Tänään on 29.03.2024, 06:32.

$2000+$150 freerolli Betsafelle!

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

$2000+$150 freerolli Betsafelle!

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Betsafe $2000+$150 freerolli.

Betsafe järjestää ensi keskiviikkona, 22.2, $2000 freerollin kello 19:00. Freerolli tulee lobbyyn esille kolme tuntia ennen alkamista.Turnaus tulee näkymään vain Betsafen kautta. Näin ollen vaikka tain ei osaa järjestää kutsufreerolleja, sen ei pitäisi olla täynnä puolalaisia.

Turnaus tulee olemaan lobbyssä FUFISH-SPECIAL nimellä. Varsinaisen $2000 palkintopotin lisäksi jaossa on sivullekirjoittaneen pudottajalle $150.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt Betsafelle käytä alla olevaa linkkiä. Sen kautta saat sekä automaattisen 30% rakebackin pokerista*, kuin myös vedonlyönti(100% max 30€) ja pokeribonukset(120% max $120).

http://www.betsafe.com/register/registe ... 15&poker=1


Lisäksi Betsafelle on erittäin nopea asiakaspalvelu. Sekä suomalainen pankkitili.

Saadaksesi lisätietoja bonuksista ja muusta Betsafeen liittyvästä katso kotisivu.

* Rakebackia ei makseta, jos pelaajan rake kalenterikuukauden aikana jää alle $200.


FUFISH

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Turnaus on siis tänään!

Aloitusaikaa siirrettiin kahdella tunnilla eteenpäin Suomen lätkämatsin takia, nytten turnauksen ja sen ei pitäisi mennä päällekäin. Toivottavasti siis Suomi voittaa USA:n ennen turnauksen alkua!

Eli uusi aloitusaika 21:00

Turnaus on rajoitettu 300 pelaajan joten kannattaa rekisteröityä heti, kun se on mahdollista! Eli 18:00 eteepäin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thePJP
Jäsen
Viestit: 157
Liittynyt: 23.03.2005, 16:03
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja thePJP »

Hieno juttu kun aika korjattiin! Suomalaisille..;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

www.pokerimestari.com

- Pokerifoorumi

Minikommentit


tuomoka
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 20.05.2003, 12:33
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Henkisesti Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tuomoka »

Onnea Voittajalle hieno turnaus!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RnR
Jäsen
Viestit: 305
Liittynyt: 24.01.2004, 10:03
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja RnR »

Kiitoksia vaan turnauksen järjestäjälle! No tuurilla korjattiin voitto kotiin :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Dwarf13
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 21.02.2006, 10:55
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Dwarf13 »

Kiitän omasta puolestani myös turnauksen järjestäjää tai järjestäjiä, harmi kun tipahdin jo 30. Noh, aina ei voi voitaa. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Hyvä, että turnaus tyydytti.
Kiitokset/kehut ja miksei moitteetkin, jos niitä on, kannattaa osoittaa Betsafella. Betsafelle oli valmis järjestämään tämän turnauksen ja tarjoamaan vielä hyvät palkinnot.

Itse vaihdoin vähän aikaa sitten parbetilta Betsafelle ja olen ollut tyytyväinen. Tämän turnauksen lisäksi tulee toinen juttu mieleen, josta olen erityisen tyytyväinen.
Muutama päivä sitten kysyin, että olisiko mitenkään mahdollista saada 4 pelaajaa max NL pöytiä - varottelivat, että on erittäin epätodennäköistä ja 5max lienee pienin mahdollinen pelaajien määrä.

Kuitenkin parin päivän sisällä lobbystä löytyivät nuo 4 max pöydät :P

Omalta osaltanihan turnaus päättyi, kun merkit hupenivat huolesttuvasti ja yritin A9 kanssa hankkia lisää aikaa menemällä allin ja varastamalla blindejä. Valitettavasti kuitenkin minua ennen callineella oli 66 ja 6 flopissa lopetti omat pyristelyt noin 90. sijan paikkeille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

FUFISH kirjoitti: Omalta osaltanihan turnaus päättyi, kun merkit hupenivat huolesttuvasti ja yritin A9 kanssa hankkia lisää aikaa menemällä allin ja varastamalla blindejä. Valitettavasti kuitenkin minua ennen callineella oli 66 ja 6 flopissa lopetti omat pyristelyt noin 90. sijan paikkeille.
Itse olisin varmaankin callinut jokaisen sinun allinnisi, koska mahdollinen $150 olisi nostanut odotusarvoa tarpeeksi mille kädelle vain.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


booris
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 04.04.2004, 10:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja booris »

Harmi kun huomasin viestin vasta nyt.
Betsafen pokeri vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin Expektin pokeri.
Kokemuksia? Sama verkko?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tuomoka
Jäsen
Viestit: 63
Liittynyt: 20.05.2003, 12:33
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Henkisesti Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tuomoka »

Koodi: Valitse kaikki

FUFISH kirjoitti: 

Omalta osaltanihan turnaus päättyi, kun merkit hupenivat huolesttuvasti ja yritin A9 kanssa hankkia lisää aikaa menemällä allin ja varastamalla blindejä. Valitettavasti kuitenkin minua ennen callineella oli 66 ja 6 flopissa lopetti omat pyristelyt noin 90. sijan paikkeille. 

Itse olisin varmaankin callinut jokaisen sinun allinnisi, koska mahdollinen $150 olisi nostanut odotusarvoa tarpeeksi mille kädelle vain.
Juu, harmi vain kun tässä tapauksessa homma oli laakista vainaa. Rahat meni kaiken lisäksi ei-ylikertoimelaiselle... :cry:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

booris kirjoitti:Harmi kun huomasin viestin vasta nyt.
Betsafen pokeri vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin Expektin pokeri.
Kokemuksia? Sama verkko?
Joo huoneet ovat samaa verkkoa ja näin ollen jakavat samat pöydät.
NL holdemia (varsinkin 6maxina) on paljon, mutta muita pelejä tällä hetkellä melko huonosti. Pelaajien taso on omasta mielestäni heikompi verratuna muiden verkkojen pelaajien.

Suurimmat erot expektin ja Betsafen välillä ovat paremmin toimiva asiakaspalvelu ja rakeback - joka käytännössä tarkoittaa, että saat pokerihuoneella maksamastasi rahasta 30% takaisin. Lisätietoja löytyy ketjun ekasta viestistä.



Tuosta A9 kädestä, olen samaa mieltä että tuossa tilanteessa voi callia millä tahansa kahdella kortilla positiivisella odotusarvolla. Mun tiputtunat tais olla tanskalainen(valitettavasti).. onneksi ei sentään puolalainen :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Iivari
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 26.10.2004, 07:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Iivari »

Itsekin alkanut pelaamaan ko. saitilla pari viikkoa sitten. Olen ollut tyytyväinen varsinkin asiakaspalveluun, MUTTA...

Nyt olen nuo kriteerit täyttänyt bonuksien suhteen ja tässä ollaan reilu vuorokausi ventattu, mutta eipä näy bonuksia mulla ainakaan... Tuo 15 minuutin vastaustakuu on myös aika kyseenalainen. Sain viestin mailiini välittömästi, että palaamme asiaan mahdollisimman pian...Just niin. Eipä ole vielä kuulunut mitään ja tunteroinen vierähtänyt.

PS: Odotamme jatkoa mielenkiinnolla...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Iivari
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 26.10.2004, 07:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Iivari »

Iivari kirjoitti:Itsekin alkanut pelaamaan ko. saitilla pari viikkoa sitten. Olen ollut tyytyväinen varsinkin asiakaspalveluun, MUTTA...

Nyt olen nuo kriteerit täyttänyt bonuksien suhteen ja tässä ollaan reilu vuorokausi ventattu, mutta eipä näy bonuksia mulla ainakaan... Tuo 15 minuutin vastaustakuu on myös aika kyseenalainen. Sain viestin mailiini välittömästi, että palaamme asiaan mahdollisimman pian...Just niin. Eipä ole vielä kuulunut mitään ja tunteroinen vierähtänyt.

PS: Odotamme jatkoa mielenkiinnolla...
Päivitystä tapahtuneeseen. Ei edelleenkään bonusta eikä vastausta/yhteydenottoa... Kyllähän tämän melkein arvasi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Iivari
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 26.10.2004, 07:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Iivari »

Iivari kirjoitti:
Iivari kirjoitti:Itsekin alkanut pelaamaan ko. saitilla pari viikkoa sitten. Olen ollut tyytyväinen varsinkin asiakaspalveluun, MUTTA...

Nyt olen nuo kriteerit täyttänyt bonuksien suhteen ja tässä ollaan reilu vuorokausi ventattu, mutta eipä näy bonuksia mulla ainakaan... Tuo 15 minuutin vastaustakuu on myös aika kyseenalainen. Sain viestin mailiini välittömästi, että palaamme asiaan mahdollisimman pian...Just niin. Eipä ole vielä kuulunut mitään ja tunteroinen vierähtänyt.

PS: Odotamme jatkoa mielenkiinnolla...
Päivitystä tapahtuneeseen. Ei edelleenkään bonusta eikä vastausta/yhteydenottoa... Kyllähän tämän melkein arvasi.
Asiat saatiin kuntoon ja "vahingonkorvauksetkin" saatin korjattua. Loppujen lopuksi hoitivat asiansa mallikkaasti :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu