Tänään on 29.03.2024, 00:03.

Keskustelua NHL-%-seurannasta

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Mungo kirjoitti:Et selvästikään ymmärrä koko asiaa. Tässä lyhyesti:

1. Postaan tänne NHL-kohteen 1X2, jonka odotusarvo on 1.15 eli huippua
2. Kohde osuu
3. Kierroksella on 8 muuta NHL-ottelua
4. En anna niihin arviota
5. Nämä 8 muuta NHL-ottelua - joihin en antanut arviota - lasketaan seurantaani, joka tietysti vesittää täysin tuon ainoan postaamani kohteen sen sen 1.15 osuneen OA:n.

Ehdotukseni oli, että:

1. Otetaan mukaan vain se, minkä jokainen postaa eli mistä oikeasti on antanut arvion
2. Jos edellinen ei onnistu, ei minua ole syytä pitää seurannassakaan
Tästä seuraa se, että kohta kaikki antaa arvionsa vain niihin kohteisiin, joissa tietää olevan paljon etua markkinaan. --> Arvioita tulee helkutin paljon vähemmän --> Varianssin/satunnaisuuden takia tuloksilla ei ole paskan merkitystä --> Seurantaa täysin turha pitää.

Jos joku pystyy antamaan arviot kahdeksaan kohteeseen vaikkapa 1.10 odotusarvolla, niin se vihjaaja tekee kovemman tilin sillä kierroksella kuin sinä sillä yhdellä 1.15oa-kohteellasi, Mungo.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

power kirjoitti:Jos joku pystyy antamaan arviot kahdeksaan kohteeseen vaikkapa 1.10 odotusarvolla, niin se vihjaaja tekee kovemman tilin sillä kierroksella kuin sinä sillä yhdellä 1.15oa-kohteellasi, Mungo.
Totta kai. Esimerkiksi itselläni on tänään tulessa NHL:ssä seuraavasti:

1 kpl 5 yks vetoja
1 kpl 2.5 yks vetoja
1 kpl 1 yks vetoja
17 kpl < 1 yks vetoja

Postasin tänne tuon 1 kpl 5 yks vetoja ja totesin suoraan, että se on kierroksen paras kohde. Kuten mulla onkin.

Koska 2.5 ja 1 yksikön vedot ovat muutaman muun ihmisen tiedossa ja nuo alle 1 yksikön pienvedot vain omassa tiedossani, on mielestäni outoa, että kierroksen muut ottelut vaikuttavat tavallaan seurantaani kun sinulla ei ole käytössäsi arvioitani niistä. Perustelutkin sille, että en voi julkaista arvioitani vapaasti, olen kertonut jo 1.5 vuotta sitten ja muutaman kerran sen jälkeen.

Mitä tulee siihen, että valkkaisin parhaat kohteet tänne, niin se on todellakin totta! Täytyy jatkossa muuttaa strategia ja postata ne huonoimmat :lol:

Osaltani en tästä aiheesta jatka ellei joku halua asiasta jotain kysyä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mitä olen itse ymmärtänyt, niin tällä seurannalla todellakin tarkoitus on vertailla nimenomaan arvioiden "laatua" ja miten pystyy tiiviissä ottelutahdissa tekemään laadukkaita arvioita isoon määrään otteluita.

Ne jotka antavat arvionsa vain pelikohteisiinsa, voivat niistä pitää helposti vetokohtaista seurantaa.

Ehkä olisikin parasta asettaa sääntö %-seurantaan, että esim. vähintään puolet kohteista on arvioitava mikäli haluaa mukaan. Vähemmän vihjaavat jätettäisiin sitten automaattisesti pois. Ei ehkä sitten tulisi mistään suunnasta "kitinöitä" tuollaisen suuntavedon jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Ok. Tehdäänkö näin:

Pistän kierroksen tulokset aamulla kahdella eri tavalla. Yhden Mungoa "suosivan" tavan, jossa on tulos laskettu vain annettujen kohteiden perusteella. Ja toisella, joka "suosii" paljon hyviä vihjeitä jakavia.

Kokonaistuloksen ja Virtuaalikassan pistän JussiQ:n hyvän ehdotuksen ja keskinäisen sovun ylläpitämisen vuoksi vain parin viikon välein, seuraavan kerran vaikkapa ennen Joulua.

Tenkratia tämä "virtuaalipippelinvenytys" ei kiinnosta, joten hänen tuloksensa poistetaan listoilta. Käykö tämä ehdottamani kompromissi nyt Mungolle, vai poistetaanko sinutkin seurannasta? Mielestäni sääli, jos hyviä vihjaajia jää pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Perusta vaikkapa sitten noille tuloksille oma ketjunsa tänne "Jenkkilä"-osioon.

Eli varmaan parasta jatkossa, että NHL-päiväketjuissa puidaan otteluita, tässä ketjussa esitetään kommentit seurannasta ja kolmannessa on sitten "tulokset".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

Mua naurattaa täällä pimeässä huoneessa niin paljon koko tämä kähinä, ettei tahdo tulla kirjoittamisesta mitään :D Mutta jos sinulle power sopii, niin laittaisitko sen sitten vaikka kerran viikossa, kun otteluita on kuitenkin aika paljon. Pysyisi vähän paremmin kärryillä, että miten ja missä kukin menee..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

power kirjoitti: Käykö tämä ehdottamani kompromissi nyt Mungolle, vai poistetaanko sinutkin seurannasta? Mielestäni sääli, jos hyviä vihjaajia jää pois.
En mä tarvitse mitään "omaa" seurantaa tai muuta pippelin kohotusta. Ihan oikeasti :lol:

Sen sijaan kaipaisin keskustelua siitä, miten joku arvioi esim Torontolle 21 prosenttia ja toinen 43 prosenttia tms. Minua kiinnostaa asiat prosenttien takana - se miksi joku päätyy 21 prossaan ja toinen 43 prossaan. Mitä asioita on toinen ottanut huomioon ja mitä se toinen. Tämä on mielestäni kiinnostavaa ja hyödyllistä. Ja tämä eteen olen tehnyt osaltani duunia sen minkä muilta asioilta ole voinut. Ja niitä muita asioita kyllä riittää.

Itse postailen edelleenkin kohteita silloin kun hyvää pelattavaa löytyy täysin siitä riippumatta, millä tavalla julkinen seuranta lasketaan. Mulla on oma seuranta ja toinen (julkinen) eräiden kavereiden kanssa, joten kyllä mä kartalla pysyn tilanteestani.

Ainoa mitä toivoisin on se, että älkää nyt viitsikö roikuttaa meikeläistä koko kierrosten seurannassa niin että koko kierros (siis ne puuttuvat arviot myös) lasketaan mukaan kun mä postaan kohteitakin vain harvoin enkä lainkaan jokaiselle kierrokselle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 17.12.2006, 00:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


JakkeK
Jäsen
Viestit: 439
Liittynyt: 08.08.2004, 16:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja JakkeK »

Täysin turha avautuminen mielestäni tämä ketju jonkin yksittäisen (osuneen) totals-vedon takia. Jos tuo peli olisi päättynyt overiin niin tätä ketjua ei olisi koskaan kirjoitettu, mikä kertoo paljon.

Ihme hiiltymistä jostain leikkimielisestä seurannasta, itseäni ei ainakaan pätkääkään kiinnosta kamppailla siitä miten seurantaa pidetään ja millä menetelmällä itse kukin nousee kärkeen, se riittää että itse tekee kovaa tulosta.

Tulee semmoinen kuva että Mungolla taitaa olla seurannan johdosta enemmänkin pelissä. Viitanneeko sitten siihen nämä hänen vihjailut "kaupallisesta" puolesta että jokin taho ei enää osta hänen arvioitaan jos täältä löytyy parempia eikä hän ole seurannan kärjessä. Mene ja tiedä, en tiedä mutta tällainen tulee ekana mieleen.

Siihen on viitannut myös halu postata yksittäisiä sinänsä yleensä edullisia kohteita (poislukien eilinen Atlanta-vihje minikertoimella ja peräti kahdeksan jatkoaikapelin otoksella) huippukohteita joiden avulla seurannassa nousisi helpommin kärkeen kun itse ainakin ymmärsin että seurannan tarkoitus olisi pikemminkin antaa arviot joka matsiin jotta saisi edes jotain otosta eikä niin että yksi kohde per kierros.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JakkeK kirjoitti:Tulee semmoinen kuva että Mungolla taitaa olla seurannan johdosta enemmänkin pelissä. Viitanneeko sitten siihen nämä hänen vihjailut "kaupallisesta" puolesta että jokin taho ei enää osta hänen arvioitaan jos täältä löytyy parempia eikä hän ole seurannan kärjessä. Mene ja tiedä, en tiedä mutta tällainen tulee ekana mieleen.
Mistään tuollaisesta ei ole kysymys. Mulla on vaan oma lähestymistapani asioille. Se on oikeastaan aika yksinkertainen: seurantaan se, mistä tekee arvion ja pelaa kohteen. Mähän pelaan jokaisen kohteen, minkä postaan tänne ja mukana on myös aina panostusmäärä. Itselläni seuranta menee tuolla tavalla ja pidän sitä luonnollisena kirjanpitona seurannan osalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Eki kirjoitti:Mua naurattaa täällä pimeässä huoneessa niin paljon koko tämä kähinä, ettei tahdo tulla kirjoittamisesta mitään :D Mutta jos sinulle power sopii, niin laittaisitko sen sitten vaikka kerran viikossa, kun otteluita on kuitenkin aika paljon. Pysyisi vähän paremmin kärryillä, että miten ja missä kukin menee..
Naurattaa minuakin, miksi haluat hauskuuden tulevan vain kerran viikossa? :D Jos tälle on jo oma ketjunsa niin saisi kyllä puolestani pistää statit vaikka joka päivä ei luulisi ketään haittaavan. Nuo päivä/iltalinjojen postaamiset eivät taida olla ihan välttämättömiä, kyllä me luotamme että lasket ne oikein. Ajattelutaidottomille foorumin säännoissä saisi olla maininta että otat sen riskin aina kun jollekin foorumille jotain kirjotat että voit joutua johonkin virtuaalipippeliseurantaan. Ehkäpä Tenkratia ei kiinnosta virtuaalipippelikisa, mutta vihjeidesi lukijoita saattaa kiinnostaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JakkeK kirjoitti:Siihen on viitannut myös halu postata yksittäisiä sinänsä yleensä edullisia kohteita (poislukien eilinen Atlanta-vihje minikertoimella ja peräti kahdeksan jatkoaikapelin otoksella) huippukohteita joiden avulla seurannassa nousisi helpommin kärkeen kun itse ainakin ymmärsin että seurannan tarkoitus olisi pikemminkin antaa arviot joka matsiin jotta saisi edes jotain otosta eikä niin että yksi kohde per kierros.
Sinänsä mielenkiintoinen näkemys. Mutta miten sitten korreloikaan se, että samaa tapaa olen noudattanut jo useamman vuoden?

Ilmeisesti siinä on jotain täysin väärää kun on ajatellut jakaa muille tiedoksi ne huippukohteet, jotka on kovalla duunilla löytänyt ja jättää sitten muut huonommat jakamatta. Jostain syystä voitollisten arvioiden valkkaaminen on jotenkin tuomittavaa ja epäilyttävää.

No, ollaan jatkossa pihejä niin ei tule JakkeK:kaan mieleen se, että Mungo postaa arvioita päästäkseen Ylikertoimen seurantaan ja vielä kärkipaikoille. Olisihan se todella törkeää sellainen :lol:

Minusta täällä voidaan julkaista seurantaa vaikka joka tunti. Olen seurannan kannattaja. En vaan odottanut näin suurta ongelmaa siitä, että haluaisin olla koko kierrosta koskevan seurannan ulkopuolella kun en koko kierrostakaan arvioi :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 17.12.2006, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Eki kirjoitti:Mua naurattaa täällä pimeässä huoneessa niin paljon koko tämä kähinä, ettei tahdo tulla kirjoittamisesta mitään Very Happy Mutta jos sinulle power sopii, niin laittaisitko sen sitten vaikka kerran viikossa, kun otteluita on kuitenkin aika paljon. Pysyisi vähän paremmin kärryillä, että miten ja missä kukin menee..
Onhan tämä vähän huvittavaa. Keskustelu seurannan pitämisestä alkoi nimenomaan, kun rupesi kuulumaan vihjailuja, että minä olen nostanut palautusprosenttiani "keinotekoisesti" muihin verrattuna käyttämällä montaa eri yhtiötä, joista haen isoimmat kertoimet, kun toiset parat vihjaavat vain yhteen paikkaan jne. Sitten kaikessa hiljaisuudessa sovittiin jonkinmoisista säännöistä ja korostettiin, että ei mitään vakavaa kisailua kun eihän tämä kuitenkaan kaikkea arvioiden hyvyydestä kerro jne....

JA JUMALAUTA MIKÄ TAPPELU.

Minä olen kuitenkin kiltisti tyytynyt sijaani tuolla keskivaiheilla, mielestäni melko ansaitulla paikalla.

Voin pistää kokonaistilanteen viikon välein, no problem. Ja voin vaikka julkaista tulokset niin monessa eri muodossa, että jokainen saa olla jossain listalla paras ja kaunein.

Ei vaan ihan oikeasti, onhan Mungollakin pointti. Ja kun pistetään listat myös kohdekohtaisesti, niin saa jokainen irti tuloksista sen mikä omasta mielestään on tärkeintä. Juu, näin minä teen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Eki »

power kirjoitti: ...Ja voin vaikka julkaista tulokset niin monessa eri muodossa, että jokainen saa olla jossain listalla paras ja kaunein.
Just samaa ajattelin että tuossa tapauksessa ei tulis varmaan minkäänlaista nokan koputtamista mistään suunnasta :D Eiköhän tämä vääntö tästä laannu ja homma ala sujumaan, kun annetaan vähän ajan kulua. Minun puolestani hyvää yötä kaikille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


byte
Jäsen
Viestit: 703
Liittynyt: 04.02.2004, 16:17
Pisteitä: 51

Viesti Kirjoittaja byte »

Seuranta lisää stressiä ja nostaa verenpainetta.. :shock: :twisted:

Vedonlyöjän pitäis olla rennossa mielentilassa ilman, että joutuu ulkopuolisille perusteleen mahdollisia epäonnistumisia. Kaikki tälläset ulkoiset muut tekijät vie huomiota pois oleellisesta ja vaikuttaa tulokseen negatiivisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

byte kirjoitti:Vedonlyöjän pitäis olla rennossa mielentilassa ilman, että joutuu ulkopuolisille perusteleen mahdollisia epäonnistumisia. Kaikki tälläset ulkoiset muut tekijät vie huomiota pois oleellisesta ja vaikuttaa tulokseen negatiivisesti.
Pitää muuten tasan paikkansa! Mainio huomio ja todella totta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Olen 95% varma että yleinen mielipide tukee sitä että postaat power päivittäin vaikka tähän ketjuun jos vain jaksat. Touhulta menee kyllä todellakin pohja pois jos jotain perseennuolentaa mungoja yms kohtaan alkaa esiintymään, kaikki mukaan seurantaan. Kuka tahansa saa laskea kenen tahansa arvioista mitä numeroita tahansa ja esittää ne julkisesti. En ymmärrä mitä haittaa hyville vihjaajille voisi olla siitä että saavat puolueettomasti dokumentoitua tilastoa arvioistaan ja huikeasta menestyksestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Lundenääri, 17.12.2006, 01:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

power kirjoitti: Voin pistää kokonaistilanteen viikon välein, no problem. Ja voin vaikka julkaista tulokset niin monessa eri muodossa, että jokainen saa olla jossain listalla paras ja kaunein.
Nyt mäkin repesin :lol: Kunhan tästä toivun, väsään heti sellaisen
kaavan, että olen itse vertailulistan kärjessä riippumatta siitä minkälaisia
arvioita muut tekevät ja miten ottelut päättyvät. Se lista pitää sitten
postata vähintään tasatunnein tälle foorumille, jotta kaikki näkevät
missä mennään ... :P
power kirjoitti: Ei vaan ihan oikeasti, onhan Mungollakin pointti. Ja kun pistetään listat myös kohdekohtaisesti, niin saa jokainen irti tuloksista sen mikä omasta mielestään on tärkeintä. Juu, näin minä teen.
Jos vain jaksat, niin tee näin ... ei kai siitä suurta lisävaivaa ole. :lol:

Sitten taas vakavasti:

Itse olisin jopa valmis palaamaan siihen "vanhaan" listaukseen, jossa oli
keskiarvot ilman, että arvioitujen kohteiden määriä oli otettu laskennassa
huomioon, vaan että ne olivat siinä vieressä ... Mielestäni oli jo selvästi
syntymässä kaksi eri "sarjaa" eli omansa kaikkiin kohteisiin arvionsa
antaville ja sitten niille, jotka vihjaavat vain joihinkin kohteisiin. Jokainen
voi vapaasti itsekseen sitten päättää, mihin sarjaan kukin vihjaaja kuuluu ...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Mungo kirjoitti:tuollaisesta ei ole kysymys. Mulla on vaan oma lähestymistapani asioille. Se on oikeastaan aika yksinkertainen: seurantaan se, mistä tekee arvion ja pelaa kohteen. Mähän pelaan jokaisen kohteen, minkä postaan tänne ja mukana on myös aina panostusmäärä. Itselläni seuranta menee tuolla tavalla ja pidän sitä luonnollisena kirjanpitona seurannan osalta.

Aina on ollut itsellä käytössä sama tapa, eli antaa arvion omasta mielestä hyvään kohteeseen/tai kohteisiin, eli niihin mitä pelaa. Mulle on kyllä ihan sama mikä seurantasysteemi on, mutta eikö sellainen olisi paras, mistä näkee mitä/montaa kohdetta on vihjannut ja miten ne ovat tuottaneet?
Ei kai kaikkia pelejä edes tarvitse laskea arviohin, koska kaikki eivät monesti ole edes pelattavia. Vain ne, mitä pelaa ja mitä ne tuottavat, ratkaisee.

Kaikista parasta tällä palstalla on se, kun porukka perustelee jonkun kohteensa hyvin ja laitaa panostustasonsa. Voittoa on tullut, kun poimii täältä hyviä pelejä. Kaikista ei aina ole samaa mieltä, mutta voitolle on joka kuukausi jäänyt, kiitos teidän monen ahkeran kirjoitelijan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut jka10, 17.12.2006, 01:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Lundenääri kirjoitti:Touhulta menee kyllä todellakin pohja pois jos jotain perseennuolentaa mungoja yms kohtaan alkaa esiintymään, kaikki mukaan seurantaan. Kuka tahansa saa laskea kenen tahansa arvioista mitä numeroita tahansa. En ymmärrä mitä haittaa hyville vihjaajille voisi olla siitä että saavat puolueettomasti dokumentoitua tilastoa arvioistaan ja huikeasta menestyksestä.
Mikä tässä on oikeasti mitä et ymmärrä? En ole koskaan NHL-työsulun jälkeen postannut arvioitani koko kierrokselle kun muutaman kerran kuukaudessa. Kuukaudessa pelataan 200 ottelua, joista postaan arvion ehkä 20 otteluun.

Kysymys: tuossa seurannassa minulta on silti 200 ottelua. Mistä ne 180 puuttuvaa arviotani tiedetään? Se on helvetin iso määrä, 90 prosenttia kaikista otteluista. Kuinka puoluettomasti se on dokumentoitu kun olen antanut arvion vain 10 prosenttiin koko määrästä, mutta silti minulle lasketaan joku arvio niihin 180 otteluun seurantaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 17.12.2006, 01:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

credit kirjoitti:Kunhan tästä toivun, väsään heti sellaisen
kaavan, että olen itse vertailulistan kärjessä riippumatta siitä minkälaisia
arvioita muut tekevät ja miten ottelut päättyvät.
Väsää vaan. Tehdään kunnon tili niillä arvioilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Mungo kirjoitti: Kysymys: tuossa seurannassa minulta on silti 200 ottelua. Mistä ne 180 puuttuvaa arviotani tiedetään?
Mistä olet tuollaista repinyt? Käsittääkseni harvoin vihjaavat lunastajat hyötyvät seurannassa ja sehän toimi Sinun, NHL-KEISARIN eduksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Lundenääri kirjoitti:Mistä olet tuollaista repinyt?
Ihan tuosta seurannan laskukaavasta. Kaikki ottelut huomioidaan, vaikka niihin ei ole arviota annettuna. 90 prossaa siis noibn pyöreästi mun seuranta-arvioistani tulee hatusta. Tai jostain muualta. Ei kuitenkaan minulta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Mungo kirjoitti:
Lundenääri kirjoitti:Mistä olet tuollaista repinyt?
Ihan tuosta seurannan laskukaavasta. Kaikki ottelut huomioidaan, vaikka niihin ei ole arviota annettuna. 90 prossaa siis noibn pyöreästi mun seuranta-arvioistani tulee hatusta. Tai jostain muualta. Ei kuitenkaan minulta.
Mikä tässä Lundenääri nyt oikein menee ohi? Mä en tajua...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Lundenääri kirjoitti:
credit kirjoitti:Kunhan tästä toivun, väsään heti sellaisen
kaavan, että olen itse vertailulistan kärjessä riippumatta siitä minkälaisia
arvioita muut tekevät ja miten ottelut päättyvät.
Väsää vaan. Tehdään kunnon tili niillä arvioilla.
Kuka sanoi, että tässä mitään arvioita tarvitaan??? Tai että muut saavat
arvioni käyttöönsä??? Omat arvioni julistan tietenkin salaisiksi ja kerron
ne vasta otteluiden jälkeen samalla, kun päivitän kaavat sellaisiksi, että
piste-ero muihin vain kasvaa. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Mungo kirjoitti: Kysymys: tuossa seurannassa minulta on silti 200 ottelua. Mistä ne 180 puuttuvaa arviotani tiedetään? Se on helvetin iso määrä, 90 prosenttia kaikista otteluista. Kuinka puoluettomasti se on dokumentoitu kun olen antanut arvion vain 10 prosenttiin koko määrästä, mutta silti minulle lasketaan joku arvio niihin 180 otteluun seurantaan?
Tässä varmaan chättäillään koko yö. Joku arvio(eli käytännössä markkinalinja) niille lasketaan sen takia, että tuo 10% ei riitä kovin luotettavaan kuvaan tilastollisesti. Siis tässä ei pyritä hakemaan sitä nimimerkkiä, joka löytää parhaat ylikertoimet, vaan joka antaa tarkimmat prosenttiarviot. Sinun tapasi vihjata on oikein hyvä. Et menetä tässä laskutavassa hirveän paljon. Eikö kohteet, joita et postaa ole kuitenkin yleensä melko lähellä sitä markkinalinjaa, mitä niiden tilalla käytetään, jos niistä ei hyviä vihjeitä julkaistavaksi kerran löydy? Eli ei sinun tuloksesi vesity täysin. Usko pois, ne jotka postaa arvionsa kaikkiin otteluihin, pitää saada niistä tosi hyvä tulos, että pääsevät sinun 10% kohteittesi edelle.

Ja julkaisen myös toisen listan vain arvioitujen kohteiden perusteella. Muista että siinähän sinä ja muut valikoivat vihjaajat sitten saatte etua niihin nähden jotka julkaisevat arvioitaan myös marginaalisiin kohteisiin. Näin ollen jokainen saa "oikeudenmukaisen" sijoituksen ainakin toisella listalla.

Jos on vielä tarjota parempia kaavoja reilun tuloksen saamiseksi, niin saa ehdottaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin