Tänään on 29.03.2024, 12:32.

Saatanan Ruotsalaiset

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
west hampton
Jäsen
Viestit: 407
Liittynyt: 10.02.2005, 14:18
Pisteitä: 12

Saatanan Ruotsalaiset

Viesti Kirjoittaja west hampton »

Anteeksi tuo ruma kirosana, mutta en voinut olla sanomatta sitä, kun äsken avasin TV:n ja laittoin Canal Plussalle katsoakseni Newcastle-Sunderland-ottelua. Nuo omahyväiset ja itserakkaat hurrit, jotka käsittääkseni aika paljon vaikuttavat siihen, mitä matseja Canalilla näytetään, olivat päättäneetkin näyttää TÄYSIN MERKITYKSETTÖMÄN allsvenskan ottelun Djurgården-Elfsborg, : :evil: :evil: :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Beezeri
Jäsen
Viestit: 355
Liittynyt: 15.04.2003, 18:32
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Beezeri »

Digiboxin ohjelmaoppassa oli kyllä merkintä koillisEnglannin derbystä, mutta Canalin omilla nettisivuilla toi oli laitettu niin kuin se näköjään oikeasti menee...eli nyt tulee toi Dju-Elf. Ja Newcastle-Sunderland tulee vasta 23.30...ikävä kyllä!

Tosin Sjölund tekas taas maalin ja varmaan ne ohjemistosta päättävät ajattelevat, että meitä suomalaisia kiinnostaa enempi jokin mitätön sweduliigan peli, jossa nyt sattuu pelaamaan suomalainen(tosin voiko Dajaa pitää suomalaisena?) kuin suuri ja mahtava Premier liigan paikallisderby! Ja varsinkin näin Harakkakannattaja hiukka pistää kyrsimään...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Joo'o. Ei canalilta tulekaan tarpeeksi brittifutista muuten... Voi harmi kun nyt jäi yksi ottelu tulematta..

Jatketaan nyt sen verran, että itseä ainakin harmitti viime viikolla Canalin toiminta ottelussa, jossa Djurgården ratkaisi mestaruuden. Saman tien kun peli päättyi niin piti kiireellä siirtyä Valioliigan ottelun alkuhöpinöiden pariin... Olisi siinä yli 5 min ollut aikaa näyttää hieman tunnelmia mestaruusjuhlista jne..

Joten kai tämä sitten jotain pientä hyvitystä on kun tätä peliä näyttivät.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


karikar
Jäsen
Viestit: 270
Liittynyt: 13.01.2004, 07:56
Pisteitä: 165

Viesti Kirjoittaja karikar »

Loistavaa viihdettä tuo Allsvenskan. Otteluissa mennään eikä meinata. Mielestäni hyökkäysvoittoisin sarja, mitä itse tiedän, tai olen itse seurannut 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Beezeri
Jäsen
Viestit: 355
Liittynyt: 15.04.2003, 18:32
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Beezeri »

Ei se ilmaisu "sweduliiga" ollut tarkoitettu mitenkään aliarvioimaan naapurimaan kavereita. Itse asiassa todella viihdyttävää futista pelaavat ja nimenomaan toi ko. matsi(8-1)!
Anyway...itse niinku Harakkafanina mielummin olisin kuitenkin katellut ton koillis-Englannin derbyn! ja mitä olen matsiraportteja lueskellut taisi olla aika loistava ottelu, joten pitää toivoa, että uusivat ns. ihmistenaikaan sen joskus lähitulevaisuudessa(kun ei oikein jaksa noita viiden aamuherätyksiä, jos alkaa katseleen yöt matseja).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kile_91
Jäsen
Viestit: 74
Liittynyt: 12.08.2005, 11:21
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kile_91 »

Mikä huvittavinta samaan aikaan Sportilla näytettiin kiinostavaa Golf makasiniä. Miksi eivät laittaneet toista otteluista sinne?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin