Tänään on 28.03.2024, 16:50.

Mikkeli 16.7.

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

Mikkeli 16.7.

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Aloitetaanpa tastakin, sori ookkosten puuttuminen lainakoneelta.

75:ssa
8 Tuli Osuma maistuu ainakijn minulle: viime kisa syvassa pussissa ja sita ennen Vermossa koko matka, siis koko matka kolmatta rataa ilman vetoapua. Nopeasti laskettuna km aika 23,9a kolmatta rataa vastaa noin 21,7a aikaa sisarataa juostuna. Siihen vauhtiin, ei itse asiassa pari sekuntia hitaanpaankaan, pysty kukaan muu lahdon valjakoista koko 1600 metria.... Tietty kiertamista tulee hitaalle lahtijalle, mutta jospa vain puolet matkasta 3. rataa talla kertaa niin voitto on jo lahella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Viesti Kirjoittaja videx »

Nordic

Lumbermans Dream/Daddy´s Eagle 2. 2,55 44%**

Mielestäni ero ei ole juoksunkulkukaan mukaanluettuna näin iso.Yleisesti ottaen voi todeta että jos väsy tulee niin se ehtii tulla myös maililla,mikäli vauhti menee ylikovaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vilkku
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 11.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja vilkku »

Samaa mieltä olen Daddy`s Eaglen suhteen. Mielestäni kertoimet voisivat olla lähes tasankin. Lumbermans Dreamilla hirttää kaasu äkkiä pohjaan varsinkin kun molemmin puolin ovat hevoset jotka pääsevät myös vauhdilla matkaan. Piikin ottaminenkin Bowl Winner K:lta saattaa olla työn takana. Lisäksi Daddy`s Eaglen kunto on viimeisissä nähdyn perusteella täys 10.

Nordicilta myös

Ture - Kihutteen Lento parista kelpaa 2/ 1.9. Kihutteen Lennolla erinomainen paikka ottaa piikki ja viedä juoksua pitkään. Ihmettelen mihin Turen suosikkiasema perustuu?...ottihan siltä keväälläkin monta starttia ennen kuin oikea tahti löytyi ja nyt takana kk tauko.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tb
Jäsen
Viestit: 277
Liittynyt: 31.05.2003, 19:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tb »

vilkku kirjoitti:Samaa mieltä olen Daddy`s Eaglen suhteen. Mielestäni kertoimet voisivat olla lähes tasankin. Lumbermans Dreamilla hirttää kaasu äkkiä pohjaan varsinkin kun molemmin puolin ovat hevoset jotka pääsevät myös vauhdilla matkaan. Piikin ottaminenkin Bowl Winner K:lta saattaa olla työn takana. Lisäksi Daddy`s Eaglen kunto on viimeisissä nähdyn perusteella täys 10..
Itsekin olisin pelannut tähän DE:tä, jos en olisi nähnyt Lumberin viime juoksua Kaustisilla. Hevonen laukkasi lähtöön ja pullaili sitten 4s. Loppukaarteessa ulos 4-5 rataa ja kiri tosi lujaa. Piikin LD saa tässä helposti (avasi Oulussa 08,5), mutta kestääkö armoton pullari täydet 1609 m, on arvoitus.
Kihutteen lennon kerroin Nordicilla (1,9) Turea vastaan on käsittämätön. Unibetilla toisinpäin, kuten pitääkin.

Nordicilta vielä:
Sipori - Kultori 1.55 2.40 (50-50)
Alkukesän maksavin idea Kultori on ottanut jo kolme V75 voittoa putkeen ja edelleen sitä pidetään yllättäjänä :o. Tässä ei autolähetys eikä lähtörata sitä suosi, mutta hepohan on ollut jäätävä. Siporin viime juoksu ei vakuuttanut ja vain vaivoin se sai pidettyä Fannin Muiston takanaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Viesti Kirjoittaja Arrows »

tb kirjoitti:Itsekin olisin pelannut tähän DE:tä, jos en olisi nähnyt Lumberin viime juoksua Kaustisilla. Hevonen laukkasi lähtöön ja pullaili sitten 4s. Loppukaarteessa ulos 4-5 rataa ja kiri tosi lujaa. Piikin LD saa tässä helposti (avasi Oulussa 08,5), mutta kestääkö armoton pullari täydet 1609 m, on arvoitus.
Kyllähän Mikkelissä tapana on että avataan lujaa, mennään matkalla lujaa ja vielä siltikin ne lehmän kanssa risteytetyt kaakit kestää voittoon asti. Joten tätä taustaa vasten Mikkelin maili on mitä sopivin matka tuollaiselle pullarille, etenkin kun tuo ei todellakaan ole edes huono hevonen. Ehdottomasti päivän yksi parhaista peli-ideoista tuo LD.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vislaus
Jäsen
Viestit: 398
Liittynyt: 25.03.2004, 14:02

Tuotto: -19.28 yks.

Palautus%: 67.87%

Panosten ka: 8.57 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 56
Paikkakunta: Korpikanto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vislaus »

Nordicbet:

Riinari - B. Vilunki 1/2,1 :shock:

--Nyt on puurot sekaisin Nordicbetillä, sillä Riinarin kirjaintaulu on johtanut siihen, että hevosen perusluokka on unohdettu ja Suurosen tallista kun polle tulee tällähetkellä starttiin, niin menestys on erittäin todennäköistä. Riinari lähtee kovaa saaden helpon juoksun, kun vastaavasti näen BV:Llä olevan hikisen työn edessä sekä porukan tason, että kuskin ajotavan perusteella. Mikkelissä radalta 11 ei kovinkaan monesti kärkeen nousta.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: /5 ja oma arvio vain 1,65!!!! :shock:

Windwane - Muscles To Win 1/1,9

--Toivottavasti W nousee hiljalleen sille tasolle, mitä olen itse nähnyt sivusta katsoneena tuossa hevosessa olevan sisällä. Itse olen MTW:llä tehnyt hyvät rahat aikaisemmin, mutta nyt pelaan mielelläni sitä vastaan. Tässä vain moni palanen loksahtaa kohdalleen pelin perusteeksi W:lle. Pekkalla hankaluuksia paikan saannissa...maili ei ole MTW:in matka..W saa ainakin suoraan paikan parijonosta...Koivunen on tosin iso heikennys W:lle. :roll:

Mutta noilla itse menen Mikkelin nurmelle seuraamaan ajoja...

Ps. Myös Santeria kannattaa pienellä kokeilla Tinoa vastaan....Santtu on tuloillaan ja kuolemanpaikaltakin lähellä tässä maililla, jossa alku voidaan mennä lujaaaaaa....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vilkku
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 11.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja vilkku »

Kultori on tosiaan ollut hyvä ja liian usein "yllättäjä". Silti en noista asetelmista Siporia vastaan uskaltaisi pelata...en ehkä siporiakaan tuolla 1.55 kertoimella. Sipori saanee joka tapauksessa mieleisensä selkäjuoksun sisäradalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin