Tänään on 28.03.2024, 14:51.

Vermo 30.8

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
AP
Jäsen
Viestit: 174
Liittynyt: 23.02.2003, 21:18
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Vermo 30.8

Viesti Kirjoittaja AP »

Expektiltä löytyi tällainen: Jiimän 2.3 Vieskerin Vire 2.8 Vänrik 2.25. Arvioisin Vieskerin Vireen tämän trion suosikiksi, arvio 40 %. Jiimänillä on voltista laukkariski, vaikkakin se nyt starttaakin sille parhaalta mahdolliselta paikalta=ykköradalta, sama ongelma tässä on Vänrikilläkin. Vänrikin taulu on putipuhdas laukoista, mutta väärä askelmerkintä on varsin lähellä varsinkin tällä 1600 metrillä, jossa starttiin satsataan melkoisesti. V.V voi hyvinkin päästä tuosta piikkipaikalle ja jos Perttusella on vähänkin älliä päässä, antaa sen johdon ajoissa Teivaisen ohjastamalle Kuningas-Apassille ja seuraa johtavan selässä maksimisijoitukseensa, joka on kolmas-neljäs.

Unibetille: Vieskerin Vire - Fannin Muisto. V.V:n kerroin 1.9 ja arvio 54 %. F.M:lla on nyt totosijoitus tiukassa, edelliset hyvät sijoitukset ovat tulleet ei niin tasokkaissa lähdöissä kuin nyt juostavassa tähti/valiodivisioona -lähdössä. Kataisen ajokilla on myös toisinaan omat vaikeutensa lähtötohinoissa(se ei ole ainakaan mikään starttiraketti, vaan sillä on otettava ensiaskeleet varman päälle). Arvioisin, että F.M on ekan puolikkaan jälkeen neljännessä, viidennessä parissa ulkona ja sieltähän menestymiseen tarvitaan jo ihmeitä, koska etupaalullakin on monta varsin tasokasta menijää, joille nyt juostava matka sopii mainiosti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Ensin A.P:lle pieni varoituksen sana,sillä onhan Vieskerin Virekin laukannunnut voltista aina silloin tällöin vaikkakaan taulussa ei laukkamerkintöjä olekaan ja eihän se normaalisti Jiimäniltä saa edes keuloja.Pelini teen pääasiassa vasta kun olen nähnyt radan kunnon,mutta Unibetille piti jo nyt kokeilla.En keksi miksi Mombasa ei seuraisi Inspiration Ridea ja olisi ennen Hot Lookingia maalissa.Ainakin normaaliolosuhteissa näiltä lähtöpaikoilta tämän pelin pitäisi olla lähes saletissa.1.80 on tarjous jota ei kannata ohittaa!Jos keli menee oikein raskaaksi(mitä Vermon rata erittäin harvoin on),niin se ei varmastikaan olisi Mombasan mieleen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

:evil: En pääse itse paikan päälle Derby-raveihin Vermoon ja teksti TV:n mukaan kakkosen ravilähetys kestää tänään tasan 5min (klo. 18.05-18.10). Jos näin tosiaan on, sanon suoraan ja sensuroimatta YLElle että haistakaan vittu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

winorloose kirjoitti::evil: En pääse itse paikan päälle Derby-raveihin Vermoon ja teksti TV:n mukaan kakkosen ravilähetys kestää tänään tasan 5min (klo. 18.05-18.10). Jos näin tosiaan on, sanon suoraan ja sensuroimatta YLElle että haistakaan vittu.

:evil: Näyttää sunnuntaina tulevan joku kooste, v...n hienoa. No, pitäähän yleisurheilua saada joka päivä tällä viikolla ruutuun vähintään se 6 TUNTIA.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

:D :D :D :lol:

Pikku tarina tuurista

Käväsin tossa päivällä Ärrällä hakemassa savukkeita, ja siinä oli Veepeli kimppa no ajattelin otetaampa tuokin.
Kotiin päästyäni aloin miettiä mistähän sais live tuoksia.Aikani netissä etsien löysin "YLLÄTYS" Fintoton :lol:
Ensinnäkin ajattelin maksaako vaivaa rekisteröidä itsensä sinne. No tulipa sekin tehtyä.
Sitten huomasin kuinka kätevää on pelailla ihan kuin Veikkauksella.
Pelataampa kokonaista 10€.
Yhtäkkiä muistin että JAL:n antaa vihjeitä raveihin no eka peli otin tämän varovaisesti
H 30.8 L2
Pelinumero: 3735071
Peli: Sija 7
Panos: 2.0 €
Summa: 2.0 €
Pelin tila: Tosite on lunastettu.
Voitto: 3.5 €
Palautus: 0.0 €
Vau voitto ekalla.
Sitten hieman tutkailin kaksareita...huomatkaa ehkä 10 kertaa raveja pelannu...Ja taas vihjeet em paikasta
H 30.8 L4
Pelinumero: 3737301
Peli: Kaksari 4/8
Panos: 1.0 €
Summa: 1.0 €
Pelin tila: Tosite on lunastettu.
Voitto: 26.5 €
Palautus: 0.0 €

Jopas on helppoa.Pihi kun olen niin otin rahaa jo pois jätin 3,50 sinne.
Sitten välähti pelataan lopuilla Troikkaa :roll:

Taas vinkit sieltä huomasin numeron 15 olevan suursuosikki sen laitoin pankiksi ja numerot 5,8,12 toiseksi 4,16 kolmanneksi
.
Kirjauduin ulos tyytyväisenä olinhan voittanut 30 €
Jalkapalloa katseltuani tovin käväsin txt tv:n kautta ja katoin yhdistelmän ja kertoimen :shock:
H 30.8 L9
Pelinumero: 3737912
Peli: Troikka 15/5,8,12/4,16
Panos: 0.5 €
Summa: 3.0 €
Pelin tila: Tosite on lunastettu.
Voitto: 459.9 €
Palautus: 0.0 €

Ensikertalaisen tuuria :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Harjakone
Jäsen
Viestit: 150
Liittynyt: 04.06.2003, 22:18

Tuotto: -68.00 yks.

Palautus%: 86.74%

Panosten ka: 18.32 yks.

Vetoja: 28

Pisteitä: 24

Viesti Kirjoittaja Harjakone »

Oho ! Onneksi olkoon :D :P :)
Tosiaan hyvää tuuria ! :P
Hyvän potin kiehnäsit sieltä pikkurahalla.
Nyt me saatiinkin yksi uusi innokas ravivetoharrastaja mukaan rinkiin ??

Noin se menee, välillä hevoset juoksee just niinkuin ajattelee etukäteen...
Välillä taas ei mikään onnistu. Mutta sama kai se on kaikessa vedonlyönnissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

Oletteko itse katselleet Jalin vihjeitä.
Vaikutto aikasen hyviltä. Vai oliko vaan sattumaa :idea:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja novanteri »

En missään tapauksessa haluaisi vastata tähän kysymykseen...Annan kuitenkin vihjeen sulle ja laske nimimerkkien palautus% kesän ajalta,mitä itsekin olen näitä palstoja seurannut.Sellaista matemaattista kaavaa ei voi löytyäkään,että voitaisiin kehua Jalin ravipalstaa.Ylikertoimella on kuitenkin muutama nimimerkki joka tietää mistä puhuu (ainakin ravi palstalla).Teeppä piruuttas testi ja peesaa molempia palstoja esim.3kk.Ehkä ei kuitenkaan kannata sillä tiedän vastauksen jo nyt...P.S.kiva että sait nuosua raveista(kuten sanoit tuurilla).Se on aina mahdollista...Tällä palstalla on kuitenkin monta jotka tekevät menestyksen eteen todellakin töitä!!!P.S.2.On mullakin sinne salasani,mutta en todellakaan viitsi kirjoitella sinne ihan vain tason säilyttämiseksi.Saat toki olla eri mieltä,mutta katselepa molempien sivustojen kirjoituksia eri keskustelupalstoilta viime aikoina...Ja mitä olen huomannut niin tällä palstalla keskitytään nimenomaan vedonlyöntitoimistojen kertoimiin,mistä raha liukenee tällä hetkellä varmasti helpoiten.Ainakin minulla on niihin ylivoimainen kiinnostus tällä hetkellä raveissa.Onnistumisia jatkossakin!!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Pakko mun on vielä A.P:llekin korjata aikaisemmin kirjoittamaani.Varmasti ymmärsitkin,että pelkäsin erityisesti kakkosrataa Jiimänin ulkopuolelta.Jiimänin poisjäänti muutti kaiken joten minäkin pelasin Vieskerin-Virettä Fannin-Muistoa vastaan.Jälkikäteen sanottuna kirjoituksesihan oli pelkkää asiaa,johon minäkin aloin uskoa poisjäännin myötä.Myönteistä jatkoa ja lisää tekstiä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

ei siis keskustelista vaan Jal itse :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hirvi
Jäsen
Viestit: 48
Liittynyt: 08.04.2003, 12:42
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Hirvi »

[quote="parre"]ei siis keskustelista vaan Jal itse :wink:[/quote]

Hauska mainos. Harvemmin nuo Jalin palstan vihjeet kyllä osuu, sori vaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

Aaa minä en kun ole mikään ravi mies :lol:
Kyllä tämä foorumi pesee Jalin mennen tullen ihan vaan uteliaisuuttani kyselin :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin