Tänään on 19.03.2024, 11:12.

Panostus

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Anaz
Jäsen
Viestit: 179
Liittynyt: 28.01.2003, 19:56
Pisteitä: 0
Paikkakunta: lappeen Ranta

Panostus

Viesti Kirjoittaja Anaz »

Moi,

Alottelin tässä itse NHL-vedonlyönnin ihan muutomia päiviä sitten ja oon seurannu tätä palstaa aika ahkerasti. Täällä tuntuu olevan erinomaista tietämystä jaolla verrattuna muihin foorumeihin. :) Nyt sitten olis sellanen ongelma että en tiedä miten ruveta panostamaan kohteisiini?! Onko tasapanos hyvä vaihtoehto ja millanen panostussysteemi teillä on? Esim Eki ilmottaa panoksen aina 2/5 (esimerkki), niin voisitko kertoa mitä tuo käytännössä tarkottaa? Muitakin panostusvinkkejä kaivataan. Toivottavasti paikan taso säilyy jatkossakin.

-Anaz-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eki
Jäsen
Viestit: 487
Liittynyt: 19.01.2003, 21:29
Pisteitä: 0
Paikkakunta: JKL

Re: Panostus

Viesti Kirjoittaja Eki »

Anaz kirjoitti:Moi,

Alottelin tässä itse NHL-vedonlyönnin ihan muutomia päiviä sitten ja oon seurannu tätä palstaa aika ahkerasti. Täällä tuntuu olevan erinomaista tietämystä jaolla verrattuna muihin foorumeihin. :) Nyt sitten olis sellanen ongelma että en tiedä miten ruveta panostamaan kohteisiini?! Onko tasapanos hyvä vaihtoehto ja millanen panostussysteemi teillä on? Esim Eki ilmottaa panoksen aina 2/5 (esimerkki), niin voisitko kertoa mitä tuo käytännössä tarkottaa? Muitakin panostusvinkkejä kaivataan. Toivottavasti paikan taso säilyy jatkossakin.

-Anaz-
Anaz,

Selkeyden vuoksi ilmoitan panokseni tuolla tavalla. Esim. 2/5 voisi kuvastaa 2% osuutta pelikassasta. Muutenkin mä pyrin vihjaamaan tällä foorumilla sellaisille toimistolle, joilla epäilen suurimmalla osalla tätä palstaa lukevista ihmisistä pelitilin olevan.

Henkilökohtaisesta panostus_strategiastani en tässä nyt sen kummemmin rupattele, mutta se noudattaa hyvin pitkälle perinteistä pelikassapelaamista kellyn 'avustuksella'.

Eki

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetopiru
Jäsen
Viestit: 55
Liittynyt: 24.01.2003, 08:41
Pisteitä: 0

panostuksesta

Viesti Kirjoittaja vetopiru »

Omana mielipiteenäni: Kun alkukassa on pieni, ei voi oikeastaan käyttää kellyä edes isollakaan jakajalla. Itse aloitin mutulla ja jätin pelaamatta pienet oat altavastaajille. Muutaman satasen kassalla kannattaa kuitenkin pitää joku maksimi (esim 20 euroa) ja käyttää sitäkin harvoin. Minä pidin peruspanoksena silloin 20mk ja nostin sitä kun kassa kasvoi kolmeen kymppiin. Nyt kun uskaltaa jo luottaa analyyseihin (en tee itse änäriin) ja kassa on vakaa käytän kelly 4-8. kelly 4 lienee yleisin. Jalilla on jäljellä Mathemagican, jolla on kyllä huikea taso analyysissä. Tämä käy hienosti ilmi käyrästä. Eki onkin jo täällä. Panostuksesta löytyy miljoona topikkia ja hyviä sellaisia esb... news forumista. Pitkässä juoksussa tasapanos on huono, kun se ei ota oletusarvoa huomioon. Eli mitä isompi etu sen isompi veto.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: panostuksesta

Viesti Kirjoittaja Neo »

vetopiru kirjoitti:Omana mielipiteenäni: Kun alkukassa on pieni, ei voi oikeastaan käyttää kellyä edes isollakaan jakajalla. Itse aloitin mutulla ja jätin pelaamatta pienet oat altavastaajille. Muutaman satasen kassalla kannattaa kuitenkin pitää joku maksimi (esim 20 euroa) ja käyttää sitäkin harvoin. Minä pidin peruspanoksena silloin 20mk ja nostin sitä kun kassa kasvoi kolmeen kymppiin. Nyt kun uskaltaa jo luottaa analyyseihin (en tee itse änäriin) ja kassa on vakaa käytän kelly 4-8. kelly 4 lienee yleisin. Jalilla on jäljellä Mathemagican, jolla on kyllä huikea taso analyysissä. Tämä käy hienosti ilmi käyrästä. Eki onkin jo täällä. Panostuksesta löytyy miljoona topikkia ja hyviä sellaisia esb... news forumista. Pitkässä juoksussa tasapanos on huono, kun se ei ota oletusarvoa huomioon. Eli mitä isompi etu sen isompi veto.
Täysin samaa mieltä vetopirun kanssa. Pienellä kassalla alkuvaiheessa jättää rajatapaukset varsinkin altavastaajille väliin. Pelaa aluksi vaikka virtuaalikassalla pöytälaatikkovetoja niin voi vähän arvioida meneekö oikeaan suuntaan. Sitten kun tuntuu siltä että arviot alkaa olemaan kohdallaan niin luottaa niihin :) Itse pelaan usein suosikkeja myös tuplina, ja > 3 kertoimiset altavastaajat aina singlenä. Riippuu niin tapauksesta. Tuo tasapanos-taktiikka ei tosiaan toimi, eikä Minun Mielestäni myöskään silmät kiinni parhaiden odotusarvojen vetäminen. Mutua tarvitaan noiden panostusten suhteuttamiseen - toisilla se toimii toisilla ei :) Jos katsoo tuota omaa seurantaa niin heikoimpina viikkoina tasapanos-seuranta näyttää parempaa saldoa, ja hyvinä viikkoina se heittää ehkä 50%. Tosin aika tuurista kiinni, koska tuossa ei näy onko juuri ne "tykkikohteet" kaatuneet vai joku minimipanoksen kokeilu.

-Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin