Tänään on 29.03.2024, 03:48.

Turku 13.6.

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Turku 13.6.

Viesti Kirjoittaja videx »

Expekt
Speedy Index/Silver Rival 1. 2,1 52%**
Molemmat pystynevät 15-16 läpi.S.Indexillä parempi paikka.Joku toinen voi tietää näistä enemmän,itse en saa näille eroa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jallu
Jäsen
Viestit: 37
Liittynyt: 02.06.2004, 11:59
Pisteitä: 0

Turku 13.6.

Viesti Kirjoittaja jallu »

Expektiltä löytyy myös:

El Pedro - Fiduciaire 2 1,40 (80%)

Paljon tämän varmempaa hedaria ei enää löydy. F on ravivarma, etenkin kun tuolta ei satsata alkuun. Ei mikään maailmankaataja, mutta pysyy tässä pääryhmän mukana. Vastustaja sen sijaan on ollut kaikissa Suomen kilpailuissaan absoluuttisen surkea. Näin myös Riihimäellä ja Kouvolassa. Ei lähde kovaa, joten jää johonkin 3-4 sisälle. Jos on samanlainen kuin aiemmin, tippuu porukasta viimeisellä takasuoralla ja kömpii maaliin viimeisenä. Jos tapahtuu jotakin muuta, kertoimenlaskijalla on pakko olla tietoa piristymisestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Kyllähän toi Fiduciaire on ehkäpä vieläkin pelattava,mutta itse olin tänään nopea ja vedin 1.60 kertoimella kyseistä kohdetta (ja riittävästi)!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jallu
Jäsen
Viestit: 37
Liittynyt: 02.06.2004, 11:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jallu »

Hä! Voi itku. Ja mä olen sormi napilla odottanut kertoimia koko iltapäivän (en tosin tuohon pariin), enkä mielestäni missannut kuin korkeintaan muutaman minuutin. Sekin näemmä riittää. Jos tuosta maksaa 1,60 niin pitää joko

a)olla todellakin parempaa tietoa el pedron piristymisestä (mitä ei kyllä varmuudella voi tietää valmentajakaan)

tai

b)käynnissä parbetmainen kampanja, jonka aikana jaetaan tarkoituksella rahaa asiakkaille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Nyt kerroin on enää 1.35! Fiduciairelle.Eli nythän olisi mahdollisuus "surettaa" ja ottaa helpot 1.82% pois.Melko harvoin käy näin,että saman toimiston molempia kohteita pelaamalla jää voitolle...
P.S. En toki tyydy tohon marginaaliseen voittoon vaan otan kaikki pois mitä tarjottiin! (tai sitten en).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin