Tänään on 29.03.2024, 03:07.

NHL 1.3

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Deion
Jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: 22.02.2004, 00:24
Pisteitä: 0

NHL 1.3

Viesti Kirjoittaja Deion »

Olen eilisestä viisastuneena tehnyt lyhyen yhteenvedon käyttämästäni menetelmästä jonka liitän jokaiseen viestiini tänään (NBA,NHL,NCAA) ja pidän sen luettavissa omalla sivullani niin kauan kun näitä kehtaan postailla.

Kerroinrajana kannattaa pitää hintaa millä olen lyönyt vedon. Jos saamasi kerroin on sitä huonompi, shoppaile lisää tai jätä veto laittamatta.

Käyttämäni menetelmä perustuu 70%:sti aiempiin samankaltaisiin otteluihin, eli lähinnä joukkueitten väsymykseen ja vahvuus-heikkous epäsuhtaan joukkueitten pelitavassa. Loppu 30% koostuu loukkaantumisista, kerroinmuutoksista ja omista päähänpinttymistä. En väitä tuntevani kaikkia yliopisto-joukkueita läpikotaisin tai edes hirveän hyvin, mutta olen testannut kaikki käyttämäni ei-subjektiiviset osat systeemiäni aiempien kausien (väh.3 kautta) historiaa vasten. Tulokset olisivat olleet voitolliset silloin, mikä ei tietenkään takaa yhtään mitään tämän päivän tai huomisen otteluihin niinkuin ei mikään muukaan menetelmä.

Pidän seurannan aina erikseen näille päivän parhaille valinnoille täällä foorumilla ja sivuillani kaikille otteluille joihin olen panostanut.

Päivän paras on Ottawan ja Pittsburghin kohtaaminen, valitettavasti kerroin on ainakin Pinnaclella ehtinyt nyt tippua 1.971 tasolle tuosta aamun 2.05:stä millä pääsin sen hyödyntämään. Oma arvioni on underille 52% eli 1.971 olisi sen mukaan vielä pelattava. Anaheimin ottelusta ei ole vielä kertoimia Pinnaclella, mutta se on hyvä ehdokas mikäli kerroinasettelu ei ole just kohdallaan. Lisään myöhemmin sen tänne jos tarvetta, mutta ajattelin postata tuon OTT-PIT matsin ennenkuin kerroin tippuu lisää.

Ottawa Senators/Pittsburgh Penguins (U 7) for Game, 2.050


NCAA seuranta 22.2 alkaen
9-10-0 (W-L-T) -1,407 yksikköä

NBA seuranta 13.2 alkaen
14-15-1 (W-L-T), -1,57 yksikköä

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


meitsi78
Jäsen
Viestit: 56
Liittynyt: 06.10.2005, 20:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja meitsi78 »

Anaheim - Detroit 2.12 ML Pinnacle

Detroitin ruotsalaiset Hannu Hanhet eivät pelaa välttämättä tässäkään ottelussa ja mikäli pelaavat eivät varmasti ole parhaassa mahdollisessa kunnossa. Edellisyönä Detroit kävi ottamassa lukua San Josessa Anaheimin vielä lepäillessä. Kaksi keskinäistä ottelua takana joissa molemmissa niukat kotivoitot. Vahvan mutun sekä minua fiksumpien prosenttien perusteella tässä tuoksahtaa pieni ylikerroin.

Laitetaan samasta ottelusta vielä U 5.5 2.03 Betsafe. [/b]

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

meitsi78 kirjoitti: Edellisyönä Detroit kävi ottamassa lukua San Josessa Anaheimin vielä lepäillessä.
Sanotaan nyt ensimmäiseksi että kyllä, SJS oli eilen vahvasti panostettuna, joten mistään selittelystä ei ole kyse :D En kyllä saanut tuosta ottelusta sellaista kuvaa että SJS olisi varsinaisesti vieraita tyrmännyt. Kolmanteen erään mentiin tilanteessa 2-1. Erän puolessa välissä alkaa sitten penalttia pukkaamaan vieraille ajassa 10:17, 11:10, 12:46 ja 12:58. Ja SJS paukuttaa menemään kolme ylivoima maalia... Laukaukset 32-29. Niin ja olihan ne SJS:n kaksi ekaakin maalia ylivoimalla. No, jos Detroit jäähyilee yhtä onnistuneesti ja Anahein pystyy samanlaisiin onnistumisiin ylivoimalla niin miksei... Itse jätän kohteen väliin ja satsaan neljään muuhun kotivoittoon...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

Ankat kelpasi myös, tosin itse otin +1,5 1,417 Pinnyltä. Arvio 73%.

CHI-NAS U6,0 2,10 otin myös mutta vähän hakusessa nämä totalsit olleet itselläni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Sputnik kirjoitti:Itse jätän kohteen väliin ja satsaan neljään muuhun kotivoittoon...

Kohtalaisen arvoituksellista. Luotetaan, että ne ovat neljä suosikkikotivoittajaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin