Tänään on 28.03.2024, 22:23.

VERMO 16.8.

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Vastaa Viestiin
Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

VERMO 16.8.

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Yksi huippukohde:

Quicksilver Kemp - Cannon Flame 1.45 2.40

Lähtöön ratkeaa paljon, mutta veikkaan että CF pääsee keulaan helpohkosti, jolloin tämä pari on paketoitu. QK on toki hyvä hevonen, mutta Cannon Flame on mun mielestä parempi. Muistissa on Kuopio Stakes missä tämä niittasi 2x kuolemasta 13:sta mailin samana päivänä, yksi kovimmista tämän ikäluokan suorituksista tänä vuonna. Lisäksi Kinnunen on tähdännyt vain ja ainoastaan tähän kisaan ja ajellut viime startit nätisti, pussitusrikin uhallakin. Tänään urut on auki ja QK ei kuolemanpaikalta tätä lyö. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: / 5.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Jomppe
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 12.07.2006, 23:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Hämeenkyrö

CF

Viesti Kirjoittaja Jomppe »

Cannon Flamella on kavio haljennut viikolla ja se ei ole voinut olla vaikuttamatta viimeistelyyn. Eilenkin vain uitettiin, ei ajettu... :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

--

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Jos näin on, niin ehkä sitä lamppujen määrää vois tiputtaa kolmeen, mutta mun vedot on jo vedetty. Mistä tämä tieto? HU:ssa ei tainnut ainakaan lukea tai sitten ei vaan sattunut silmään, UK:n pelivihjeissäkö tästä sanottiin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Jomppe
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 12.07.2006, 23:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Hämeenkyrö

CF

Viesti Kirjoittaja Jomppe »

No tieto oli jo UK:n lähetyksessäkin, mutta mulla se on ihan valmentajalta itseltään kuultua. Valitettavaa, mutta totta. Toivotaan että mankeloi silti, lämpö pitäisi nähdä, että osaisi tehdä pidemmälle menevän analyysin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin