Tänään on 29.03.2024, 09:06.

Total Ctrl

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Total Ctrl

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

löytyykö täältä ketään, jolla olisi tietoa ko. narikan tasosta, eli alla väh. 500 vetoa, minkämoisella palautustasoilla liikutaan. Voisihan tuon seurannan tietysti itsekin aloittaa, tuntuu vaan noita kiireitä olevan loputtomaan saakka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


Velvet
Jäsen
Viestit: 872
Liittynyt: 23.01.2004, 18:51

Tuotto: +541.17 yks.

Palautus%: 106.82%

Panosten ka: 4.53 yks.

Vetoja: 1753

Pisteitä: 1214

Viesti Kirjoittaja Velvet »

Ihan kylmää numerotietoa en pysty sulle antamaan, mutta itse olen aloittanut Betfairilla pelaamisen 2003 alussa . Valtaosa (en tähänkään valitettavasti pysty antamaan tarkkaa tietoa) peleistäni perustuu Total Ctrl arvioihin ja Tip Ex kerroinvertailuun (vertaan lähinnä Betfairin kertoimia muihin toimistoihin joissa mulla on tili Centre,Nordicbet,Paf & uutena Betsafe ja Bet24)

Pelattuja rivejä tuon n. 3 vuoden aikana on reilu 2500 (tästäkin puuttuu tarkkaluku koska mun vanha Olivetti leikkas kiinni 2004 lopulla) ja pal.% on tänään n. 101 (komisso on huomioitu)

= Itse ainakin luotan narikan % arvioihin + sopivasti höystettynä kerroinvertailulla niin saan vedonlyönnistä itselleni erittäin halvan harrastuksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jimmy Dean
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 22.02.2003, 22:50
Pisteitä: 0

Jep

Viesti Kirjoittaja Jimmy Dean »

Kiitti sulle Velvet noista tiedoista. Lisää infoa tämän asian tiimoilta kuitenkin kaivataan. 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kun olet pelannut Millwallissa, selviät mistä tahansa." Kasey Keller

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin