Tänään on 28.03.2024, 22:49.

Livevedonlyönti

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Livevedonlyönti

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Ja se ketju, mistä tämä väittely on siirretty, löytyy sitten täältä:
viewtopic.php?t=15960&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ei helvata. Tällainen väittely ja simulointi aiheesta. :D
Kellyn kaava "sanoo" selvästi, että panosta tähän 0% eli älä panosta mitään. Jos Kelly niin sanoo, niin se on sitten niin. Ylipanostaminen aiheuttaa aina kassan kuivumisen. Se on fakta eikä sitä tarvitse testata millään simulaattorilla!
Tasapanoksin tuossa kyllä pitäisi tulla kaikki takaisin yhtä paljon mitä sinne pistää. Eli pistät aina markan, niin se antaa keskimäärin joka toisella kerralla pari markkaa takas. Ja näin ollen ei tuota voittoa eikä tappiota.

Muuten mikä on odotusarvo livevedossa (muotoa: tulosten todennäköisyyksien muuttuminen pelikellon lukemaan nähden), kun tekee sen ensimmäisen vedon aina laskevaan kertoimeen ja panostaa siihen kertoimesta riippumatta aina 25% kassasta (tosin käytännössä todella isoihin kertoimiin ei panosteta aina niin paljoa koska se "sitoo" enemmän rahaa peliin) ja pelikassa senkun kasvaa. Ensimmäisen vedon hetkellä kertoimien palautusprosentti markkinoilla on lähellä 100% eli odotusarvo on ainakin vähintään lähellä yhtä (odotusarvo muodostuu eri kertoimien odotusarvojen keskiarvosta). Odotusarvoa ja riskiä aletaan säätää ensimmäisen vedon jälkeen ja riskin kustannuksella sitä odotusarvoa saadaan nostettua. Eli siihen systeemiin jätetään tarkoituksella aukkoja eli riskiä. Riskiä kannattaa pitää silloin, kun sitä ei ole tai siis kun sen toteutuminen ei ole tällä hetkellä todennäköinen. Eli jätetään kasvavat kertoimet kasvamaan silloin kun on aihetta. Kun tulee eteen tilanne, että riskin toteutuminen käy todennäköiseksi, niin riskistä luovutaan ja myös odotusarvon kasvu pysähtyy sen riskin poistumisen myötä siihen. Tällä tavalla odotusarvo saadaan nostettua tiettyyn arvoon, joka on suurempi kuin 1. Mutta kuinka paljon se on?
Jos eri suuruisiin kertoimiin panostaa saman verran (25% kassasta) ja Kellyn kaava sanoo, että jos odotusarvo on eri kertoimilla sama, niin suurempiin kertoimiin panostetaan vähemmän. Tästä voidaankin päätellä, että ottelun aikasemmassa vaiheessa lyöty veto on odotusarvoltaan suurempi kuin myöhäisemmässä vaiheessa. Ja näinhän se on, koska mitä aikaisemmin sitä riskiä ottaa, niin teoriassa sitä riskiä on mahdollista "vedättää" pidempään ja se nostaa näin sitä odotusarvoa pidempään ja enemmän. Mutta itse otteluhan se sitten päättää, kuinka iso potti sinne lopulta jää.
Taitaapi se odotusarvo olla kuitenkin sama misä vaiheessa ottelua tahansa. Aikaisemmassa vaiheessa kertoimien muutosprosentti on pienempi, joten pienentää odotusarvoa ja lisäksi se potti jää useammin saamatta. Kyllä se on pelisilmä millä ne parhaat odotusarvot bongaillaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut zoni80, 29.08.2006, 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perussuomalainen. Entinen kokkari.

Minikommentit


pmmp
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 19.12.2004, 18:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pmmp »

zoni80 kirjoitti: Tällä tavalla odotusarvo saadaan nostettua tiettyyn arvoon, joka on suurempi kuin 1. Mutta kuinka paljon se on?
Mistä tiedät että onnistut löytämään +ev position tolla tavoin treidaamalla? Saatat hyvinkin napsuttaa alle 1.0 OA:lla menemään, mutta et vain sitä tiedä vielä. Varsinkin tuo 25% alkuriski on jotain mitä en ymmärrä. Mitä jos esim netti tai sähköt menee poikki?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

pmmp kirjoitti: Mistä tiedät että onnistut löytämään +ev position tolla tavoin treidaamalla? Saatat hyvinkin napsuttaa alle 1.0 OA:lla menemään, mutta et vain sitä tiedä vielä. Varsinkin tuo 25% alkuriski on jotain mitä en ymmärrä. Mitä jos esim netti tai sähköt menee poikki?
Jaa mistäs minä sen tiedän? No ehkä mulla on sen verran kokemusta tuosta, että tiedän sen toimivan. Ja on sitä jo sen verran testattukin, että nyt tän kauden 13 ensimmäisessä televisioidussa valioliigaottelussa on panoksia pistetty menemään 11383,48e. Että sen verran tiedän noista peleistä. Ja omapa on asiani mitä uskon ja mitä tiedän. Pitää osata pelata muitakin pelipaikkoja kuin laitahyökkääjänä, jotta tähän hommaan pystyy.
Sille ei sitten mitään voi jos menee netti. Sähköt ei ole mennyt 6v aikana kertaakaan poikki, kun olen asunut tässä kaupungin maaverkon katealueella. Aika epätodennäköistä on tuo netin kaatuminenkin. Ihan vääriä asioita otat huomioon. Kyllä se on pelisilmä kaiken aa ja oo. Kaikilla sitä ei ole ja niistä tuleekin laitahyökkääjiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Perussuomalainen. Entinen kokkari.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

zoni80 kirjoitti:
Jaa mistäs minä sen tiedän? No ehkä mulla on sen verran kokemusta tuosta, että tiedän sen toimivan. Ja on sitä jo sen verran testattukin, että nyt tän kauden 13 ensimmäisessä televisioidussa valioliigaottelussa on panoksia pistetty menemään 11383,48e. Että sen verran tiedän noista peleistä.
Siis kolmessatoista?? Tuo on törkeän pieni otos, ehkä 13 valioliigaKAUDEN jälkeen voit jotain sanoa menestyksestä. Jos ja kun ymmärsin pelitavan, se on hyvin toimiva, KUNNES tulee se yksi kämmi, joka vie kaiken aiemmin voitetun - ja ehkä enemmänkin. No oot pistäny menemään 11k, eikö mitään oo tullu? :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Strat »

Itsellä meni muutama veto ohi kun WLAN linkki pätkähti poikki juuri ratkaisevilla hetkillä vaikka linkki oli viereisessä huoneessa joten tänään virittelin sitten kytkimen + piuhat takaisin...

Sitten vaan pitää koputtaa puuta (=päätä) kolmesti ettei ADSL provider taas katkaise ADSL linjaa. On kahdesti "vahingossa" kytkenyt linjan pois käytöstä. Kummallakin kertaa vika on ollut providerin puolella. Katkot vaan kestää minimissään viikon. Taitaa tuossa viikossa potkupallo-ottelun kesto yleensä tulla täyteen :wink:

25% kassasta yhteen vetoon kuulostaa kyllä veikeältä, mutta mikäs siinä jos homma toimii.

-Strat

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Darren kirjoitti: Siis kolmessatoista?? Tuo on törkeän pieni otos, ehkä 13 valioliigaKAUDEN jälkeen voit jotain sanoa menestyksestä. Jos ja kun ymmärsin pelitavan, se on hyvin toimiva, KUNNES tulee se yksi kämmi, joka vie kaiken aiemmin voitetun - ja ehkä enemmänkin. No oot pistäny menemään 11k, eikö mitään oo tullu? :)
Ja höpö höpö. Nii ei sieltä ole tältä kaudelta televisioitu enempää kuin 13 suoraa lähetystä. Ei se tarkoita sitä, ettenkö olisi työstänyt tuota pelitapaa jo aiemmin (olen). Pistin 11k menemään. Paljos siitä tuli sulle? Mulle tuli jotain mutta mitäs se sulle kuuluu? Ja mikäs pakko tässä on kämmäillä? Jos ei ole varma, niin ei ole pakko pelata. Eräs helmi löytyi eilen: Bläkpöön - Chelsea pelin eka puoliaika, kun Chelsea ei saanut peliään käyntiin. Seuraavassa vedot siitä sessiosta ja tilanteen kuvaus (eli kohteena on tilanne puoliajalla):
-17min laitoin 300e tasapeliin kiinni kertoimella 2,00 (100e erissä joutu laittaa kun on Interwettenillä niin säälittävä nettovoittolimitti yhdelle vedolle. pelasin tuolla loput bonuksen kierrätyksestä)
-20min kohdalla vasta varmistin Bläkpöönille omat pois 46,15e panoksella kertoimeen 7,50
-24min kohdalla katsoin että toisella paskafirmalla (BWin) on tasapeliin jäänyt kerroin roikkumaan ja pistin siihen 250e maksimipanokseni kertoimeen 250e
-33min vasta(!!!) varmistin Chelsealta omat panokset pois 198,71e panoksella kertoimeen 4,00. Oli ollut jo pitkään hollilla varmistaminen, mutta Bläkpööni katkaisi aina hyökkäykset vaarattomalla alueella eikä Chelsean keskikentän moottorit saaneet tilaa rakentaa. Lopulta Chelsea sai vaaran paikkoja kun sille tarjottiin kerrointa 5,00 eli aika hyvin olin lukenut tilanteen.
-42min varmistin Bläkpöönin kertoimella 18,00 panos 26,39e
-lisäajalla varmistelin vielä Chelsean Betfarista nettokertoimella 23,86 minimipanoksella 4e

Voittoa tuli muistaakseni reilu 200e. Laskekaa ite tarkemmin. Mie lähen nyt saunaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pmmp
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 19.12.2004, 18:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pmmp »

zoni80 kirjoitti: Sille ei sitten mitään voi jos menee netti. Sähköt ei ole mennyt 6v aikana kertaakaan poikki, kun olen asunut tässä kaupungin maaverkon katealueella. Aika epätodennäköistä on tuo netin kaatuminenkin. Ihan vääriä asioita otat huomioon.
Taitaa olla sitten aika suolesta mun ISP kun netti jumahtaa monestikin, sähköt meni viime lauantaina 2 kertaa putkeen poikki :D Tulipa vaan mieleen että pienehköä hikeä pukkais jos 25% on kassasta kiinni livevedossa. Mutta todennäkösintä tietenkin on että joku päivä se napsahtaa nopeaan maaliin. Kyllähän sen sitten lopulta näkee napsahtiko liian usein vai ei. GL

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Suoraan sanottuna en ymmärrä tuota livevetotaktiikkaa mitä zoni80 käytät, ehken sitten vielä ole niin kehittynyt livevetoinsinööri :(

Liveveto on mun mielestä verrattavissa ihan "normaaliin vedonlyöntiin", eli joka pelin hetki on laskettavissa arvio mille tahansa tapahtumalle. Sen jälkeen on edelleen optimaalisinta panostaa mahdolliseen ylikertoimeen esim. kellyn kaavan mukaan. Pelin edetessä arviot ja kertoimet muuttuvat, jolloin hyvässä tapauksessa pääsee sulkemaan positioita. Tässäkin tapauksessa pystyy tarvittaessa laskemaan tapahtuman todennäköisyyden sekä sen, riittääkö saatavissa oleva kerroin pelattavaksi edelleen.

Mun mielestä 25% sijoittaminen on ylipanostamista oli kyseessä sitten tarkoituksella ylipelaaminen tai mikä tahansa... Hienoisen (esim. 5% kassasta) ylipanostamisen jokseenkin ymmärrän, jos kyseessä on selvästi ylikertoiminen kohde, jonka pystyy suurella todennäköisyydellä sulkemaan selvästi voitollisesti jossain vaiheessa. Mutta väitän että livevedossa yhtä lailla pääsee positiiviseen tuottoon pelaamalla ylikertoimia "normaalivetojen" tapaan ja tarvittaessa sulkemaan niitä nousseilla kertoimilla sitten. Tällä tapaa pelattaessa ei ole mitään riskejä esim. ulkoisista seikoista (nettiyhteys yms.), eikä myöskään riskiä siitä, että 25% kassasta menee, kun myöhästyy "suojavedosta" yhden sekunnin Chelsean salamahyökkäyksen takia.

Nimim. Hiljaa hyvä tulee - kokemusta on

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

zoni80 kirjoitti:
Ja höpö höpö. Nii ei sieltä ole tältä kaudelta televisioitu enempää kuin 13 suoraa lähetystä.
Aivan, mutta sehän tässä pieni ongelma onkin. Jos systeemi on toimiva kestää kauan ennenkuin asia on todellakin varmistettu ja teet varmuudella voittoa. Lyhyemmissä "kuin tarpeeksi pitkissä" sarjoissa olet aina altis sattumille. Et kai kuitenkaan itsekään usko, ettetkö voisi yhtä livematsia joskus kämmätä/ hävitäkin?
zoni80 kirjoitti: Ei se tarkoita sitä, ettenkö olisi työstänyt tuota pelitapaa jo aiemmin (olen). Pistin 11k menemään. Paljos siitä tuli sulle? Mulle tuli jotain mutta mitäs se sulle kuuluu?
Mulle tuli vähemmän kuin sulle, jos sulla kerran on varma systeemi :)
zoni80 kirjoitti: Ja mikäs pakko tässä on kämmäillä? Jos ei ole varma, niin ei ole pakko pelata.
No kyllä se kämmäyksen mahdollisuus aina olemassa on, on se sitten sinusta / yhteyksistä / bookkerien yllättävästä kohteen sulkemisesta tms. johtuva.

Kyllähän tota "systeemiäsi" on varmaan monikin täällä joissain määrin testannut. Itse kuulun tähän joukkoon myöskin. Tosin panokset suhteessa pelikassaan olen pitänyt siellä prosentin paikkeilla. Omalla kohdalla tulin siihen tulokseen, että tuotto ei kata riskiä, joka eittämättä on suuri. Mitä jos vaikka keskialueen asemasodassa joku tekee "Zidanet" ja lentää ulos. Bookkerit sulkevat kohteet ja avaavat ne viiveellä (maalikin saattaa jo keritä tulemaan) selkeästi muuttuneilla kertoimilla. Mitä tässä kohtaa sitten kannattaa tehdä? Surelossit vai katsomaan sunglasögonit päässä, kuinka systeemi on varma. Mutta, jos homma sulla toimii, niin hienoa, mulla se ei vaan toimisi.

Jos palataan ketjun alkuperäiseen aiheeseen, niin

jos tarkastellaan ääretöntä määrää kolikonheittoja, josta jo 100 on heitetty suhteessa 60 klaavaa-40 kruunaa. Jäljellä oleva ääretön määrä heittoja tuo tuloksen, jossa klaavoja on edelleen 20 kpl enemmän kuin kruunia. Eli jo ensimmäinen heitto ja sen sattuma määräävät osaltaan sen, mikä on tällaisen sarjan lopputulos. Jo aiemmin tapahtunut tapahtuma ei määrää millään lailla tulevaa ja näin se pelaaja, joka ensimmäisen kolikonheiton voittaa, voittaa sarjan (klaavojen lkm - kruunien lkm) 100% varmuudella matemaattisesti ajateltuna, kun niitä heittoja ääretön määrä vielä heitetään. Täten asiaa ei loppujen lopuksi voida edes matemaattisesti tarkastella ennen ensimmäistä heittoa, jonka lopputulos perustuu sattumaan. Vastaavasti tilannetta voidaan matemaattisesti todistella 2 heiton, 50 heiton tai vaikka 7890 heiton jälkeen. Aina lopputulos on äärettömän monen heiton jälkeen sama kuin sillä hetkellä. Toki tätä voidaan siis myös tarkastella ennen ensimmäistäkään heittoa, mutta kas kummaa se kun on heitetty tilanne on 1-0 ja peli on selvä. Sattuma siis voitti todennäköisyyden. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

pmmp kirjoitti: Tulipa vaan mieleen että pienehköä hikeä pukkais jos 25% on kassasta kiinni livevedossa.
Itse asiassa ei se pukkaa hikeä yhtään, jos on 25% kassasta kiinni. Silloin on todella rauhallinen fiilis, kun tekee sen sijoituksen oikeassa pelissä pelissä ja oikealla hetkellä. Silloin, kun on vähän "huono" päivä ja tekee asioita vähän miten sattuu, silloin tulee kyllä hermoiltua joskus. Nykyään kuitenkin vähemmän sortuu niihin.
JussiQ kirjoitti:Suoraan sanottuna en ymmärrä tuota livevetotaktiikkaa mitä zoni80 käytät, ehken sitten vielä ole niin kehittynyt livevetoinsinööri
En taida olla minäkään enää tarpeeksi kehittynyt livevetoinsinööri. Livevetoinsinöörin eräs ominaisuus on, että ei pidä hirveästi mölyä asiasta että säilyy tekemisen rauha (se mitä tarkoitan, selviää kun lukee tän viestin loppuun).
JussiQ kirjoitti:Liveveto on mun mielestä verrattavissa ihan "normaaliin vedonlyöntiin", eli joka pelin hetki on laskettavissa arvio mille tahansa tapahtumalle. Sen jälkeen on edelleen optimaalisinta panostaa mahdolliseen ylikertoimeen esim. kellyn kaavan mukaan. Pelin edetessä arviot ja kertoimet muuttuvat, jolloin hyvässä tapauksessa pääsee sulkemaan positioita. Tässäkin tapauksessa pystyy tarvittaessa laskemaan tapahtuman todennäköisyyden sekä sen, riittääkö saatavissa oleva kerroin pelattavaksi edelleen.
Livevetokysymys (tyyliä seuraavan maalin tekevä joukkue 1x2) on niin moniulotteinen, että sitä voi todella pelata "perinteiselläkin tyylillä", jos vaan osaa laskea ne todennäköisyydet lennosta. Siinä se hienous juuri onkin, kun aina sieltä tulee vähän kaikenlaisia kertoimia. Jotkut buukkerit pitää juurikin kiinni näistä todennäköisyyksistä ja toiset taas mukailee menossa olevan pelin henkeä ja tilanteita. Sitten se toinen tapa pelata on tämä mun pelitapa eli tehdään veikkauksia, mutta ei ole pakko veikata ottelun loppuun asti. Riittää ihan 5-15min pieni pätkä ottelun sisällä ja veikata mitä siinä tapahtuu. Loppuosa ottelusta sitten päättää, mitä sille veikkaukselle tapahtuu (mutta siihenhän pätee enää todennäköisyydet).
JussiQ kirjoitti:Mun mielestä 25% sijoittaminen on ylipanostamista oli kyseessä sitten tarkoituksella ylipelaaminen tai mikä tahansa...
Idea tuossa on se, että jos panostan paljon, pelaan harvoin ja vain niitä tosi "varmoja" ja todella erinomaisia asioita pelissä. Nyt tosin on tullut pelattua lähes koko ajan ja on meinannut kostautua. Tilanne nyt on kuitenkin hallussa vielä ja nyt viimeistään on mietinnän aika, miten palataan vanhaan. Tässä kuitenkin on ollut ihan yhtä säännöllisesti niitä pelisilmällä bongattavia pelikohteita. Ei pitäisi tuijoittaa liikaa niitä kertoimia, kun se ei ole niin tuottoisaa (muutkin näkee ne kertoimet omissa ohjelmissaan).
JussiQ kirjoitti:Nimim. Hiljaa hyvä tulee - kokemusta on
Tuo on muuten ihan totta! Alkoi mennä nimittäin hommat sivuraiteille pian sen jälkeen kun avasin keskustelua tuolla viewtopic.php?t=15606
Tosin olin liittynyt sen jälkeen Interwetteniin ja sehän se taitaa syy olla, kun ekassa pelissä opettelin käyttämään siinä vedon jättämistä järjestelmään ja siinä pelissä tuli ekan kerran takkiin pitkään aikaan (tosin vain satanen). Sen jälkeen on tullut möhlittyä 3 kertaa n. 500e edestä ja kaikki viimeisen 2 viikon aikana. Kaikki on ollut enemmän ja vähemmän tyhmiä mokia, jotka ei kuulu livevetoinsinöörin työskentelytapaan. Ensimmäinen niistä oli, kun Pohjois-Irlanti sai kulmapotkun Suomea vastaan harjoitusottelussa olisi pitänyt varmistaa saman tien. Ladbrokses laski kerrointa 10,00 -> 9,50 ja ei kelvannut enää mulle, kun Sportingbet:ssäkin oli 10,00. Ei vittu saisi tuossa tilanteessa alkaa empimään vaan pitää jättää se veto sinne mikä ikkuna on esillä vaan piti vielä kerran toistaa tuo virhe mikä on käynyt joskus aiemmin. Pallo maaliin ja keskelle -> oppirahat on maksettu? Ei. Oli joku Manun peli tuossa viime keskiviikkona ja tuli hyvä kerroin Betfairiin. Samassa Manu sai rajaheiton hyökkäyspäädyssä ja nopea päähänpistoni sanoi että nyt nopeasti rahat peliin ja varmistus Manulle saman tien. 40s siitä kun pallo meni sivurajan yli ja sitten se oli jo maalissa. Maalia en nähnyt livetilanteessa, kun häsläsin vielä niitä vetoja tuohon ohjelmaan. Nytkö oppirahat jo maksettu? Ei. Eilen vielä tuli rikottua sitä sääntöä, että puoliajalla ei saa jättää vetoja sisään. Pootsmouth sai rajaheiton jälkeen kulmapotkun. Laitoin Expektille menemään varmistusta, mutta sepä ei ehtinyt ihan perille. Saattoi olla kiinni parista sekunnista. Expektillä kun kuluu se varoaika välillä nopeasti ja välillä hitaasti. Tällä kertaa kului hitaasti. On ajoitukset vähän pielessä nyt. 400e olen nyt miinuksella siitä tilanteesta, mitä mm-kisojen jälkeen saldoksi jäi. Valioliiga on kuitenkin plussalla. Nyt pitää vain saada tämä "oireilu" loppumaan.
Darren kirjoitti:Mitä jos vaikka keskialueen asemasodassa joku tekee "Zidanet" ja lentää ulos. Bookkerit sulkevat kohteet ja avaavat ne viiveellä (maalikin saattaa jo keritä tulemaan) selkeästi muuttuneilla kertoimilla.
MM-kisojen ottelussa Portugali-Hollanti pelissä jaettiin muistaakseni 7 punaista korttia (Ivanov tuomarina) ja se ottelu on ollut tähän mennessä tuottoisin. Tein sijoituksen 250 kertoimeen 4,00 hetki ennen kuin niitä punaisia kortteja alkoi tulla. Että se siitä "ongelmasta"...
reilu 350e nettosin siitä pelistä vaikka sijoittelin aika paljon rahaa myös maalintekoon lopussa.

Mut taitaa tulla parempia tuloksia kun pitää mölyt mahassa. Palataankin asiaan sitten vaikka 13 valioliigakauden jälkeen ja katsotaan mitä on jäljellä kassasta tai mitä sinne on tullut. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

zoni80 kirjoitti:...
On nähty kaikenlaista vipeltäjää vuosien varrella. Monella on varma systeemi rikastua, mutta todistuksena on esittää vain tilastollisesti merkityksettömiä otoksia, tai sitten lyödään kovat faktat pöytään heti ja aletaan puhumaan rahasta aivan kuin kaikilla olisi pelikassat säästetty samasta kesäpostinjakajan palkasta. Kova älämölö alussa, vuoden päästä systeemit haudataankin kaikessa hiljaisuudessa. No, saahan sitä aina koittaa.

Mitään matemaattisesti perusteltavissa olevaa edgeä tuossa systeemissäsi ei ole. Itse asiassa en edes puhuisi systeemistä. Tuo on yksi tapa pelata liveä, reagoida ottelun tapahtumiin nopeasti. Jos pystyy tekemään voittoa, niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kykenee lukemaan peliä riittävän hyvin markkinatilanteeseen nähden, jolloin tulee vahingossa pelanneeksi ylikertoimia. Automaattisesti ei ole niin, että kun pelaa 20. minuutilla tasuria kertoimella 3.0 ja minuutin päästä myy kertoimella 2.9, niin tuo olisi kannattavaa vaan keskimäärin pitkässä juoksussa tuolla tavalla häviää pelikassansa. Tappio ei välttämättä realisoidu pitkään aikaan, mutta kun se tulee, se vie kaiken profitin ja hieman päälle. Samoin, jos pelaa kotivoittoa kertoimella 2.5 ja koti tekee seuraavaksi maalin, niin kotivoiton myyminen esimerkiksi kertoimella 2.0 on yleensä tappiollinen veto.

Yhteenvetona: jos pääsee pelaamaan nollasummaliveä (eli 0% bookkerideduktio ja kertoimet ovat todennäköisyyksiä vastaavat), niin ei ole olemassa systeemiä, jolla voisi tuosta jäädä voitolle vaan kaikki vedot ovat tappiollisia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Kyllähän live-vedoissa on monta munaamisen mahdollisuutta. Ite panostin viime tiistaina otteluun Ameri Tbilsi v H Berlin muutaman kympin betfairiin lay-puolelle seuraavan maalin tekevästä joukkueesta. Ottelu näytettiin eurosportilla. Joku känninen tai muuten vaan toope kameramies näytti vaan yleisöä kun H Berlin teki maalin. Betfair ei kerinnyt sulkemaan tämän johdosta kohdetta heti ja rahat menivät sen siliän tien, kun joku vedonlyöjä oli saanut tiedon maalista (ilmeisesti puhelinyhteys kentälle tai oli itse paikan päällä). Kyllä noissa live-vedoissa tulee kämmättyä itekin liian usein - tukka on alkanut selvästi harmaantua :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tipeto
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 18.07.2003, 19:35
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tipeto »

zoni80 kirjoitti: 400e olen nyt miinuksella siitä tilanteesta, mitä mm-kisojen jälkeen saldoksi jäi.
Siis varma systeemisi on tuottanut puolessatoista kuukaudessa 400e tappiota?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Joo on tullut virheitä. Juuri sen takia ei voi panostaa liikaa, että ehtii muuttaa ajoissa asioita. Varma pelaaminen on tuottanut yli 2400e voittoa muutamassa kuukaudessa. Tehokasta peliaikaa siinä on oikeastaan vain mm-kisat ja tämä valioliigakauden avaus. MM-kisoissa oli kahden viikon jakso, jossa tuli voittoa 2000e ja siitä on pidetty kiinni ettei se häviä, kun muuttui pelaaminen muka helpoksi. Kaikkea on tässä nähny jo itsekin ja tietää että niitä pelejä, mistä voittaa paljon, voi tulla sitten kaikki yhdessä köntissä.
Parempi pitää vaan mölyt mahassa. Jos 2800e oli voitolla jakson jälkeen, jossa kassa teki pitkään pelkästään kasvua, niin onko -400e liian kallis varoitus. Mie vetäisen tästä nyt takaisin haalarit päälle, niinkuin tein mm-kisoihinkin lähdettäessä ja koitan tehdä hieman pitkäjänteisempää tulosta. Kassan edestakas liike ei ole tässä pelitavassa suotavaa eikä siitä ole mikään pakko kärsiä. Lukekaa allekirjoitus niin siinä se on, että miksi!

Nuokin virheet, mistä nyt on rankaistu, ei ole johtunut ollenkaan itse ottelusta vaan on rikottu pelaamisen (pelitavan) muutamaa ohjesääntöä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Perussuomalainen. Entinen kokkari.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Unohtakaa viikon parhaat kirjoitukset, zoni80 pitää palkita vuoden kirjoituksesta! Kun täälläkin kaikki jauhaa kellyistä ym old school blaablaasta, zoni puskee mäyriä autotalliin ennakkoluulottomasti omilla systeemeillä, jotka ovat osoittautuneet kiistatta tuottaviksi. Livevedot on ihan oma juttunsa varsinkin jos petsaa ns short-time-surea, jossa on kyettävä reagoimaan nopeasti mm rajaheittoihin ja kulmapotkuihin ja osattava arvioida niiden vaikutus seuraavan 5-10 minuutin kerroinkehitykseen. Ei tällä ole mitään tekemistä kellyn ja muun sälän kanssa, koska tuotto on pääsääntöisesti melko tasaisen varmaa. Tuo 25% rollista ei ole näihin mitenkään erityisen iso paukku, koska hyvin harvoin näissä häviää koko summaa. Kun pelifiilis on hyvä, tulee pelanneeksi tuottavia kohteita, kuten esim Manua toisen puoliajan alkupuolilla kun Neville linkoaa rajaheittoa vastustajan kenttäpuolelta jne. No näistä on syytä pitää mölyt mahassa, ettei kaverit saa enempää vihiä..

Zoni, pelaatko muuten Unibetille näitä yhtään, muistaakseni Lucky Luke puhui joku aika sitten livetys-systeemistään, jolla moukaroi firman melkein pörssikelvottomaksi? Sittemmin hänestä ei ole kuulunut paljoakaan, lienee rahoineen karibialla nauttimassa meriaamiaista kun me paistit ollaan lopettelemassa työpäiväämme.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Strat »

Willy kirjoitti:....pelaatko muuten Unibetille näitä yhtään, muistaakseni Lucky Luke puhui joku aika sitten livetys-systeemistään, jolla moukaroi firman melkein pörssikelvottomaksi?...
No Unibet on ainakin viilaillut limiittisysteemeitään viime aikoina joten LL taisi iskeä pahemman loven kassakirstuun kun riskinhallintaa on lisätty. MOT.

-Strat

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Willy kirjoitti:...zoni puskee mäyriä autotalliin ennakkoluulottomasti omilla systeemeillä, jotka ovat osoittautuneet kiistatta tuottaviksi.
No totta hitossa on tuottava systeemi! Testattu viime vuoden heinäkuu-maaliskuu välisenä aikana BAW:n 87%-palautuksen kertoimilla, että se tärkein osa-alue eli pelin lukeminen ja ennakointi on kunnossa. Siis siltä ajalta ei ole mitään suuria tappioita. Sitten kun pelimarkkinat lopulta laajenivat ja kertoimien palautusprosentti nousi siihen lähelle sataa (aina silloin tällöin käväisee siinä), kun jokainen bookkeri vetää sitä omaa kerroinpolitiikkaansa, niin sehän on päivän selvää, että jos pärjäsi edes joten kuten 87%-palautuksella niin kun se marginaali kutistuu olemattomiin niin se matemaattinen riski poistuu. En minäkään näe niitä pelejä loppuun asti mitä siellä tapahtuu vaan tarvitsen sitä matemaattista turvaa ja joudun laittamaan poikki joskus hyvinkin pian. 87%-palautuksella on suuri riski jäädä siinä vaiheessa tappiolle, jos tekee kaiken pelin ehdoilla. Mutta kyllä se aika oli välillä yhtä helvettiä, kun joudut tekemään itse päätökset. Nythän se tilanne on toisin eli peli päättää ja teet vain sen mitä peli "ilmoittaa". Monta kertaa kävi kyllä mielessä, että laitan hanskat tiskiin ja lopetan kehitystyön. Onneksi en lopettanut. Marraskuun paikkeilla tosin pidin noin kuukauden tauon. Se projekti ajautui umpikujaan. Tein muutaman ratkaisevan muutoksen ajattelutapaan ja ajankohtaan, missä vaiheessa ottelua pelata. Ja sillä tiellä ollaan edelleen. Erona on vain se, että nyt on paremmat kertoimet (se matemaattinen riski poissa kun ei ole marginaalia kertoimissa) eli nyt saa todella touhuta vaikka mitä. Mutta tulosta olisi kuitenkin tehtävä. Nyt kun noita kertoimia joutuu seurailemaan niin monesta paikasta, niin olisi kiva saada ne automaattisesti siihen ohjelmaan. Manuaalisesti kun niitä joutuu haeskelemaan ja päivittämään, niin se on tehtävä sitten pelikatkojen aikana. Mutta kun niitä muutoksia sattuu pelin ollessa käynnissä ja joskus se voi ylittää pelaamisen kynnyksen niin joutuu seurailemaan niitä kertoimia. Se taas on pois pelin seuraamisesta ja siinä olisi kehityksen paikka että ne saisi siihen ohjelmaan automaattisesti.
Willy kirjoitti:Livevedot on ihan oma juttunsa varsinkin jos petsaa ns short-time-surea, jossa on kyettävä reagoimaan nopeasti mm rajaheittoihin ja kulmapotkuihin ja osattava arvioida niiden vaikutus seuraavan 5-10 minuutin kerroinkehitykseen. Ei tällä ole mitään tekemistä kellyn ja muun sälän kanssa, koska tuotto on pääsääntöisesti melko tasaisen varmaa.
Se livevetokysymys "kumpi joukkue tekee seuraavan maalin" muotoa 1x2 on niin moniulotteinen ja osassa niistä on mukana kellyt ja muut sälät. Osassa on mukana pelkkä pelisilmä. Sitä voi koittaa laskea todennäköisyyttä sille kun peliä on jäljellä 20min, niin millä todennäköisyydellä ManU tekee seuraavan maalin. Ja jos sillä hetkellä tarjotaan ylikerrointa, niin laskee sitten kellyllä panoksen sille ja jakaa sen jakajalla (jos on epävarma omista analyyseistään). Mutta jos sillä hetkellä peliä pyöritetäänkin ManU:n päädyssä ja livevetoinsinööri huomaa ettei ManU saa peliään vastustajan päätyyn ihan heti välttämättä seuraavan 5min aikana ja kertoimet ovat suotuisalla palautuksella alkutilanteessa sekä pelissä tulee sopiva hetki, niin sitten pelataan maalittomuutta ja ehkä varmistetaan omat pois altavastaajalta heti tai viimeistään kohta (tilanteen mukaan). Kohta Ladbrokes:lla ja Sportingbet:llä huomataan sama ja ManU:n kerroin nousee askeleen ylemmäs. Mitä pidemmälle ManU ei saa hyökkäyksiä aikaan, niin Ladbrokes ja Sportingbet nostaa kerrointa empimättä. Siinä vaiheessa kun altavastaajalta alkaa olla yritys lopussa (ehkä voimat loppu?), alkaa ManU jo antaa merkkejä siitä että nyt lähdetään hyökkäykseen. Siinä vaiheessa on jo varmistettava, koska Ladbrokesin kerroinpolitiikkaan kuuluu myös pääsääntöisesti nousevien kertoimien laskeminen siinä vaiheessa, kun sen tuloksen toteutumisen riski tulee pitkästä aikaa voimaan.
Willy kirjoitti:Zoni, pelaatko muuten Unibetille näitä yhtään, muistaakseni Lucky Luke puhui joku aika sitten livetys-systeemistään, jolla moukaroi firman melkein pörssikelvottomaksi? Sittemmin hänestä ei ole kuulunut paljoakaan, lienee rahoineen karibialla nauttimassa meriaamiaista kun me paistit ollaan lopettelemassa työpäiväämme.
En ole avannut Unibet:lle tiliä, kun siellä se seuraavan maalin kysymys on muotoa 12 ja se ei käy. Voishan sitä tasatilanteessa hyödyntää heidän lopputuloskohdetta, mutta ei nyt kehtaa liittyä sinne vain sen takia. En tarvitse Unibet:ä edes Cash In-toiminnon takia. Se toiminto löytyy ohjelmastani. Saan laskettua panokset koska tahansa, jolla saan tuoton ulos tuloksesta riippumatta, mutta en ole käyttänyt sitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Strat kirjoitti:
No Unibet on ainakin viilaillut limiittisysteemeitään viime aikoina joten LL taisi iskeä pahemman loven kassakirstuun kun riskinhallintaa on lisätty. MOT.

-Strat
No jos BWin ei olisi lyönyt miulle 250e limittiä mm-kisojen alkuun, olisin voinut tehdä heille kyllä pahoja. Nyt on käyty siellä puljussa noilla pikkupanoksilla vain 2000e voitoilla, mutta jos olisin saanut mellastaa niillä huippukertoimilla täydet panokset, niin pahaa jälkeä tulisi. Toinen pulju on sitten tämä kotimainen Veikkaus Monopoli Oy Ab. Sieltä korjasin 200e tappiot 500e voitolle eikä ne ollu mukana kuin muutamassa pelissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kile_91
Jäsen
Viestit: 74
Liittynyt: 12.08.2005, 11:21
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kile_91 »

25% kuulostaa minustakin aika kovalta. Vaikka systeemisi olisi täydellinen on muut epävarmuustekijät liian suuria. Oma tietokoneeni kaatuu aina välillä, netti saattaa mennä poikki tai sähköt katketta. Miten minimoit tälläiset riskit? Käytätkö Linuxia? Onko sinulla kaksi nettiyhteyttä käytettävissä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


wizardd
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 15.09.2005, 13:53
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja wizardd »

kile_91 kirjoitti:25% kuulostaa minustakin aika kovalta. Vaikka systeemisi olisi täydellinen on muut epävarmuustekijät liian suuria. Oma tietokoneeni kaatuu aina välillä, netti saattaa mennä poikki tai sähköt katketta. Miten minimoit tälläiset riskit? Käytätkö Linuxia? Onko sinulla kaksi nettiyhteyttä käytettävissä?
En kyllä 11k rahoja siirtelisi livessä ADSL yhteyden varassa. Tämän kesän trendinä on ollut DNS & DHCP ongelmat. Toissa kesänä paukku reitittimet.

Mutta jos on varaa paukutella 11k rahaa livessä niin varmaan sitten on varaa paukuttaa valokuituakin pihaan :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tipeto
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 18.07.2003, 19:35
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tipeto »

Suurin osa voitoista on siis tullut Bwiniltä. Ota huomioon että Bwinillä voittaminen on lähes kenelle tahansa ERITTÄIN helppoa mutta entäs sitten kun maksimipanoksesi tippuu viiteen euroon? Ja näin tulee käymään vielä tänä syksynä. Et ole voitolla tuon systeemisi ansiosta vaan Bwinin kertoimenlaskijoiden ammattitaidottomuuden takia. Olet siis pelannut Bwinille ylikertoimia ja muihin firmoihin suht kohdallaan olevia tai jopa alikertoimia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

kile_91 kirjoitti:25% kuulostaa minustakin aika kovalta. Vaikka systeemisi olisi täydellinen on muut epävarmuustekijät liian suuria. Oma tietokoneeni kaatuu aina välillä, netti saattaa mennä poikki tai sähköt katketta. Miten minimoit tälläiset riskit? Käytätkö Linuxia? Onko sinulla kaksi nettiyhteyttä käytettävissä?
Varmaan pitää tulevaisuudessa investoida varatiehen. Esim joku läppäri joka ei tarvitse ulkoista virtaa ja nettiyhteys varalla GSM-verkon kautta. Eipä ole kertaakaan tullut tällaisia ongelmia eteen, että sen takia olisi tullut kustannuksia. Kohta ei ole tuota "panostusongelmaakaan", kun toivottavasti (tai siis valitettavasti) tulee ne viimeisetkin panoslimitit vastaan. Ei kait Eurobet:kään ota ihan 2000e panoksiakaan vastaan livessä? Muita isoja panoksia vastaan ottavia on Bet365, Sportingbet, William Hill ja varmaan myös Victor Chandler. Näiltä ei ole tullut mitään "valituksia". Ladbrokes:n vetokuponkissa lukee maksimipanoksena 715e (tai jotain sinne päin) että siinä on ainakin yksi todella paljon rajoittava tekijä.
wizardd kirjoitti:En kyllä 11k rahoja siirtelisi livessä ADSL yhteyden varassa. Tämän kesän trendinä on ollut DNS & DHCP ongelmat. Toissa kesänä paukku reitittimet.
Tuota noin se netti tulee tätä nykyä samaa piuhaa pitkin kuin se selostajan äänikin. On testattu nyt viikon ajan ja on toiminut. Ennen tuli opiskelijakämpän lähiverkkohelvetin kautta ja hyvin toimi sekin. Niin kauan kun ei ole mitään ongelmia, niin ei tarvitse ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

tipeto kirjoitti:Suurin osa voitoista on siis tullut Bwiniltä. Ota huomioon että Bwinillä voittaminen on lähes kenelle tahansa ERITTÄIN helppoa mutta entäs sitten kun maksimipanoksesi tippuu viiteen euroon? Ja näin tulee käymään vielä tänä syksynä. Et ole voitolla tuon systeemisi ansiosta vaan Bwinin kertoimenlaskijoiden ammattitaidottomuuden takia. Olet siis pelannut Bwinille ylikertoimia ja muihin firmoihin suht kohdallaan olevia tai jopa alikertoimia.
Olen voitolla lähes joka puljuun. Kaikissa olen ollut joskus voitolla. Tässä muutama:
* Eurobet: +1800e (huimassa voittoputkessa. oli mm-kisoihin lähdettäessä 1100e tappiolla)
* Ladbrokes: -600e (näin se olla pitääkin niin on osattu poimia ne tuottoisat pelit. Ladbrokes tuokin vain varmuutta pelaamiseen kun tarjoaa ennakkosuosikille sitä markkinoiden suurinta kerrointa)
* Expekt: vihdoinkin käväisin voitolla. nyt suurinpiirtein plus-miinus nolla. pulju on järkeillyt kertoimet todella järkevästi
* Wlliam Hill: +1000e
* Sportingbet: -1200 (tällä hetkellä tappiokierteessä. kilpailee Ladbrokesin kanssa ja on onnistunut tekemään ne suuremmat tappiot)
* Interwetten: +1200e (paska! :D )


Saahan sitä pelata alikertoimiakin, jos vastavedoista löytyy ylikertoimia.


Edit: Sportingbet paskoi sitten housuunsa heti, kun tarjosi osuman 742e panoksella pelattuun kertoimeen 2,50, jonka tuloksen todennäköisyys oli nouseva pelikellon etenemiseen nähden. Sen myötä tulikin sitten säälittävän kokoiset limitit (nettovoittoraja vaihdellut 140e-300e välillä). Ei siis kilpaile enää Ladbrokesin kanssa asiantuntemuksessa. Kylä mie vähän aavistelinkin, että ne vähän liioittelee kertoimien kanssa (sooloileevat vähän liikaa). Panoskoot ei pärjää enää edes BWin:lle...
Muuten Ladbrokesin livevedot eivät ole enää "livetulokset"-linkin takana vaan nyt siinä lukee livepelit. Tulokset ovat siis luettavissa siitä kertoimen derivaatasta. Aika hyvin olen tehnyt nolla-tulosta Ladbrokesin kanssa!
Viimeisin tieto: Homma etenee!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Tämän viestin taustat löytyvät täältä Expektin toiminta-viestistä.

Kysymys kuuluu: Missähän noista edellisistä kohteista pyöri eniten rahaa ja riski oli suurin (niin ja myös voitto)? Sen tutkimiseenhan tarvitsee esim. seuraavia tietoja:
- missä vaiheessa ennustus on tehty ja mihin võidukoefitsiendidsiin se on tehty?
- kuinka pitkä suvantovaihe on ollut ensimmäisen ennustuksen jälkeen? mitä muita vaiheita ottelussa oli ennustuksien jälkeen?
- kuinka paljon riskistä on luovuttu ensimmäisen ennustamisen jälkeen, kunnes itse peli päätti ennustaa expektin kautta reaalajas?

Nämä tiedot, kun saa selville, niin käytetyn rahan voi laskea. Ainut tieto mikä näkyy suoraan, on siis nämä ennustukset Expektille. Niitä muita tietoja voi ottaa varmaan selville katsomalla New Castle - Charlton pelin uusintana Canal+sportilta. Lisäksi Jormalla oli kait se joku netti-sivu, mistä se voi seurata kertoimien muutoksia. Näkyyköhän sieltä myös live-kertoimet? Ainakin kuulemma sieltä näkee, oliko kyseessä sopupeli kun tutkii vähän, miten ihmiset ennusti. Jos sieltä näkee live-kertoimet, niin ottelu-tapahtumat on selvitettävissä niistä kertoimien derivaatasta.

Tässä vielä uudestaan ne ennustukset Expektille:
Piletid vahemikus 01.10.06 kuni 29.10.06
lõpetatud kirjeldus süsteem Võidukoefitsiendid panus võit
Sun 29.10.06 18:44 live! Pilet valmis Sun 29.10.06 18:25 3.00 196.00 EUR 588.00 EUR (West Ham to scores goal number 2)
Sun 29.10.06 17:48 live! Kuponki tehty su 29.10.06 16:34 5.25 17.30 EUR 90.83 EUR (Palermo to scores goal number 3)
Sat 28.10.06 22:50 live! Pilet valmis Sat 28.10.06 22:18 5.00 33.20 EUR 166.00 EUR (Milan to scores goal number 7)
Sat 28.10.06 19:07 live! Pilet valmis Sat 28.10.06 19:02 9.00 10.00 EUR (Half time: New Castle)
Sat 28.10.06 19:06 live! Pilet valmis Sat 28.10.06 18:41 8.00 66.80 EUR (Half time: Charlton)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Perussuomalainen. Entinen kokkari.

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

Keskustelua jatkettu Bonuksia ja tarjouksia bookkereilta-ketkun viestistä.
chang kirjoitti: Sielläkö ei heti tule katot vastaan? Pitääkin ottaa selvää. Siinä mieles kanssas kohtalotoveri, että pelaan myös pelkästään liveä.
Niin ja myös William Hill:lle saat paukuttaa isolla rahalla. Ehti tosin jo kerran motkottaa limitistä. Olin laittanut aiemmin jo ison panoksen ja sitten laitoin samaan tulokseen vielä uuden vedon pienemmällä panoksella, niin joutui pienentämään panosta. Sen jälkeen on kuitenkin hyväksynyt isomman panoksen kuin nuo aiemmat yritykset yhteensä. En sitten tiedä, oliko panoksien summa aiemmin yli limitin että voittosumma ei olisikaan merkitsevä tekijä? Tuossa jälkimmäisessä hyväksytyssä vedossa ei ollut niin paljon panosta, mutta se oli niin isoon kertoimeen että siitä saatava voitto oli suuri.

Lisäksi BET365:lle saat lätkiä ihan kiitettävän isoilla nappuloilla. Muistaakseni joskus betmax-linkki ilmoitti maximinettovoitoksi päälle 4000e, mutta nykyään en ole löytänyt enää mitään betmax:a.

Eräs varsin hyvä paikka on Victor Chandlerin pulju. Panoslimitti ei ole yhtään liian pieni (olen saanut menemään n. 392e kertoimeen 2,875 ja 500e kertoimeen 2,10 josta yläraja ei ole selvillä). Victor Chandleria en ole vielä paljoa testaillut, mutta heidän taktiikka on antaa todella herkullisia kertoimia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin