Tänään on 16.04.2024, 18:57.

Keskustelua firmaketjujen funktiosta

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tästä bookkeri- ja Bet24 osiosta alkaa pikkuhiljaa mennä tolkku, ja ainakin allekirjoittaneella palaa hermot, kun joka toinen viesti on:

a) lähetin mailia tunti sitten eikä kukaan vastannut
b) miksei xxx toimi??!!

Ensinnäkin, jos bookkerin sivut ovat alhaalla, niin voitte olla varmoja että ette todellakaan ole ensimmäinen ihminen joka sen huomaa. Vaikka se voi tuntua hienolta spämmätä foorumille että huomasinpas ekana kun Betsafe oli alhaalla, niin sen on kyllä muutama ko. firman ihminenkin jo tiedostanut. Ja koska näin on, niin asialle varmasti tehdään parasta aikaa se mitä voidaan - jatkuva spämmäily tänne ei saa niitä sivuja pystyyn yhtään sekuntia nopeammin. Aivan varmasti on myös bookkerin intressissä pitää sivut yllä joka siunaaman sekunti, että paisti pääsevät tuhlaamaan rahansa. Toiseksi, usein nämä ongelmat ovat käyttäjien turauksesta tai operaattorin ongelmista, lemmikkiundulaatti nokki verkkopiuhaa ja muuta vastaavaa. Joka ei taaskaan avita asiaa yhtään, ja sitten editoidaan viestiin 10 sekunnin päästä että eikun toimihan tämä.

Sitten näihin sähköposteihin; esim Bet24-osiossa on jatkuvaa valitusta siitä, että joku 10 euron bonus ei ole tullut tilille. Ensinnäkin ihmettelen miten joku vaivautuu mokomasta valittamaan, mutta toiseksi, ihan varmasti Bet24:n Jussi ja muutkin asiakaspalvelijat kyllä vastaavat niihin maileihin heti kun pystyvät. Jos koko aika täytyy viettää ylikerroin.comissa 78 privaviestin lukemiseen ja valituksiin vastailuihin, se ei varmasti nopeuta kenenkään asiaa. Tässäkin kohdin voi huomioida (kuten betsafe:n tapauksessa), että ne mailit eivät aina mene perille syystä tai toisesta, ja väittäisin että nopeammin saatte ongelmaan ratkaisun lähettämällä uuden sähköpostin. Ei se ainakaan asian käsittelyä nopeuta että tänne joka helvetin kerta asiasta spämmätään, koska se taas saa muitakin ihmisiä pistämään että "miun bonus jäi myös tulematta!!!!???!" ja ilmiö vain pahenee.

Ne fiksummat modet poistakoon tämän viestin asiattomana jos näin on, mutta joku roti pitää saada tähänkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Samaa mieltä Neo:n kanssa. Kai se 10€ on joillekin niin iso raha, että pitää siitä itkeä täällä. Ja sitten kun se tulee niin ollaan jo kotiuttamassa, että saadaan karamellirahaa. Ja taas itketään, kun ei samana päivänä ole omalla tilillä ja sähköpostiin ei ole vastattu viidessä minuutissa. Jotenkin tuntuu siltä että monet näistä tapauksista on jotain (alaikäisiä?) bonushuoraajia. Huoh.

Joo, saa poistaa jos meni asiattomaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Neo kirjoitti:Tästä bookkeri- ja Bet24 osiosta alkaa pikkuhiljaa mennä tolkku, ja ainakin allekirjoittaneella palaa hermot, kun joka toinen viesti on:

a) lähetin mailia tunti sitten eikä kukaan vastannut
b) miksei xxx toimi??!!

Ensinnäkin, jos bookkerin sivut ovat alhaalla, niin voitte olla varmoja että ette todellakaan ole ensimmäinen ihminen joka sen huomaa. Vaikka se voi tuntua hienolta spämmätä foorumille että huomasinpas ekana kun Betsafe oli alhaalla, niin sen on kyllä muutama ko. firman ihminenkin jo tiedostanut. Ja koska näin on, niin asialle varmasti tehdään parasta aikaa se mitä voidaan - jatkuva spämmäily tänne ei saa niitä sivuja pystyyn yhtään sekuntia nopeammin. Aivan varmasti on myös bookkerin intressissä pitää sivut yllä joka siunaaman sekunti, että paisti pääsevät tuhlaamaan rahansa. Toiseksi, usein nämä ongelmat ovat käyttäjien turauksesta tai operaattorin ongelmista, lemmikkiundulaatti nokki verkkopiuhaa ja muuta vastaavaa. Joka ei taaskaan avita asiaa yhtään, ja sitten editoidaan viestiin 10 sekunnin päästä että eikun toimihan tämä.

Sitten näihin sähköposteihin; esim Bet24-osiossa on jatkuvaa valitusta siitä, että joku 10 euron bonus ei ole tullut tilille. Ensinnäkin ihmettelen miten joku vaivautuu mokomasta valittamaan, mutta toiseksi, ihan varmasti Bet24:n Jussi ja muutkin asiakaspalvelijat kyllä vastaavat niihin maileihin heti kun pystyvät. Jos koko aika täytyy viettää ylikerroin.comissa 78 privaviestin lukemiseen ja valituksiin vastailuihin, se ei varmasti nopeuta kenenkään asiaa. Tässäkin kohdin voi huomioida (kuten betsafe:n tapauksessa), että ne mailit eivät aina mene perille syystä tai toisesta, ja väittäisin että nopeammin saatte ongelmaan ratkaisun lähettämällä uuden sähköpostin. Ei se ainakaan asian käsittelyä nopeuta että tänne joka helvetin kerta asiasta spämmätään, koska se taas saa muitakin ihmisiä pistämään että "miun bonus jäi myös tulematta!!!!???!" ja ilmiö vain pahenee.

Ne fiksummat modet poistakoon tämän viestin asiattomana jos näin on, mutta joku roti pitää saada tähänkin.
Oho! (ks. allekirjoitus :roll: )

Minäkään en ymmärrä, että palstaa/ketjua käytetään sähköpostin asemesta ja se jopa lievästi ärsyttää minua. Samaa mieltä olen purkauksesi kanssa lähes kaikesta muusta paitsi siitä, että tämä ei olisi oikea ketju puida sitä, jos bookkerin toiminta on keskeytyksissä puoli tuntia tai neljä päivää. Kyllä, tämä ei myöskään ole oikea paikka tiedottaa bookkerille sivujen toimimattomuudesta. Mielestäni tämä on toisinaan bookkerin sähköpostin veroinen paikka selvittää toisten käyttäjien avulla, jos jokin selain tai alueellinen sijainti mahdollisesti aiheuttaa ongelmia. Näin on varmasti joskus vältetty sähköpostitulva bookkerille, kun täältä on nähty, mikä on tilanne. Kuitenkin jälleen samaa mieltä siitä, että lemmikkinsä aiheuttamat linjavauriot jokainen korjatkoon itse.

Lisäksi tärkeimpänä saavutetaan kollektiivinen käsitys siitä, millä varmuudella mikin firma (varsinkin uusi) toimii ja sivusto on pystyssä. (Tämä on ainakin itselleni eräs kriteeri bookkerin valinnassa)
Onhan nimittäin niin, että toisilla yrityksillä ongelmia esiintyy huomattavasti useammin kuin toisilla. Samaa mieltä olen siitä, että samasta asiasta ei kannata lähettää useita viestejä. Editoin viestiäni juuri tämän välttämiseksi.

En tältä istumalta näe, mitä [firman nimi]ketjussa pitäisi puhtaimmillaan käsitellä. Ehkä sen pitäisi toimia eräänlaisena tiedoteketjuna firmalle?
Silloinhan voisi perustaa erikseen [firman nimi]itkuketjun, jota ei tarvitse kenenkään vahingossa lukea. Sitten kun joku ketju on 50 sivua muita pidempi ja tarkasti moderoitu, niin voi ehkä tehdä alustavaa vertailua lyhempäään [toisen firman nimi]ketjuun.

Tai sitten ei. Olen joka tapauksessa pahoillani aiheuttamastani palstan tukkeutumisesta ja henkilökohtaisista haavaumista ja yritän vastedes saada viesteihini edes jotain tasoa.
power kirjoitti:Samaa mieltä Neo:n kanssa. Kai se 10€ on joillekin niin iso raha, että pitää siitä itkeä täällä. Ja sitten kun se tulee niin ollaan jo kotiuttamassa, että saadaan karamellirahaa. Ja taas itketään, kun ei samana päivänä ole omalla tilillä ja sähköpostiin ei ole vastattu viidessä minuutissa. Jotenkin tuntuu siltä että monet näistä tapauksista on jotain (alaikäisiä?) bonushuoraajia. Huoh.
Joo, saa poistaa jos meni asiattomaksi.


Vaikka minua ei suoraan syytettykään bonushuoraajaksi ja alaikäiseksi, niin totean, että en ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin