Formula aika-ajot Silverstone
-
mikko82
- Jäsen
- Viestit: 495
- Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
- Pisteitä: 8
- Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?
Formula aika-ajot Silverstone
Herkkua, ainakin Unibetiltä:
Fisichella, G - Da Matta, C 2 2.3
Fisichellalle tuli koneenvaihto ja tarkoittaa sitä että Fisichella lähteen kisaan luultavasti todella painavalla autolla. Viimeksi kun Fisichellan kone meni, hän ei ajanut toista aika-ajoa ja se voi olla tilanne nytkin. Hänen maksimaalinen lähtöpaikka on aika lailla viimeinen, joten turha edes yrittää kierrosta. Kyllä tällä lähtötilanteella Da Mattan prosentit ovat yli 50%.
Tämän kauden aika-ajot Da Mattan hyväksi 8-2 ja toinen tappio oli Monacossa jossa ajan taidot vaikuttavat enemmän, viime aikoina Sauber on ajanut todella painavalla autolla ja tulokset ovat olleet hyviä, joten tuskin he muuttavat sitä.
Da Matta /// Fisichella /// Tämän kauden aika-ajot
11 15
11 14
12 11
11 19
15 11 Monaco
11 12
10 19
9 11
10 12
13 14
Kisaan Unibetiltä:
Fisichella, G - Panis, O 2 2.20
Fisichella lähtee aika varmana viimeisestä ruudusta, joten tämä on selkeä ylikerroin. Näillä lähtökohdilla 55-60% Panikselle.
Edit: Esim, Betandwin hajulla asiasta, ei vetoja missä on Fisichella aika-ajoon.
Fisichella, G - Da Matta, C 2 2.3
Fisichellalle tuli koneenvaihto ja tarkoittaa sitä että Fisichella lähteen kisaan luultavasti todella painavalla autolla. Viimeksi kun Fisichellan kone meni, hän ei ajanut toista aika-ajoa ja se voi olla tilanne nytkin. Hänen maksimaalinen lähtöpaikka on aika lailla viimeinen, joten turha edes yrittää kierrosta. Kyllä tällä lähtötilanteella Da Mattan prosentit ovat yli 50%.
Tämän kauden aika-ajot Da Mattan hyväksi 8-2 ja toinen tappio oli Monacossa jossa ajan taidot vaikuttavat enemmän, viime aikoina Sauber on ajanut todella painavalla autolla ja tulokset ovat olleet hyviä, joten tuskin he muuttavat sitä.
Da Matta /// Fisichella /// Tämän kauden aika-ajot
11 15
11 14
12 11
11 19
15 11 Monaco
11 12
10 19
9 11
10 12
13 14
Kisaan Unibetiltä:
Fisichella, G - Panis, O 2 2.20
Fisichella lähtee aika varmana viimeisestä ruudusta, joten tämä on selkeä ylikerroin. Näillä lähtökohdilla 55-60% Panikselle.
Edit: Esim, Betandwin hajulla asiasta, ei vetoja missä on Fisichella aika-ajoon.
Viimeksi muokannut mikko82, 09.07.2004, 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Harjakone
- Jäsen
- Viestit: 150
- Liittynyt: 04.06.2003, 22:18
-
Tuotto: -68.00 yks.
Palautus%: 86.74%
Panosten ka: 18.32 yks.
Vetoja: 28
- Pisteitä: 24
Nyt se on mikon vedon jälkeen 2.10 mutta kai sekin on tuo 10 ruutua huomioon otaen pelattava.
Unibet määrittelee vedon:
"Paras Sijoitus (Aika-ajot)
Nopein aika viimeisissä aika-ajoissa ratkaisee"
Nuohan voivat olla ristiriitaisia. Nopein aika - Paras sijoitus.
Kai sen on pakko olla paras sijoitus...
Unibet määrittelee vedon:
"Paras Sijoitus (Aika-ajot)
Nopein aika viimeisissä aika-ajoissa ratkaisee"
Nuohan voivat olla ristiriitaisia. Nopein aika - Paras sijoitus.
Kai sen on pakko olla paras sijoitus...
"Missä on hunajapurkki, siellä on myös Nalle Puh ja Harjakone"
Minikommentit
-
mikko82
- Jäsen
- Viestit: 495
- Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
- Pisteitä: 8
- Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?
Niin se 10 ruutua ei lasketa aika-ajon tuloksiin vaan lähtöruutuihin. Se tässä kiinnostaa jos Fisichella ei tule mukaan toiseen aika-ajoon niin tässä ei taideta laskea 1.aika-ajoa mukaan siihen, kuten muilla yhtiöillä tehdään. Tässä on tuo maininta 2.aika-ajo. Lämmittely kierros riittää.
Neljä tilannetta (niitä on monta muuta, mutta nämä muistin) tällä kaudella , jossa kone on jouduttu vaihtamaan.
Bahrain, Räikkönen ajoi vain lämmittely kierroksen
San Marino, Räikkönen ajoi vain lämmittely kierroksen
Monaco, R.Schumi ajoi kakkosruutuun, en ymmärrä kyllä miksi ?
Eurooppa, Fisichella ajoi vain 1.aika-ajon
R.Schumacher ainoastaan on ajanut kunnon kierroksen ja vielä todella kevyellä autolla (tulos kaikkien tiedossa). Mitään järkevää selitystä ei pitäisi olla, miksi lähteä kevyellä autolla (tai ajaa koko kierrosta), koska kun lähtee perältä ei kevyellä autolla saa mitään hyötyä, koska joutuu ohittelemaan ja ajamaan toisten perässä. Painava auto, varsinkin Sauberilla on ainoa järkevä ratkaisu. Aika-ajo kierroksella tuskin yrittää maksimiaan, koska ei halua rikkoa autoa ja se aivan sama kun viimeinen
tai melkein viimeinen ruutu odottaa.
Neljä tilannetta (niitä on monta muuta, mutta nämä muistin) tällä kaudella , jossa kone on jouduttu vaihtamaan.
Bahrain, Räikkönen ajoi vain lämmittely kierroksen
San Marino, Räikkönen ajoi vain lämmittely kierroksen
Monaco, R.Schumi ajoi kakkosruutuun, en ymmärrä kyllä miksi ?
Eurooppa, Fisichella ajoi vain 1.aika-ajon
R.Schumacher ainoastaan on ajanut kunnon kierroksen ja vielä todella kevyellä autolla (tulos kaikkien tiedossa). Mitään järkevää selitystä ei pitäisi olla, miksi lähteä kevyellä autolla (tai ajaa koko kierrosta), koska kun lähtee perältä ei kevyellä autolla saa mitään hyötyä, koska joutuu ohittelemaan ja ajamaan toisten perässä. Painava auto, varsinkin Sauberilla on ainoa järkevä ratkaisu. Aika-ajo kierroksella tuskin yrittää maksimiaan, koska ei halua rikkoa autoa ja se aivan sama kun viimeinen
tai melkein viimeinen ruutu odottaa.
Minikommentit
-
mikko82
- Jäsen
- Viestit: 495
- Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
- Pisteitä: 8
- Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?
Minikommentit
-
Mamba
- Jäsen
- Viestit: 595
- Liittynyt: 11.03.2003, 17:18
-
Tuotto: +19.96 yks.
Palautus%: 102.00%
Panosten ka: 5.91 yks.
Vetoja: 169
- Pisteitä: 208
- Paikkakunta: Jyväskylä
Minikommentit
-
mikko82
- Jäsen
- Viestit: 495
- Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
- Pisteitä: 8
- Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?
Minikommentit
-
Harjakone
- Jäsen
- Viestit: 150
- Liittynyt: 04.06.2003, 22:18
-
Tuotto: -68.00 yks.
Palautus%: 86.74%
Panosten ka: 18.32 yks.
Vetoja: 28
- Pisteitä: 24
Minikommentit