Tänään on 28.03.2024, 13:18.

Pokerikirjat

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
Simosetä
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04.09.2005, 01:39
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Simosetä »

Ite tilailin 3 kirjaa juuri Amazonista ja halvin lähetysmuoto taisi muodostaa semmoisen 17$ lähetyskulut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elämä on suurin alikerroin

Minikommentit


MrBuffet
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 11.02.2004, 13:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MrBuffet »

www.internettexasholdem.com , tuolla sivulla kannattaa käydä jos pokerikirjat kiinnostaa. 2 kirjaa saa ilmaiseksi, kun tekee talletuksen esim. partypokeriin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Joaquin
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 28.02.2003, 11:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Sevilla (ESP)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joaquin »

Mä oon vielä tällainen aloittelija ja pokeria on tullut pelattua toistaiseksi vain Unibetillä kun sinne tuli aikoinaan avattua tili vedonlyöntiä varten. Nyt kuitenkin olis tarkoitus ainakin Partylle mennä ja ehkä joillekin muillekin saiteille.

Niin, voisko joku varmentaa että eikös tuon
http://www.internettexasholdem.com/ kautta voi avata useammankin uuden pokeritilin (ja saada siis useammankin kirjan) vai olenko taas tavallisen pihalla...? Mieluummin sitä kuitenkin tässä vaiheessa pelaamalla niitä kirjoja hamuais kuin että menisi vaikka amazoniin (mikä sekin kyllä ihan varteenotettava vaihtoehtoa) ostoksille. Mun mielestä kannattaa näin alkuvaiheessa laittaa pohjat kuntoon, ei jää sitten ainakaan siitä kiinni ettei olis aineistoa mistä ammentaa...

Kommentteja?!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viva España!

Minikommentit


taavi
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 29.06.2005, 15:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja taavi »

Mitä kirjaa suosittelisitte No Limittiin?

Fixediä lähinnä tullu pelattua ja hallitsen siitä perus jutut. Nyt ois tarkotus siirtyä No Limittiin, mut ois hyvä lukee joku kirja eka aiheesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jonesi
Avatar
Jäsen
Viestit: 221
Liittynyt: 24.01.2004, 19:12

Tuotto: -123.69 yks.

Palautus%: 88.81%

Panosten ka: 4.51 yks.

Vetoja: 245

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja jonesi »

Joaquin kirjoitti:Mä oon vielä tällainen aloittelija ja pokeria on tullut pelattua toistaiseksi vain Unibetillä kun sinne tuli aikoinaan avattua tili vedonlyöntiä varten. Nyt kuitenkin olis tarkoitus ainakin Partylle mennä ja ehkä joillekin muillekin saiteille.

Niin, voisko joku varmentaa että eikös tuon
http://www.internettexasholdem.com/ kautta voi avata useammankin uuden pokeritilin (ja saada siis useammankin kirjan) vai olenko taas tavallisen pihalla...? Mieluummin sitä kuitenkin tässä vaiheessa pelaamalla niitä kirjoja hamuais kuin että menisi vaikka amazoniin (mikä sekin kyllä ihan varteenotettava vaihtoehtoa) ostoksille. Mun mielestä kannattaa näin alkuvaiheessa laittaa pohjat kuntoon, ei jää sitten ainakaan siitä kiinni ettei olis aineistoa mistä ammentaa...

Kommentteja?!
kyllä, voit saada useampia kirjoja. itse sain juuri neljä kirjaa poker.com ja poker rewards rekisteröinnin sekä reikattujen käsien kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jonesi
Avatar
Jäsen
Viestit: 221
Liittynyt: 24.01.2004, 19:12

Tuotto: -123.69 yks.

Palautus%: 88.81%

Panosten ka: 4.51 yks.

Vetoja: 245

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja jonesi »

taavi kirjoitti:Mitä kirjaa suosittelisitte No Limittiin?

Fixediä lähinnä tullu pelattua ja hallitsen siitä perus jutut. Nyt ois tarkotus siirtyä No Limittiin, mut ois hyvä lukee joku kirja eka aiheesta.
ciaffone&reuben:pot-limit and no-limit poker. hyvää juttua ETENKIN pot limitistä mutta myös no-limitin pelaajille lukemisen arvoinen kirja.

tuo tuli nyt ekana mieleen no-limit teoksista, sit on tietty noi pokerin perusteokset ssII ja theory of poker jotka varmaan oletkin lukenut..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja brickster »

taavi kirjoitti:Mitä kirjaa suosittelisitte No Limittiin?

Omasta mielestä paras valinta ensimmäiseksi no-limit kirjaksi on No-Limit Texas Holdem by Daugherty & McEvoy.
Tämän jälkeen sitten Harringtonin ja Ciaffonen kirjat, mutta saattavat olla alkuun hieman turhan hankalia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MuppetShow
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 04.11.2005, 13:56
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MuppetShow »

www.pokeribonukset.com saitilta saa suomenkielisen Pokerin Käsikirjan kun liittyy Party Poker asiakkaaksi, kirjan lisäksi saa myös normaalit partyn sign up bonukset.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Mitäs kirjoja suosittelisitte turnauspokeriin? Aikanaan se tuntui kiinnostavalta, sitten turneet unohtui ja pelasin NL:iä ja nyt taas turneet ja sittarit tuntuvat kiinnostavimmalta.

Harringtonin teokset ovat ilmeisesti hyviä, mutta onko muita mielipiteitä? Ykkösosa lienee tulossa suomeksikin, mutta ajattelin että jospa sitä ostaisi engelskat hyllyyn pölyttymään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Berrie kirjoitti:Mitäs kirjoja suosittelisitte turnauspokeriin? Aikanaan se tuntui kiinnostavalta, sitten turneet unohtui ja pelasin NL:iä ja nyt taas turneet ja sittarit tuntuvat kiinnostavimmalta.

Harringtonin teokset ovat ilmeisesti hyviä, mutta onko muita mielipiteitä? Ykkösosa lienee tulossa suomeksikin, mutta ajattelin että jospa sitä ostaisi engelskat hyllyyn pölyttymään.
Oon itse lukenu Pokerin käsikirjan ja Harringtonin vol.1:sen. Sanoisin, että Harringtonin kirja on hyvä no limiittiin yleensäkin, monet sen opit sopii mielestäni rinkipeleihin myös NL:ssä. Etenkin Harringtonin kirjan esimerkit on hyviä.

Mutta, vertailupohjaa minulla ei ole. Pelini kuitenkin kääntyi paljon tuottoisammaksi (lue = ei tappiolliseksi, eli plussan puolella kestetään) kun luin ko. kirjan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


BB20
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 11.12.2006, 21:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja BB20 »

Olen siirtynyt limittipeleistä No-limittiin (alle 1e), ja tarkoitus olisi lukea joku suomennettu kirja (koska jenkki taipuu sen verran kehnosti).
Olen lukenut jo Erolan ja Sklanskyn Hold'em pokerin, mutta ne ovatkin
suunnattu limittipeleihin.
Suomennettuna olisi tarjolla ainakin Sklanskyn ja Millerin Hold'Em-pokeri –Pelaa pienillä panoksilla ja voita erikoispelillä, ja Harringtonin Hold'Em-pokeri – Pelaa kuin ammattilainen.
Kumpi näistä kannattaisi lukea, vai löytyykö vielä jotain muuta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja sharkie »

BB20 kirjoitti:Olen siirtynyt limittipeleistä No-limittiin (alle 1e), ja tarkoitus olisi lukea joku suomennettu kirja (koska jenkki taipuu sen verran kehnosti).
Olen lukenut jo Erolan ja Sklanskyn Hold'em pokerin, mutta ne ovatkin
suunnattu limittipeleihin.
Suomennettuna olisi tarjolla ainakin Sklanskyn ja Millerin Hold'Em-pokeri –Pelaa pienillä panoksilla ja voita erikoispelillä, ja Harringtonin Hold'Em-pokeri – Pelaa kuin ammattilainen.
Kumpi näistä kannattaisi lukea, vai löytyykö vielä jotain muuta?
S&M Holdem pokeri on kanssa enemmän limittiin,harrington turnauksiin mutta molempien lukeminen ei mene varmasti hukkaan ja molempia pystyy soveltamaan nl-peliin(turneitten alut ovat aika pitkälti pienillä blindeilla normaalia rahapelii).Suomennettuna noita kirjoja on aika vähän mutta muistan jostain lukeneeni että sklanskyn no-limit holdem suomennettaisiin(saa varmaan odotella tovin).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Malifous
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07.04.2007, 21:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Malifous »

Harringtoning kirjat ite luettuna ja kaikki olivat aivan loistavia, suosittelen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu