Ulkomuistista heittelin, joten voipi olla, että muistin väärin. Pointti on kuitenkin se, että maailmalla ihan oikeasti sellaisiakin bookkereita, joiden kanssa ei ole minkäänlaisia ongelmia (edes asiakaspalvelun suhteen), niin miksi ihmeessä käyttää tätä firmaa, joka selvästikin taivuttelee sääntöjä omaan pussiinsa asiakkaiden rahojen kustannuksella.
Toisaalta turha vääntää näistä mielipideasioista mutta yllä mainittuja täydellisiä bookkereita ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. Kaikissa hyvissäkin on useita vikoja ja jokaisen päätettäväksi jää onko firmaan X tarpeeksi mukava pelata.
Vähän niin kuin jääkiekossa... tuomari antaa koukkia niin kauan, että vastustaja kaatuu ja sitten tulee jäähy. BWINkin kokeilee rajojaan aina välillä ja kun taatusti kaikki eivät jaksa viedä juttuja loppuun asti, kun BWIN lopettaa e-maileihinkin vastailemisen, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
Olen kyllä yhä aika vakaasti sitä mieltä että bawi ei yritä huijata asiakkaiden rahoja kuten asian esille tuot. Olisko melko huonoa bisnesta alkaa kavallustarkoituksissa vänkäämään kohteista joissa on todennäköisesti yhteensä alle 500e pelaajien rahaa kiinni. Omien kokemusten perusteella osa bawin ongelmista saattaa johtua siitä että asiakaspalvelijat eivät tunne joka lajia ja saattavat välillä vastata tietämättä asiasta mitään joten ongelmien korjaaminen vie 2-3 viestiä.
BA:lla nyt valitetaan mistä sattuu, isolla osalla noista kun tuntuu oikeasti olevan merkittäviä vaikeuksia saada edes neliskulmaista palikkaa neliskulmaiseen reikään.
Ja jotta ei jäisi vääriä käsityksiä niin itse en ole enää loppukesän jälkeen pelannut bawille.
Minikommentit