Tänään on 29.03.2024, 00:09.

Salibandyliiga 25.1.

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Salibandyliiga 25.1.

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

25.1.
Happee+2,5 - Josba 1 2,00 56% Ladbrokes 3/10

Happeelle saa peliä, niin kuin odottaa saattoi. Happee osoitti viime keskiviikkona Classicia vastaan, että se pystyy hyvänä päivänä haastamaan kotonaan kenet tahansa (pl. SSV ja Oilers :wink: ). Josballa menneet pelit ovat olleet yhtä tuskaa: neljästä viimeisestä pelistä kolme tappiota ja yksi tasapeli. Happeen tiputin rankingissa E-:een, mutta silti se vain nousee pelattavaksi :shock: Josba rankingissa B+, eikä nykyisillä esityksillä kyllä kuulu yhtään korkeammalle. Arkipeli puoltaa kanssa kotijoukkueen pelaamista. Häkkisen pelaaminen on vielä epävarmaa, mutta tuossa 56%:ssa on oletettu miehen pelaavan. Enemmänkin voisi prosenttien mukaan panostaa, mutta mutu varoittaa panostamasta liikaa. Aivan saletti ylikerroin joka tapauksessa :wink: 1x2 prossat peliin 21-13-66. Jos joku pystyy taikomaan Happeen alle 20 prosentin, niin laittakoon ihmeessä taululle perusteluiden kera!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JakkeK
Jäsen
Viestit: 439
Liittynyt: 08.08.2004, 16:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja JakkeK »

Sinä se jaksat kaataa rahaa tuohon Happeeseen joka pelaa ilman Kohosta, jonka jälkeen loppumateriaali on lähinnä 2-divisioonan tasoa. Minulla korkeintaan 12-13% Happeelle, tasoeroa on kuin yö ja päivä. Pieni ihme jos viime peleissä epäonnesta kärsinyt Josba ei tässä palaa voittokantaan. Miksi arkipeli puoltaisi Happeeta, onko sinulla jotain tutkimusta vai mutua?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

JakkeK kirjoitti:Sinä se jaksat kaataa rahaa tuohon Happeeseen joka pelaa ilman Kohosta, jonka jälkeen loppumateriaali on lähinnä 2-divisioonan tasoa. Minulla korkeintaan 12-13% Happeelle, tasoeroa on kuin yö ja päivä. Pieni ihme jos viime peleissä epäonnesta kärsinyt Josba ei tässä palaa voittokantaan. Miksi arkipeli puoltaisi Happeeta, onko sinulla jotain tutkimusta vai mutua?
Pitänee tosiaan lopettaa tuohon Happeeseen panostaminen, ennen kuin pelikassa on huvennut kokonaan :wink: Tosiaan, ilman Kohosen loukkaantumisen jälkeen jättämiäni vetoja Happeen peleihin näyttäisi p-% plussaa :roll:

Mutta joka tapauksessa. Kuinka voit väittää, että joukkue olisi enää jotain 2-divisioonan tasoa, kun siellä pelaa kuitenkin sellaisia pelimiehiä kuin Lasse Riitesuo, Petri Kauko, Mikko Lehto, Janne Ruippo... Kyllä heiltä vähintään tuo pari kenttää löytyy ihan kohtalaisia liiga äijiä. Ei Kohosen lähtö voinut heikentää joukkuetta niin älyttömästi, kun Riitesuo tuli tilalle. Mukava olisi nähdä oma rankingisi ja muitakin ajatuksia liigasta!

Kyllähän arkipeleissä on tavallista suurempi kotietu, ihan tutkittu juttu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Laiberi
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 20.07.2005, 21:48
Pisteitä: 0

Happeesta

Viesti Kirjoittaja Laiberi »

Minä olen taas sitä mieltä että Riitesuo tarvitsee rinnalleen pelimiehen...hän ei osaa tehdä paikkoja yksin / tai pelata paikkaa itselleen...Mutta maaleja mies osaa tehdä, silloin kaivataan juuri Kohosta...

Itse olen pelannut Ols ja Josban voittoa Happeesta isolla rahalla...ja luotan että Happee ei voita enää peliäkään tällä kaudella...ainakin tiukassa ne voitot ovat..

Muista mainitsemistasi miehistä kaikki on kyllä loistavia miehiä, mutta kun joukkue koko ajan saa turpaan, niin päätkin painuu alas...

Mutta olen samaa mieltä muiden kanssa. älä pelaa kassaasi happeeseen:)

Pelionnea:)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin