maalivahtivalmenjata kehui Timiä ehkä hieman paremmaksi maalivahdiksi kuin Kärppien herra B:tä. Mahtaako tällä tiedolla olla teillä mitään vaikutusta prossiin?
Eiköhän nuo ole aika henkilökohtaisia mielipiteitä? Jokainen on varmasti huomannut kuluneella kaudella NB:N ja TT:n kyvyt ja voi vetää niistä omat, henkilökohtaiset, johtopäätöksensä.

Oma arvio peliin: 42-23-35.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

Eltzu kirjoitti:MTV3 urheilu-uutisissa suomalainen maalivahtivalmenjata kehui Timiä ehkä hieman paremmaksi maalivahdiksi kuin Kärppien herra B:tä. Mahtaako tällä tiedolla olla teillä mitään vaikutusta prossiin?
joku toinen toimittaja taas vakuuttaa Herra B:n nimeen... eli kuten JAH sanoi niin hyvin pitkälti tämä asia on jokaisen henkilökohtainen mielipide,mutta kun tämä kysymys oli kohdistettu osittain myös minulle niin vastataan nyt sitten oma kantani.

Tämä on siis nyt vain mun mielipide. Kärpät ja Jokerit puolustaa hieman eri pelityylillä siis mun mielestä. Kärpät puolustaa koko joukkueena eri yrittää pysäyttää koko hyökkäyksen aika nopeasti, jolloin vaarallisia tilanteita ei pääse maalintekosektorille syntymään niin paljon kuin yleensä. Tätä kaiketi kutsutaan sumppupuolustamiseksi :wink: .

Jokerit eivät taas puolusta mun mielestä koko joukkueella vaan kyttäävät vastahyökkäyksiä/nopeita hyökkäyksiin lähtöjä jolloin vaarallisempia tilanteita syntyy taas paljon enemmän....

Mun oma henk. koht. mielipide on, että Tim Thomas on parempi. Miksi? Siksi koska vaarallisempia tilanteita syntyy enemmän Thomasin maalille ja siihen nähden päästettyjä maaleja on yllättävän vähän (esim.runkosarjassa päästettyjä maaleja vrt kärppiin) Torjuntaprosentti Thomasilla on parempi ja jos mies pelaa noin monta nollapeliä kun suhteuttaa tämän jokereiden pelityyliin niin :oops:

Beeeelllä pitäisi tuohon kärppien puolustuspelityyliin olla ehkä hivenen vähemmän päästettyjä maaleja, jotta nostaisin hänet tasoihin Timin kanssa...
Mutta loppujen lopuksi nämä ovat vain mun näkemyksiä asioista ja näkemyseroja on varmasti paljon tässä asiassa niin meidän palstalaisten välillä kuin Kärppien/jokeri fanien keskuudessa...
Itse pitäisin kuitenkin Thomasia hivenen parempana :roll:

EDIT: no onhan tuossa huimat 1% ero mulla ja Jussilla tuossa Jokereiden prosenteissa, että ehkä mä pidän hivenen Thomasia parempana kuin Jussi...että kait se tuossa sitten näkyy... :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

Noista maalivahdeista. Jotenkin oli koko kauden sellainen fiilis että Bäckström pelaa alle tasonsa. Tai siis peliesitykset eivät vain olleet kovin maagisia. Noh siltikin Kärpät voitti runkosarjan. Nyt kuitenkin, kuten myös monesti aiemmin tärkeissä peleissä, Bäckström tuntuu olevan huippuvireessä. Hän on selvästi kovien pelien mies. Toisaalta taas Thomas ei ehkä ole ollut niin loistava pleijareissa kuin runkosarjassa. Ei ole tainnu tulla vielä yhtään nollapeliäkään :D

Summa summarum: vaikea nostaa tällä hetkellä kumpaakaan maalivahtia toisen edelle. Molemmat ovat kuitenkin voittavia maalivahteja joihin joukkue luottaa joten tuskin maalivahtipeliin kummaltakaan mestaruus karkaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Surebetti
Jäsen
Viestit: 501
Liittynyt: 21.01.2005, 14:52
Pisteitä: 11

Viesti Kirjoittaja Surebetti »

Avauspelin näen erityisen mielenkiintoisena Jokerien kannalta. Mikäli he kykenevät viemään pisteet Oulun Areenalta, niin näkisin lähinnä sen mahdolliseksi jatkoajan kautta, koska finaalisarjassa en usko muuten pleijareiden luonteeseen kuuluvan asemien hakuun eli maaleja nähtäneen se alle 5.5. %:t 39-26-35

Vedot (Parbet)
under 5.5 maalia 1.50 71-72% (high stakes) & Kärpät - Jokerit X 4.60 (low stakes)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Itse poimin Expektiltä pelaajien keskinäisiä kamppiluja pisteitten valossa.

Mikkola-Lepistö X 1,80
Ujic-Varis X 2,00

Lähes mutulla nämä pelit, mutta tuntuvat yllättävän suurilta nuo kertoimet.. Ainakin Mikkola-Lepistö parin. Moa on melko pieni näin finaaleissa. Molemmat pelaavat toki ylivoimaa ja saavat muutenkin kohtuullisesti vastuuta mutta silti. Kommentteja muilta!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin