Tänään on 28.03.2024, 11:19.

Bundesliga 22.9.06

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Mako77
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 26.10.2005, 15:33
Pisteitä: 0

Bundesliga 22.9.06

Viesti Kirjoittaja Mako77 »

Monchengladbach-Dortmund 3,0 Paf

Itse saan Dortmundin niukaksi suosikiksi (36%) mutta vähemmälle jäänyt tämä saksan futis. Paremmin tietävät kommentoikaa :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

:wink: Ihan ei riitä omalla 32% arviolla. Dortmundia puoltaa parempi materiaali ja hyvä vire, sekä pieni paikallispelin henki. Tosin Borussioiden M'gladbachin ja Dortmundin välillä vallitsee mun käsityksen mukaan enemmän ystävyysmeininki kuin esim. Schalken ja Bochumin kanssa, jotka ovat Dortmund-näkökulmasta pahimpia vihollisia.

M'gladbach on mulla kuitenkin kotisuosikki, etenkin kun todella tärkeä keskikenttämies Peer Kluge palaa kokoonpanoon Dortmundia vastaan. Kluge oli viime kaudella ehdoton avainpelaaja, eikä Argentiinasta hankittu piilokärki Federico Insua ole pystynyt paikkaamaan häntä kun hän tykkää hieroa palloa enemmän kärkien takana kuin tapella keskikentän keskustassa irtopalloista. Dortmundilta sivussa edelleen todella tärkeä puolustava keskikenttämies Sebastian Kehl, jota tosin Brasiliasta hankittu Tinga on paikannut kelvollisesti. Lisäksi uutena miehenä sivussa on hyökkääjä Nelson Valdez, jonka puuttuminen on pieni miinus kun korvaaja Ebi Smolarekin ruuti on ollut todella märkää viime kauteen verrattuna, eikä uusi 4-4-2 pelityyli sovi selvästi hänelle niin hyvin kuin vanha 4-3-3.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mako77
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 26.10.2005, 15:33
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Mako77 »

Kiitokset, :)
Pienellä kerkesin laittaa mutta jätettään lisäsatsaukset hamaan tulevaisuuteen :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JakkeK
Jäsen
Viestit: 439
Liittynyt: 08.08.2004, 16:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja JakkeK »

Itse vedän isolla panoksella Mönchengladbachia moneylineen 1.80-ylikertoimilla ja vähän paremmilla, kotietu on iso, itse naureskelen näille englanninkielisten sivujen "local derby"-väitteille, sillä kyllä tämä on yhtä kaukana paikallispelistä kuin HIFK-Tappara. Vireisiin en paljon perusta, Dortmund toki vähän parempi jengi mutta kevyesti > 40% kotijoukkue. Loukkaantumisiinkaan en juuri perusta yhtään mutta kyllähän Dortmundilta myös puuttuu liuta ukkoja, hyviäkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Monkey
Jäsen
Viestit: 301
Liittynyt: 21.06.2006, 08:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Monkey »

Bayern Munchen-Aachen -1,75 2,18 pinnacle 51%

Aachenilla hyviä tuloksia alkukierroksilta, mutta perusluokkaero on aivan valtava+Bayern munchen on varmasti syttynyt peliin nöyryyttävän Bielefeld tappion takia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

Itse en lue näitä englanninkielisiä sivuja joten en tiedä mitä siellä puhutaan, mun näkemys pienestä paikallispelin hengestä perustuu omaan kokemukseen. Näin viime kaudella Dortmundissa vastaavan pelin ja mukavasti paikallisjunalla painoin M'gladbach-fanien kanssa takaisin majapaikalle pelin jälkeen ja opin joukkueiden välisestä suhteesta. Se on ainakin varmaa että katsomosta löytyy hyvien ja nopeiden kulkuyhteyksien takia perus keltamustan faniryhmän lisäksi normaalia enemmän vierasjoukkueen kannattajia, vrt. esim. M'gladbach-Hannover tai M'gladbach-Bremen. Mutta pikku hiljaa aletaan jo menemään siihen mistä kotietu muodostuu, mistä jokaisella on varmasti oma näkemyksensä. M'gladbach on munkin papereissa normaalia kotiriippuvaisempi joukkue, mutta mulla joukkueiden välinen tasoero on todennäköisesti Jakkea suurempi.

Omat oravannahat sijoitan mielummin Mankin tarjoamaan Bayern Müncheniin, oma arvio jopa 55%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Portillo
Jäsen
Viestit: 565
Liittynyt: 23.07.2003, 19:21

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: 100.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 82
Paikkakunta: Helsingin mlk

Viesti Kirjoittaja Portillo »

M'gladbachin kertoimet nousseet riittävästi, ml 1,915 @ Pointbet, 55% arviolla 3/10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin