Tänään on 16.04.2024, 08:12.

Keskustelua NHL-%-seurannasta

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Mungo kirjoitti:Mun arvioilla kierroksen paras kohde:

New Jersey Detroit U5.5 Cen 1.61 5 yks (70 %)
Jos tällaisella loistavasti osuneella (ottelu päättyi 2-1 Detroitille) NHL-helmellä, jossa bookkerilinja on mun arvioon verrattuna 25(!) prosenttia pielessä ei pääse seurantaan, ota Power minut pois tuolta seurantalistalta. Sen sijaan minulta lasketaan tavallaan tappiokseni seurantaan ne kohteet, joita en ole täällä vihjannut eikä kukaan teistä tiedä, mikä on arvioni niistä - vai onko minulla arviota näistä kohteista lainkaan. Todella mainio tapa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Nyt Mungelilta kiehahti kyllä sappi :lol: Vai verikö se oli..

Mutta vakavasti puhuen, niin kyllähän esim. minunkin tasuriprossasta (25) pystyi lukemaan että aika massiivisen pienellä moa:lla oltiin liikenteessä. Seurannastahan voi kuka vaan halutessaan poistua, mutta eikös tässä nyt kuitenkin seurata niitä 1X2 -prosetteja..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Eki, 16.12.2006, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Eki kirjoitti:Nyt Mungelilta kiehahti kyllä sappi :lol: Vai verikö se oli..
Ei tässä mikään kiehahtanut. Huvitti vaan se, että heitän kovan luokan osuneen arvion perusteluineen 5 yksikön panostuksella, mutta sen sijaan minulta lasketaan seurantaan ne arviot, joita en laita :)

Olisi reilua joko seurata todellisten arvioiden mukaista tuottoa tai jos sitä ei eräistä syistä haluta seurata, älköön sitten laskettako minulta nyt ainakaan miinuksena niitä arvioita, joita en tee (tai laita tänne).

Itse kannatan ehdottomasti seurantaa. Mulla on esim. jokainen oma NHL-vetoni tallessa ja lisäksi päiväkohtainen päivitettävä seuranta koko NHL-kaudelta. Koko ajan on tiedossa, miten on kukin kierros mennyt ja mikä on kokonaistilanne.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 16.12.2006, 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Joo kyllä mä sen Mungo ymmärrän ja mä kerkesin lisäämään tuohon mun edelliseen postaukseen muutaman rivin sillä aikaa kun sä olit jo omasi lähettänyt..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

Mungo kirjoitti: Itse kannatan ehdottomasti seurantaa. Mulla on esim. jokainen oma NHL-vetoni tallessa ja lisäksi päiväkohtainen päivitettävä seuranta koko NHL-kaudelta. Koko ajan on tiedossa, miten on kukin kierros mennyt ja mikä on kokonaistilanne.
Kannatat siis ehdottomasti seurantaa, mutta et halua olla siinä mukana.
Ei mene mulla ainakaan jakeluun ... :? :roll: Ihme temppuilua ...

Eihän kenenkään ole pakko olla mukana ... jokainen voi valita vapaasti
että onko vai eikö ole. Mutta kannattaisi vähän miettiä, että miksi ei olisi
tai että miksi vetäytyä, kun on kerran lähtenyt mukaan. Ei sinullakaan
Mungo ole mielestäni mitään "oikeaa" syytä vetäytyä. Pärjäät varmaan
vähintäänkin keskimääräistä paremmin missä tahansa vertailussa ...

Kun tätä arviovertailua on tässä on käynnistelty (HUOM! käynnistelty;
vielä ei ole kenelläkään niin paljon arvioita takana, että voitaisiin vetää
kovin suuria johtopäätöksiä arvioiden paremmuudesta), niin on ollut aika
paljon keskustelua siitä, mikä on reiluin tapa laittaa vihjaajat järjestykseen.
Erilaisia näkökantoja on ollut paljon ja se johtuu siitä, että toiset haluavat
löytää parhaan "vihjaajan" ja toiset parhaan "arvioijan", kun otetaan kaikki
kohteet huomioon. Täydelliseen ratkaisuun ei päästä oikein millään ja
on lukuisia mahdollisuuksia laittaa parhaat järjestykseen. Mielestäni ei
ole mitään estettä sille, että katsellaan, minkälaisia tuloksia eri laskenta-
kaavat antavat (ja mietitään että miksi näin ...). Luulisin kuitenkin, että
korrelaatio kaikkien järkevien laskentakaavojen antamien järjestysten
välillä on melko korkea ...

Toivottavasti tämä nyt ei johda siihen, että useampikin kaveri vetäytyy
pois kisasta, kun ei sijoitus/säännöt/jokin muu miellytä. Ei tämän haudan-
vakavaa pitänyt olla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Nämä NHL-ketjut nyt menee ihan sen kyttäämiseen kellä on isoin. Laittakaa ihan oma "kisa-thread" minne ne jotka haluaa olla kisassa mukaan laittaa sitten prossat selkeästi. Ja Mungo, sun nyt viimeksi tarvitsee täällä mitään todistella osaamisestasi. Eriasia on jos sitten haluat vain seurata muiden prosenttiosaamista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Ideana lienee pitää seurantaa kaikista taululla vihjaavista kavereista. Power saa pitää millaisia seurantoja huvittaa, vihjaajien mielipidettä & halukkuutta osallistua seurantaan ei tarvi, eikä pidä kysyä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Voisiko yksi "ratkaisu" olla back to basics. Eli yritettäisiin saada keskustelu jatkossa pyörimään kohteiden ja arvioiden parissa, eikä seurannan. Tähän voisi toimia vaikka se, että Power julkaisisi yhteenvetoa seurannasta ainoastaan vaikkapa kahden viikon välein tms. jolloin ei joka päivä tulisi ehkä liikaa tuijotettua pelkästään niitä. Lisäksi ihan turhaan osa on täälläkin harmistunut omasta "huonosta" tuloksesta, vaikka ottelumäärät ovat varsin pieniä vielä, jolloin suurempia johtopäätöksiä ei vielä voi tehdä. Tähän voisi toimia tosiaan tuo, että päivittäin Power vaikkapa julkaisisi vain edellisyön tulokset, jos niille on halua, mutta yhteenveto ainoastaan tietyin väliajoin.

Tämä taas "ulkopuolisen" kommenttina, eikä tosiaankaan minään totuutena. Kunhan asia vaan tuli mieleen. Ylivedon ei sitten tarvitse tähän kommentoida mitään, kiitos.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

Lundenääri kirjoitti:Ideana lienee pitää seurantaa kaikista taululla vihjaavista kavereista. Power saa pitää millaisia seurantoja huvittaa, vihjaajien mielipidettä & halukkuutta osallistua seurantaan ei tarvi, eikä pidä kysyä.
Varmasti jokainen voi pitää vaikka minkälaista seurantaan muiden
vihjeistä/prosenteista omiin tarpeisiinsa, jos niin haluaa. Mutta on ehkä
vähän eri asia, jos joku ei nimenomaan halua olla mukana tällaisessa
julkisessa seurannassa ... silloin tietenkin voidaan kysyä, että miksi
kyseinen henkilö yleensä vihjeitään/arvioitaan foorumille laittaa ...
Mielestäni toivetta jättäytyä seurannan ulkopuolelle pitää kunnioittaa,
vaikka siinä ei oikeastaan juuri mitään järkeä olisikaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

JussiQ kirjoitti:Voisiko yksi "ratkaisu" olla back to basics. Eli yritettäisiin saada keskustelu jatkossa pyörimään kohteiden ja arvioiden parissa, eikä seurannan. Tähän voisi toimia vaikka se, että Power julkaisisi yhteenvetoa seurannasta ainoastaan vaikkapa kahden viikon välein tms. jolloin ei joka päivä tulisi ehkä liikaa tuijotettua pelkästään niitä. Lisäksi ihan turhaan osa on täälläkin harmistunut omasta "huonosta" tuloksesta, vaikka ottelumäärät ovat varsin pieniä vielä, jolloin suurempia johtopäätöksiä ei vielä voi tehdä. Tähän voisi toimia tosiaan tuo, että päivittäin Power vaikkapa julkaisisi vain edellisyön tulokset, jos niille on halua, mutta yhteenveto ainoastaan tietyin väliajoin.

Tämä taas "ulkopuolisen" kommenttina, eikä tosiaankaan minään totuutena. Kunhan asia vaan tuli mieleen. Ylivedon ei sitten tarvitse tähän kommentoida mitään, kiitos.
Veit jalat suustani. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Mungo kirjoitti: Ei tässä mikään kiehahtanut. Huvitti vaan se, että heitän kovan luokan osuneen arvion perusteluineen 5 yksikön panostuksella, mutta sen sijaan minulta lasketaan seurantaan ne arviot, joita en laita :)
a) Minäpä vihjasinkin samaa kohdetta aiemmin isommalla kertoimella, lälllälää.

b) Ei minultakaan sitä lasketa seurantaan. seurannassa kun on vain 1X2-arviot.

c) Voin poistaa sinutkin tuloksista. Hyvinhän sinä siinäkin olit pärjännyt, mutta ei ketään siinä listalla väkisin pidetä. Otan jatkossa prosenttisi kuitenkin ylös, jos sitten jossain vaiheessa haluat/suostut takaisin listoille. Samat sanat Tenkratille.
Olisi reilua joko seurata todellisten arvioiden mukaista tuottoa
Tätä varten on kaikilla tuolla palstan seurantaosiossa mahdollisuus pitää omista vihjeistään vaikka minkä näköistä seurantaa (minäkin teen niin). Tässä minun ylläpitämässä vihjaajien yhteisessä seurannassa tarkkaillaan vain 1X2-arvioita ja niiden hyvyyttä suhteessa markkinaan.

Kaikki tietävät että olet loistava vihjaaja Mungo, ei sinun sitä tarvitse enää todistella kenellekään.

Aiheuttaako tämä todella näin paljon kränää? Tätähän ei todellakaan ollut tarkoitus ottaa vakavasti. En usko, että seurantamuodosta saadaan sellaista, että kaikki ovat siihen täysin tyytyväisiä. Pitääkö se lopettaa sitten kokonaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut power, 16.12.2006, 23:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

JussiQ kirjoitti:Voisiko yksi "ratkaisu" olla back to basics. Eli yritettäisiin saada keskustelu jatkossa pyörimään kohteiden ja arvioiden parissa, eikä seurannan. Tähän voisi toimia vaikka se, että Power julkaisisi yhteenvetoa seurannasta ainoastaan vaikkapa kahden viikon välein tms.
Tälläinen seuranta antaa esim minulle tärkeää infoa millaiset arviot lunastaa ja keitä kannattaa kuunnella jotta ehkä joskus nousisin pois viimeiseltä sijalta. Mitään ratkaisua ei tarvita, koska mitään ongelmaa ei ole. Ketään ei ole syytä poistaa listoilta ainakaan omasta toiveestaan. Saa miettiä onko kusi kenties noussut päähän jos jossain seurannoissa mukana oleminen vituttaa. Virtuaalipippelikisa on kerrassaan huikea juttu, kiitos power!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Lundenääri, 16.12.2006, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

Itse olen tyytynyt lähinnä seuraamaan sivusta vilkasta "NHL-kisailua". Siksi sitä kai voi sanoa. Osallistuimpa veikkauksiin sitten tänään itsekin. Ymmärrän, että aloitteleville lyöjille se antaa hyvää vertailukuvaa osaamisesta. Mitä sen lisäksi, ehkäpä nollakerholaiset osaavat kopioida oikealta vihjaajalta kohteensa tai jotain.

Voittavien vihaajien kesken tämä kisailu on jo nyt aiheuttanut kilpailua / tyytymättömyyttä. Se ei kai ole tarkoitus. Sinänsä hieno seuranta ja pointsit Powerille, kun jaksaa ylläpitää tuollaista, mutta minusta on aivan samantekevää, kuka on palstan "paras" NHL-vihjaaja satunnaisotoksessa. Satunnaisotoksesta on väkisinkin puhuttava, koska Power tuskin jaksaa ikuisesti palkkiotta tätä ylläpitää ja esimerkiksi nyt omalla kohdalla arvioita forumille on tullut kyseisen seurannan aikana 6 ja pelejä on pushit mukaan lukien 555 tähän mennessä tällä NHL-kaudella.

Periaatteessa samaan seurantatulokseen päästäisiin pidemmällä aikavälillä jo sillä, että silloin tällöin jokainen ilmoittaisi palautusprosenttinsa ym. lukunsa, mikäli näin haluaa. Jos jollekulle tulee tarvetta vähän korotella omiansa, niin se on hänen oma murheensa ja varmasti myös hänen arvioistaan tämä paistaa läpi ainakin kokeneimmille vihjaajille. Ja tuskimpa seurannat salaisia ovat, jos tulos on kuitenkin kerrottavissa.

Anyway mulla tämä kisailu on hiukan nostanut kynnystä pistää arvioita tänne eikä mulla ole mitään halua osallistua siihen. Jos tämä laittaa ihmisiä kuitenkin herkemmin näin yleensä postaamaan arvioita, niin siitä vain, kunhan nyt muistetaan se, ettei täällä keskenään kättä väännetä, vaan samassa tiimissä, hyvässä sellaisessa isketään yhteistä vastustajaa turpaan. 8)

Omasta seurannasta sen verran, että ratkenneita kohteita on 527 ja niistä pal% 104,27. Olen tuohon erittäin tyytyväinen, sillä surettelut laskevat prosenttiarvioiden paremmuutta suhteessa markkinaan ja viime kauteen nähden aikaa ei olla käytetty yhtä paljon, silti palautus on ainakin tässä vaiheessa vielä hieman korkeampi. Laskentaa olen muuttanut siten, että annan enemmän painoarvoa edellisen ottelun jälkianalyysiin mitä aiemmin. Kuten pelattujen pelien määristä näkee, pelaan myös pienien OA:n kohteet. Panostuksen olen tasannut välttäen suuria riskejä. Suurin panos koko kaudella on jotain 6,5/10, seuraava 5/10. Normaalisti yön kaikki pelit lähetevät 1,5-3,5 panoksilla. Eli NHL:ssä koitan tehdä tulosta pelaamalla suuren määrän kohteita pienillä yksittäisillä riskeillä. Ainakin tähän asti homma on pelannut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

credit kirjoitti:Mutta on ehkä vähän eri asia, jos joku ei nimenomaan halua olla mukana tällaisessa julkisessa seurannassa ... silloin tietenkin voidaan kysyä, että miksi kyseinen henkilö yleensä vihjeitään/arvioitaan foorumille laittaa ...
Aika hyvin väärennetty minun kantani. Olen ollut koko ajan tasan päinvastaista mieltä. Se mitä foorumille postaan, se pistetään seurantaan. Ongelma on siinä, että haluat seurantaan sen, mitä en postaa tänne.

On kyllä hienosti pohdittu seurata :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 16.12.2006, 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Toivottavasti nyt ei kukaan vaan lähde täältä pois tämän seurannan takia. Esim. tänään Tenkratin arvio Torontolle (39%) antoi pirusti tukea omille ajatuksille (Toronto 37%) siitä, että siinä on yksi kokeilemisen arvoinen kohde. Näin se homma toimii, oli seurannassa mukana tai ei. Mutta kun luottaa joittenkin kavereiden näkemyksiin, niin niistä on monta kertaa apua pelipäätöstä tehtäessä, jos oma arvio on hyvin marginaalinen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4965
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja odds »

JussiQ kirjoitti:Voisiko yksi "ratkaisu" olla back to basics. Eli yritettäisiin saada keskustelu jatkossa pyörimään kohteiden ja arvioiden parissa, eikä seurannan. Tähän voisi toimia vaikka se, että Power julkaisisi yhteenvetoa seurannasta ainoastaan vaikkapa kahden viikon välein tms. jolloin ei joka päivä tulisi ehkä liikaa tuijotettua pelkästään niitä.
Olen tässä Jussin kanssa samaa mieltä. On palstatilan tuhlausta spekuloida yksittäisiä päiviä tai yksittäisiä kohteita. Seurannassa pitäisi olla tuhasia vetoja, että niistä kannattaa mitään johtopäätöksiä vetää.

Itse kannatan sitä että täällä vaihdettaisiin sanallisia mielipiteitä - puolesta ja vastaan. Kun kymmenen nimimerkkiä julkaisee keskenään ristiriitaisia prosenttiarvioita niin itse en ainakaan koe siitä hyötyväni.

Itse olen pyrkinyt kirjoittamaan omia ajatuksiani prosenttien lisäksi ja toivonkin asiallallisia mielipiteitä olivat ne sitten kritisoivia tai tukevia.

NHL-kirjoittelu taitaa olla ylikerroin.com:in aktiivisinta joten yritetään pitää tasoa yllä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

power kirjoitti:
Aiheuttaako tämä todella näin paljon kränää? Tätähän ei todellakaan ollut tarkoitus ottaa vakavasti.
Yhtä leikkimielistä kuin sanoa että:

"Kulta, sulle on tainnut tulla muutama kilo lisää vai?"

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


jullee
Jäsen
Viestit: 142
Liittynyt: 01.03.2003, 00:24
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jullee »

hmm järkee ja järkee.itse en ehdi postaamaan kuin harvoin ja nyt sen teen tonne clubin puolelle milloin ehdin. toki seuraan vastakin hyvää keskustelua nhl:stä ja vedonlyönnistä kautta linjan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

kunpa ystäväni olisivat olleet yhtä urheita kuin te.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

power kirjoitti:Aiheuttaako tämä todella näin paljon kränää? Tätähän ei todellakaan ollut tarkoitus ottaa vakavasti. En usko, että seurantamuodosta saadaan sellaista, että kaikki ovat siihen täysin tyytyväisiä. Pitääkö se lopettaa sitten kokonaan?
Minusta julkinen seuranta on aivan mainio. Kuten olen koko ajan todennut. Samoin sen, että pidän itse erittäin tarkkaa seurantaa arvioistani ja vedoistani.

Pointti: niin kauan kun lasket tappiokseni ne arviot, joita en esitä, mutta et laske plussaksi niitä arvioita - jopa 25 prosenttia markkinasta poikkeavia huippukohteita - joita julkisesti arvioin, en tietenkään halua mukaan seurantaan. Mitä järkeä siinä olisi :?:

Kyse ei siis ole siitä ettenkö olisi siitä huolimatta "pärjännyt" vaan ihan periaatteesta.

Millään tavalla en halua muita estää pitämästä minkälaisin periaattein tahansa laskettua julkista seurantaa. Julkinen seuranta on erinomainen idea!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Mungo kirjoitti: Pointti: niin kauan kun lasket tappiokseni ne arviot, joita en esitä, mutta et laske plussaksi niitä arvioita - jopa 25 prosenttia markkinasta poikkeavia huippukohteita - joita julkisesti arvioin, en tietenkään halua mukaan seurantaan. Mitä järkeä siinä olisi :?:

Kyse ei siis ole siitä ettenkö olisi siitä huolimatta "pärjännyt" vaan ihan periaatteesta.
Nyt epäilen, että olet vähän kaljoissasi Mungo. Olet tuota huippukohteen osumista sen verran nimittäin jo osannut hehkuttaa. Ei niitä julkaisemattomia arvioita sinun tappioksesi lasketa, vaan yritetään palkita paljon hyviä vihjeitä antavat jotenkin. Ei olisi kovin järkevä seuranta jos ykköspaikalla keikkuisi joku yhden(1) vinkin koko kauden aikana antanut. Kaikkia vetomuotoja ei myöskään pysty seuraamaan, kapasiteettini ei riitä siihen. Pakko tyytyä 1X2-prosentteihin nyt.

Kerropa vielä Mungo miten se seuranta oikeasti pitäisi järjestää?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

power kirjoitti: Kerropa vielä Mungo miten se seuranta oikeasti pitäisi järjestää?
Kun tuossa nimimerkin alla lukee "jäsen" niin Mungon kohdalle laitetaan teksti "Almighty NHL God".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4785

Viesti Kirjoittaja credit »

Mungo kirjoitti:
credit kirjoitti:Mutta on ehkä vähän eri asia, jos joku ei nimenomaan halua olla mukana tällaisessa julkisessa seurannassa ... silloin tietenkin voidaan kysyä, että miksi kyseinen henkilö yleensä vihjeitään/arvioitaan foorumille laittaa ...
Aika hyvin väärennetty minun kantani. Olen ollut koko ajan tasan päinvastaista mieltä. Se mitä foorumille postaan, se pistetään seurantaan. Ongelma on siinä, että haluat seurantaan sen, mitä en postaa tänne.
Jaa ... nyt sitten taas haluat seurantaan, mutta ilmeisesti vain omilla
ehdoillasi; eli mukaan pitäisi ottaa juuri ne kohteet, jotka sinä haluat
ja joihin sinä arviosi teet. Muistaakseni totalsien ottamisesta mukaan
seurantaan puhuttiin silloin, kun mietittiin, miten seuranta toteutetaan.
Et silloin mielipidettäsi ilmaissut, mutta nyt esität vaatimuksia asian
suhteen ... Kannattaa muistaa, että powerilla on tässä varmaan jo nyt
ihan tarpeeksi työtä. Jos lähdetään sille linjalle, että jokaisen pitää saada
seurantaan juuri ne NHL-vedot, joita itse pelaa, niin homma kaatuu sitten
ihan varmasti siihen. Kohtalaisen paljon erilaisia side bettejä on NHL-
lätkäänkin nykyään nimittäin tarjolla ... joku alkaa vaatimaan seurantaan
pistevetoja, toinen tulosvetoja ja kolmas joukkuekohtaisia over/undereita ...

EDIT: power ehtikin jo esittämään saman ajatuksen ... jätetään tämä
viesti kuitenkin paikalleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharpdressedman
Jäsen
Viestit: 91
Liittynyt: 16.06.2005, 20:40
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Mombasa

Viesti Kirjoittaja sharpdressedman »

Mielenkiintoinen keskustelu sinänsä. Täytyy ensiksi todeta, että Mungo et ole vuosien saatossa sitten muuttunut pätkääkään.. :wink: Eikös tuon taulukon prossissa ole kyse nimenomaan 1x2-arvioista? Kukaan tuskin kiistää/pystyy kyseenalaistamaan erinomaisia arviotasi puhumattakaan niiden tuotoista.

Varmaan moni muukin tällä palstalla pystyy voitolliseen pelaamiseen. Eri asia sitten kokonaan on se missä pelimuodossa. Tiedän itsekin kokemuksesta, ettei "meitä" ole tässä maata montaa - niin, luit oikein. Jotka siis siinä kuuluisassa pitkässä juoksussa pystyvät vääntämään kaikkea muuta kuin ainoastaan virtuaalisesti voitollista peliä tässä vaativassa sarjassa (NHL).

Itsellänikään ei ole mitään intressejä antaa kaupallisille tahoille minkäänlaisia etuja. Tiedän myös kokemuksesta tätäkin foorumia seurattavan hyvinkin tarkasti noillakin tahoilla. Saati sitten bookkereidenkin keskuudessa. Ihmisiähän sielläkin ollaan. Kuten mekin. Yritetään kuitenkin mahtua samalle hiekkalaatikolle. Tehdään tästä foorumista entistä parempi. Entistä paremmilla arvioilla. Kyykytetään mieluummin peliyhtiöitä kuin toisiamme.

Ps. Pistän sattuneesta syystä omat prossani ennen klo 02:ta. Perusteluitakin voin laittaa mikäli katson sen aiheelliseksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moderator »

Mungo kirjoitti:
Lundenääri kirjoitti: Jos pidetään seurantaa NHL 1X2-arvioista, niin on luontevaa ettei minun (huikea) menestykseni Japanin jalkapallokohteissa vaikuta tuloksiin.
Et selvästikään ymmärrä koko asiaa. Tässä lyhyesti:

1. Postaan tänne NHL-kohteen 1X2, jonka odotusarvo on 1.15 eli huippua
2. Kohde osuu
3. Kierroksella on 8 muuta NHL-ottelua
4. En anna niihin arviota
5. Nämä 8 muuta NHL-ottelua - joihin en antanut arviota - lasketaan seurantaani, joka tietysti vesittää täysin tuon ainoan postaamani kohteen sen sen 1.15 osuneen OA:n.

Ehdotukseni oli, että:

1. Otetaan mukaan vain se, minkä jokainen postaa eli mistä oikeasti on antanut arvion
2. Jos edellinen ei onnistu, ei minua ole syytä pitää seurannassakaan

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4112

Viesti Kirjoittaja Mungo »

credit kirjoitti:
Jaa ... nyt sitten taas haluat seurantaan, mutta ilmeisesti vain omilla
ehdoillasi; eli mukaan pitäisi ottaa juuri ne kohteet, jotka sinä haluat
ja joihin sinä arviosi teet.
Helppoa:

1. Jokainen postaa NHL-arvionsa
2. Postatuista arvioista lasketaan seuranta
3. Jos halutaan, se voidaan raja 1X2-muotoon ja jättää totalsit ulos
4. Jos jostain ottelusta tai kierrokselta ei ole postannut arviota, sitä ei tietenkään lasketa millään tavalla seurantaan.

Tuossa oma näkemykseni.

Perustelut:

1. Eihän esimerkiksi ESBC tai mikään muukaan laske toteumaa sen perusteella, mitä kohteita on maailmalle pelataan. Seuranta lasketaan sen mukaan, mihin otteluihin annetaan arvio, mikä on saatavissa oleva kerroin ja mikä on ottelun lopputulos.
2. Vastaavaa tapaa noudattaa jokainen rahalla pelaava. Kassaan lasketaan toteutuneet vedot arvion mukaan - ei mitään muuta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 17.12.2006, 00:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin