Tänään on 17.04.2024, 02:42.

Ajatuksia sit-and go peleistä

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Ajatuksia sit-and go peleistä

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Pelaan itse paljon NL sit and go turnauksia. Pokeria olen pelannut 2-3 kertaa viikossa joulukuusta 2005 lähtien. Pelaan itse sekä 5 ja 10 hengen sittareita,max. 10$ buy-in, joten pelaajien taso vaihtelee näissä aika paljon. Oma saldoni on tällä hetkellä pokerinpeluusta vielä vähän miinuksella, mutta trendi ollut viime aikoina nousevaan suuntaan. (en kuitenkaan pelaa isoilla summilla ja tappiot on max. sellaiset mitkä melkein hymyilemällä voi hävitä, peli on ainoastaan harrastus eikä keino ansaita rahaa)

Keräilin tähän joitakin mielestäni tärkeitä peliin vaikuttavia asioita ja niitä virheitä, joita olen itse lyhyen "pokeriurani" aikana kantapään kautta oppinut. Teoriaa esim. pottikertoimia yms. en tähän viitsi sepostaa koska kirjoja on niistä olemassa vaikka kuinka paljon.


* Opettele lukemaan vastustajien peliä!!! Mitä kortteja pöydässä istuvat vastustajasi pelaavat? Kaikki mahdolliset kädet, ns. marginaalikädet vai ainoastaan huippukädet? Millä he limppaavat, millä foldaavat. Ainakin halvoissa sittareissa on huonoja pelaajia jotka maksavat ja katsovat ainaskin flopin millä tahansa kädellä. Tällaisilta kannattaa koettaa lypsää helppoja merkkejä heidän nk. vetokäsillään.

* Tärkeää on myös koettaa selvittää se, minkälaisilla korteilla vastustajat korottavat ennen floppia. Tästä voi olla uskomattoman paljon hyötyä siinä vaiheessa kun floppi katsotaan. Esim. jos huomaat, että joku pelaaja reissaa ennen floppia yli 10:n korteilla, luulet näin tapahtuneen ja maksat reissun vaikkapa A7 suittarilla --> flopissa esim. 7-3-2. Kätesi on todennäköisesti parempi ja vastustaja joutuu "vetämään" korkeilla korteilla päästäkseen paristasi ohi. Monesti tuntuu, että vastustaja ei osaa heittää kahta overcardia pois vaan koettaa vetää väkisin vähintään parin pöydästä. (kokonaan eri asia on sitten se, onko reissun maksaminen A7 suittarilla oikea ratkaisu --> onhan mahdollista sekin, että vastustaja on korottanut esim. pienellä taskuparilla)

* Jos blindit nousevat sittarissa esim. 10 pelatun käden välein, ei alussa tarvitse pitää kiirettä ja panikoida oman stackinsa kasvamisen suhteen (kunhan stacki ei kauheasti haihdukaan). Oikea pelityyli alussa on tiukka, mutta hyvien lähtökorttien sattuessa aggressiivinen. Mielestäni vasta n. 3:lla levelillä blindeissa pitää alkaa peliään löysentämään jos oma stacki ei ole vielä kasvanut. Yleensä tällöin on jo pari pelaajaa pudonnut turnauksesta.

* Jos itselläsi on iso stacki, koeta varastaa blindeja silloin tällöin pikkustackeiltä kun blindit ovat nousseet, esim. levelillä 4-5. (itse en suosi blindien varastamista muuta kuin sellaisilla käsillä, jotka olisivat jollain tapaa pelaamisen arvoisia mahdollisen flopin jälkeen; esim. 5-7 off-suited on huono käsi, mutta 8-9suittari on jo mahdollinen värin ja suoran saamiseen jos floppi nähdään.) Monet elättelevät tällöin toiveita päästä "kitkuttelemalla" rahasijoille ja eivät herkästi maksa korotuksia kuin aivan parhailla korteilla. Blindien varasteluun vaikuttaa tietenkin oma "imago" pöydässä; jos olet tiukka pelaaja ja pelaat ainoastaan hyviä lähtökortteja, blindien varastaminen pari kertaa voi käydä helpostikin. Löysän pelaajan reissu preflopissa maksetaan helpommin kuin tiukan. Isona stackina ollessa kannattaa myös tietyllä tavalla tiukentaa peliä, koska iso kasa chippejä voi riittää helposti rahasijoille pelaamalla ainoastaan hyvät aloituskädet ja odottaa vastustajien tippumista.

* Tilanne, jossa pöydässä n. 6 tai vähemmän pelaajaa. Yleensä flopin jälkeen pelissä mukana max. 3 pelaajaa. Jos olet itse buttonissa/viimeisenä pelivuorossa, checkattuna tulleeseen pottiin lähes aina pieni reissu,(täyttä bluffaamista allekirjoittanut ei harjoita halvoissa sittareissa, semibluffaamista kyllä) jolla voi "haistella" vastustajan tilannetta. Jos vastustaja maksaa, hänellä on varmaankin kohtalainen vetokäsi. Jos itselläsi ei ole mitään, niin vastustajan betsistä fold. Jos vastustaja re-reissaa, hänellä on todennäköisesti erittäin hyvä käsi --> oma peli fold.

* Jos pelattavia kortteja ei meinaa tulla ja blindit nousevat, tee all-in (preflop all-in) hyvissä ajoin, mielestäni viimeistään silloin kun oma stacki on n. 7xBB, parempi vielä jos olisi n. 8-10xBB. Tämä siksi;jos sinulla on pieni stacki, ja tuplaus onnistuu, joudut tekemään all-in:n kohta uudestaan koska blindit ovat isot ja pelaajia vähän ringissä. Teoreettinen tilanne: muut foldanneet, olet itse SB:ssä ja vedät all-in vaikkapa JJ:lla, sinulla stacki 800. BB:ssa iso stacki, n. 3500. Mielestäni yllättävän moni iso stacki katsoo tällaisen all-in lyönnin, ja nimenomaan aivan marginaalikäsillä! En tiedä onko kyse blindin puolustamisesta, tuskin, vaan siitä että koetetaan tuurilla saada lisää chippejä kun itselle jää vielä kuitenkin hyvin chippejä jäljelle vedon epäonnistuttua. Tälläisessä tilanteessahan usein puntit on melkein tasan ennen floppia, poislukien tietysti isot parit, jotka ovat yleensä reilusti edellä. Tarkoitan tällä esimerkillä sitä, että jos pelaajajärjestys on sellainen että all-in:llä pystyy haastamaan ison stackin all-in, se on mielestäni enemmän kokeilemisen arvoinen kuin haastaa all-inniin keskikokoinen tai pieni stacki. Asiaan on kyllä monta eri näkökulmaa : jos haastat pienen stackin all-inniin ja voitat; yksi vastustaja on vähemmän pelissä. Mutta he tuskin maksavat all-in lyöntiä keskinkertaisilla käsillä. Yleensä ottaen sittareissa pitää lähteä all-in heikoimmilla korteilla stackin kuivuessa kuin ns. raha/ringipeleissä, koska paine oman stackin kasvattamiseen on suuri jos aikoo menestyä turnauksessa.

* Ns. bubblessa pelaaminen, eli tilanne kun pelaajia on jäljellä kaikille rahasijoille + 1 rahasijoilta pois jäävä. Tällöin monet varovat pelaamistaan liikaakin toiveissa kitkutella rahasijoille, ja tällöin aggressiivinen pelaaja on varmaankin vahvoilla esim. blindien varastelussa. Itse kuulun vielä aloittelijana joukkoon, joka varoo liikaa tässä vaiheessa pelaamista. Toivottavasti rohkeus paranee kokemuksen karttuessa.

* Loppuvaiheen pelaaminen ja heads-up. Olen itsekin melko huono heads-up pelaaja, mutta perusperiaate jota noudatan on se, että kaikki parit jotka saa pöydästä ovat pelattavia käsiä. Tavallaan heads-upissa pelatessa voi ajatella niin, että sulkee pöydän korkeimman kortin pois kokonaan. (esim. kädessä J-8, floppi 10-8-6 --> käsi on vahva heads-upissa) Mielestäni heads-upissa pitää koettaa nähdä floppi halvalla ja toivoa flopissa kortin sattuvan! Tietenkään aivan roskakäsillä ei flopin näkemisestä kannata maksaa, mutta jos liikaa luopuu blindeistaan niin stacki kuivuu, ja vieläpä nopeasti. Jos sittareita enemmän pelaa, heads-uppia kannattaa harjoitella erikseen kahden pelaajan pöydissä/sittareissa. Siitä on paljon hyötyä turnauksen loppuvaiheessa, kun alkaa ymmärtämään että ns. huonokin käsi voi olla hyvä yhtä pelaajaa vastaan. Oma heads-up peli parani selvästi ja sittarivoittoja alkoi tulla niiden 2. ja 3.sijojen lisäksi kun treenasin erikseen heads-uppia.

Kaikenlainen kritiikki ja kommentti on sallittua, jopa suotavaa, koska aika aloittelija tässä ollaan ja toiveisssa oppia koko ajan lisää. Olen itse lukenut suomenkielistä pokerin käsikirjaa ja sitten ostin Harringtonin vol.1:sen, josta on kyllä oppinut paljon uutta näkökulmaa turnauspelaamiseen ja se on näkynyt kyllä tuloksissakin, ainakin lyhyellä aikajaksolla. (eihän turnauspelin ja rahapelien ero aivan hirveä ole, mutta tuon Harringtonin kirjan lukeminen on kyllä kääntänyt myösrahapelien kassankin nousuun, vaikkei kirja siihen ole tehtykään)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


jl
Jäsen
Viestit: 52
Liittynyt: 14.02.2004, 16:30
Pisteitä: 0

Re: Ajatuksia sit-and go peleistä

Viesti Kirjoittaja jl »

Wille_78 kirjoitti: * Loppuvaiheen pelaaminen ja heads-up. Olen itsekin melko huono heads-up pelaaja, mutta perusperiaate jota noudatan on se, että kaikki parit jotka saa pöydästä ovat pelattavia käsiä. Tavallaan heads-upissa pelatessa voi ajatella niin, että sulkee pöydän korkeimman kortin pois kokonaan. (esim. kädessä J-8, floppi 10-8-6 --> käsi on vahva heads-upissa) Mielestäni heads-upissa pitää koettaa nähdä floppi halvalla ja toivoa flopissa kortin sattuvan! Tietenkään aivan roskakäsillä ei flopin näkemisestä kannata maksaa, mutta jos liikaa luopuu blindeistaan niin stacki kuivuu, ja vieläpä nopeasti. Jos sittareita enemmän pelaa, heads-uppia kannattaa harjoitella erikseen kahden pelaajan pöydissä/sittareissa. Siitä on paljon hyötyä turnauksen loppuvaiheessa, kun alkaa ymmärtämään että ns. huonokin käsi voi olla hyvä yhtä pelaajaa vastaan. Oma heads-up peli parani selvästi ja sittarivoittoja alkoi tulla niiden 2. ja 3.sijojen lisäksi kun treenasin erikseen heads-uppia.
Heads-up on varmasti monille muillekin hieman vieras tilanne pienissä sittareissa. Varmin tapahan tuossa tilanteessa hävitä on tosiaan luovuttaminen liian usein. Vastustajasi saattaa olla todella huono heads-up pelaaja, joten seuraavanlaista taktiikka voi kokeilla. Pelaa hetken aikaa heads-up tilanteen alkamisen jälkeen kohtuu tiukkaa peliä: foldaa/maksa huonoimmat SB - kätesi ja pelaa BB:kin rauhallisesti. Jos toisella pelaajalla ei ole juuri heads-up kokemusta hän saattaa hyvinkin seurata esimerkkiäsi. Lisäksi vastustajalle muodostuu mielikuva siitä, että pelaat vain tasokkaimmat kätesi. Tästä eteenpäin vaihdatkin aggressiivisemmalle linjalle ja korottelet lähes millä tahansa korteilla. Hyvällä tuurilla varastat melkoisen määrän blindeja ennenkuin vastustajasi tajuaa minkälaisilla käsillä todellisuudessa pelaat. Tämä toimii tietenkin paremmin, jos et joudu näyttämään huonompia käsiäsi.

Jos huomaat vastustajasi olevan aggressiivinen heads-up pelaaja, voit suosiolla unohtaa äskeisen ja pelata yhtä lailla alusta asti aggressiivisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


massimo82
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 27.09.2005, 10:18
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Porvoo

Re: Ajatuksia sit-and go peleistä

Viesti Kirjoittaja massimo82 »

[quote="Wille_78"]Jos blindit nousevat sittarissa esim. 10 pelatun käden välein, ei alussa tarvitse pitää kiirettä ja panikoida oman stackinsa kasvamisen suhteen (kunhan stacki ei kauheasti haihdukaan). Oikea pelityyli alussa on tiukka, mutta hyvien lähtökorttien sattuessa aggressiivinen. Mielestäni vasta n. 3:lla levelillä blindeissa pitää alkaa peliään löysentämään jos oma stacki ei ole vielä kasvanut. Yleensä tällöin on jo pari pelaajaa pudonnut turnauksesta.[/quote]

Hyvää tekstiä sinulla. Tästä olen hieman eri mieltä. Itse pelaan sittareissa usein huonommillakin käsillä alussa, jos pääsen mukaan 1 tai 2*BB, ei missään nimessä suuremmalla. Tämä edellyttää flopin osumista, jos ei osu, kippaan heti ensimmäisestä korotuksesta. Flopin pitää myös osua kunnolla, koska mukana on yleensä kuitenkin joku, jolla on jotain väliltä A-T kädessä.

Eli tarkoituksena tässä pelissä on päästä halvalla mukaan, saada flopista johto ja päästä niillä loppuun asti (heikot kortit flopissa hämäävät). Alussa sittareissa kuitenkin yleensä istuu näitä erittäin aggressiivisia pelaajia, jotka korottavat, tai lähtevät mukaan isoilla korteilla, vaikka floppi ei osukaan.

Kun blindit nousee, en tätä löysää peliä pelaa. En tosin kokoajan tätä tee ja pitäisi ehtiä nähdä pari kierrosta ja saada jotain tietoa näistä muista pelaajista esim. nämä mainitsemasi toisten pelaajien kädet, joilla he lähtevät mukaan. Eli teen juuri toisinpäin, alussa löysää, sitten tiukemmin, tietenkin pitää pelata tilanteen mukaan, mutta itse tällä tyylillä olen saanut parhaimmat tulokset. Helpompi pelata blindien noustessa, kun oma stacki on jo kasvanut. Vaarana tässä on, että rahaa menee alussa, kun floppi ei sitten millään osukaan, tai vihu vetääkin vielä paremman käden.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Huominen on aina tulevaisuutta-Matti Nykänen-

Minikommentit


Indigo
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 24.01.2004, 14:24
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Indigo »

Onko sulla tolla strategialla massimo ollut myöhemmin vaikeuksia varastaa blindeja? Toi alun löysä tyyli voi olla ihan hyvä, jos merkkejä on alussa vähän enemmän kuin Pacificin 800. Siellä merkit hupenee tolla tyylillä liian nopeasti. Olen pelannut 10$ sittareita ja niissä pelin mennessä shortiksi (6 ja sitä vähemmän) porukka alkaa tiukentamaan ja olen siinä vaiheessa alkanut poimimaan blindeja aika menestyksekkäästi.
Tietysti jos stacki on siihen mennessä ehtinyt kutistua pieneksi, niin aika vaikeaa sekin voi olla.

Eli mitä vähemmän pelaajia, sitä huonommin vastustajat pelaavat.
Tällä tasolla vielä useat pelaajat luulevat, että olet tiukka pelaaja, jos alussa niin olet pelannut. Mitä ylemmäs mennään, niin sitä enemmän löytyy pelaajia, jotka tietävät, että pelin mennessä shortiksi laitat vaan isompaa vaihdetta...

Yleensä suht tiukkaakin pelaamalla kuitenkin merkkejä ehtii vähän keräämään, koska tällä tasolla löytyy paljon topparin/overparin ylipelaamista ja merkit saa silloin keskelle aika herkästi, jolloin oma tptk voi hyvinkin riittää..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


massimo82
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 27.09.2005, 10:18
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja massimo82 »

Indigo kirjoitti:Onko sulla tolla strategialla massimo ollut myöhemmin vaikeuksia varastaa blindeja? Toi alun löysä tyyli voi olla ihan hyvä, jos merkkejä on alussa vähän enemmän kuin Pacificin 800. Siellä merkit hupenee tolla tyylillä liian nopeasti. Olen pelannut 10$ sittareita ja niissä pelin mennessä shortiksi (6 ja sitä vähemmän) porukka alkaa tiukentamaan ja olen siinä vaiheessa alkanut poimimaan blindeja aika menestyksekkäästi.
Tietysti jos stacki on siihen mennessä ehtinyt kutistua pieneksi, niin aika vaikeaa sekin voi olla.

Eli mitä vähemmän pelaajia, sitä huonommin vastustajat pelaavat.
Tällä tasolla vielä useat pelaajat luulevat, että olet tiukka pelaaja, jos alussa niin olet pelannut. Mitä ylemmäs mennään, niin sitä enemmän löytyy pelaajia, jotka tietävät, että pelin mennessä shortiksi laitat vaan isompaa vaihdetta...

Yleensä suht tiukkaakin pelaamalla kuitenkin merkkejä ehtii vähän keräämään, koska tällä tasolla löytyy paljon topparin/overparin ylipelaamista ja merkit saa silloin keskelle aika herkästi, jolloin oma tptk voi hyvinkin riittää..
Itse olen aika pitkälti pelannut sittareita joissa on alkumerkit 1000. Korjataan sen verran, että en pelaa mitään aivan löysää peliä ja lähde mukaan joka kierroksella, vaan kippailen huonoilla korteilla. Pointtina minulla oli, että pelaan löysempää peliä alussa, jos vaan mahdollista päästä mukaan halvalla.

Peliä taas uudelleen tiukentamalla, saa vaikutusta vastustajiin jolloin he eivät oikein enää tiedä omasta tyylistäni. Pelaan kanssa yleensä 5-10 euron sittareita. Blindien varastelu on vähän vaikea homma, 7-5 pelaajaa jäljellä ja pre-flop korotuksissa lähtee yleensä kuitenkin joku mukaan (tarkoitan tässä, että ihan sama millä tyylillä olen pelannut, tiukkaa tai löysää). Blindien varastelu on huomattavasti helpompaa, kun on enää neljä pelaajaa jäljellä, kaikki kuitenkin tavoittelevat rahasijaa, eikä kukaan halua tässä vaiheessa tippua, riskejä vältetään paljon.

Itsekin haen vielä optimaalista sittari strategiaa. Riippuu todella paljon millaiset pelaajat ovat pöytään sattuneet. Välillä peli on kulkenut löysällä pelillä, välillä tiukalla. Olen myös voittanut välillä todella aggressiivisella tyylillä, jossa pyrin dominoinmaan jatkuvasti pöydän tapahtumia, tähänhän tosin tulisikin mielestäni aina pyrkiä.

Sittarit tuntuvat itselle paljon helpommalta, kuin tavalliset pöytäpelit. Odotan sitä hetkeä, että pystyisin pelaamaan tavallista NL:ää samalla rennolla tyylillä, millä turnauksissa sitä pystyy pelaamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Huominen on aina tulevaisuutta-Matti Nykänen-

Minikommentit


peke
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 01.03.2003, 13:36

Tuotto: +6.58 yks.

Palautus%: 101.03%

Panosten ka: 6.82 yks.

Vetoja: 94

Pisteitä: 44

Viesti Kirjoittaja peke »

Jatkan tähän ketjuun hieman saittivalinnasta:

Mitkä saitit olisivat parhaita juuri sit ang go -turnausten pelaamiseen? Lähinnä blindirakennetta ja hyvää rakebackia kriteereinä käyttäen. Esim. Primalla kun blindit nousee aina 10 käden välein, niin peli menee turhan äkkiä allin-fold-moodiin. Mielellään tietysti ETA-alueen saitti, jossa rakebackia maksetaan sittareiden talolle menevästä osuudesta...

Kiitokset jos joku osaa auttaa..!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

peke kirjoitti:Jatkan tähän ketjuun hieman saittivalinnasta:

Mitkä saitit olisivat parhaita juuri sit ang go -turnausten pelaamiseen? Lähinnä blindirakennetta ja hyvää rakebackia kriteereinä käyttäen. Esim. Primalla kun blindit nousee aina 10 käden välein, niin peli menee turhan äkkiä allin-fold-moodiin. Mielellään tietysti ETA-alueen saitti, jossa rakebackia maksetaan sittareiden talolle menevästä osuudesta...

Kiitokset jos joku osaa auttaa..!
En ole itse montaa kokeillut, mutta PokerStars tuntui parhaalta. Huonoa tietysti ettei ole euroopassa... Mutta, tuolla on alkustäkki 1500, blindit nousee hitaasti verrattuna muuhun ja sittarit käynnistyy nopeasti.

Rakebackissa en osaa auttaa kun olen sen verran harrastelija että minun peleillä siitä ei juurikaan hyödy...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


kile_91
Jäsen
Viestit: 74
Liittynyt: 12.08.2005, 11:21
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kile_91 »

5% on mielestäni aika paljon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja Berrie »

peke kirjoitti:Mitkä saitit olisivat parhaita juuri sit ang go -turnausten pelaamiseen? Lähinnä blindirakennetta ja hyvää rakebackia kriteereinä käyttäen. Esim. Primalla kun blindit nousee aina 10 käden välein, niin peli menee turhan äkkiä allin-fold-moodiin. Mielellään tietysti ETA-alueen saitti, jossa rakebackia maksetaan sittareiden talolle menevästä osuudesta...
Starsillehan sitä rb:a ei saa, joten itse ajattelin pelailla stt:t Bossilla. Blindit menee mun mielestä samalla tavalla kuin Starsilla ja alkustackit on molemmissa sen 1500 eli verrattuna Priman tonniin ja tökeröön struktuuriin, on noi paikat paljon parempia.

Toki Primalle saa paremmat diilit (vrt. Boss max 35 %, Stars 0 %), mutta tulos on varmasti parempi noissa toisissa. Millaisia sittareita tarjoaa Crypto ja Tain-verkot?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


glassblizzard
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 08.03.2005, 11:57
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja glassblizzard »

Ongamen verkossa on myös hyvät sittarit. 1500 alkustack ja blindit nousee 8min välein maltillisesti. Yhden sit & gon voittajan selvittämiseeen menee yleensä vajaa tunti. Ongame-verkkoon kuuluvista saiteista ainakin Eurobetille saa rakebackin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


peke
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 01.03.2003, 13:36

Tuotto: +6.58 yks.

Palautus%: 101.03%

Panosten ka: 6.82 yks.

Vetoja: 94

Pisteitä: 44

Viesti Kirjoittaja peke »

Kiitokset vastanneille.

Boss Mediaan pitänee sitten siirtyä sittareita pelaamaan. PokerHeaven näyttäisi sikäli hyvältä, että se on rekisteröity ETA-alueelle, ja rahansiirto näyttäisi onnistuvan Netellerin lisäksi myös pankkisiirolla, mikäli oikein ymmärsin. Rakebackia ei minun peleillä varmasti irtoa kuin tuo yleisesti tarjottu 30%, mutta pitänee tyytyä siihen. Pistin mailia Paul Sandellsille, että minkälaista rakebackia sen kautta saa, sieltä ainakin saisi 400$ aloitusbonarin normaalin 200$ sijaan.

Jos on tiedossa muita Bossin verkossa olevia skinejä väh. yhtä hyvillä eduilla, niin kertokaa ihmeessä. Tai muistakin verkoista toki käy, jos vaan sittareiden rakenne on kohdallaan. Omaan silmään ei sattunut, kun noita rakebacksivuja lähinnä silmäilin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

[/quote]
Toki Primalle saa paremmat diilit (vrt. Boss max 35 %, Stars 0 %), mutta tulos on varmasti parempi noissa toisissa. Millaisia sittareita tarjoaa Crypto ja Tain-verkot?[/quote]

Käsittääkseni Betsafe on TAIn verkossa? Olen siellä aika paljon pikkusittareita tahkonnut; pelit käynnistyy iltaisin suht. nopeasti ja ainakin pienissä sittareissa joka pöytään mahtuu muutama paisti, mutta myös sitten asiansa osaavia. Sinänsä en itse pidä niin paljon kuten esim. starsilla, kun betsafella oli monesti samat pelaajat illasta toiseen sittareissa, ts. saahan niistä itse readeja mutta ne saa myös minusta... :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Koetetaas viritellä tänne taas keskustelua...

Nyt on viime aikoina pelit siirtyneet taas sittareihin rahapeleistä takaisin. Luin oman alkuperäisen kirjoituksen ja oma strategia on jonkin verran muuttunut. Pelaan siis itse edelleen alle 10$ buy-in sittareita, rahasijoille olen päässyt about 40% peleistä, 1. sijoja mielestäni liian vähän.

* All-in pusku kun stacki kuivuu --> vähän seurasta riippuen, ja siitä, paljonko on muita pelaajia jäljellä, olen odotellut hyviä kortteja puskuun siihen asti kun oma stack n. 5-7xBB. Useasti vaikka tuntuu että on pieni stacki, niin jotkut keskikokoiset stackit saattavat pudottaa näissä pienissä sittareissa toisiaan vaikka itsellä olisi bubblessa enää vähän lastuja jäljellä. Ts. oma strategia on tässä ehkä vähän muuttunut siihen suuntaan että jos kortti ei ole sattunut turnauksen alussa niin on elätetty toiveita rahasijoille "liukumisesta" ja rahasijoille päästyä kovalla riskillä nousta ylemmäs ja ylemmäs...

* Blindien varastelu. Etenkin starstin 5$ sittareissa blindien varastelu ei meinaa toimia vaikka pelaa alkua tiukkaa ja aggressiivista. Yksi kerta saattaa onnistua levelillä 3 tai 4, mutta jos koetat uudestaan vaikkapa keskipositiosta, kun kaikki foldanneet, tulee kooleja yllättävän helposti, vai onko tämä vain minun harhaluuloa. Blindeja olen koettanut varastaa about 3-5xBB korotuksella silloin kun kaikki itselle asti foldanneet, ja olen koettanut tehdä sen ns. näkymättömästi eli ei buttonista. Jos joku koolii takaa niin flopilta pieni betsi, jos vastustaja foldaisi... oliskohan tässä itsellä parantamisen varaa, luultavasti... :roll:

Kuitenkin, oma strategia muuttunut paljolti tiukaksi pelaajaksi, heads-up peli on parantunut mutta liian usein jään kolmanneksi tai neljänneksi, viimeisillä rahasijoille (pelaan 10 ja 20 hengen sittareita). Oma ajatus on vieläkin se, että rahasijoja peräkkäin, vaikkakin pieniä on parempi kuin se että koettaa riskillä pelata aina sittarin voitosta.

Pitää parantaa omaa kirjanpitoa ja koettaa jatkossa parantaa, kommentit tervetulleita. :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu