Tänään on 29.03.2024, 09:18.

Visa vinkuu

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
finishbetter
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 24.09.2004, 08:41
Pisteitä: 0

Visa vinkuu

Viesti Kirjoittaja finishbetter »

Ruotsalaiset kolleegat kertoo:
Visa pankki/pelitili siirrot laskuutetaan heti,
miksi suomessa saa laskun kuun vaihteessa ? Olisi paljon helpompaa jos fyrkat vietäis heti, pankinkorkokaan ei ole niin suuri :lol: että rahat kasvais isoiks tilillä laskuuootellessa,

kotiutan parhaillaan mun Betandwin ekat voitot visan kautta, käykönyt niin että voitto kuittaa laskussa olevat, ja loput voitosta tulee mun´pankkitilille ?
Vai tuleeks voitto suoraan pankki tilille ja lasku perässä ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jubago
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 09.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jubago »

kotiutan parhaillaan mun Betandwin ekat voitot visan kautta, käykönyt niin että voitto kuittaa laskussa olevat, ja loput voitosta tulee mun´pankkitilille ?
Loppuja ei käsittääkseni siirretä automaattisesti tilille, vaan ne jää odottamaan tulevia laskuja. Toki soittamalla voi pyytää siirtämään summan suoraan tilille.

Edit: ty Breakball selvennyksestä :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut jubago, 23.06.2005, 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Breakball
Jäsen
Viestit: 411
Liittynyt: 27.06.2003, 12:45
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Breakball »

Pari kommenttia;

Hieno hommahan tuo on että maksu on vasta kuun lopussa.

esim. jos teen 1.7 600 Euron talletuksen Fairille niin joudun maksamaan sen vasta 31.8. Suomeksi sanottuna kahden kuukauden vippi matalalla korolla. Kannattaa.

Kotiutukset on hieman ongelmallisia, koska silloinhan lainaaminen tapahtuu päinvastoin. kotiutus 1.7 kilahtaa tilille vasta 31.8.
Negatiivisin homma Visalla on että hyvitykset eivät kompensoi talletuksia. Siis jos olet tallettanut Visalla Fairille kuun alussa 800 euroa (joka olkoon tässä luottoraja) ja kotiuttanut 1000 euroa niin silloin kortti ei enää kelpaa maksuvälineenä vaikka saldo on +200 euroa. (käyttöraja täynnä)

Typerintä on että vaikka soittaisit Visalle ja pyytäisit nostamaan luottorajaa kuukauden osalta (siis esim. tuo + 200 kuukausi) he eivät sitä suostu tekemään. (mikä on hämmästyttävän typerää !)

Eli vastaus kysymykseen; jos teit kotiutuksen kesäkuussa saat rahat tilillesi 31.7.

Tietääkö joku muuten voiko tätä nopeuttaa ???


EDIT: ilmeisesti tuo maksukäytäntö riippuu sittä miten asiasta on luottokunnan kanssa sovittu......

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TT
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 22.08.2003, 15:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo :-(

Viesti Kirjoittaja TT »

En nyt tiedä mitä tekstiä tässä on editoitu, mutta eipä tuo luottorajan nostaminen niin kovin kallista hommaa ole vaikka uusi luottoraja onkin voimassa kortin voimassaolon loppuun asti, ja kätevästi vielä käy pelkällä soitolla. Jos luottorajan haluaa laskea aikaisemmalle tasolle, niin siitä pitää soittaa sinne Luottokuntaan ennen uuden kortin tuloa. Kyllähän pelimiehillä pitää kunnon luottorajat olla...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Breakball
Jäsen
Viestit: 411
Liittynyt: 27.06.2003, 12:45
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Breakball »

no joo, voipi olla. Muistan vaan että kultaisella opiskelu aikakaudella rajan nosto ( + 1000 euroa saldosta huolimatta !!!!!!!! ) oli äärettömän nihkeätä. Nythän homma on jo toisin........... 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


finishbetter
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 24.09.2004, 08:41
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja finishbetter »

Toisinsanoen,
Voitot kannatta sirtää banktransferilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Breakball kirjoitti:Pari kommenttia;
Kotiutukset on hieman ongelmallisia, koska silloinhan lainaaminen tapahtuu päinvastoin. kotiutus 1.7 kilahtaa tilille vasta 31.8.
En ehkä tajunnut ajatustasi oikein, mutta jos esim. kotiutan Betfairilta 1.7 summan x euroa, niin se on luottokortillani positiivisena saldona arviolta 3.7, jolloin voin soittaa Luottokuntaan ja pyytää siirtoa omalle tililleni heti, jolloin tuo raha on täysin ilman kuluja omalla tililläni 4.7, ts. 3 päivää alkuperäisen noston jälkeen.

Voi olla etten tajunnut, mikä tuo 31.8 oli; siinä tapauksessa anteeksi häiriö! :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Ainakin itse olen maksanut visalle muutaman kerran kottiin. Eli jos luottoraja vaikka 1500e niin maksamalla etukäteen 1000e luottorajan saa nostettua ilmaiseksi 2500 euroon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Breakball
Jäsen
Viestit: 411
Liittynyt: 27.06.2003, 12:45
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Breakball »

Willy kirjoitti:Ainakin itse olen maksanut visalle muutaman kerran kottiin. Eli jos luottoraja vaikka 1500e niin maksamalla etukäteen 1000e luottorajan saa nostettua ilmaiseksi 2500 euroon.
Ei toimi......ainakaan mulla. JAH on oikeassa......esimerkki perustuu kuun lopussa tapahtuviin maksuihin ja tilityksiin. (eli jos et soita, joudut odottamaan...)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Noin minulle sanoivat kun neuvoivat. Ja näin olen myös toiminut. Uskoakseni olen heille aika hyvä yksityisasiakas, ja kaikki on aina sujunut tosi joustavasti. Luottorajan ylittäminen muutamalla sadalla eurolla ei ole myöskään aiheuttanut mitään ongelmia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


finishbetter
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 24.09.2004, 08:41
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja finishbetter »

[quote="Breakball"]Pari kommenttia;


Negatiivisin homma Visalla on että hyvitykset eivät kompensoi talletuksia. Siis jos olet tallettanut Visalla Fairille kuun alussa 800 euroa (joka olkoon tässä luottoraja) ja kotiuttanut 1000 euroa niin silloin kortti ei enää kelpaa maksuvälineenä vaikka saldo on +200 euroa. (käyttöraja täynnä)

quote]

Kun kotiutin osan voitasta niin se summa on otettu mun visa "lainasta" pois!

Hienohomma. elikkä voin taas sirtää lisää rahaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Visa antaa mun ainakin nostaa joka viikko sen kuukauden luottorajan. Saldo pyörii koko ajan nollan tienoilla, eli edestakas veivailua rahojen kanssa.
Itselle ei aikoinaan luottokunta suostunut tilittämään positiivista saldoa ennenkuin oli positiivinen lasku tullut kotiin. Voi olla, että nykyään toisin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Breakball kirjoitti:Typerintä on että vaikka soittaisit Visalle ja pyytäisit nostamaan luottorajaa kuukauden osalta (siis esim. tuo + 200 kuukausi) he eivät sitä suostu tekemään. (mikä on hämmästyttävän typerää !)
Hiukan vanha keskustelu, mutta mulla kävi kerran noin, talletukset tapissa mutta kotiutuksia enemmän kuin talletuksia. Lisätalletukset ei onnistuneet mutta soitto Luottokuntaan auttoi, vapautettiin talletusten aiheuttamia varauksia kotiutusten verran eli tavallaan saldo alkoi nollasta. Kyseessä siis oikea Visa ei Electron, mutta muistaakseni asiakaspalvelija puhui silti varauksista. Hän kyllä totesi että rahapelien kyseessä ollessa heillä on ohjeellinen sääntö tonni viikossa vaikka mulla ei ollut mennyt edes niin paljon, tapahtui kuukauden viimeisellä viikolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin