Tänään on 16.04.2024, 23:32.

NHL 29.11

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
gerber
Jäsen
Viestit: 26
Liittynyt: 17.07.2004, 14:59
Pisteitä: 0

NHL 29.11

Viesti Kirjoittaja gerber »

Maistuuko Chicago valmentajanvaihdon jälkeen?
"uusi" valmentaja toki vanha (8 vuotta) assistantti ja Havlat ilmeisesti ei vielä tee Come-backia tässä matsissa.

Itsellä ml-rajana 2.50

Saldo Dallasia vastaan melkoisen karmaiseva;

five-year winless skid against Dallas would help. The Blackhawks (7-12-2) have 13 losses and two ties in 15 games against the Stars (16-7-0) since March 2002.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TT
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 22.08.2003, 15:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo :-(

Viesti Kirjoittaja TT »

Konearvioilla edelleen, ei siis valmentajan vaikutuksia huomioitu

Pelit Pinnaclelle

Nashville -.5 60 min, kerroin 2.08 oma raja 2

Dallas -.5 60 min, kerroin 1.91 oma raja 1.8

O/U-vedot Ja+Rl mukana

Philadelphia - Nashville Alle 6, kerroin 2.09 oma raja 2.01

Chicago - Dallas Yli 5, kerroin 1.87 oma raja 1.75

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JakkeK
Jäsen
Viestit: 439
Liittynyt: 08.08.2004, 16:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja JakkeK »

Keskinäisillä ei ole tuossa CHI-DAL ottelussa merkitystä. Saldon kuuluukin olla Dallas-myönteinen, onhan se ollut viime kausina koko ajan selvästi Chicagoa parempi. Otoskoko on pieni ja tuloksissa paljon hajontaa. Itse pelasin ainakin pienellä Chicago ML ja isolla Chicago +1.5.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

<table border="1"><tr><th colspan=" 5">Keskiviikko 29.11.2006</th></tr><tr><td>Chicago</td><td>Dallas</td><td>27</td><td>23</td><td>50</td></tr><tr><td>Minnesota </td><td>San Jose </td><td>39</td><td>23</td><td>38</td></tr><tr><td>Philadelphia </td><td>Nashville </td><td>31</td><td>22</td><td>47</td></tr></table>
<table border="1"><tr><th colspan=" 4">Pinnacle / OT Included:</th></tr><tr><td>PHI - NSH</td><td>u6</td><td>2,06</td><td>51%</td></tr></table>
Huono pelipäivä minusta. Pitää illalla tsekata vielä team totalit, jos niistä löytyis jotain..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Re: NHL 29.11

Viesti Kirjoittaja Mungo »

gerber kirjoitti:Maistuuko Chicago valmentajanvaihdon jälkeen?
"uusi" valmentaja toki vanha (8 vuotta) assistantti ja Havlat ilmeisesti ei vielä tee Come-backia tässä matsissa.
Mulla prosentit Chicago Dallas 33 23 44. Valmentajan vaihtaminen kokonaan toiseen pätevään kaveriin organisaation ulkopuolelta olisi jo tasabuukki. Nyt ei onneksi ole - kalliiksi tulee tämäkin, jos pelaajat eivät koe minkään muuttuneen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kero
Jäsen
Viestit: 316
Liittynyt: 24.01.2004, 18:38

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Kero »

<table border="1"><tr><td bgcolor="#C0C0C0"><b>29.11.2006</b></td><td colspan="5" bgcolor="#C0C0C0"><b>NHL (Pinnacle)</b></td><td colspan="4" bgcolor="#C0C0C0"><b>U / O (ja + rl)</b></td><td colspan="4" bgcolor="#C0C0C0"><b>ML (ja + rl)</b></td><td colspan="4" bgcolor="#C0C0C0"><b>HC (ja + rl)</b></td></tr><tr><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Pinnacle (klo. 19:05)</b></td><td colspan="3" bgcolor="#CCFFFF"><b>tn %</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>U/O</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Koti</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>Kertoimet</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>tn %</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>Kertoimet</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>tn %</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>Kertoimet</b></td><td colspan="2" bgcolor="#CCFFFF"><b>tn %</b></td></tr><tr><td bgcolor="#C0C0C0"><b>Ottelu</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>1</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>X</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>2</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>Raja</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>Tas.</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>U</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>O</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>U</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>O</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>1</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>2</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>1</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>2</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>1</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>2</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>1</b></td><td bgcolor="#C0C0C0"><b>2</b></td></tr><tr><td>Philadelphia-Nashville</td><td bgcolor="#CCFFFF">32</td><td bgcolor="#CCFFFF">23</td><td bgcolor="#CCFFFF">45</td><td>6</td><td>1,5</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,090</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,840</td><td>49</td><td>51</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,400</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,667</td><td>42</td><td>58</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,476</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,900</td><td>68</td><td>32</td></tr><tr><td>Minnesota-San Jose</td><td bgcolor="#CCFFFF">39</td><td bgcolor="#CCFFFF">24</td><td bgcolor="#CCFFFF">37</td><td>5,5</td><td>1,5</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,806</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,140</td><td>54</td><td>46</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,943</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,962</td><td>51</td><td>49</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,364</td><td bgcolor="#CCFFFF">3,550</td><td>76</td><td>24</td></tr><tr><td>Chicago-Dallas</td><td bgcolor="#CCFFFF">29</td><td bgcolor="#CCFFFF">23</td><td bgcolor="#CCFFFF">48</td><td>5</td><td>1,5</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,000</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,909</td><td>45</td><td>55</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,780</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,532</td><td>38</td><td>62</td><td bgcolor="#CCFFFF">1,565</td><td bgcolor="#CCFFFF">2,670</td><td>66</td><td>34</td></tr></table>
<table border="1"><tr><td colspan="7" bgcolor="#C0C0C0"><b>Pelit (Pinnacle NHL OT Included)</b></td></tr><tr><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Ottelu</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Firma</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Peli</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Kerroin</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>tn %</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>oa.</b></td><td bgcolor="#CCFFFF"><b>Panos</b></td></tr><tr><td>Chicago-Dallas</td><td>Pin</td><td>O 5</td><td>1,909</td><td>55</td><td>1,05</td><td>1,0 %</td></tr><tr><td>Chicago-Dallas</td><td>Pin</td><td>ML 1</td><td>2,780</td><td>38</td><td>1,06</td><td>0,5 %</td></tr></table>

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

<B>29-11-2006: Vihjatut kertoimet voimassa n. klo 22:35</B><table border="1"><tr align="center\"><th> Philadelphia Flyers - Nashville Predators </th><th> 1X2</th><th> 31 22 47 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 44 56 </th></tr></tr><tr align="center\"><td align="left\">U6.5</td><td align="right\">1.750</td><td>PAF</td><td align="right\">61.9%</td><td>60min.</td></tr><tr align="center\"><th> Minnesota Wild - San Jose Sharks </th><th> 1X2</th><th> 39 24 37 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 63 37 </th></tr></tr><tr align="center\"><td align="left\">Minnesota Wild +1.5</td><td align="right\">1.350</td><td>Nordicbet</td><td align="right\">76.7%</td><td>60min.</td></tr></tr><tr align="center\"><td align="left\">U5.5</td><td align="right\">1.800</td><td>Expekt</td><td align="right\">63.0%</td><td>60min.</td></tr><tr align="center\"><th> Chicago Blackhawks - Dallas Stars </th><th> 1X2</th><th> 28 23 49 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 62 38 </th></tr></tr><tr align="center\"><td align="left\">Chicago Blackhawks +1.5</td><td align="right\">1.580</td><td>Mansion</td><td align="right\">66.1%</td><td>Ja. + rl.</td></tr></tr><tr align="center\"><td align="left\">U5.5</td><td align="right\">1.750</td><td>BET24</td><td align="right\">61.7%</td><td>60min.</td></tr></table>

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Oikeastaan voisi jättää kierroksen väliin, mutta onhan se kieltämättä kiva aamulla herätä ja hahmottaa unenpöppörässä sivua 235. Kuuluu aamuun kuten kahvi, sanomalehti ja hiuslakka :lol:

CHI - DAL, ehkä typerää mennä tässä tuota uutta koutsia vastaan, mutta sehän sopiikin sitten mulle. Dallasilla alla tappio Detroitille. En tiedä, mutta mieleen tulee että Dallasilla on nyt asenne päällä. Ja niillä on myös ns. potentiaalia. Paha yhdistelmä. Ottaisko ne ensin turpaan Detroitilta ja perään vielä "joltain" Chicagolta. Muuten voisivat kai vähän lepsuillakkin.
Ehkä olen väärässä ja intouduin itse fiilistelemään olemattomia. Jos näin niin sitten rahat on huomenna "olemattomissa". Kakkonen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Sputnik kirjoitti: CHI - DAL, ehkä typerää mennä tässä tuota uutta koutsia vastaan, mutta sehän sopiikin sitten mulle. Dallasilla alla tappio Detroitille. En tiedä, mutta mieleen tulee että Dallasilla on nyt asenne päällä. Ja niillä on myös ns. potentiaalia. Paha yhdistelmä. Ottaisko ne ensin turpaan Detroitilta ja perään vielä "joltain" Chicagolta. Muuten voisivat kai vähän lepsuillakkin.
Ehkä olen väärässä ja intouduin itse fiilistelemään olemattomia. Jos näin niin sitten rahat on huomenna "olemattomissa". Kakkonen.
Ei tuo välttämättä huono idea ole. Itse en lainkaan lämpene Chicagon pelaamiselle ja suoraan sanoen v***ti pstää kasa rahaa tuon luuserijengin puolesta. Jälkikäteen kävin sentään raapaisemassa siitä osan "takaisin" Chicagon poissaolijoita vielä pohdittuani. Toisaalta taas tiedän sen, että kotipeli & uusi koutsi on vaarallinen yhdistelmä vastustajalle ja historiallisessa mielessä hyvinkin tuottava. Kerran aiemmin v***ti pistää valmentajaa vaihtaneen todellisen rupun ensimmäiseen peliin (joka oli vielä vieraissa kovaa joukkuetta vastaan) isommalti rahaa, mutta niin vain tulos oli 0-2 järkyttävälle altavastaajalle. Joten luovutaan rahoista nytkin, vielä on toivoa. En juuri usko osumaan, mutta voitolle jään siinä pitkässä juoksussa kyllä kun vastaava tilanne tulee eteen.

Peli ei kuitenkaan ole koskaan selvä ennen kuin se on ohi. Chicagolla on varmasti mahdollisuutensa ja tällaiset pelit ratkeavat usein mentaalisella tasolla. Selvä altavastaaja isoilla kokoonpano-ongelmilla lyö motivoituneena jättisuosikin kerrointaan yleisemmin. Ei tarvi kuin katsoa esimerkit illan futiksesta, jossa Fulham kyykytti Arsun ja Parma Lensin. NHL:ssä tämä on vieläkin todennäköisempää. Silti suosikkihan Dallas on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharpdressedman
Jäsen
Viestit: 91
Liittynyt: 16.06.2005, 20:40
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Mombasa

Viesti Kirjoittaja sharpdressedman »

Mungo kirjoitti:
Ei tuo välttämättä huono idea ole. Itse en lainkaan lämpene Chicagon pelaamiselle ja suoraan sanoen v***ti pstää kasa rahaa tuon luuserijengin puolesta. En juuri usko osumaan, mutta voitolle jään siinä pitkässä juoksussa kyllä kun vastaava tilanne tulee eteen.

Hyvin kirjoitettu. Itse otin myös Chicagoa luottaen juuri tuohon perinteiseen kaavaan eli uuden valmentajan mukanaan tuomaan boostiin nimenomaan ekassa pelissä, joka pelataan nimenomaan kotihallissa. Nuo tilastot ovat kyllä aika murhaavat sen seikan puolesta, että sitä kannattaa ainakin yrittää.

Toisena täkynä otin Nashvillea tuossa yön tv-matsissa. Preds päässyt sellaiseen iskuun, että Phillysta ei taida sittenkään sen pysäyttäjäksi olla. Yli 2:n kertoimia suorasta vierasvoitosta maailmalta sai, toteutuu noin 50%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä... :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Yliveto
Jäsen
Viestit: 229
Liittynyt: 12.06.2006, 00:33
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Yliveto »

Sputnik kirjoitti:En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. jne. :lol:
No aina ei voi voittaa, mutta en kyllä itse koskaan lähtisi pelaamaan valmentajansa juuri vaihtanutta joukkuetta vastaan.

Omat pelit taaskin meni suunnitelmien mukaan, joten jälleen tili kiittää mukavasta voittopotista. :)

Jos joku vielä ei usko, että NHL:stä on lotto kaukana, niin seuratkaapa nimimerkki poweria. Eipä tule ennen pelejä montaakaan kertaa oltua hänen valinnoistaan eri mieltä. Itse en kyllä jaksaisi joka päivä noin kattavia pelianalyysejä tänne laittaa ja eipä oikein tarvitsekkaan. Nashvillen voitto tuosta uupuu, mutta muuten homma on todella hyvin hanskassa.
power kirjoitti:<B>29-11-2006: Vihjatut kertoimet voimassa n. klo 22:35</B><table border="1"><tr align="center"><th> Philadelphia Flyers - Nashville Predators </th><th> 1X2</th><th> 31 22 47 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 44 56 </th></tr></tr><tr align="center"><td align="left">U6.5</td><td align="right">1.750</td><td>PAF</td><td align="right">61.9%</td><td>60min.</td></tr><tr align="center"><th> Minnesota Wild - San Jose Sharks </th><th> 1X2</th><th> 39 24 37 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 63 37 </th></tr></tr><tr align="center"><td align="left">Minnesota Wild +1.5</td><td align="right">1.350</td><td>Nordicbet</td><td align="right">76.7%</td><td>60min.</td></tr></tr><tr align="center"><td align="left">U5.5</td><td align="right">1.800</td><td>Expekt</td><td align="right">63.0%</td><td>60min.</td></tr><tr align="center"><th> Chicago Blackhawks - Dallas Stars </th><th> 1X2</th><th> 28 23 49 </th><th> U/O 5.5 </th><th> 62 38 </th></tr></tr><tr align="center"><td align="left">Chicago Blackhawks +1.5</td><td align="right">1.580</td><td>Mansion</td><td align="right">66.1%</td><td>Ja. + rl.</td></tr></tr><tr align="center"><td align="left">U5.5</td><td align="right">1.750</td><td>BET24</td><td align="right">61.7%</td><td>60min.</td></tr></table>

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Yliveto kirjoitti:
Sputnik kirjoitti:En enää ikinä pelaa uutta valmentajaa vastaan joukkueen ekassa kotipelissä. jne. :lol:
No aina ei voi voittaa, mutta en kyllä itse koskaan lähtisi pelaamaan valmentajansa juuri vaihtanutta joukkuetta vastaan.
No itse en sanoisi ihan että "en koskaan", mutta toki tätä kaikkien NHL-sääntöjen perussääntöä itsekkin tulee lähes poikkeuksetta toteutettua. Mutta ei se voitto nyt niin selvä ollut, ihan tuurilla tuli voittomaali ainakin...Eikä edes v********t kun panos oli luokkaa "0,1/10"

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Yliveto kirjoitti: Jos joku vielä ei usko, että NHL:stä on lotto kaukana, niin seuratkaapa nimimerkki poweria.
Noh, kylläpä sitä kehua nyt tippuu, kun pari kierrosta on osunut. Nyt on kuitenkin tällä viikolla vihjeissä vasta saatu katastrofiviikonlopun kuoppa suunnilleen täytettyä. Omissa peleissä toki vähän ylikin. Ja Chicagolle annoin pelkurimaisesti vain 3% extraa valmentajanvaihdoksesta, toki olihan niiden voitossa vähän tuuriakin mukana.
Täällä vihjaavista ainakin Tenkratilla ja Kerolla on samaa luokkaa oleva pal% kuin minulla ja Lines(ml,hc,1X2) vedoissa taitaa olla selvästi parempikin, vaikka minulla taitaa olla laajin yhtiövalikoima vihjeissä mukana. Tosin minulla vihjeiden lukumäärä on kaikkein isoin, kun en pidä niin korkeaa rajaa noissa odotusarvoissa. Totals-vedot menee tällä hetkellä vähän liiankin hyvin odotusarvoihin nähden joten se prosentti tulee tippumaan. Olisin kauden päätyttyä kyllä tosi tyytyväinen jos näillä vihjemäärillä saisin sellaisen 105% palautuksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4965
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Yliveto kirjoitti: Jos joku vielä ei usko, että NHL:stä on lotto kaukana, niin seuratkaapa nimimerkki poweria.
Suuri kiitos vain kaikille vihjaajille. Pelkät prosenttiarviot ilman seurantaa eivät välttämättä saa ansaitsemaansa huomiota.

Jotta seurantoja voisi kilpailuttaa, niin olisiko siinä ideaa että seurannat tehtäisiin vain yhden bookkerin kertoimilla? Tai sitten esimerkiksi wagerline.com:in esittämillä kertoimilla, joka on käsittääkseni eräänlainen keskiarvo suurien bookkereiden kertoimista.

Omaa palautusprosenttia pystyy nostamaan useita prosenttiyksikköjä hakemalla aina suurimmat kertoimet. Mielestäni tämä ei ole oleellista kuitenkaan ja antaa etua heille ketkä käyttävät vaivaa isojen kertoimien hakemiseen.

Kysynkin, että mitä mieltä olette siitä että loisimme tietyt pelisäännöt seurantojen tekemiseen ja näin tekisimme niistä vertailukelpoiset toisiinsa nähden?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Minä voin antaa vihjeet ihan millä tekniikalla vain haluatte. Jää vain moni hyvä kohde vihjaamatta jos ei esim. 60min. vetoja oteta mukaan. Kumpi on sitten tärkeämpää: vihjata parasta kohdetta, vai vertailla palautusprosentteja? Minulle homma on aivan sama, ei minulle tästä mitään makseta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

power kirjoitti:Minä voin antaa vihjeet ihan millä tekniikalla vain haluatte. Jää vain moni hyvä kohde vihjaamatta jos ei esim. 60min. vetoja oteta mukaan. Kumpi on sitten tärkeämpää: vihjata parasta kohdetta, vai vertailla palautusprosentteja? Minulle homma on aivan sama, ei minulle tästä mitään makseta.
Ei kai tässä ny tarvinne ruveta kilpailemaan pal% yms seikoilla. Monet täällä tekee kuitenkin positiivista tulosta ja se on pääasia. Itse ainakin jatkan samalla tavalla mitä aikaisemmin ja toivottavasti Powerkin ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Eipä kai täällä mikään kilpailu ole menossa, joten siinä mielessä tuollainen yhtenäistäminen on turhaa. Jos jollakin on tarvetta yhtenäistää noita seurantoja niin olkoon se hänen oma missionsa, toki voi vetää summaryn tännekin. Hitonmoinen homma siinä varmaan on, enkä usko että kovin aktiivisesti sitä kukaan jaksaa edes tehdä. Hyvät vihjaajat kyllä erottuvat muutenkin.

Enkä näe järkeväksi ilmoittaa arvioita ja pelivalintoja vain tiettyä bookkeria/keskiarvoa vastaan, siinä varmasti jää moni hyvä täky huomaamatta ja mitä sitä turhia pienentämään omaa palautusprossaansa.

Ja kuten tunnettua tämä ei ole järjestävän tahon kommentti vaan mun oma, nimimerkillä joskus itsekin taululle jotain turannut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Itse pelasin alkukauden PAF:lle, Nordicille ja Expektille. Marraskuun 18. päivän jälkeen pelit menny vain Pinnaclelle. Jatkossa varmaan alan luultavasti laajentamaan taas bookkerivalikoimaa.

Minusta on hemmetin hienoa että tänne ihmiset ylipäätään laittaa arvioitaan ja pelivalintojaan ja pitää myös seurantaa niistä. Mielenkiinnolla tulee aina seurattua ja vertailtua vihjaajien arvioita keskenään.

Mitenkään kilpailuhenkiseksi tätä ei kannata mielestäni tehdä, koska ei kai täällä nyt keskenään kilpailla vaan bookkereita vastaan. Itse ainakin yritän oppia koko ajan lisää ja siihen auttaa myös muiden vihjaajien arviot. Itsestä tuntuu siltä että omat arviot on tarkentuneet, koska odotuarvot ja palautukset lähenevät toisiaan. Hitaasti, mutta (toivottavasti) varmasti :)

Tämä (minulle) uuden pelimuodon (jatkoaika ja rankkarit mukana) pelaaminen on antanut ihan uusia ulottuvuuksia pelaamiseen. Sekä arvioiden tekemisen, että myös pelaamisen viihdearvon kannalta :wink:

Oma mielipide siis on että jatketaan samaan malliin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4965
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Ok - palaute kyselyyni oli selvä. Ehkä kirjoituksestani sai hieman väärän kuvan. Ei ollut tarkoitus käynnistää mitään kilpailua. Ajattelin vain että kun moni sitä laskee, niin käytäntöä voisi myös yhdenmukaistaa.

Se oli myös hyvä pointti, että kun tarjolla on hyvä kerroin, niin julkaistun arvion tarkoituksena on nimenomaan vinkata hyvää pelikohdetta tietyllä bookkerilla.

Yksi vaihtoehto siihen 'kilpailemiseen' olisi wagerline.com. Käsittääkseni sivustolle voi perustaa yksityisen 'kilpailun' eli jos innokkaita löytyy ylikerroin.com:in NHL-asiantuntijoista, niin miksei. Toisaalta taas suositeltavaa voisi olla pitää kaikki kilpailuhenkisyys täysin sivualalla ja korostaa tiedon- ja mielipiteiden vaihtoa.

Kiitokset kaikille kantansa esittäneille!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 265
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

Vetoseurantahan ei kerro arvioiden hyvyydestä paljoakaan, vaan siinä on kaikenlaista häiriötekijää mukana kuten käytetyt bookkerit, ajoitus, panostustapa jne.

Siksi kannattaisi tarkastella pelkkiä todennäköisyysarvioita kuten esim. tässä Valioliigaseurannassa: viewtopic.php?t=8101

Yksinkertaistetusti, lasketaan vihjaajan arvioista osuneiden merkkien todennäköisyyksien tulo ja verrataan tätä markkinaan, jonka jälkeen otetaan tästä kohdekohtainen tulos, jolloin voidaan periaatteessa vertailla vihjaajia keskenään riippumatta arvioiden määrästä.

Arviot pitäisi sitten olla kaikilla joko 60 tai 65 minuutin mukaan.

Mutta vihjaajia, jotka eivät julkaise prosenttiarvioitaan, ei tälläkään menetelmällä voi "trackata".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4965
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

Oliver kirjoitti:Vetoseurantahan ei kerro arvioiden hyvyydestä paljoakaan, vaan siinä on kaikenlaista häiriötekijää mukana kuten käytetyt bookkerit, ajoitus, panostustapa jne.
Ihan asiaa. Jos tästä hakee aukkoja, niin toisaalta sitten muuttuneet voimasuhteet johtavat siihen että kun kertoimet elävät niin parhaan tuloksen saa panttaamalla arvioitaan viime minuuttiin jolloin on tiedossa todelliset kokoonpanot loukkaantumisineen.

Jos käytetään esimerkiksi Wagerlinen kertoimia, niin arviot voi tehdä koska vaan ja laskea panostus voimassaolevien kertoimien mukaan, esimerkki:
viewtopic.php?t=16562

Mielestäni aika tasapuolista olisi näinkin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 265
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

odds kirjoitti:Jos käytetään esimerkiksi Wagerlinen kertoimia, niin arviot voi tehdä koska vaan ja laskea panostus voimassaolevien kertoimien mukaan, esimerkki:
viewtopic.php?t=16562

Mielestäni aika tasapuolista olisi näinkin?
Toki, mutta samantien voisi sitten laskea tuohon prosenttiseurantaan jokaiselle vihjaajalle arvioiden julkaisuhetken linjat vertailuarvoksi markkinan päätöslinjojen sijaan.

Prosenttivertailu olisi aina parempi kuin vetoseuranta, koska se kertoo paljon nopeammin arvioiden laadusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Viesti Kirjoittaja GWS »

Oliver kirjoitti:Vetoseurantahan ei kerro arvioiden hyvyydestä paljoakaan, vaan siinä on kaikenlaista häiriötekijää mukana kuten käytetyt bookkerit, ajoitus, panostustapa jne.
En nyt kutsuisi noita ihan pelkästään häiriötekijöiksi. Itse näen, että tämän homman tarkoituksena on maksimoida tuotto, eikä tehdä absoluuttisen tarkkoja todennäköisyysarvioita, vaikka nämä tietysti pitkälti käsi kädessä kulkevatkin. Näin ollen pidän noiden mainitsemiesi asioiden oikeanlaisen hyödyntämisen myös osana taitavaa vedonlyöntiä. Toki aikataululliset ongelmat ovat ymmärrettäviä, kaikilla ei ole mahdollisuutta notkua kertoimia kyttäämässä 24/7, mutta esimerkiksi vedon jättöajankohdan pääsee ainakin suurin piirtein valitsemaan. Näin ollen kyky arvioida kannattaako johonkin kohteeseen lyödä avauskertoimella vai onko odotettavissa massojen vääränlaista reagointia ja tämän myötä kertoimien nousua on mielestäni yksi tärkeä ominaisuus. Jos siis seurannat laitettaisiin kaikille vain todennäköisyysarvioiden mukaan ja verrattaisiin niitä tietyn hetken kertoimiin, poistuisi tämä ominaisuus vertailusta kokonaan.

Itse pidän vetoseurantaa parhaana keinona arvioida menestystä rahallisesti ja sitä kuitenkin pidän tärkeimpänä mittarina vedonlyönnissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 265
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

GWS kirjoitti:En nyt kutsuisi noita ihan pelkästään häiriötekijöiksi. Itse näen, että tämän homman tarkoituksena on maksimoida tuotto, eikä tehdä absoluuttisen tarkkoja todennäköisyysarvioita, vaikka nämä tietysti pitkälti käsi kädessä kulkevatkin. Näin ollen pidän noiden mainitsemiesi asioiden oikeanlaisen hyödyntämisen myös osana taitavaa vedonlyöntiä. Toki aikataululliset ongelmat ovat ymmärrettäviä, kaikilla ei ole mahdollisuutta notkua kertoimia kyttäämässä 24/7, mutta esimerkiksi vedon jättöajankohdan pääsee ainakin suurin piirtein valitsemaan. Näin ollen kyky arvioida kannattaako johonkin kohteeseen lyödä avauskertoimella vai onko odotettavissa massojen vääränlaista reagointia ja tämän myötä kertoimien nousua on mielestäni yksi tärkeä ominaisuus. Jos siis seurannat laitettaisiin kaikille vain todennäköisyysarvioiden mukaan ja verrattaisiin niitä tietyn hetken kertoimiin, poistuisi tämä ominaisuus vertailusta kokonaan.

Itse pidän vetoseurantaa parhaana keinona arvioida menestystä rahallisesti ja sitä kuitenkin pidän tärkeimpänä mittarina vedonlyönnissä.
Tietysti vedonlyönnissä päämääränä on tuoton maksimointi, mutta eihän tässä haluta parasta vedonlyöjää selvittää vaan parasta vihjaajaa! Mitä esim. lukijoiden hyödyttää tietää, että VETOseurannan paras vihjaaja on pelannut illan peliin Oilerssia sillä ja sillä kertoimella, jos kyseinen linja on jo muuttunut? Kuinka paljon panostaa kohteeseen uudella kertoimella? Ts. vihjaajan edge on ollut ja mennyt.

Ja kyllähän tuo markkinan käyttäytymisen ennakointi on myös otettavissa prosenttivertailussa huomioon, jos halutaan. Vihjaaja vain päättää etukäteen, missä vaiheessa linja lukitaan. Se tosin menee jo niin hifistelyn puolelle, ettei sellaista seurantaa kukaan ala toisten puolesta tekemään, ellei sitten käytetä ohjelmallisia automaattihärpättimiä apuna.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin