Tänään on 29.03.2024, 07:42.

Sorry kaikki, en ole täydellinen vedonlyöjä.

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Sorry kaikki, en ole täydellinen vedonlyöjä.

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Tämä ei ole mitään omahyväistä kehuskelua, mutta haluaisin nyt selvittää pari asiaa jotka ovat jäänyt vaivaamaan. Olen saanut viime päivien aikana sähköpostiviestejä, jossa minua on mm. arvosteltu ylimieliseksi paskanpuhajaksi ja käskemään selvittämään asioita ennen, kun suutani edes aukaisen.

Ehkä minun NBA-vihjeistäni saa kuvan ylimielisyydestäni, mutta se ei ole sitä. Voin sanoa tässä, että NBA-vedonlyönti on ammattini, josta on satoja ja tuhansia työtunteja takana ja tästä syystä olen useasti ehkä turhankin varma sanomistani asioista. Totta kai olen useasti väärässäkin, esimerkiksi minun pitkää mollaamani Detroit on todellakin helvetin hyvä joukkue jonka olen aliarvioinut todella pahasti. Jos haluaa kehittyä vedonlyöjänä, täytyy pystyä myöntämään omat virheet ja oppimaan niistä. (vaikeaa tämän palstan muutamalle vakio tipsaajallekkin).

Tennisvedonlyöjille antaisin vihjeen joka perustuu useamman tuhannen ottelun aineistoon. Suosikit ovat yleensä alipelattuja ja paras kolmesta erissä suorat voitot ovat keskimäärin hyviä pelikohteita ( hienoa Anselmi sinun arviot rupeavat olemaan hyviä) Itse pelasin aikoinaan hyvin paljon altavastaajia, eikä tulos ollut niin erityistä, mutta siinäkin myönnän että aliarvioin suosikkeja keskimääriin liikaa.

Palstalla on ollut paljon hyviä kirjoittajia joita en viitsi tässä nimellä mainita sillä kuitenkin jäisi joku hyvä kaveri mainitsematta, mutta eiköhän jokainen joka tietää olevansa asiallista juttua kirjoittanut niin ole tyytyväinen itseensä. Se että toiset ovat sanoneet minua suoraan palstalla tai sähköpostien kautta haukkuen kuten Nordicbetin edustaja jonka firman asiakkaita monet olemme/olimme ” Kuuteen euroon Nordicin limitin saa vain foorumilla paskaa jauhamalla tai toimimalla epärehellisesti. Sillä ei ole ulosmaksujen kanssa mitään tekemistä” Tässäkin tapauksessa mukana olleet tietävät aivan tarkkaan mitkä tosiasiat ovat. Koottuna kysymyksenä voin esittää että annetaanko yleensä epärehellisille asiakkaille ylimääräisiä lahjoja?

Se mistä olen saanut eniten kritiikkiä on ollut viestit presidenttikeskustelussa jossa minut on leimattu ylimieliseksi ja paskan jauhajaksi sekä suora lainaus yhdestä sähköpostista: Vaikka kuinka paljot tiedät NBA:sta ei se tee vielä sinusta minkäänveroista asiantuntijaa politiikkaan. Tälle kyseiselle henkilölle sanoisin, että myönnän, että tietoni politiikasta on varsin heikkoja, mutta se mitä olen oppinut hyödyntämään muista lajeista on, että osaan erottaa epäolennaisen tiedon hyödyllisestä tiedosta sekä osaan arvioida jonkun verran eri tekijöiden merkitystä lopputulokseen. Lisäksi olen mielestäni ilmaissut lajeista jossa tiedän tieto/taitoni olevan puutteellinen ettei kukaan näitä suoraan pelaisi.

Tehdään kuitenkin niin, että jotta nämä ”asiantuntijat” joiden mielestä minun kannattaisi olla hiljaa presidenttipelistä olisivat tyytyväisiä niin Siinä vaiheessa kun Tarja Halonen aloittaa toisen presidenttikautensa niin minä lupaan lopettaa kirjoittelun tai niinkun jotkun asian ilmaiseen paskan jauhannan tälle palstalle, mutta sitä ennen toivon, että katsotaan presidenttipeli rauhassa loppuun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Sen verran kommentoisin, että piilo- ja suorempaa vittuilua esiintyy aina, jos olet voittava vedonlyöjä. Syynä on lähinnä kateus. Ja bookkereiden ja vihjepalveluiden avustajat hermostuvat edelleen jokus, jos vihjeilläsi voittaa liikaa (bookerit) tai ne tekevät silppua vastavihjeestä (vihjepalvelut). Aiemminhan nämä taistelut olivat suorastaan kiivaita :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Mungo kirjoitti:Sen verran kommentoisin, että piilo- ja suorempaa vittuilua esiintyy aina, jos olet voittava vedonlyöjä. Syynä on lähinnä kateus. Ja bookkereiden ja vihjepalveluiden avustajat hermostuvat edelleen jokus, jos vihjeilläsi voittaa liikaa (bookerit) tai ne tekevät silppua vastavihjeestä (vihjepalvelut). Aiemminhan nämä taistelut olivat suorastaan kiivaita :lol:
Jos kyseessä on jokin näistä Mungon esittämistä ryhmistä, teet juuri niiden haluaman tempun lopettaessasi vihjeidesi jakelun. Jos taas kyseessä on jonkun ei vielä täysi-ikäisen/humalaisen/tms. antama palaute hävityn vedon jälkeen tai omien ongelmien johdosta, rohkenen olla pahoillani tämän foorumin asiallisten kirjoittajien ja lukijoiden puolesta ja toivoa, että moinen ei vaikuta toimiisi. Aina mahtuu joukkoon kumpiakin... Kateus on tosiaan todennäköinen motiivi. Kiitollisuus on silti se, mitä pitäisi tuntea. Kiitos!

Asiallinen palaute on asia erikseen, mutta rajansa silläkin. Jatkossa sen voisi esittää vaikkapa rakentavien ja perusteltujen kysymysten muodossa kohtuudella - Ei haukkumalla ilman painavia perusteita. Minun mielestäni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Yhdyn kaikkien edellä esitettyihin mielipiteisiin.
Olen huomannut, ettei foorumilla kirjoitetut vihjeet tarvitse olla edes voitollisia ja saa silti vittuilua osakseen :roll: :lol: .

Aina löytyy niitä, jotka eivät kykene asialliseen kirjoitteluun eivätkä yksinkertaisesti edes huomaa omaa typeryyttään kommentoidessaan toisen antamia vihjeitä!

Ja Sukkelan vuosia "tuntien" tiedän millaista kovaa työtä hän tekee yhdessä muutamien muitten foorumilla vihjeitään säännöllisesti jakavien (voitollisten tai ei-voitollisten) kanssa.
Mutta älä luovuta Sukkela, sillä postauksiasi arvostetaan varmuudella ja olisi harmi, että nämä häiriköt saisivat Sinut lopettamaan arvioittesi antamisen.

JA YLEISESTI TÄSTÄ VITTUILU, PIIKITTELY JA ASIATTOMIEN postauksien lähettämisestä on todettava, että jos PM:ään tulee näitä tai niitä foorumilla esiintyy, niin tietoa vain moderaattoreille (jotka eivät kaikkea huomaa). Säännöissähän on selkeästi määritelty linja kirjoituksille ja mahdolliset toimenpiteet jos häiriköinti jatkuu !!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


tuomoka
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 20.05.2003, 12:33
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Henkisesti Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tuomoka »

Juu,

Aika lapselliselta tuntuu, että joku alkaa vittuilemaan sähköpostilla ohi menneistä tipseistä tai tipsaamisesta yleensä. Homman saa yksinkertaisella keinolla loppumaan, tiedottaa saamistaan viesteistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Pakko ottaa itsekkin kantaa...Kun kyse on yhdestä foorumin kirkkaimmasta tähdestä. Itse olen ihaillut tota Sukkelan NBA saldoa, monta vuotta tasaisesti voitollisesti vihjeitä lajista josta niitä ei ole helppoa jakaa ja joihin voi panostaa suurempiakin summia. NB:tiin eikä pressan vaaleihin en ota kantaa, kummassakaan mulla ei ole oikein faktoja tallella. Mä en ole saanut mitenkään ylimielistä kuvaa NBA - tai tennisvihjeistä, jos sillä tarkoitetaan toisen virheellisten faktojen oikomista niin sehän on täysin hyväksyttävää.
Minusta silloin on varaa jollekin vittuilla jos on joskus asiallisesti kysynyt privana , että miksi vihjaat foorumille kohdetta minkä kerroin on 1.4 ja muualta sai yleisesti sille 1.65 ja vastaus viestiin on seuraava, "Sinuna en arvostelisi minun vihjeitä, minut on pyydetty foorumille sen perustettaessa ja asun vedonlyönti voitoillani talvet Espaniassa". Hieno asenne kaverilla !, perustelut on kyllä vähän hukassa... 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


Beezeri
Jäsen
Viestit: 355
Liittynyt: 15.04.2003, 18:32
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Beezeri »

Jokainen voi syyttää vain ja ainoastaan itseään, jos menee lätkimään vetoja muiden vihjeiden perusteella ilman mitään omaa näkemystään matseista! Otteluissa on kuitenkin aika paljon sattumanvaraisia tekijöitä ja kaikki on mahdollista vai miten se kuolematon lause nyt meneekään?

Aika lapsellista mennä jälkeenpäin mailaileen, jos nyt on menettänyt viikkorahansa tai jotain(siitähän siinä loppupeleissä on kysymys, että joku alle parikymppinen addikti ilman säänöllisiä tuloja lyö viimeiset roponsa väärään kohteeseen).

Olen itsekin saanut kohtuullisen kitkerää palautetta silloin tällöin, mutta tosin tuolta BA:n foorumin puolelta ja siellä se porukka on keskimäärin aika amatöörimäistä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

mikko82 kirjoitti:kerroin on 1.4 ja muualta sai yleisesti sille 1.65 ja vastaus viestiin on seuraava, "Sinuna en arvostelisi minun vihjeitä, minut on pyydetty foorumille sen perustettaessa ja asun vedonlyönti voitoillani talvet Espaniassa".
Jo on helpoksi käynyt vedonlyönti. Ilmaa kertoimissa ja arskaa Espanjassa. Olisi kiva tietää kuka näin kuumaa settiä heittää :lol:

Vähän paksumpaa nahkaa niskaan, pientä "vittuilua" ja kritiikkiä pitää kestää. Varsinkin jos siihen on aihetta. Karaistuu vaan ja tulee entistä jäätävämmäksi petsaajaksi :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Henkka kirjoitti: Vähän paksumpaa nahkaa niskaan, pientä "vittuilua" ja kritiikkiä pitää kestää. Varsinkin jos siihen on aihetta. Karaistuu vaan ja tulee entistä jäätävämmäksi petsaajaksi :wink:
Henkka on siinä oikeassa, että paksumpaa nahkaa monesti tarvittaisiin.
Mutta mielestäni asiaton kritiikki, jossa ei esitetä mitään rakentavaa tai anneta omaa arviota asiasta, on aiheetonta.
"Vittuilu" ei auta mitään eikä edistä kenenkään asiaa vedonlyönnin parissa eikä sitä tarvitse kestää. sillä sitä varten ovat säännöt, joissa rajat vedetään.
Vain asiallinen keskustelu ja pysyminen asiassa edistää foorumin tarkoitusta ja siitä on hyötyä lukijoille ja kirjoittajille.

Valitettavasti aina foorumeille on rekisteröitynyt kavereita, jotka jopa yhdessä hakevat itselleen vittuilun kohteita ja koettavat kommenteillaan savustaa muita ulos.
YK:stahan on lähtenyt muille foorumeille (avoimille ja suljetuille) tämän kolmen vuoden aikana monia hyviä kirjoittajia, jotka ovat kyllästyneet lapsellisiin "kommentti" -postauksiin ja tyyliin, jossa ei kommentoida rakentavasti itse asiaa vaan keskitytään täysin epäolennaiseen esim.kateuden, huonon itsetunnon tai jonkun muun seikan aiheuttamana!

Olisi mukavaa jos foorumin taso ei tästä enää laskisi ja jokainen saisi kirjoittaa omia arvioitaan ja niitä kommentoitaisiin asiallisesti.
Beezeri kirjoitti:Jokainen voi syyttää vain ja ainoastaan itseään, jos menee lätkimään vetoja muiden vihjeiden perusteella ilman mitään omaa näkemystään matseista! Otteluissa on kuitenkin aika paljon sattumanvaraisia tekijöitä ja kaikki on mahdollista vai miten se kuolematon lause nyt meneekään?

Aika lapsellista mennä jälkeenpäin mailaileen, jos nyt on menettänyt viikkorahansa tai jotain(siitähän siinä loppupeleissä on kysymys, että joku alle parikymppinen addikti ilman säänöllisiä tuloja lyö viimeiset roponsa väärään kohteeseen).

Olen itsekin saanut kohtuullisen kitkerää palautetta silloin tällöin, mutta tosin tuolta BA:n foorumin puolelta ja siellä se porukka on keskimäärin aika amatöörimäistä...
Samaa mieltä Beezerin kanssa eli ei kenenkään vihjeitä ole pakko pelata. Niitä ei siis kannata edes kommentoida ellei ole omaa perusteltua näkemystä itse pelikohteesta.

JOKAISEN MEISTÄ kannattaisi lukea ja sisäistää etusivun teksti:

Ylikerroin.comin taustalla on henkilökohtainen halukkuus kehittää asiallisille ja asiantunteville vedonlyöjille paikka, jossa nämä voivat toimia ja keskustella vapaasti asioista näiden oikeilla nimillä. Siirtyminen tälle foorumille on tuonut mahdolliseksi karsia joukosta epäasiallisia viestejä jotka helposti pilaavat hedelmällisen ja tulokseen johtavan keskustelun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


JiiHoo
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 28.01.2004, 10:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

[i]Se että toiset ovat sanoneet minua suoraan palstalla tai sähköpostien kautta haukkuen kuten Nordicbetin edustaja jonka firman asiakkaita monet olemme/olimme ” Kuuteen euroon Nordicin limitin saa vain foorumilla paskaa jauhamalla tai toimimalla epärehellisesti. Sillä ei ole ulosmaksujen kanssa mitään tekemistä....
[/i]
NordicBetiltä ei Sukkelalle ole tuollaista postia lähtenyt (sukkelan viesti viittaa siihen).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Juu no pikkasen pääsi mullakin yli kiehahtamaan, kun sen verran rupes ottamaan päähän noi henkilökohtaiseen meiliin tulleet vittuilut joita on tullut nyt kolmen viikon ajan. Tutkiskelin niitä tarkemmin ja huomasin, että vaikka ne ovat jokanen eri osotteesta ja allekirjoituksena eri henkilö niin ovat ne saman henkilön kirjoittamia. Onhan tuo kyllä aika hupaisaa, kun yksi henkilö jaksaa oikeen eri kirjotustyylillä useita meilejä lähettää, jotta luulisin, että ne ovat eri henkilöiltä. Sitäkään en tiedä mistä tyyppi on edes saanut minun sähköpostiosoitteeni, mutta eiköhän senkin saa kun vaikka gradusta nappaa koko nimen ja eiköhän sen sillä löydä.

Nordicbettiin noi sähköpostit ei millään tapaan liity ja lisäksi Nordicbetin edustajan kanssa asiat on sovittu ja näinollen asiat kyseisen yrityksen kanssa ovat kunnossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Ikäväähän se on joutua häirikön kiusankohteeksi, mutta maailma on kateellisia täynnä. Onneksi sähköpostiterroristit on helppo tehdä aseettomaksi, viestit kun katoaa bittiavaruuteen parilla klikkauksella.

Kovana Salkkari-fanina Sukkela varmaankin tietää, mitä tuleman pitää ja osaa varautua. Seuraavassa vaiheessa rupeaa nimittäin tulemaan hautajaiskukkia kotiovelle... :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Xavi kirjoitti:
Kovana Salkkari-fanina Sukkela varmaankin tietää, mitä tuleman pitää ja osaa varautua. Seuraavassa vaiheessa rupeaa nimittäin tulemaan hautajaiskukkia kotiovelle... :wink:
Hautajaiskukatkin kelpaa vallan mainiosti, jos niitten mukana tulee Annika pelkässä lumikiltissä :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Noista häiriköistä senverran

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

Jep, ei kai noilla yksityisille privaviesteille voi löytyä muunlaista selitystä kuin että pitää olla todella tyhmä ja yksinkertainen urpo, joka tuollaisiin syyllistyy. Vanhempana valtion asiamiehenä totean, että S. Sukkela, älä välitä urpoista, jatka omaa hienoa duuniasi entiseen malliin. 8)
t: Jimmy Dean

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


timoj
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 11.03.2005, 17:02
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja timoj »

Otetaanhan nyt ihan rauhassa kaikki!
Kiitos ensiksi hyvästä ja mielenkiintoisesta foorumista kaikille.
Näitä ilmaisia vinkkejä lukien jokainen voi pelata miten haluaa.
Vihjaaminenhan on helppoa, mutta oikein vihjaaminen niin samperin vaikeaa?

No onneksi nämä vihjeet on ilmaisia. Soittaessa maksullisille vihjelinjoille maksamme kalliita puhelinmaksuja ja saamme vihjeitä. Joskus nämäkin osuvat ja joskus ei! Takuuta vihjeissä kun ei ole.
Varmoja ei vedonlyönnissä ole olemassakaan, mutta ylikertoimia löytyy ja näitä yritämme etsiä.
Taustatiedoista on hyötyä, mutta ne eivät voittoa takaa. Usein joukkueelta saattaa puuttua monta ns. avauspelimiestä, mutta ei ne siltikään joudu vajaalla pelaamaan. Reservistä löytyy pelipaikkaa janoavia korvaajia ja tulos voi olla yllätys monelle.

Jos rahansa häviää toisten vihjeillä, ei voi syyttää kuin itseään.
Itse olen joillakin tämänkin palstan vihjeillä voittanut, mutta myös usein hävinnyt. Enkä valita, no ei se pelaa joka pelkää!
Hyviä vihjeitä jatkossakin toivoen ja voittoja ootellessa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


BET24
Jäsen
Viestit: 276
Liittynyt: 06.09.2005, 13:18
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Malta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BET24 »

Ajattelin heittää tähän myös bookkerin kannalta yhden mielipiteen. Ottamatta mihinkään muuhun kantaa toivoisin ihmisiltä vihjeitä kohteisiimme (olkoon ne voitollisia tai ei-voitollisia), sillä bookkeri (varsinkin kaltaisemme, aikaisemmin Suomessa lähes tuntematon) toivoo saavansa mahdollisimman paljon tunnettuutta ja uusia asiakkaita. Itse ainakin näen vihjeet kohteisiimme ainoastaan positiivisena, kyseessä on aina myös positiivinen asia kun ihmisille joku bookkeri tulee tutuksi ja kertoimet tsekattua myös sieltä. Tuon mahdollisesti vihjeillä bookkerin häviävän summan voi ottaa esim. tavallaan markkinointikustannuksena kun moni ihminen tulee sivuilla ja samalla pelaa muitakin kohteita.

Järjenjuoksu ja ulosanti tähän aikaan ehkä hieman vajavainen, mutta ehkä sieltä joku idean löytää. Me BET24:lla emme ainakaan toivo yhdenkään ihmisen lopettavan vihjaamista kohteisiimme. Palaute on aina enemmän ja vähemmän rakentavaa ja tärkeää on vain oppia suodattamaan se kehittäväksi jos se suinkin on mahdollista.

Mukavaa ja onnistunutta vedonlyöntitalvea toivottaen,

Jussi / BET24

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Sukkelalle vain Zemppistä, sillä tavallaan voit olla ylpeä jos joku kyllästyy jatkuvaan kassasi kasvattamiseen. :) Jos tuo "tuhansia tunteja" tutkimasi lajin tuntemus pitää paikkansa, niin sinun kirjoittelun lopettaminen olisi menetys tälle palstalle. Lisäksi annat häirikkösi voittaa häirintä viesteillään ja häviät hänelle/heille.

X muijelis maijelis joutui paljon netin kautta häiriköiden kohteeksi eräällä lasten kasvatus palstalla, sillä hän alkoi saada kirjoituksillaan suosiota. Aina nämä "terroristit" koittivat myös mustamaalata häntä erilaisilla paska kirjoituksillaan ja kiperillä kysäreillään aremmista aiheista kun ei ollut minkäänlaista tunnus järjestelmää käytössä. Hän kuitenkin piti silti iloista mieltä ja rehellisesti vastasi moneen kysäriin vaikka aiheutti itselleen rehellisyydellään hallaa, MUTTA se oli hänen tapansa taistella häiriköitä vastaan ja sekös sai häiriköt vain entistä enemmän vittuuntuneemmiksi kun tajusivat ettei häntä häiriköt onnistuneetkaan nujertamaan. Häiriköiltä loppuivatkin pikku hiljaa aseet ja palstan vakiokäyttäjät oppivat myös itsekkin tunnistamaan mitkä kirjoittukset olivat mahdollisesti trolleja.

Vähitellen hän sai paljon myötätuntoa muilta käyttäjiltä ja suosio lisääntyi entisestään. Opin siis itsekkin touhua vierestä seuranneena että ihan turhaan pahoittaa mieltään tuntemattomien ihmisten takia jos tiedät kuitenkin sisimmässäsi ettet oikeasti ole tehnyt mitään väärää. Uutta matoa koukkuun vaikka välillä tulisikin haikala. :)

"Tappele tulella tulta vastaan kunnes palokunta saapuu paikalle."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin