Tänään on 28.03.2024, 14:30.

Englannin kielinen osio palstalle ???

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Vastaa Viestiin
Goldman
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 04.05.2003, 13:00
Pisteitä: 0

Englannin kielinen osio palstalle ???

Viesti Kirjoittaja Goldman »

Moro !
Olisiko siinä järkeä, että avattaisiin englannin kielinen osio palstalle mihin "ulkomaalaisetkin" voisivat käydä antamassa vihjeitään... ja jotka mahdollisesti poikisivat lisää rahaa :roll:

Tietysti palstaa pitäisi puffata myös ulkomaalaisille, mutta...:?

Mitä olette mieltä ajatuksesta... tietysti monet (kaikki) seuraavat myös ulkomaisia palstoja, mutta tuskin se tätä forumin tasoa ainakaan huonontaisi ? Ja jos huonontaisi niin ainahan sen palstan voi sitten sulkea ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Itse olen avoin kaikille ehdotuksille jotka parantavat täällä asioivien henkilöiden informaatiota, joten tästä voisi olla äänestys/huutoäänestys paikallaan. :)

Eli tehdään sellainen jos enemmistö kokee sen lisämahdollisuudeksi vedonlyönnin parantamiseen/kehittämiseen ja sellaiselle muutenkin on tilausta?? Eli nyt taas mielipiteitä kehiin kun palstaa halutaan kehittää....?

sou if juu vant tät, plees telllllll miii.....

(tämä juttu tulee taas saunaillan päätteeksi, joten älkää ihmetelkö mikäli kirjoitusvirheet on editoitu aamulla pois ) :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Kyllähän se käy, nykyään tulee muutenkin kirjoitettua enemmän englantia kuin suomea, joten aivan sama kumpaa käytetään :) Kannattaa varmaan ensin miettiä haluaako tänne ulkomaisia kävijöitä ja saako niitä edes haalittua ja miten. Olisi ihan hauska saada varsinkin brittiliigoihin näkemyksiä sumujen saarilta, mutta en tiedä kuinka monta vastaavaa UK-pohjaista foorumia on jo olemassa. Monta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

Vastustan. Ellei muuteta koko keskustelupalsta sitten englanninkieliseksi. Pitäisin tämän kyllä mieluummin pelkästään suomenkielisenä. Onhan noita foorumeita jo maailmassa riittämiin. Syitä on monia muitakin, joihin voidaan palata sitten, jos huutoäänestyksessä oon jäämässä vähemmistöön.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Viesti Kirjoittaja epe »

Idea on hyvä, mutta mutta mutta ei välttämättä kaikkein toimivin ... vastaavanlaisia osioita on muillakin foorumeilla eikä ne oikein tahdo kerätä viestejä.

Englanninkielisestä osiosta pitäisi saada aktiivinen, että joku ulkolainen vaivautuisi edes käymään silloin tällöin foorumilla ... eli pitäisi kasata vaikka esim. joku koostettu paketti suomalaisista vedonlyöntikohteista ko. osioon ... tuskin kovinkaan moni alkaa viestejään kahdella kielellä kirjoittelemaan (pl. todennäköisyysarviot).

Eli oma mielipiteeni on epäilevä asian suhteen ... mutta yrittänyttähän ei laiteta .. vai miten se meni ;) mutta jos jollekin puolelle on kallistuttava, niin olen sitä mieltä että ei kannata ... panostetaan suomalaiseen laatuun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


happypunter
Jäsen
Viestit: 341
Liittynyt: 17.01.2003, 14:00
Pisteitä: 13

Orastavaa vastustusta myös täältä

Viesti Kirjoittaja happypunter »

Mielummin sitten valtaa nurkan jostain jo olemassaolevasta ulkomaisesta mahdollisesti nostaen sen tasoa. :roll:

Olen noita ulkomaisia paljonkin käyttänyt mutta mihinkään ei ole tarvinnut fakkiintua, taso on kirjavaa jalhömppää hyvistäkin yrityksistä huolimatta johtaen useimmiten asiantuntevien kirjoittajien ahdistukseen ja poishiipumiseen.

Yrittää tietenkin saa aina ja jos pelit otetaan mukaan niin olisi aika mones peräkkäinen kerta kun olen väärässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin