Tänään on 28.03.2024, 12:26.

NHL 29.11

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

odds kirjoitti: Kysynkin, että mitä mieltä olette siitä että loisimme tietyt pelisäännöt seurantojen tekemiseen ja näin tekisimme niistä vertailukelpoiset toisiinsa nähden?
Arvioiden keskinäisen paremmuuden vertaamiseen ei tarvita mitään
sen ihmeempiä pelisääntöjä. Riittää, kun katsotaan prosenttiarvioita
... tai tarkemmin sanottuna lasketaan keskiarvoa toteutuneille merkeille
annettujen arvioiden luonnollisista logaritmeista. Aihetta on aikoinaan
käsitelty jonkin verran myös tällä foorumilla (haku esim. sanalla logaritmi
antaa joitain tuloksia ...).

EDIT: Ainoa pelisääntö, mitä kenties tarvitaan tällaisessa vertailussa,
on se, että jonkin tietyn aikarajan jälkeen postattuja arvioita ei huomioida,
jotta ne, jotka antavat arvionsa kovin myöhään, eivät saisi liikaa etua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

credit kirjoitti:Arvioiden keskinäisen paremmuuden vertaamiseen ei tarvita mitään
sen ihmeempiä pelisääntöjä. Riittää, kun katsotaan prosenttiarvioita
... tai tarkemmin sanottuna lasketaan keskiarvoa toteutuneille merkeille
annettujen arvioiden luonnollisista logaritmeista. Aihetta on aikoinaan
käsitelty jonkin verran myös tällä foorumilla (haku esim. sanalla logaritmi
antaa joitain tuloksia ...).

EDIT: Ainoa pelisääntö, mitä kenties tarvitaan tällaisessa vertailussa,
on se, että jonkin tietyn aikarajan jälkeen postattuja arvioita ei huomioida,
jotta ne, jotka antavat arvionsa kovin myöhään, eivät saisi liikaa etua.
En nyt oikein ymmärrä tätä postaustasi. Eikös tämä kaikki jo sanottu edellä? Kyllähän tässä on selvästi tullut esiin hyviä pointteja siitä, mitä tuossa prosenttivertailussakin voisi ottaa huomioon, joten kannattaa lukea koko ketju.

Ja jotta ei tehdä asiasta vaikeatajuisempaa kuin se on, niin jätetään noi prkleen logaritmit keskustelusta pois, kun eihän niillä välttämättä tässä mitään tehdä. Aiheuttaa monelle vain ylimääräistä ihottumaa muuten suhteellisen yksinkertaisesta asiasta. 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Oliver kirjoitti:Mitä esim. lukijoiden hyödyttää tietää, että VETOseurannan paras vihjaaja on pelannut illan peliin Oilerssia sillä ja sillä kertoimella, .
Tässä on ihan hyvä pointti. Minäkin saisin palautukseni nousemaan jopa 85 prosenttiin jos vihjaisin kertoimia mitä olen pelannut kahvirahamaksimeilla joskus eilen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Kertokaa nyt miten homma hoidetaan totuudenmukaisesti niin minä teen sen niin. Onko minulla liikaa yhtiöitä mukana vihjeissä? Pitäisikö minun poistaa valikoimasta esim. Mansion joka on vetopörssi, vaikkakin ostajalle 0% komissiolla? Kertokaa, oi kertokaa miten voin vihjata niin, että se lukijoita jotenkin hyödyttää eikä palautusprosenttini nousisi "keinotekoisesti"? Voin vaikka ruveta pitämään sitä yhteistä NHL-seurantaa jos se saadaan toteutettua selkeillä säännöillä ja niin ettei minulle tule suurta työmäärää joka ilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

power kirjoitti:Kertokaa nyt miten homma hoidetaan totuudenmukaisesti niin minä teen sen niin. Onko minulla liikaa yhtiöitä mukana vihjeissä? Pitäisikö minun poistaa valikoimasta esim. Mansion joka on vetopörssi, vaikkakin ostajalle 0% komissiolla? Kertokaa, oi kertokaa miten voin vihjata niin, että se lukijoita jotenkin hyödyttää eikä palautusprosenttini nousisi "keinotekoisesti"? Voin vaikka ruveta pitämään sitä yhteistä NHL-seurantaa jos se saadaan toteutettua selkeillä säännöillä ja niin ettei minulle tule suurta työmäärää joka ilta.
Pelaat ja vihjaat juuri niin kuin olet tähänkin asti tehnyt :) Jos joku haluaa ruveta tekemään prosenttiseurantoja tms niin hän voi niitä tehdä, mutta ei se ole sinun hommasi ruveta muuttamaan omia systeemejäsi tai lisäämään niihin jotain. Käytät senkin ajan tulevien otteluiden tutkimiseen, niin palautusprossasi vaan paranee! Käsittääkseni jokainen pyrkii maksimoimaan tuoton, joten jokainen varmaankin myös osaa ottaa käyttöönsä bookkerit, joilta hän luulee saavansa usemmiten parhaat kertoimet.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheFan
Jäsen
Viestit: 881
Liittynyt: 23.01.2004, 13:58

Tuotto: +230.70 yks.

Palautus%: 111.40%

Panosten ka: 5.23 yks.

Vetoja: 387

Pisteitä: 111
Paikkakunta: Dickursby

Viesti Kirjoittaja TheFan »

Zori offtopic, mutta mites power ku pellaat mansionille ni sisältyykö siellä ml vetoon jatkoaika ja rankkarit mukaan? Koitin tönkia mutta ei löytyny, vissiin liian pientä tekstiä miun silmille :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

mutanen_aapo kirjoitti: Pelaat ja vihjaat juuri niin kuin olet tähänkin asti tehnyt :) Jos joku haluaa ruveta tekemään prosenttiseurantoja tms niin hän voi niitä tehdä, mutta ei se ole sinun hommasi ruveta muuttamaan omia systeemejäsi tai lisäämään niihin jotain. Käytät senkin ajan tulevien otteluiden tutkimiseen, niin palautusprossasi vaan paranee! Käsittääkseni jokainen pyrkii maksimoimaan tuoton, joten jokainen varmaankin myös osaa ottaa käyttöönsä bookkerit, joilta hän luulee saavansa usemmiten parhaat kertoimet.
Omat pelit optimoin ihan omilla systeemeillä, eli ei näillä vihjaamistavoilla/peleillä ole siihen vaikutusta. Mietin vain, että jos vihjeet/seuranta pitää toteuttaa jollain totuudenmukaisemmalla tavalla niin hoidan homman. En todellakaan halua antaa omasta osaamisestani/palautusprosentistani "keinotekoisesti" parempaa kuvaa kuin mitä se oikeasti kuuluisi olla, en saa siitä mitään hyötyä.
TheFan kirjoitti: Zori offtopic, mutta mites power ku pellaat mansionille ni sisältyykö siellä ml vetoon jatkoaika ja rankkarit mukaan? Koitin tönkia mutta ei löytyny, vissiin liian pientä tekstiä miun silmille Rolling Eyes
Kyllä sisältyy. Ja ilmoitan peliajankin aina vihjeissäni erikseen joka vedolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Oliver kirjoitti:
credit kirjoitti:Arvioiden keskinäisen paremmuuden vertaamiseen ei tarvita mitään
sen ihmeempiä pelisääntöjä. Riittää, kun katsotaan prosenttiarvioita
... tai tarkemmin sanottuna lasketaan keskiarvoa toteutuneille merkeille
annettujen arvioiden luonnollisista logaritmeista. Aihetta on aikoinaan
käsitelty jonkin verran myös tällä foorumilla (haku esim. sanalla logaritmi
antaa joitain tuloksia ...).

EDIT: Ainoa pelisääntö, mitä kenties tarvitaan tällaisessa vertailussa,
on se, että jonkin tietyn aikarajan jälkeen postattuja arvioita ei huomioida,
jotta ne, jotka antavat arvionsa kovin myöhään, eivät saisi liikaa etua.
En nyt oikein ymmärrä tätä postaustasi. Eikös tämä kaikki jo sanottu edellä? Kyllähän tässä on selvästi tullut esiin hyviä pointteja siitä, mitä tuossa prosenttivertailussakin voisi ottaa huomioon, joten kannattaa lukea koko ketju.

Ja jotta ei tehdä asiasta vaikeatajuisempaa kuin se on, niin jätetään noi prkleen logaritmit keskustelusta pois, kun eihän niillä välttämättä tässä mitään tehdä. Aiheuttaa monelle vain ylimääräistä ihottumaa muuten suhteellisen yksinkertaisesta asiasta. 8)
Joo ... sori ... tuli hypättyä pari viestiä yli ekan sivun loppupuolelta.

Mutta mitä tulee vihjaajien paremmuuden vertaamiseen, niin siinä kyllä
logaritmit yksinkertaisuudessaan päihittävät kaikki muut tavat täysin
ylivoimaisesti ... ellei sitten ajatella, että paras vihjaaja on se, joka löytää
ensimmäisenä suuret hinnoitteluvirheet ja ehtii niistä tännekin kertomaan
ennen kuin kertoimet muuttuvat. Ihan perusjuttuja on kuitenkin se, että
se, joka tekee parhaat arviot, on lähes 100-prosentin varmuudella myös
paras vedonlyöjä; nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä.

Kaikissa muissa systeemeissä syntyy kränää siitä, miten paremmuus
määritellään ... palautusprosentti vaiko pelikassan tuotto ... miten otetaan
huomioon vihjattujen kohteiden määrä ... mikä on oikea kerroin, jolla
vihjattua kohdetta on oikeasti voinut pelata ...

Lisäksi luulisi olevan myös seurannan ylläpitäjälle kaikkien yksinkertaisinta,
että ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa kaikkien vihjaajien prosentit ylös ja
ottaa toteutuneille merkeille annetuista arvioista logaritmit ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

credit kirjoitti: Lisäksi luulisi olevan myös seurannan ylläpitäjälle kaikkien yksinkertaisinta,
että ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa kaikkien vihjaajien prosentit ylös ja
ottaa toteutuneille merkeille annetuista arvioista logaritmit ...
Mutta ongelmahan oli jo se aikaisemmin selitetty, että osa antaa prosenttinsa jo edellisenä yönä ja esim. minä vasta peli-iltana. Eli minulla on tiedossani enemmän mahdollisista kokoonpanoista ja muista seikoista, jonka avulla saan etua näihin jotka pelaavat aikaisilla kertoimilla.

Ja eikö tuossa logaritmisummassa pidä kaikkien vihjaajien antaa prosentit jokaiseen otteluun. Vai onko se ihan sama jos joku antaa prosentit vain muutamaan otteluun? Tai jos joku haluaa tulla myöhemmin "kisailuun" mukaan? Tenkrat heittää arvionsa vain niihin, joista löytyy pelattavaa. Sen lisäksi U/O arvioita ei kovin paljon täällä näy, vaikka ne on minulle ollut aikamoinen rahasampo. Verrataanko vain 1X2-osaamista? Tämmöisiä seikkoja pitää selvittää, ennenkuin hommaa voi ruveta pyörittämään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TT
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 22.08.2003, 15:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo :-(

Viesti Kirjoittaja TT »

Wagerline.comiin saa pystyttää omia skabojaan (Office Pool), jos jotakuta tällainen paremmuuden mittaaminen kilpailumielessä kiinnostaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

power kirjoitti:
credit kirjoitti: Lisäksi luulisi olevan myös seurannan ylläpitäjälle kaikkien yksinkertaisinta,
että ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa kaikkien vihjaajien prosentit ylös ja
ottaa toteutuneille merkeille annetuista arvioista logaritmit ...
Mutta ongelmahan oli jo se aikaisemmin selitetty, että osa antaa prosenttinsa jo edellisenä yönä ja esim. minä vasta peli-iltana. Eli minulla on tiedossani enemmän mahdollisista kokoonpanoista ja muista seikoista, jonka avulla saan etua näihin jotka pelaavat aikaisilla kertoimilla.
Niin ... jotkut tosiaan haluavat pelata väen vängällä early linea vastaan.
Totta on, että nämä pelaajat onnistuvat iskemään kiinni joskus suuriinkin
hinnoitteluvirheisiin. Samalla kuitenkin riskit ovat kovat, kun esim. aloittava
maalivahti ei vielä ole tiedossa; oletetun maalivahdin vaihtuminen voi
keikauttaa prosentit täysin päälaelleen. Tällaisten pelureiden prosentit
voivat olla välillä pahastikin pielessä, vaikka menestys vedonlyöjänä
olisikin kiistaton.

Tyylit ovat erilaiset ... mutta väittäisin silti, että enemmän ongelmia tulee
siitä, jos aletaan vertailla vihjaajien menestystä siten, että jokaisella on
paitsi omat prosentit myös "omat kertoimet" eli siis vedot laitettu eri aikaan
kuin siitä, että verrataan prosenttiarvioiden paremmuutta. On nimittäin
melkein mahdotonta sanoa onko jokin tietty kerroin ollut voimassa
jollain tietyllä hetkellä ... esim. juuri silloin, kun vihje on tänne postattu.
Entä mitä tapahtuu siinä tapauksessa, että joku vihjaa jotain kohdetta
ja kerroin nytkähtää hieman ylöspäin ennen kuin tulee alas? Voiko
vihjaaja väittää, että pelasikin lisää tällä uudella kertoimella ja laittaa
sen sitten viralliseen vertailuun???

Mitään täydellistä ratkaisuehdotusta ei minulla ole. Mielestäni jonkin
aikarajan sopiminen, esim. 4 tuntia ennen illan ensimmäisen pelin alkua,
on ainoa järkevä vaihtoehto. Sen jälkeenkin saa tietenkin vihjata, mutta
jos jotain vertailua aletaan tehdä, niin aikarajan jälkeen tulleita arvioita
tai muutoksia arvioihin ei enää huomioida. Kysymys on vain kompromissin
löytämisestä sille, että myöhään prosenttinsa julkaisevat eivät saa liikaa
etua aikaisin liikkeellä oleviin nähden.

Ja voivathan aikaisin prosenttinsa ilmoittavat early linen kyttääjät aivan
hyvin päivittää prosenttejaan vertailua varten, mikäli niin haluavat tehdä!
power kirjoitti: Ja eikö tuossa logaritmisummassa pidä kaikkien vihjaajien antaa prosentit jokaiseen otteluun. Vai onko se ihan sama jos joku antaa prosentit vain muutamaan otteluun? Tai jos joku haluaa tulla myöhemmin "kisailuun" mukaan? Tenkrat heittää arvionsa vain niihin, joista löytyy pelattavaa. Sen lisäksi U/O arvioita ei kovin paljon täällä näy, vaikka ne on minulle ollut aikamoinen rahasampo. Verrataanko vain 1X2-osaamista? Tämmöisiä seikkoja pitää selvittää, ennenkuin hommaa voi ruveta pyörittämään.
Ei pidä antaa prosentteja jokaiseen otteluun, jos lasketaan keskiarvoa.
Pitkällä aikavälillä sillä ei ole merkitystä kuinka paljon otteluita kullakin
on arvioituna, kunhan kaikilla vain on jokin järkevä vähimmäismäärä.
Voidaan sopia esim. että kaikkien prosentit otetaan mukaan, mutta
"virallisille listoille" vertailtavaksi muita vastaan pääsee vain, jos on
antanut prosentit esim. 80 prosenttiin kaikista seurannan aloittamisen
jälkeen pelatuista peleistä ... tai jotain muuta. Ihan muutamaan otteluun
prosenttinsa antaneita ei siis vertailtaisi muita vastaan.

Tavallaan sama ongelma on siinäkin, että katsotaan vihjaajien menestystä
palautusprosenttien avulla; siinäkin joku huomaa aika pian, että toisella on
pienempi pal.% kuin toisella, mutta sen pelikassa kiertää nopeammin ja
tuotto on yhtä hyvä (= enemmän kohteita ja pienempi keskimääräinen etu).
Kumpi nyt on parempi???

Vertailu voidaan aloittaa 1x2-osaamisen vertailuna ja laajentaa myöhemmin
o/u -vetoihin. Tai tehdä molemmat erillään. Ihan miten vain. Tämähän
on vain sopimuskysymys ... ja tietenkin sen henkilön, joka seurannan
tekemisen ottaa hoitaakseen sana painaa jonkin verran ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Tuosta earlyjen pelaamisesta sen verran, että itse oon pelaillu niitä ja käytännössä jos jotain merkittäviä kp-muutoksia on tullut viime hetkillä, niin olen kuoletellut vetoja tai sitten lisäillyt panosta. Pelaan usein viime hetken tietojen mukaan myös team totaleja, mitä en aina tänne postaa. Seuranta on kuitenkin niillä kertoimilla ja niillä prosenteilla mitkä tänne laitan. Kaikki omat muut pelit on luonnollisesti niistä pois.

En tiedä miten tämä tähän nyt liittyy, mutta meikäläiselle se vaan nyt sopii että pelailen usein jo edellisenä iltana seuraavan päivän pelejä. Kyllä ne kerroinmuutokset varmaan on menny aika tasan tässä viime viikkoina mitä oon tuonne Pinnaclelle pelaillu.

Edit: Niin ja kyllä se mullekin käy että laittaisin viimeisten tietojen perusteella 'uudet' arviot peleihin jos joku sitä seurantaa tykkää alkaa pitämään. Mulle ainakin on ihan sama. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että ei tässä nyt varmaan kovin kovaa kilpailua keskenämme kannata pitää. Mutta ihan hauska ideahan se seuranta olisi ja silleen..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

power kirjoitti:Ja eikö tuossa logaritmisummassa pidä kaikkien vihjaajien antaa prosentit jokaiseen otteluun. Vai onko se ihan sama jos joku antaa prosentit vain muutamaan otteluun? Tai jos joku haluaa tulla myöhemmin "kisailuun" mukaan? Tenkrat heittää arvionsa vain niihin, joista löytyy pelattavaa. Sen lisäksi U/O arvioita ei kovin paljon täällä näy, vaikka ne on minulle ollut aikamoinen rahasampo. Verrataanko vain 1X2-osaamista? Tämmöisiä seikkoja pitää selvittää, ennenkuin hommaa voi ruveta pyörittämään.
Tässä tulee jo toistettua samoja asioita kuin creditin postauksessa, mutta kerrataan vielä kun olin nämä jo kirjoittanut:

-otteluiden määrä ei periaatteessa merkitse mitään, koska tässä lasketaan kohdekohtainen tulos, jota vertailussa käytetään. Näin ollen mukaan voi liittyä koska vain. Mutta tietysti mitä vähemmän kohteita on vihjattu, sitä enemmän hajonta vaikuttaa. Tuloksista voidaan kuitenkin johtaa vaikkapa virtuaalinen kassan tuottoprosentti, jolloin paljon kohteita pienellä "edgellä" vihjannut on todennäköisesti korkeammalla kuin esim. yhden kohteen vihjannut.

-mitä tahansa voidaan tietysti vertailla, mutta 1X2 arvioita on sen verran paremmin saatavilla, että kannattaisi keskittyä niihin.

-kaikki kilpailuhenkinen ajattelu kannattaa unohtaa ettei hommasta tule liian vakavamielistä, ja toiseksi sen takia että tulokset eivät kumminkaan ole ihan suoraan vertailukelpoisia vaan niistä pitää vielä tehdä lisälaskelmia kokonaiskuvan saamiseksi ja sen jälkeenkin voidaan vielä keksiä selityksiä vihjaajien eroille.

-voisihan nuo vihjaushetkellä olevat markkinan linjat ottaa huomioon. Powerihan taitaa olla itse koodaajamiehiä niin teet semmosen skriptin joka kerää muutamalta bookkerilta linjat vaikka 15 minuutin välein ja tallettaa ne kantaan :) Niistä voi sitten ottaa linjat vertailuun vihjaushetken mukaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Oliver kirjoitti: -voisihan nuo vihjaushetkellä olevat markkinan linjat ottaa huomioon. Powerihan taitaa olla itse koodaajamiehiä niin teet semmosen skriptin joka kerää muutamalta bookkerilta linjat vaikka 15 minuutin välein ja tallettaa ne kantaan :) Niistä voi sitten ottaa linjat vertailuun vihjaushetken mukaan.
Ei minulla kuitenkaan kone pyöri 24/7 päällä. Jos riittäisi että otan kertoimet kerran aamupäivällä niitä varten jotka on siihen mennessä arviot pykänneet ja toisen sitten kun teen omat vedot illemmalla, niin tuossa pääsisi jo varmaankin riittävän tarkkaan tulokseen? Sitten olisi lupa päivitellä arvioitaan johonkin tiettyyn kellonaikaan asti. Oliko noissa logaritmien käytössä ja tuossa Oliverin kertolaskutekniikassa jotain eroja vai onko matemaattisesti sama kumpaa käyttää? Voin ensi viikolla jotain koittaa saada aikaiseksi, nyt ei millään ole aikaa. Eikä missään kilpailuhengessä tietenkään, vaan ihan vertailumielessä.

edit: Niin, mihinkähän aikaan niitä 1X2-kertoimia yhtiöt julkaisevat? Ei taida paljoakaan aamupäivällä näkyä. Eli pitänee ottaa iltapäivällä n. klo 16-17 ekat vertailuarvot ja sitten illemmalla klo 22-23.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut power, 01.12.2006, 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Eki kirjoitti: Edit: Niin ja kyllä se mullekin käy että laittaisin viimeisten tietojen perusteella 'uudet' arviot peleihin jos joku sitä seurantaa tykkää alkaa pitämään. Mulle ainakin on ihan sama. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että ei tässä nyt varmaan kovin kovaa kilpailua keskenämme kannata pitää. Mutta ihan hauska ideahan se seuranta olisi ja silleen..
Minä en tuota seurantaa näkisi niinkään verissä päin käytävänä kamppailuna
siitä kuka on foorumin NHL-guru, vaan eräänlaisena omien arvioiden testinä;
kuinka hyviä ne oikeasti ovat verrattuna muiden arvioihin.

Itse lasken prosenttiarvioistani jo nyt logaritmisummia (ja vertaan eri
menetelmiä/laskentakaavoja keskenään niiden avulla), mutta se on
tavallaan vähän köyhää puuhaa, kun ei oikeasti tiedä kuinka paljon
parannettavaa vielä on eli kuinka paljon kannattaisi käyttää aikaa
menetelmien hiomiseen ... monesti on lisäksi epäselvää, että mistä
se hiominen kannattaisi aloittaa.

Ja jokaisellahan olisi tietenkin oikeus jättäytyä milloin tahansa seurannan
ulkopuolelle ja kieltää omien arvioidensa käyttö, jos kilpailullisuus alkaisi
vaivata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Ei se kilpailullisuus sinänsä haittaa. Oikeastaan päinvastoin, siitähän voi olla suurestikin hyötyä esim. kehittymisen kannalta kun vertailee sitten niitä tuloksia. No joo, ihan hyvä idea loppupeleissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

power kirjoitti:Oliko noissa logaritmien käytössä ja tuossa Oliverin kertolaskutekniikassa jotain eroja vai onko matemaattisesti sama kumpaa käyttää?
Matemaattisesti on ihan sama kumpaa käyttää, sama tulos. Itse vain miellän logaritmeista erossapysymisen yksinkertaisemmaksi ja helppotajuisemmaksi :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin