Tänään on 28.03.2024, 12:14.

Joensuu 18.3

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
jepson
Jäsen
Viestit: 116
Liittynyt: 27.01.2004, 12:59
Pisteitä: 1

Joensuu 18.3

Viesti Kirjoittaja jepson »

Hittolainen, kun meinaa pitää niin kiirettä ettei harrastuksiin tahdo jäädä aikaa. Kokeillaan pitkän tauon jälkeen jotain Joensuuhun:

Unibet: Kaleva-Passeri 2/2,2

Passeri näytti viime lauantaina olevansa hienossa kunnossa, mutta valitettavasti Pekka Hynysestä ei voi sanoa samaa. Olisikohan liikaa pyydetty, että Passeri saisi huomenna hieman säästeliäämmän juoksun ja pääsisi Joensuun pitkällä loppusuoralla näyttämään todellista osaamistaan. Taitaa olla toiveajattelua, sillä Pekka Hynynen ja säästöreissu eivät taida sopia samaan lauseeseen. Kunto Passerilla on kuitenkin kova, ja jotenkin tuntuu, että säätiedotuskin puoltaa Passerin pelaamista: Vaikka rata onkin nyt maniossa kunnossa, se pehmenee varmasti kahdeksanteen lähtöön mennessä, ja luvattu lumi/räntäsade vaikeuttaa oloja entisestään. Vahvalle jyrälle tämä sopisi mainiosti. Kalevakin kilpailee hyvässä kunnossa, ja on ilmeisesti tehnyt viimeisissään mainioita juoksuja (en ole itse nähnyt). Näyttää kaiken lisäksi vielä varmistuneen...vai onkohan sittenkään? Ei laukka voi Kalevalle kuitenkaan niin unohdettu askellaji olla, etteikö sitä kannattaisi peleissä huomioida. Oli miten oli, uskon että Passeri pystyy edes hitusen onnistuneella juoksulla laittamaan Kalevalle kampoihin, ja näin ollen kerroin 2,2 on sille liikaa (ainakin vähän)

edit: Lisätään nyt tähän samaan tuo toinen, mitä tuli kokeiltua:

Bet24: Go Hero- Waltter Conductor 1/1,95

Waltter Conductor palasi tauolta hyvässä kunnossa ja saattaa vielä parantaa tähän starttiin. Siitä huolimatta pidän Go Heron nykyvirettä hivenen kovempana. Kummankin lähtöpaikka on hyvä, ja viimeinen puolikas ratkaissee tämän parin. Go Hero on viimeisissään näyttänyt miten viimeinen puolikas hoidetaan, joten eiköhän sitä huomennakin voida odottaa tototaistoon.. Ei suuri ylikerroin, mutta pienellä kannattaa ehkä kokeilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JakkeK
Jäsen
Viestit: 439
Liittynyt: 08.08.2004, 16:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja JakkeK »

Ei todellakaan suuri ylikerroin vaan paha alikerroin. Waltter Conductor on luokallaan niin paljon parempi että kuuluu olla suosikki, melko selväkin, Go Heroa vastaan, n. 55% vähintään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jepson
Jäsen
Viestit: 116
Liittynyt: 27.01.2004, 12:59
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja jepson »

Eipä olisi ensimmäinen, eikä varmasti viimeinenkään kerta kun omat arviot pettää ja alikerrointa tulee pelattua. :oops: Mitä hevosten luokkiin tulee, olen kyllä samaa mieltä: Waltter Conductor on luokkaa parempi. Päivän kunto ja juoksunkulku kuitenkin ratkaisee, joten pysyn tällä kertaa omassa arviossani. Huomenna ollaan paljon viisaampia tämänkin suhteen. Pelionnea itse kullekin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


silkwood
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 19.12.2005, 14:06
Pisteitä: 0

kunnot ratkaisee

Viesti Kirjoittaja silkwood »

kyllä toi mun mielestä maistuu jonkin verran. Kumminkaan Waltteri ei oo tällä hetkellä elämänsäkunnossa niin kuin Go Hero.Kuski vaan huononee Go Herolla. Samalla perusteella pelaan itse samaan lähtöön nordicille Argonia Bart Hippiä vastaan kerroin 2,1 ja mielestäni ylikerroin. Hippi ei missään nimessä vakuuttanut viimeeksi ekassa taukostartissaan ja vaivanenhan se on.Argon taas jäätävässä kunnossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jepson
Jäsen
Viestit: 116
Liittynyt: 27.01.2004, 12:59
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja jepson »

Argonia mietin itsekin, mutta kätin kuitenkin pelaamatta. En kuitenkaan tuomitse peliä, sillä varsinkin jos Hannu Korpi puolustaa Secret Bravella pikkiä Bart Hippiä vastaan liian innokkaasti, nousevat Argonin osakkeet kohisten. Tuuria Argon joka tapauksessa tarvitsee menestyäkseen, mutta kuten silkwoodkin jo totesi, ei Bart Hipkään elämänsä vedossa ole...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Viesti Kirjoittaja videx »

Centre
Secret Brave/Go Hero 2. 1,85 60%
Tekisi mieli sanoa että hyvä veto,mutta eihän näistä tiedä ja ainakin tällähetkellä Go Hero näytti myös ratakertoimilla pelattavalta.
Toinen näistä on vain mielestäni paremmassa kunnossa eikä ole hevosena ainakaan huonompi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

edellinen raviseuranta 402 kpl +150 yks. 109%

Minikommentit


Doug
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 15.03.2003, 12:21

Tuotto: -11.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 3.67 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: kunnot ratkaisee

Viesti Kirjoittaja Doug »

silkwood kirjoitti:kyllä toi mun mielestä maistuu jonkin verran. Kumminkaan Waltteri ei oo tällä hetkellä elämänsäkunnossa niin kuin Go Hero.Kuski vaan huononee Go Herolla. Samalla perusteella pelaan itse samaan lähtöön nordicille Argonia Bart Hippiä vastaan kerroin 2,1 ja mielestäni ylikerroin. Hippi ei missään nimessä vakuuttanut viimeeksi ekassa taukostartissaan ja vaivanenhan se on.Argon taas jäätävässä kunnossa.
Aika kova väite, että Go Hero on elämänsä kunnossa. Tosta voi olla kovasti eri mieltä, sillä kyllä muutama vuosi sitten GH otti "hieman" kovempien esitysten päätteeksi arvovoittoja. Jos nyt on alla Jyväskylän iltaravivoittoja, niin ei se vielä tarkoita mitään kummoista. Itse pelaankin hedarissa Waltter Conductoria, joka jäi syksyllä kanuunaiskussa tauolle, on treenannut kommenttien mukaan hyvin ja viime kerran laukka johtui ajovirheestä.

Sen sijaan todennäköinen pöpperöinen rata verottaa Bart Hipin osakkeita, sillä se vaatii pitävää pohjaa, joten tuosta Argonista voi olla samaa mieltä. Se kuitenkin osaa ailahdella, joten ei kannata kauheita sijoitella.

Mainitaan vielä, että mikäli muistini ei ole kovin väärässä, niin Waltterin 75-voitto marraskuussa Killerillä tuli koko lailla vastaavissa olosuhteissa kuin tänään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin