Tänään on 29.03.2024, 16:06.

Panoksien rajoitukset

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

FUFISH kirjoitti:Veikkauksen livevedoissa 20€ panosrajoitus joka on ihan naurettava, tosin taitaa olla kaikilla sama. Tietääkö joku miten tota saa ylemmäks? Ajattelin mäkihyppyä vetää liveen yks päivä, mut eihän nois rajoituksissa oo mitään järkee.
Sen 20€ voi pelata niin moneen kertaan kuin ehtii!

Nimim. tänään 5 x 20€ samaan kohteeseen ja väärin meni :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja sharkie »

JAH kirjoitti:
FUFISH kirjoitti:Veikkauksen livevedoissa 20€ panosrajoitus joka on ihan naurettava, tosin taitaa olla kaikilla sama. Tietääkö joku miten tota saa ylemmäks? Ajattelin mäkihyppyä vetää liveen yks päivä, mut eihän nois rajoituksissa oo mitään järkee.
Sen 20€ voi pelata niin moneen kertaan kuin ehtii!

Nimim. tänään 5 x 20€ samaan kohteeseen ja väärin meni :twisted:
Veikkauksen säännöt sanovat seuraavaa:
Pelaajan vetokohtainen kertapanoksen suurin määrä ei saa ylittää kahtakymmentä (20) euroa :roll:

Kuitenkin tuon 20 egee saa pumpata max 5 kertaa koska pelikukkaroon saa laittaa vuorokaudessa vain 100 egee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lepajoki
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 30.11.2004, 20:58
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

En muista nyt ihan tarkkaan summia ja pelien määrää, mutta jotenkin näin se meni: Tuttu löi markka aikana 7 tai 8 kohteen rivin expektille "hupivetona". Kohteet olivat englannin jalkapalloa ja panos oli aivan muutaman kympin yhteiskertoimen ollessa vähän reilut 200. Kaikki kohteet piti eli rivi osui. seuraavan viikon aikana kyseisellä tyypillä ei hyväksytty minkäänlaista vetoa expektille! Joten kotiutti rahat pois ja vaihtoi toimistoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Esitän kysymyksen tähän vanhaan viestiketjuun, koskien panoskattojen asettamista eri pelaajille.

Olen nyt aika hyvällä menestyksellä muutamassa firmassa pelannut ja osa peleistä on ihan puhtaasti sure-vetoja ja olen näitä lätkinyt myös hyppäämällä esim betbrainin linkistä suoraan välittäjän sivuille jne. Jos joku tutkisi pelitilejäni, niin kyllä siitä heti huomaisi että sure rahaa on tehty paljon, vaikkakin joukossa on myös tavallisia pelejä. Olen surettanut kotiin lukuisia bonuksia jne. No, panoksia ei ole tiputettu, ei vielä yhdessäkään firmassa, ainakaan niin radikaalistti, että olisin itse kiinnittänyt huomiota. Olen miettinyt että syy saattaisi olla siinä, etten ole tehnyt kotiutuksia, vaan pitänyt rahat tileillä. Tarvittaessa olen siirtänyt rahaa toiselle pelitilille surettamalla siten että rahat luultavasti pelien päätyttyä löytyvät toivomastani paikasta. Jos näin ei ole käynyt, olen siirtäny "omaa" rahaa pelitille.

Eli kysymyksen ydin oli: voinko pitkittää panoskattojen asettamista jättämällä kotiutukset tekemättä mahdollisimman pitkäksi aikaa, vai tarkkailaanko pelaajien tilien kehitystä jollakin muulla tapaa? Nuo tilit kyllä heilahtelevat jonkin verran, kun joskus pääsee iskemään maukkaan suren kahteen firmaan, joissa sattuu olemaan kunnolla massia tilillä ja iso panoskatto. Niitä kun pari iskee, niin voikin olla että hetken pirusti voitolla ollut tili onkin kohta hädin tuskin "omillaan", kun taas jossain muualla rahaa on niin paljon että alkupääoma on 20 kertaistettu :lol: Näinkin on useamman kerran käynyt, mutta ei panoskattoja vielä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palapaisti
Jäsen
Viestit: 129
Liittynyt: 28.11.2005, 02:48
Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja palapaisti »

Laitetaanpas hieman omia kokemuksia panosrajoituksista...

Seuraavat yhtiöt ovat pudottaneet maksimipanoksiani:

PlayIt (~1kk -> 200e, ~2kk -> 25e)
Bet&Win (~viikko -> 25e)
Interwetten (alle viikko: 4 vetoa -> sarjasta riippuen 50-300e)
Bet365 (~2v -> varmaan n. 1/20 normaalimaksimista)
Nordicbet (~1v -> 1/3 normaalimaksimista)
BoyleSports (~1kk -> voittokatoksi ~30e)
BetEuro (~1kk -> 100e)
BetSafe (~1kk -> 30-100e)

Noista yhtiöistä ainoastaan PlayIt pudotti maksimeja heti ensimmäisen kotiutuksen jälkeen. Ihmeen nopesti osa firmoista tekee päätöksen panosrajoituksista, esim. Interwetten 4 vedon jälkeen jolloin olin vielä tappiolla sinne. Noihin yhtiöihin pelasin kohteita useimmiten maksimipanoksilla (eivät olleet mitenkään erityisen suuria ennen rajoituksiakaan..)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


wizardd
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 15.09.2005, 13:53
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja wizardd »

palapaisti kirjoitti: PlayIt (~1kk -> 200e, ~2kk -> 25e)
Bet&Win (~viikko -> 25e)
BoyleSports (~1kk -> voittokatoksi ~30e)
BetEuro (~1kk -> 100e)
BetSafe (~1kk -> 30-100e)
Näissä ollaan jo aika naurettavalla tasolla, 100e vielä juuri ja juuri kestää, mutta muuten kyllä älytöntä. Itse en ole näihin kyseisiin koskenut, juuri näiden rajoitusten takia (useissa viesteissä valitettu).

Tuo BoyleSportsin voittokatto on kyllä ihan paras :lol:

Itse olen vain muutaman kerran lyönyt tonneja kehiin, mutta kyllä se nyt muutamia satasia vähintään pitää pystyä lyömään.

Veikkauksellahan periaatteessa voi lyödä rajattomasti, kunhan vaan vaihtaa kioskia :wink: Muistaakseni 200 euroa on raja jonka jälkeen täytyy sotu laittaa lapun taakse voittoa lunastaessa, lappu lähtee sitten viikottaisessa lähetyksessä veikkaukselle ja ne tarkistaa siellä sen. Tosin sinne voi kirjoittaa aivan mitä tahansa, eli eipä tuolla niin väliä, asiamiestä ei velvoiteta käsittääkseni tarkistamaan että sinne kirjoitetaan oikein. Ja kyllä itsekin olen pelannut satasia putkeen usealle lapulle. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Viesti Kirjoittaja harakka »

Interwettenilllä on joku hämyinen softa käytössä, mikä valvoo noita vetoja. Jos lyöt hiukka enemmän kohteisiin, mihin tullut paljon vetoja jo ennestään, niin systeemi laskee automaattisesti maksimipanoksia. Mullakin meni noi maksit naurettavalle 30-50€ tasolle melkein samantien, ehkä puolenkymmentä vetoa ehti lyömään, ja olikohan niistäkin 1-2 ratkennut :lol:.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Duce
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 13.07.2006, 19:24
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Duce »

Onko kokemuksia Centrebetin maksimeista mestaruusvedoissa ?

Yksittäisissä kohteissa on suurimmat omat vedot olleet 400€ ja jotkut on hyväksytty suoraan ja jotkut jää "pending", aina kumminkin hyväksytty.

Tiedustelin asiaa 1500€ summalle "SM-liigan mestaruus"-vetoon, ja vastaus oli, että "ehkä rajoitetaan ehkä ei", tämän voin sitten itse todeta vedon asettamisen ja mahdollisen rajoittamisen jälkeen.


Luulisi, että pitkäaikaisvedoissa panoskatto olisi hieman suurempi kuin normaaleihin pelivetoihin ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

BAWiltahan löytyy myös muutamia legendaarisia tapauksia kun kertoimet on mitä sattuu.Joskus esim oli joku suosikki 45kertoimessa ja kun yritin ostaa niin voittokatto 20e mutta kun minimipanos 50c niin ei voinu tuolla kertoimella ostaa ollenkaan.
Muutenkin varsin säälittävää touhua,sitten kun satut jotain petsiä vähän sisään saamaan niin yleensä keksivät jonku syyn perua mutta syytä ei toki kerrota asiakkaalle vaikka kuinka kyselisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

mikko82 kirjoitti:
Itsellä unibet laittoi katon 800 euroon kolmeksi päiväksi voitettuani viikon aikana unibetiltä noin 8000. Kolmen päivän päästä se nousi taas jonnekin pariin tonniin kun ei ollu niin kovia voittoja takana. Panoskattohan sitten nollautuu kun kohteen kerroin muuttuu, eli taas voi lyödä kattoon asti uudella kertoimella.


En usko että panosten rajoittaminen johtui voitoista. Minulla on aina ollut (en pelaa futista !) toi n. 800e tietyissä lajeissa panoskattona, todella harvoin olen saannut suoraan yli 1.5 kertoimiselle kohteelle yli 1000e panosta suoraan, tietenkin hyväksynnän kautta saa joskus lisää. Minulla Unibet ei ole muuttanut ikinä tuota lajikohtaista suoran hyväksynnän kautta tulevaa panosrajaansa ,vaikka olen voittanut viikossa tuurilla aika paljon enemmän kuin tuon 8000e (jotka on kaikki kyllä varmaan hävitty). Luulen että Unibet on aika lailla Expektin tasoinen firma ja silloin puhutaan noin 50 000-100 000e voittoputkista ennen kuin pelaamista aletaan vaikeuttaa. Tuskin tekisi Unibetin maineelle hyvää aloittaa rajoittaa 8000e voittojen jälkeen jo pelaamista, Unibet ei kuitenkaan ole mikään betandwin.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Unibet kuuluu kyllä pahimpaan Ö luokkaan ja on jopa pahempi mulle ku BAW. YU pelejä ovat rajoittaneet mulle siten, että oon nyt pariin viimeseen päivään saanu sisään maximissaas alle 100e....yleensä jopa alle 40e ja kaikki hyväksyntään menevät on hylätty samantien. Tänään sitten tuli mitta täyteen kun läpimenevä summa oli 6.04e :shock:
Oma voittoputki huitelee kaukana edes tosta 8k ta. Expektillä mulla ei oo tullu vielä rajituksia vastaan vaikka oon ihan samalla lailla sinne pelaillu ku unibetillekkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, koska se sukeltaa
sateelta suojaan.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Koskakohan joku bookkeri keksii ruveta markkinoimaan antamalla selkeät pelisäännöt panosrajoitusten suhteen. Nyt tuntuu olevan sekava käytäntö usealla bookkerilla ja tuntuu pärstäkerroinkin vaikuttavan. Naurettavuuden huippuna omalla kohdalla BET24 joka löi liinat kiinni, kun olin 15 euroa voitolla. Jos joku bookkeri ilmoittaisi, että antaisi voittaa esim. 30 kiloeuroa vuodessa ennen kuin savustus alkaa, niin ainakin itseäni kiinnostaisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Maverick
Jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 16.05.2004, 12:04
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Maverick »

chang kirjoitti:Koskakohan joku bookkeri keksii ruveta markkinoimaan antamalla selkeät pelisäännöt panosrajoitusten suhteen. Nyt tuntuu olevan sekava käytäntö usealla bookkerilla ja tuntuu pärstäkerroinkin vaikuttavan. Naurettavuuden huippuna omalla kohdalla BET24 joka löi liinat kiinni, kun olin 15 euroa voitolla. Jos joku bookkeri ilmoittaisi, että antaisi voittaa esim. 30 kiloeuroa vuodessa ennen kuin savustus alkaa, niin ainakin itseäni kiinnostaisi.

10bet:llä aika selkeät pelisäännöt-->

http://10bet.com/10BetClient/InfoCenter ... .aspx?id=3

Ei ole tullut muualla tuollaiseen taulukkoon törmättyä, vaikuttaa kohtuulliselta vaikka ei tuokaan pulju taida markkinoida "selkeillä" pelisäännöillään. Tuollainen taulukko olisi asiallinen muiltakin vedonvälittäjiltä, toisaalta ymmärtää marginaalilajien/pelaajakohtaiset rajoitukset koska touhu on yhtiöille bisnestä eikä hyväntekeväisyyttä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Duce
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 13.07.2006, 19:24
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Duce »

Maksimit on esillä ainakin

Olympicilla

http://thegreek.com/wagerlimits.asp

Pnnaclella

http://www.pinnaclesports.com/wagerlimits.asp


Centrebetillä on virallisesti ainoana rajoitteena voittoa 250000australian$ eli n 149000€ viikossa.

Ja tietenkin nuo määrittelemättömät rajoitukset kaikkiin vetoihin joista ei anneta tietoa muuten kuin kokeilemalla. :roll: Ei kiitos.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Tarkoitin sitä, että ilmoitettaisiin summa, jonka yksittäinen pelaaja saisi takuuvarmasti voittaa vuodessa, vaikka pelaisi useita vetoja, kuukaudesta toiseen voitollisesti. Nythän monet bookkerit lyövät panosrajoitukset päälle jo muutaman tonnin jälkeen. Mutta tarkemmin ajateltuna - tämähän olisi bookkerin itsemurha. Tuulipukujen illuusio särkyisi - eihän 30 kiloeurolla saa omakotitaloa ja farmarivolvoa, kesämökistä ja veneestä puhumattakaan :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Koska bookkereilla on oikeus rajoittaa panoksia ja ilmoittaa panosrajoituksista, kuten haluavat, pyrkivät bookkerit tietysti toimimaan siten, että he maksimoivat oman voittonsa. Tällöin on mielestäni varsin ymmärrettävää, että voittavien pelaajien panoksia rajoitetaan pian selvästi ja myös se, että panosrajoituksista ei juurikaan etukäteen informoida. Molemmat asiat uskoakseni maksimoivat bookkeriyrityksen tekemää voittoa.

Järkevästi toimiva vedonlyöjäkään ei jatka tappiollista pelaamista, siis miksi bookkeri jatkaisi tappiollista osaa liiketoimintannastaan? Toisin kuin valtaosa vedonlyöjistä, bookkereista valtaosa toimii järkevästi, koska ne ovat liikeyrityksiä, eivätkä omiin kykyihinsä liiaksi uskovia / peliongelmaisia ihmisiä.

Tämän valossa esim. Bet and Winin rajut panosleikkurit ovat varmasti osa järkevää liiketoimintaa. Jos panoksia ei ollenkaan rajoitettaisi, olisi Bet and Win hetkessä nurin - sen verran rajuja ylikertoimia siellä on ajoittain tarjolla.

Voittava pelaaja ei pidemmän päälle saa pelata alkuperäisillä panoskoilla muuta kuin pörsseihin tai "pörssityyppisille" bookkereille: Pinnacle, Pointbet, 10bet, Thegreek jne. (tai, jos saa, niin se luultavasti johtuu siitä, että pelaajan panosten rajoittaminen aiheuttaisi suurempaa taloudellista vahinkoa kuin pelaamisen salliminen, bookkerin saaman huonon maineen muodossa). Tämä on monen tappiota tai nollatulosta tekevän vedonlyöjänkin hyvä pitää mielessä: Jos ei pelaa voitolla, mutta on tarkoitus opetella voitolliseksi pelaajaksi, saattaa opettelu mennä suureksi osaksi hukkaan, sillä siinä vaiheessa, kun on voittava pelaaja, estetään pelaaminen bookkerien toimesta. Tosin, kyllä usealta bookkerilta saa voittaa tuhansia euroja ennen kuin panoksia suuremmin rajoitetaan, kymmeniä tuhansia silti vain harvalta.

("Pörssityyppinen" bookkeri tarkoittaa bookkeria, joka tasapainottaa kertoimiaan jatkuvasti sisääntulevien panosten mukaan siten, että käytännössä asiakkaat lyövät vetoa toisiaan vastaan bookkerin ottaessa pienen siivun välistä.)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Edellinen viesti oli mielestäni täyttä timanttia, loistava kirjoitus. Omasta kokemuksesta voisin lisätä, että varma tapa saada itselleen limitit on tehdä suuri(a) kertanosto(ja). Se kiinnittää taatusti bookkerin huomion. Itse olen tähän aikanaan muutaman bookkerin kohdalla sortunut ja limitit ovat tätä nykyä sen mukaiset (esim. BAW 5e/veto radikaaleimpana esimerkkinä).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Tosiaan, loistava kirjoitus pka:lta, ei mitään lisättävää eikä kysyttävää. Jos olisi tarpeeksi älliä, niin rupeaisin itse bookkeriksi, enkä rutisisi panosrajoituksista täällä :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Tein kokeeksi kotiutukset Nordicbetiltä, Interwetteniltä ja bet365:ltä, kun ei ollut panosrajoja näkynyt eikä kuulunut (alkukassaan nähden) reiluista voitoista huolimatta. Nordicbetillä ei minkään sortin rajoituksia ilmaantunut, Interwetten tiputti panoksia vain hyvin vähän, kun taas bet365 tiputti välittömästi lähes joka sarjan bet maxit alle 20 euroon. Eli jälkeenmainitulta älkää tehkö kotiutuksia jos haluatte jatkaa pelaamista isommilla panoksilla. Epäilen että samoin kävisi bawin kanssa jos kotiuttaisin, meinaan siellä saa vielä lätkiä ihan reiluilla panoksilla kun en ole kertaakaan kotiuttanut.

Niin tuolla nordicbetillä minulla oli vieläpä sellainen tilanne, etten ole ikinä laittanut sinne penniäkään, vaan alkukassani muodostui 60 eurosta pelirahaa, jotka olin voittanut jostain kilpailuista. Aloin kotiutteleen kun tilillä oli n. puolitoista tonnia :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pekka4082
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 01.01.2005, 22:46
Pisteitä: 15

Viesti Kirjoittaja Pekka4082 »

Itsellä tosiaan tuli bawille panosrajoitukset, kun kotiutin vähän (300e). Eli ei kannata kotiuttaa, jos ei ole pakko. Pörssin kanssa voi yrittää kikkailla ja sitä kautta kotiutella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Sellainen kysymys tuli vielä mieleen - kun BAW on lypsämättä, niin pystyykö avaamaan tilin myös Playitiin - eikös näillä firmoilla ole jotain yhteistä? Joskus aikaisemmin täällä taisi olla juttua, että kannattaa avata tili molemmissa, mutta joku oli sitten joutunut mustalle listalle, ja leikki oli loppunut siihen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Viesti Kirjoittaja harakka »

Kyllä pystyy avaamaan Playitille, sekä myöskin Betotolle. Käyttäjätunnus piti muistaakseni laittaa kuitenkin eri kuin BAWille. Playit alkoi ilman limiittejä, mutta ei kauaa kestänyt kuin ilmestyi. Betoto kaiken huippu kun jo aloittaessa oli 25€ limiitit päällä, kun oli aiemmin voittanut BAWilta tarpeeksi. Nyt jokaisessa noissa pikkulimiitit, tosin kaikki kolme onkin samaa "konsernia".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Betoto kaiken huippu kun jo aloittaessa oli 25€ limiitit päällä, kun oli aiemmin voittanut BAWilta tarpeeksi
Minulle tuli otolla kahden vedon jälkeen vitosen limitit kaikki lajeihin, ihan sama pelaako mlb:ta, veikkausliigaa vai kazakkifutista niin maksipanos on aina 5 euroa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Viesti Kirjoittaja harakka »

Joo, äkkiä ne siellä tulee, jos sille päälle sattuvat ja vedot napsuu. Mulla tosiaan jo ennen ensimmäistä vetoa tuo 25€ limiitti, ekaa vetoa tehdessä huomasin tuon "ilokseni". Tosin eipä tuon kolmikon tyyli mitenkään yllätä, sen verran paljon ovat kuutamolla, ja useasti, että ei muuten pysyisi pystyssä koko toimisto edes. Vaikkakin rahaa on firman takana todella paljon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Ite jouduin pakon edessä ottamaan eri nimimerkin Playitille, kuin mitä minulla on BAW:lla. Playitilla on todella tiukat limitit, kun taas Baw:lla saa pelata vielä isolla. Ja juuri jälkeenmainitulla kassa on kasvanut valtavasti, playitilla mennään hieman miinuksella.
Tiedä miten noita limittejä arpovat, mutta se on selvää että kun nimimerkki on eri, niin sillä on jotain vaikutusta siihen ettei limitit posahda joka paikassa samaan aikaan. Varmaan sama juttu etunimen kanssa, että jos siihen lisää sen toisen nimen väliin, niin se ei ole enää täsmälleen sama ja limitit eivät tule automaattisesti toiseen firmaan kun yhdessä limitit lankeaa niskaan.

Kirjautukaa siis eri käyttäjätunnuksilla näihin :twisted: Jos nyt kirjautuisin, niin laittaisin eri käyttäjätunnuksen, erilailla nimeni ja katuosoitteenkin vaihtasin, kun minulla postit menee eri osoitteeseen kuin missä on maistraatin osoite. Puhelinnumeroitakin löytyy useampi kuin yksi :wink: Missään kohtaa ei tarvitsisi jättää sellaisia tietoja jotka eivät pidä paikkaansa ja silti kirjautumiset näyttäisi äkkisilmäyksellä aivan erilaisille. Yksinkertaisella haullakaan näitä ei voisi suoraan yhdistää toisiinsa. Vaikka eihän tuo rajoituksista vapauta kuin hivenen pidemmäksi aikaa mahdollisesti...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TTM
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 02.02.2004, 19:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TTM »

Niin onko teillä tietoa tai kokemuksia kuinka suuret kotiutukset vaikuttavat panosrajoituksiin? Itse pitäisi kotiuttaa nelinumeroiset summat ainakin Sportingbetiltä ja Unibetiltä. Betsafe ainakin laski panosrajoja jo muutaman satasen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin